Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 03.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kolejny urlop i kolejny wyjazd za mną. Tym razem połączenie Włoch i Francji. Chcieliśmy zobaczyć to czego nie zdążyliśmy w maju, czyli Portofino i Genuę, oraz San Remo, Saint Tropez, Monako, Cannes, Awinion i Carcassonne, z tych bardziej znanych. Portofino magiczne i magicznie drogie, Genua mi nie siadła. Pewnie kwestia gustu. Monako dla fana motoryzacji przyprawia o zawrót głowy Oczywiście blichtr, czystość, bezpieczeństwo też robi wrażenie, chyba największe jak się wsiada do pociągu w Cannes i jakby przenosi w czasie wysiadając godzinę później w Monako. Saint Tropez, Monako, czy Portofino to nie mój świat. Piękne, ale mnie taki styl chyba nie pasi, albo zwyczajnie za biedny jestem W sumie Monako zaliczyliśmy dwa razy, bo z racji współdzielonej z moim synem pasji do F1 nie można było odpuścić sobie przejazdu trasą po której przebiega wyścig Generalnie we Włoszech bardzo ułatwiał mi życie mój nieszczęsny spliter, szczególnie w parkingach podziemnych We Francji zauważyłem inną kulturę na drogach. Włochy mają bliżej do partyzantki Franzuz znacznie szybciej wpuści z bocznej uliczki i jednocześnie znacznie szybciej z trąbi Włoch nie wpuści, prędzej po stopach przejedzie, ale można stanąć i zablokować drogę pytając o kierunek i nikt się nie piekli We Francji miałem przyjemność bycia ściągniętym z autostrady przez radiowóz, którego nie zauważyłem w lusterku. Obyło się na reprymendzie Urlop udany, temperatury znacznie przyjemniejsze niż rok temu kiedy często było 40 st+. Lazurowe wybrzeże faktycznie robi robotę, zwłaszcza woda. Wracając przez w sumie przypadek zawitaliśmy jeszcze na Redbull Ring Trochę mnie zastanawiają przednie klocki, mam już 140 tys, a nadal heble z fabryki Kilka zdjęć na dokładkę elaboratu
    6 punktów
  2. Piękne widoki. Pozdrawiam ze Stanici jutro jedziemy do Breli
    5 punktów
  3. Kolejny wakacyjny wypad 3'ką za nami - standardowo u mnie Chorwacja, w tym roku moja ulubiona Brela oraz Pirovac Trasa jak to w sezonie - zatłoczona, z korkami na trasie (choć w większości je omijamy jadąc rzadziej uczęszczaną trasą), jazda dość nierówna, w Chorwacji raczej dynamiczna przez co spalanie nieco wyższe ale nadal w mojej opinii bardzo dobre - z trasy do 6,7l średnio, na powrocie 6,6l. Średnie prędkości dość znacznie zaniżone przez korki właśnie (głównie na Chorwackich autostradach - standardowo w okolicach zjazdu na Rijekę i przy tunelu Sveti Rok) oraz fakt, że auto sporą część czasu postojów zaliczyło na "zapłonie" (aby schłodzić na spokojnie turbinę a przy dłuższych postojach dodatkowo na elektryce, żeby klimatyzacja pracowała ). Jakieś 70% trasy to autostrady, reszta drogi krajowe - jazda oczywiście jak to u mnie z pustą baterią 330e trasę zaliczyło prawie bez problemów - prawie bo na trasie znowu zaczął hałasować szyberdach, co jednak nauczony doświadczeniem załatwiłem od ręki na pierwszym postoju (przesmarowałem uszczelki Gummi Pflege, które wożę ze sobą bo buda jest strasznie wrażliwa na suche uszczelki przy szyberdachu oraz drzwiach - konserwacja minimum dwa razy w roku zalecana, w przypadku szyberdachu przy wysokich temperaturach i długim wystawieniu auta na słońce nawet częściej w innym przypadku we wnętrzu pojawiają się różne niechciane dźwięki ). Ponadto dopadł mnie w końcu niesławny "wastegate rattle" (a może nie tyle dopadł co w końcu go kilkukrotnie wyraźnie usłyszałem) - tematem zajmę się niebawem, zestaw naprawczy z ASO już zakupiony Poza tym tak jak lubię - cicho, wygodnie, żwawo i ekonomicznie (tym razem spalił nawet mniej niż jadące na ogonie Mondeo MK5 1.6 EcoBoost w manualu) Kilka zdjęć z wyjazdu z pomarańczą w roli głównej (jakość słaba bo poddane mocnej kompresji przez imgur, żeby nie zaśmiecać serwera mocno ) Oraz kilka pocztówek z Breli i z Murter - z aparat, telefonu i drona
    5 punktów
  4. Ja się akurat bardzo cieszę. Czy Neue Klasse mi podejdzie? Nie wiem, bo koncept zawsze jest lekko skrajny, a dopóki nie wiadomo co dokładnie bmw zaprezentuje, to nie będę się wypowiadał. Cieszy mnie jeszcze fakt, że z pewnością trafiłem na swego rodzaju peak jakościowo-stylistyczny jeśli chodzi o X5. To auto podoba mi się praktycznie w każdym calu i raczej nie będę go zmieniał przez dłuższy czas. Niemniej z ciekawością patrzę na to co internet pokazuje w kontekście G65.
