Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.04.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wyglada na to, że elektryk jest nie dla Ciebie i tyle w temacie. Ja się już w życiu nie spieszę i na wszystko mam czas więc jadąc czasami z rodziną nie wyobrażam sobie nie zatrzymać się na tzw. przeprostowanie kosci. W przyzwoitym samochodzie elektrycznym masz zasięgu w okolicy 400km prędkości autostradowej i trzeba się naładować. Cale szczęście mamy wybór, niektórzy mogą i chcą jeździć za 10pln/100km a niektorzy za 100pln bo tez chcą i niech tak zostanie. Niech każdy zostanie przy swoim wyborze.
    3 punkty
  2. Ale to takie polskie jest … kupil auto za 0.5 bańki i nie starczyło na skore i ma eko … bzdura totalna . Watpie czy komuś te 10tk lub 16tk w fullu robi różnicę przy takiej kwocie. Analogicznie jak podświadomość posiadania skóry bo nie wypada mieć eko … kolejna bzdura. W sumie idąc tymi kategoriami to wstydem będzie mieć najsłabszy diesel w tym aucie 30d , bo nie wypada, 40d minimum , a najlepiej same m60i no bo przecież z szkodą nie dołożyć już do takiego auta parę groszy … generalnie myślę , że jak ktoś wziął eko to albo było takie auto na stocku , albo jak w moim przypadku siedzenia komfort, full wyposażenie, ale eko skóra, ponieważ podobał mi się ten wzór przeszyć, jest Okej w dotyku, dodatkowo łatwiejsza w utrzymaniu, a wzór naturalnej skóry zwyczajnie mi się nie podoba i mam złe doświadczenia po poprzednim x5 gdzie wyglądała mega słabo po użytkowaniu …
    3 punkty
  3. Pierwsze wrażenia. (To moja pierwsza beata) Zatem w kolejności: - dźwięk zamykanych drzwi – okropny, w mojej kosiarce lepiej to brzmi, - to prawda, co tu pisali - 318 nie jedzie. Wduszam gej gazu, a auto nic, odczucie nawet jakby cofało do tyłu, - brak pompowanych boczków foteli. W tej klasie to porażka. Na pierwszym zakręcie musiałem złapać cykor łapkę, bo bym na kolanach żony wylądował. - hamulców nie ma, to raczej spowalniacze. Aż wysiadłem sprawdzić czy Morales nie zapomniał czasem klocków zamontować. Jednak były. Tu jednak wiem, że z czasem będzie lepiej. - zawieszenie tragedia. Kiedyś to były zawieszenia… - Koła 225 to poruta. Jak zobaczyłem odbicie w witrynie sklepowej to myślę: pewnie ludzie mówią „ale pechowiec, na czterech dojazdówkach jedzie”. Do zmiany. - audio. Hmm, niby dopłaciłem do hajfaj a nie gra to. Ale mam na to plan, wstawie swoje altusy do bagażnika i będzie ok. - wyciszenie, a właściwie jego brak. Szumy w okolicach słupka. A słupków jest sześć, to sobie wyobraźcie. Komunikacja z żoną tylko poprzez smsy. A z tymi na tylnej kanapie to w ogóle. Dopłaciłem do grubszych szyb, ale nie działają. Mam nadzieję, ze są chociaż kuloodporne. I jeszcze szum z kół, ale może jak bieżnik dojdzie do 1,6 to ucichną. - no i te siedzenia. Ło panie. Sztuczna krowa musiała oddać życie na taki badziew. Po powrocie musiałem wcierać voltaren, bo żyć odparzona. Na szczęście mam koraliki z poprzedniego auta, to sobie zainstaluje. - za to sprzedawca bardzo OK. Tyle tak na szybko. Chciałem tanio, to teraz mam. Reasumując: może jest ktoś chętny do przejęcia leasingu po wpłacie wstępnej??? A tak serio… fajne auto. Pozdrawiam i miłego dnia.
    2 punkty
  4. Ważne że Tobie się podoba
    2 punkty
  5. Zawsze zamawiałem bez emblemetów; jak zamawiałem x5MC i nie chciałem emblematów to handlowiec mnie się zapytał "dopłata 61k PLN i nie chce pan dopisku MC"? Nie chciałem, Ci co wiedzą to docenią a chwalić się nie muszę.