    5 punktów
  5. A ja zapytam inaczej. Czy na tym forum jest jakiś moderator...? Przecież ilość hejtu, bluzgów i wzajemnego obrażania się - przekracza wszelkie granice. Jestem na kilku forach nie-polskich i NIGDY nie widziałem, żeby ludzie wzajemnie się tak wyzywali i obrażali. Zamiast tego w zdecydowanej większości skupiają się na merytorycznej dyskusji.
    4 punkty
  6. Czyli najpierw pytasz kolegów na forum, a dopiero później sprawdzasz w domu i pytasz żonę? Może nie mów jej tego
    4 punkty
  7. Jestem już przekonany, że z tym wyciszeniem, jakością harmana, zawieszeniem, przyspieszeniem, jakością wnętrza, przestrzenią w samochodzie, wygodą foteli to jest wszystko jak dyskusja czy lepsze są naleśniki czy pierogi xD Co gość, to inna opinia.
    4 punkty
  8. Głównie Austria i Włochy (urlop) więc 130-140. Do tego ogólnie jeżdżę spokojnie. Mając 318 nikt mi zatem nie zarzuci, że nie wykorzystuję potencjału auta ... bo ono nie posiada potencjału
    4 punkty
  9. 200tyś to miało ale w 2018r
    4 punkty
  10. @adamjttk masz ostatnią szansę ochłonąć bo widzę że znowu zbytnio Ci się ulewa. Każdy następny post w takim tonie będzie nagrodzony urlopem ewentualnie wątek zostanie zamknięty.
    3 punkty
  11. Jestem użytkownikiem ix3 od 4 lat i piszę z pierwszej ręki, że bardzo lubię to auto za jego funkcjonalność, komfort i jako elektryk. Żona nie chciała nigdy rozmawiać o zmianie na Teslę. Co człowiek, to opinia. Każdy radykalizm i plucie na czyjś inny wybór świadczy jedynie o zamknięciu w bańce i nie rozumienie że ludzie są inni i mają różne potrzeby. Kriss może jeździć Tesla i nie pluć na wybory innych, więc da się.
    3 punkty
  12. No właśnie To jest w pewnym sensie błogosławieństwo. Różnicę widać dopiero przy bezpośrednim porównaniu i później już to bardzo uwiera. Nie porównując wydaje się, że z HK wszystko jest OK. Powiem więcej - jak pisałem kilka postów wyżej, zrezygnowałem z B&W ze względu na panoramę, która dla mnie ma więcej minusów niż zalet (mam zresztą w innym aucie i nigdy nie skorzystałem - zawsze zasłonięta, jest bo jest i tyle, dodatkowo grzejąc mocniej latem w beret nawet przez przesłonę i szumiąc przy wyższej prędkości), ale będę robił audio customowe po odbiorze auta i to jak gra takie audio (parę dni temu byłem na odsłuchu) tym razem w porównaniu do B&W to przepaść jest jeszcze większa niż między HK, a B&W. Przy takim audio w cenie niższej od B&W, to właśnie B&W wydaje się żartem. Tak więc tych poziomów jest znacznie więcej niż mogłoby się wydawać. Ja nie jestem żadnym melomanem, ale słysząc HK po wielu latach korzystania z B&W to po prostu nie przechodzi i tyle. Przy porządnym audio możesz słuchać przy dużo niższym poziomie głośności i będziesz słyszał całą scenę czysto i wyraźnie z rozróżnieniem typu tu wokal, tam perkusja, a w jeszcze innym miejscu inne dźwięki typu gitary, elektronika etc. co jest bardzo przyjemne. Przy zwykłym audio to jest jedna brudna fala gdzie wszystko się zlewa, a tym czym się to próbuje kompensować lub maskować jest równie słaby (bo z pogłosem i echem jak z miejskiego kibla z lat 90) dudniący bas oraz efekty typu 3d surround. Najkrócej mówiąc chodzi o czysty, wielowarstwowy dźwięk bez tego typowego głuchego echa. Dobre audio przy wyzerowanym EQ powinno grać przyjemnie. Namiastką i najprostszym sposobem by poczuć tą różnicę jest porównanie wrażeń np. ze zwykłego radia kuchennego i średniej klasy sportowych słuchawek dokanałowych. Każdy to przecież zna. Trochę z innej beczki: kolejnym potwierdzeniem staczania się tej marki poza jakością materiałów wykończenia nowych modeli i stylistyką zewnętrzną jest wspomniany wcześniej B&W w nowej 5-ce, który ma 655 W, a więc niewiele więcej niż HK z X5 (pocieszające ) i jednocześnie 3x mniej niż B&W z X5. Może więc rzeczywiście nie ma co narzekać na HK bo idzie gorsze.
    3 punkty
  13. Jesteś posiadaczem G05 LCI czy przyszedłeś bo na podgrupie F15 nuda i chciałeś z kimś pogadać?
    3 punkty
  14. Fajnie się czyta i ogląda zdjęcia z takich wojaży. Galeria jest przez to dużo ciekawsza.
    3 punkty
  15. rozumiem, źe szukasz porad, ale dlaczego miałbyś oddawać swój wybór jakimś randomom z forum internetowego? po prostu przejedź się oboma samochodami. Ty powinieneś wybrać, a nie cześki z internetu. Opinie są podzielone. Jesteś na forum serii 3, więc będzie stronniczo. Zadaj takie samo pytanie na forum serii 5 i będziesz miał inne odpowiedzi
    3 punkty
  16. A Ty zrezygnowałbyś z przyjemnosci odbioru nowego auta, docierania samemu za 2% czy plus minus 10 tys zl?
    3 punkty
  17. Już kiedyś odciąłem się od lojalności względem marek: była Toyota, Nissan, Ford, za BMW też nie będę płakał choć jest wyśmienite. Po prostu firmy mają swoje lepsze i gorsze momenty. A kiedy mają te gorsze to zimny prysznic w postaci spadku sprzedaży powoduje że zaczynają słuchać klientów i biorą się do roboty. I w kolejnym cyklu znowu jest ładnie, praktycznie i przyjemnie.
    3 punkty
  18. A właśnie, zapomniałem się pochwalić że kupiłem swojego pierwszego elektryka, prosto z Bawarii także teraz badam sobie elektromobilność w ciekawym wydaniu Zasięg 60-140 km w zależności od trybu jazdy, ładuję tylko w domu !
    3 punkty
  19. Przebieg 141 791 km Niedawno zmiana oleju i klocki z przodu. Tak to wygląda cenowo poza aso: Ostatnio znowu coś mi się wbiło w oponę i konieczna była wulkanizacja oraz zaklejenie. Już w sumie trzeci raz te opony mam łatane (kupione wiosną 2024), więc postanowiłem je zmienić na nowe dla świętego spokoju (chociaż nie ma objawów, że coś nie tak z oponami). No i tak szukałem opon 19 calowych, że zamówiłem koła 20 calowe Powinny przyjść jakoś do końca tygodnia (zamówienie z Niemiec). Zobaczymy jak się będą prezentować
    3 punkty
  20. Ja też właśnie jestem zdziwiony tymi opiniami, że coś jest nie tak z wyciszeniem. Jestem osobą bardzo wyczuloną na dźwięki i na prawdę w tej klasie to nie spotkałem niczego lepiej wyciszonego od m340. Do 150 można wręcz szeptem rozmawiać z drugą osobą, przy wyłączonym radiu. Tak jak wcześniej pisałem, mam porównanie do BMW F40 i Volvo v60, to jest przepaść na korzyść m340, gdzie jest w zasadzie idealna cisza w stosunku do jedynki i volvo. Audi A4 znaczniej lepiej, ale i tak gorzej niż m340. Jedyne miejsce, które mogło by być dodatkowo wyciszone to z tyłu ta goła blacha w bagażniku i wtedy to już na prawdę nie byłoby się do czego przyczepić. Oczywiście, są samochody dużo lepiej wyciszone, ale to nie w tej klasie.