    1 punkt
  6. Instrukcję wysłałem przed chwilą mailem w formie pliku PDF. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski
    1 punkt
  7. No to tylne przyjechały, na przednie trzeba chwilę poczekać
    1 punkt
  8. Miałeś opiłki w starej pompie? Jak tak, to nowa też do wymiany wraz z całym układem paliwowym i zbiornikiem
    1 punkt
  9. Naciskając pokrętło głośności. Btw to też jest genialne w ogóle, jak tym pokretlo/przyciskiem wyłączysz muzykę i potem z pedriva albo wbudowanego Spotify zmieniasz utwór, to on nie zacznie grać dopóki znowu przycisku fizycznego nie naciśniesz. Ależ mnie to wkurza. Aby było zabawniej to jak w AA Spotify/Tidal zrobisz tak samo to muzyka zacznie grać bez naciskania go hahaha.
    1 punkt
  10. Pamiętam jak kiedyś świadczyłem usługi dla firmy, która wytwarza oprogramowanie m.in. dla BMW. Już z 7 albo i 8 lat temu mówiło się, że obsługa asystenta w języku polskim zaraz wejdzie. Do dzisiaj nie ma. W dobie innych asystentów przestało mi to nawet przeszkadzać, ale samo podejście BMW do kraju, z którym sąsiadują jest co najmniej żenujące. A jakby nie patrzeć trochę swoich samochodów u nas sprzedają. Z tego co wiem, asystent działa nawet w języku koreańskim. No, ale Polska jest w rozwoju jakieś 50 lat za Koreą Południową, więc może za 50 lat doczekamy się i my
    1 punkt
  11. Da się porównać, da Szczególnie, kiedy między jazdą jednym autem a drugim mija 30 minut Oczywiście, że to są odczucia subiektywne, ale dla mnie M340 LCI2 robiło to, co trzeba a RS3 nie do końca. RS3, którym jeździłem to była salonowe "demo", ale jeszcze sprzed ostatniego liftu. Miała zaskakująco duży promień skrętu, większy nawet niż długie C43 AMG w kombi. Mocno nerwowy tył, ale było przyjemne w prowadzeniu. Wyciszenie na pewno gorsze niż w M340, kierownica dużo gorsza niż w LCI2, które testowałem. Chyba, że trzeba zawrócić na drodze, lub manewrować na parkingu. Wtedy M340, C43 wyrabia się "na raz" a RS3 musi na 3 razy... (skutek szerszych kół z przodu niż z tyłu - nie można tak mocno skręcać kół - bo nie ma miejsca na szerokie felgi) Co nie zmienia faktu, że gdyby M340 nie było - wybrałbym RS3 (bo jest bardziej komfortowe niż S3!) Możliwe, że LCI2 ma poprawione zawieszenie i układ kierowniczy (takie info widziałem w sieci), faktem jest, że pomijając wszelkie próby syntetycznego opisu: jazda M340 sprawiała mi ogromną przyjemność, większą niż jazda RS3. Chodziło o zachowanie na drodze, wyciszenie, i reakcje na ruchy kierownicą, mały body roll w zakrętach. Po prostu sama przyjemność. Tak nie było w RS3, choć to dobre auto. Jeździsz M340 LCI2? Podobno w LCI2 mocno ulepszyli układ kierowniczy. Fakt - masa nie jest niska i to jest największa wada M340 Co do Alfy: Gulia ma chyba najprzyjemniejszy układ kierowniczy w zwykłych autach. Nawet lepszy niż Alpine A110. Inicjacja skrętu i reakcja na ruch kierownicy to w Alfie prawdziwa przyjemność. Ale tam są słabiutkie silniki albo napęd na tył i szalona cena Pomijam już to, co obecnie wyrabia Stellantis z dostępnością części zamiennych (horror - ponad pół roku czekania na przednią szybę lub reflektor).
    1 punkt
  12. @Jac3kBMW przeczytaj zalinkowany artykuł ze zrozumieniem bo wychodzi na to że bijesz pianę a nie masz zielonego pojęcia o co chodzi. Wytłumaczę ci w takim razie. Część baterii od lg jest wadliwa i może się zepsuć. Porsche jak każdy niemiecki producent chce dmuchać na zimne stad zalecenia oraz prace nad oprogramowaniem DIAGNOSTYCZNYM. To oprogramowanie nie ma nic naprawiać ale monitorować baterie i w przypadku wystąpienia problemu poinformować użytkownika:producenta że jest do wymiany. Póki oprogramowanie nie będzie gotowe Porsche chce monitorować auta „manualnie” stąd zaproszenie do serwisu.