    3 punkty
  21. Obeznany warsztat wymienia statycznie i nie kupuje maszyny, warsztat co sie nie zna, kupuje aby swiadczyc uslugi i wmawiac ze tylko dynamiczna....
    3 punkty
  22. No widzisz, a dla mnie ta ławeczka to nieporozumienie totalne. Przy rozłożonej ciężko siagnac głębiej do bagażnika. Żadnego sensu w niej nie widzę poza możliwością siedzenia na niej (tylko po co miałbym to robić?). Jak widać różni ludzie mają różne potrzeby, inaczej świat byłby nudny ....
    3 punkty
  23. Obawiałem się obsługi przez tablet w LCI. Na szczęście jest idrive, klawisz mediów, nawigacji, home. Nie jest źle. Po za tym wystarczy powiedzieć Hej BMW włącz wentylację fotela kierowcy i już Jakby nie było idrive i obsługi głosowej, tylko tablet to na prawdę byłoby źle. Ten ekran fajnie się komponuje, jak wsiądziesz to nie ma wrażenia że jest przylepiony jak np. w Tesli. Do tego jest ogromny, co jest dla mnie dużym plusem, bo dobrze widać wszystkie funkcje i obraz z kamer. W Kodiaqu był 8", co jest przepaścią. Bardziej wkurza mnie wspominany wcześniej refleks na szybie przed kierowcą, tego plastiku powyżej HUD. Gdyby nie to, to jest to samochód idealny
    3 punkty
  24. Ja osobiscie uwazam, ze os 7 i pre lci to najlepsze co bmw moglo zrobic - system nowoczesny, a jednoczesnie prosty, klima pod reka, fizyczne skroty pod reka, idrive mial sens. os 8,5 i tablety - idrive traci sens, wszystki pochowane, trzeba macac po ekranie, wyglad jak by ktos przywalil na klej tablet do deski… co do lamp pre lci miala skretne, lci ma statyczne. Lci dalej swieci na pristych, na zakretach gorzej.
    3 punkty
  25. Proponuję na przyszłość nie wklejać mądrości z chata. Jeśli nie znasz odpowiedzi na pytanie to lepiej nic nie pisać niż ten bełkot AI. Kolejne przeklejki z AI będą nagradzane.
    3 punkty
  26. Chat gpt wjechał na forum ?
    3 punkty
  27. Ja najpierw kupiłem iX3 "dla żony", która jeździ głownie po mieści i sporadycznie w trasy. Po roku jeżdżenia stwierdziłem że jest to super rozwiązanie (oczywiście jak ma się garaż + najlepiej PV), stąd zapadła decyzja o kupnie drugiego elektryka, tylko z większą baterią (109,1) bo dość często jeżdzę w trasy. I teraz faktycznie są dwa... I - jeśli nic się nie zmieni - chyba już zostanę przy elektrykach
    2 punkty
  28. Akurat OTA sama w sobie działa całkiem dobrze, wykonywałem w sumie co najmniej kilkanaście upgrade we wcześniejszych autach (jak również na obecnych iX oraz iX3) i wcześniej zawsze bezproblemowo. Ten przypadek z iX wkurzył mnie głównie z uwagi na brak poważnego podejścia BMW w zakresie wsparcia aut zastępczych dla iX (podejrzewam że z i7 byłoby dokładnie tak samo). Inna sprawa, że BMW zleca te usługi firmie zewnętrznej i to właśnie ta firma, że tak powiem, miała całą sprawę w poważaniu. P.S. W przepychanki kolegów nie zamierzam się wikłać, dodam tylko, że wypowiadanie się nt. aut bez doświadczeń z ich eksploatacji jest… nic nie wartym teoretyzowaniem. A wnioskuję to po przytaczanych argumentach. Natomiast a’propos ładowarek, to polecam spojrzeć na Shell Recharge, które od pewnego czasu są podpięte pod BMW Charging. Mają kilka miejscówek 350kW z czterema stanowiskami.
    2 punkty
  29. Wrażenia trzeba by w tym wypadku podzielić na 2. Jazda po torze i jazda Ferrari. Trzeba być bardzo skupionym na wykonywaniu polecen instruktora. Co do Ferrari. Osiągi niesamowite. Od 0 do 100 w 3 s. Od 0 do 200 w 8,3 s. Na drugim kółku depnalem w podłogę, 220 km/h. Mówią, ze to szybko na tym torze. Coś co wykracza poza moje wyobrażenie, to trzymanie na zakrętach, a to tył napęd. Niewiarygodnie. Fajnie by było bez instruktora sie przejechać takim autem. Tak ja uważam, ze jazda BMW M2 poniżej 100 km/h jest bez sensu. To tutaj po zwykłej zdodze to chyba wszędzie jest bez sensu. Polecam spróbować jazdy po torze. Lekkość auta, natychmiastowe przyspieszenie, poezja. Samo posiadanie takiego auta to już musi być coś wspaniałego.
    2 punkty
  30. piekne określenie :). Sam takie wnetrzna proferuje najbardziej. Ale niestety dzisiaj producenci tna koszty jak moga, ludzie to lykaja i przez to mamy - tabletoze, eko plastiki , bateryjki czy inne wynalazki.
    2 punkty
  31. https://autokult.pl/na-prawym-fotelu-w-mercedesie-amg-gt-xx-concept-po-swiatyni-predkosci-rekord-to-dopiero-poczatek,7194087825955744a “Było to możliwe, dzięki osiągnięciu średniej (powtarzam, ŚREDNIEJ) mocy ładowania na poziomie 850 kW. Chwilowo moc przekraczała nawet 900 kW.” “Mercedes przejechał w dobę 5479 km, co oznacza średnią prędkość na poziomie 228,3 km/h.” - to 2 wycieczki do Chorwacji w ciągu jednej doby “Najbardziej imponujący w tym gąszczu przechwałek jest fakt, że Concept AMG GT XX korzysta z rozwiązań, które Mercedes planuje wprowadzić na rynek już w przyszłym roku – z nową platformą AMG EA na czele.” A tymczasem Tesla w najnowocześniejszym liftingu TMY wprowadza innowacyjny pas świetlny skopiowany z Taycan, utrzymuje stabilny czas ładowania 10-80% na poziomie 32-35min i dodaje nowe kolory nadwozia uciekając niemieckiej konkurencji o lata świetlne przewagi technologicznej
    2 punkty
  32. No co Ty, ja mam Beeme bez silnika i w związku z tym rozważam tem las ;):)
    2 punkty
  33. Pięknie się to prezentuje. Zmiana 19->20 w 6er daje efekt podobny do zmiany 18->19 w 3er. Niby niewiele, ale wizualnie 100x lepiej!
    2 punkty
  34. GLE zostanie poddane delikatnemu liftingowi https://www.autoevolution.com/news/2027-mercedes-benz-gle-and-gls-continue-testing-at-the-nurburgring-nordschleife-252902.html#agal_30 i raczej srodek też się nie zmieni. Dostanie tylko nowy system oparty na google. https://www.motorauthority.com/news/1142783_2027-mercedes-benz-gle-class-spy-shots I wbrew pozorm to może być najlepsze opcja jak ją dopracują. Ewolucja nie rewolucja jak w przypadku x5 Nowa A6 w kombi jest przepiękna, wygląda sto razy lepiej od nowej 5 czy E klasy ale w środku to jakiś nieśmieczny żart, a cena wyższa od BMW 5 ciut niższa od E. Strasznie plastikowe, tandetne auto w środku . Szkoda że tak audi recykling wprowadziło .. chyba nawet gorszy niż nowa 5. W środku będzie to copy and past a5, a6 nowego niestety.