    1 punkt
  13. Ale to nie chodzi o wadliwe baterie. Było oprogramowanie a jednak teraz okazało się że nie ma. Grupa VW dalej oszukuje klientów ? Jak to wygląda w markach które są niżej pozycjonowane ? Porsche: Przepraszamy, jednak nie ma oprogramowania. Nie ładuj baterii ponad 80 proc. i odwiedzaj ASO co 2 miesiące Dokładny komunikat z pisma: Co powinieneś zrobić? Dopóki w Twoim pojeździe nie zostanie zainstalowane zoptymalizowane oprogramowanie diagnostyczne akumulatora, zalecamy tymczasowe naładowanie akumulatora wysokonapięciowego do maksymalnie 80%. Minimalizuje to ryzyko zwarcia w akumulatorze wysokiego napięcia i jednocześnie chroni akumulator. Ponadto nadal konieczne jest sprawdzanie akumulatora wysokonapięciowego w serwisie Porsche co 60 dni.
    1 punkt
  14. Skyscraper G21 340i na tej samej feldze co ty masz, też KK. Nie wiem ile takich jeździ, ale ja żadnego arctic race na żywo jeszcze nie wiedziałem:)
    1 punkt
  15. Nie zakładam. Dlatego zawsze pisze, że samochód elektryczny jest nie dla każdego. Gdybym mieszkał w bloku i nie miał zawsze dostępu do ładowarki wtedy kiedy śpię nie kupiłbym elektryka i nawet o nim nie myślał. To jest moje zdanie i ja sam nie ładowałbym się na mieście. Samochód elektryczny świetnie sprawdza się w domu plus wallbox a jeszcze lepiej plus PV.
    1 punkt
  16. Tutaj chodzi o to, że trójka obsługuje technicznie te wszystkie funkcje asystentów co w X1, tylko z jakiegoś powodu niektóre są wyłączone dla naszego regionu. Dokładnie. Rozmawiałem z dwoma ASO i nikt tam nie wiedział co i jak powinno działać w tym konkretnym samochodzie. Nawet nie mieli pomysłu gdzie jak to można sprawdzić.
    1 punkt
  17. Skąd ten atak, to nie wiem. Ja mam F40, więc do milionera mi daleko, które na dodatek kupiłem z bardzo dobry rabatem. A tak na poważnie, Ci którzy faktycznie mają miliony nie siedzą na forach i nie klepią czy dostali parę procent rabatu mniej czy więcej
    1 punkt
  18. Czyli jednak nie jesteś na nie. Ja też tak zaczynałem ten wątek od wyśmiewania elektryków, a teraz mnie się podoba.
    1 punkt
  19. To mi się podoba. Pasują do takiej szafy.
    1 punkt
  20. Świadomie szukasz tak ubogich egzemplarzy? Czy to ma być auto do firmy.
    1 punkt
  21. ceny spadną o około 5-10% względem cennika teraz , ale salon da Ci może 1-2% więc finalne 10% w plecy więc już pożegnam się z bmw
    1 punkt
  22. żal du ściska czy jak ?? dlatego ostatnie m zamawiam w tym roku na 20% + i od stycznia trzeba zmienić markę z podobnymi rabatami ... Widocznie masz miliony na koncie i dla Ciebie nie ma różnicy czy masz rabat 5% czy 21% , bogaci żyją inaczej ...
    1 punkt
  23. W moim użytkowaniu nie. Trasy 300 km i więcej robię raz na 6-8 tygodni. Ale jak sobie pomyślę, że jadąc ze Słupska do Torunia mogłaby być konieczność ładowania po drodze to mnie śmiech ogarnia.
    1 punkt
  24. Ależ nie. Ja mam pełną świadomość ograniczeń aut elektrycznych. Tylko Twoje założenie je dyskwalifikuje. Czy nie?
    1 punkt
  25. Przepraszam, nie wiedziałem, że tylko aplauz jest dopuszczalny.
    1 punkt
  26. To co Ty robisz w tym wątku? Przy jeździe elektrykiem tak jest po prostu. 2,5 h to i tak dobry wynik.
    1 punkt
  27. Mysle ze tego typu osądy wynikaja z niewiedzy. Tylko ktos kto nie dotykal i nie posiedzial na Sensafin moze tak bardzo demonizowac te tapicerke i nazywac ją celowo ceratą. Stereotypy Tak samo jak to, ze diesel na pewno klekocze i jest glosny. Malo kto wie, ze w B57 BMW zastosowalo wyciszenie bloku silnika, cos raczej rzadko spotykanego.
    1 punkt
  28. Fajny kolor i krakowskie blachy to się może spotkamy na drodze
    1 punkt
  29. Czy pisałem, że potrzebuję toalety co 2-3h? Nie, mogę się zatrzymać by np. kupić kawę ale czasem piję dużo wody, więc też mogę skorzystać, dzięki za troskę Uważasz, że postój na 15-18 minut po przejechaniu ponad połowy, czy nawet 2/3 kraju takiego jak Polska oznacza "problemy z PSA"? No ale wiadomo, ICE lekiem na wszystko bo można trzymać długo mocz w sumie ciekawy wyznacznik "atrakcyjności" samochodu, nie znałem wcześniej.
    1 punkt
  30. Jeśli potrzebujesz korzystać z toalety co 2-3 godziny, to rozważ oznaczenie poziomu PSA.
    1 punkt
  31. Apropo podróżowania po autostradach EV z instalacją 800V - jak ktoś zna j. niemiecki (albo obejrzy z angielskimi napisami) - polecam kanał Carmaniac na YT i konto na Instagramie. Prywatnie jeździ Taycanem Turbo S Sport Turismo (polift), często zamieszcza relacje z tras - wynika z nich, że czas podróży naprawdę jest bardzo zbliżony do ICE (przynajmniej w Europie Zachodniej). Postój po 350-400 km na 15-18 minut to chyba naprawdę nie jest duże „wyrzeczenie” przy wygodzie i wrażeniach z jazdy jaki daje napęd elektryczny na codzień (moc i moment obrotowy). Takie postoje robię sam nawet jadąc ICE np. do Włoch, gdzie faktycznie chcę być jak najszybciej na miejscu. No ale tak, jak ktoś chce robić 600 km „bez siku” to ICE nadal są na rynku, ale to chyba promil kierowców.
    1 punkt
  32. M340i G20 LCI2 na szczęście ma oddzielny przyciski do wyłączenia start/stop
    1 punkt
  33. Może kogoś zainteresuje (BMW Individual Visualiser). https://individual.bmw-m.com/pl-PL/G21-81FY-P7L
    1 punkt
  34. Nie wiem czy receptą na zwiekszenie obrotow i pokonanie konkurencji z Chin jest skokowa podwyżka cen o 20% w wykonaniu marek europejskich. Osobiscie na pewno nie zapłace za nowe X5 700-800tys zł czy 1000000zł za wersje M. Nie wierze, że do tego dojdzie.
    1 punkt
  35. W Łodzi może Piwna 22 albo MetalHunters. Odnawiałem swoje ostatnio, to powiedziano mi, że zrobić to poza fabryką jest bardzo trudno i poza horrendalnymi kosztami (ponoć ktoś w Częstochowie bierze ok. 6000 zł za malowanie, na portalach widziałem za 8500 zestaw nowych) to jeszcze trwałość będzie około dwóch lat. Swoje pomalowałem na podobnej zasadzie jak kolor chrome shadow, przy czym lakiernik (kontakt mogę dać jeśli byłbyś zainteresowany) użył podkładu jasnego i efekt jest jak poniżej:
    1 punkt
  36. Raton pełna zgoda. Niestety nie da się tego do końca poprawić bo tak jest po zaprojektowane auto co widać na twoim przykładzie. Nie dołożysz podwójnych szyb itd. trzeba to po prostu zaakceptować. Według mnie warto wyciszyć trochę nadkola i trochę boczki drzwi więcej nie ma sensu bo efekt żaden a sporo masy i rozbierania szkoda samochodu. To jest chore że w G20 czy G80 można mieć skórę merino z przeszyciami na desce i boczkach, dodatkowo dół deski również skóra w kolorze tapicerki są też klejone podwójne szyby a w takim G60 tego nie ma. Brak soft close też porażka w tej klasie. Podłokietnik z tyłu gdzie na stałe mamy odkryte ordynarne cupholdery... W przypadku 520d za 250tys można jeszcze akceptować ale to samo jest w M5 za 700tys.
    1 punkt
  37. A nic dobrze dobrze trzeba pogledzić trochę jak są problemy . Pisałem we wcześniejszych postach w tym temacie jeżeli ktoś ma problem z FRM nie działa uwalił przy kodowaniu itp.... to naprawie tylko za koszt wysyłki czyli zrobię za FREE. :wink:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.