    2 punkty
  35. 2 punkty
  36. No i przyszły już jakiś czas temu, ale żona schowała podczas porządków
    2 punkty
  37. To ja się przywitam jako nowy użytkownik M - cześć Obecnie autko się okleja, będzie inny kolorek
    2 punkty
  38. 700 to mało jak na dotarcie. 2000+ to odpowiedni moment.
    2 punkty
  39. No cos ty? Mechanicy uwielbiaja takie sytuacje. Zakladanie uzywki dostarczonej przez klienta, dziala, super, nie dziala, tez super, zepsuje sie, nie nasz problem...
    2 punkty
  40. jak sprzedawałem poprzednie auto (ponad 20-letnie, 560tyś km przebiegu) kupujący kupił raport. Auto było z francji, miało jakąś przygodę tam - maska miała szpachlę na sobie i zderzak był w stanie 7/10, zmieniona lampa - wycena szkody 900 euro. Wątpię, czy 3 letnie auto ktoś był w stanie za tyle naprawić, pewnie dlatego przyjechało do Polski. Jak kupiłem auto to ktoś wjechał mi w tył, odwoływałem się od szkody i na jedną szkodę były 3 wypłaty odszkodowania. Car vertical widział to jako 3 osobne szkody, na dużo więcej niż mi wypłacili Więc najlepszy dowód, że nie należy wierzyć święcie w to co tam jest.
    2 punkty
  41. W żaden nie można ufać bezpośrednio. Trzeba przeczytać, przejrzeć, porównać, przemyśleć. Trzeba pamiętać też jak wyglądają realia. Każdy jak ma kolizje, to próbuje do niej wszystko zaliczyć i doliczyć, a to odprysk na szybie, a to skrzypiące lusterko a to ryska na innych drzwiach. Czasem się udaje i później wychodzi duża kwota i 4 elementy, gdzie tylko np. drzwi kierowcy były puknięte. Po prostu, raporty mają pomóc, a nie zastąpić lub podjać decyzje. EDIT: A dwa, miałem kiedyś takie 525d, o które ktoś raczej dbał i byle ryska na relingu, zaschnięty ślad od guano ptaka na lusterku czy odprysk szyby na masce było zgłaszane z AC. Raport na szczęście uwzględniał zdjęcie tych 'szkód', ale 4 letnie auto miało ich 13.
    2 punkty
  42. Gdyby jeszcze nen przycisk od zamykania-otwierania umiejscowili w innym miejscu; ile razy zdarzyło mi się niechcący go nacisnąć kiedy była otwarta
    2 punkty
  43. Dlatego każdy ma wybór, X6 jest świetnym autem jeżeli nie potrzebujesz aż tak wielkiego bagażnika dla rodziny 2+2 a chcesz coś wyższego lecz bardziej sportowego x5 jest za to bardziej praktyczne Mi się bardziej podoba x6, ale ze względu na praktyczność wybrałem x5
    2 punkty
  44. Nie wiem kto te testy robił, ale jeżdżę czasem X5 siostry z laserem, i lampy LCI z X6, ktore mam, im do piet nie dorastają
    2 punkty
  45. To nie toyota . Serio nawet za 10 lat to auto nie zgnije ..i nie ma co kasy pakowac.
    2 punkty
  46. podobno serie 5 maja poprawic i dać szybciej lifting .. bo ludzie czesciej biora teraz 3 zamiast 5 ...
    2 punkty
  47. No chyba nie chcesz powiedziec ze sportowe bmw to to samo co sportowa Tesla na rynku uzywek. Przeciez to nie istotne ile koni ma elektryk, wszystko w nich powyzej 300hp mija sie z celem wiec potencjalna awaria i jej naprawa tez mija sie z celem. Chinczyki kupujesz tanio, na 5-6 lat i jak sie popsuja ida na zlom, nikt tego po gwarancji nie bedzie naprawial.
    2 punkty
  48. Ja w comforcie też mam podobny a może i mniejszy nalot... Silnik ma pracować i być gotowy na chłostanko.......
    2 punkty
  49. https://www.bawariamotors.pl/bmw/serwis-i-czesci/wymiana-oleju-skrzynia-automat/
    2 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.