Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.08.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Ale ja nie twierdzę, że każdy powinien mieć 625 koni pod maską i 750 niutonów. Po to jest tych wersji tyle aby każdy wybrał taką, jaką mu najbardziej w danej chwili pasuje / na jaką go stać. Neguje natomiast zdecydowanie kupowanie samochodu dla następnego właściciela oraz sens kryterium „będzie 10k droższy za 7 lat”. Osobiście mam X5M. Czy jest mi potrzebne tyle mocy? Nie. Czy mogę ją w ogóle wykorzystać? Nie. Czy pali jak smok? Tak. Czy potrzebuje takiego auta? Nie. Ale chciałem je mieć i jestem bardzo zadowolony 🙂8 punktów
-
6 punktów
-
To chyba najlepiej wchodzić ostro w zakręty oraz dynamicznie ruszać 😄5 punktów
-
5 punktów
-
Hehe, dokładnie. Czytając te wszystkie posty dochodzę do wniosku, że zamiast kupować nowe to lepiej znaleźć na forum kogoś kto kończy 3-letni leasing, ma wykupioną gwarancję i serwis na 5 lat, okleinę na blachy, szyby, wyświetlacze, impregnowane skóry, jeździ tylko w białych ubraniach i tylko od razu po kąpieli. Aa, no i nie robi rocznie więcej niż 10tys km żeby nie urazić przyszłego właściciela. To nawet lepsza okazja niż salonowe bo przynajmniej pierwsze usterki już zrobione 😄5 punktów
-
Czyli reasumując: 1. Kupić auto 2. Okleić folią 3. Wstawić do garażu 4. Przykryć kocem 5. Oszczędność na oleju, klockach, paliwie bezcenna....🤪5 punktów
-
G20/21 to tak naprawdę atrapa samochodu, tylko G80 się liczy 🙄5 punktów
-
Rozumiem, że wg Ciebie jak masz xDrive to już możesz "zap***" bo samochód potrafi od Ciebie więcej? 😉 Dyskusja w tym temacie już parę razy zrobiła koło. Wytknęliśmy sobie wszyscy, że: wielosezon nie zawsze jest gorszy, a sezonowe nie zawsze lepsze. Są przypadki, gdzie jedne zawiodą, a drugie wygrają. umiejętność liczenia własnych pieniędzy (to nie skąpstwo!) jest ważna. nie każdy kupuje samochód do zap*** nie każdy decyduje w 100% (bo np. zakup ze stocku, bo np. pkt. 2.) o wyposażeniu samochodu lepsze wyposażenie to pomoc, ale nie zastępują rozsądku - nadmierna prędkość jest nadmierną prędkością. Nieważne, czy to najlepsze opony w najlepszych warunków z najlepszymi hamulcami, pustym bakiem i kierowcą anorektykiem (wiadomo, że lżejsze hamuje lepiej ;)) bezpieczeństwo to odpowiedzialność zbiorowa (za siebie i innych), ale rzadko kiedy mamy możliwość wpływu na wybory innych (np. świadoma jazda samochodem, który ma kiepskie hamulce).4 punkty
-
Czyli miałeś M340i z silnikiem B58 i wciąż twierdzisz, że ten silnik nie ma dołu 🤯. Rozumiem, że znacznie lepsze czasy 60-100 i 80-120 niż 30d też Cię nie przekonują. Miałeś SQ8 i jak rozumiem też był problem z dołem, bo napisałeś, że benzyna w SUV-ie się nie sprawdza… A ja przejechałem 110k km w X5 z 40i (i to pierwsza słabsza niż obecnie wersja) i nie tylko auto bardzo zaskakiwało na plus spalaniem co pokazali Ci już inni forumowicze, ale i dawało dużo frajdy z jazdy. Obecnie w X5M mam ponad 120k km i jak czytam, że po SQ8 twierdzisz, że duża benzyna nie pasuje do SUV to twierdzę, że albo oba samochody widziałeś w katalogu albo jesteś zwyczajnym forumowym trollem. :)4 punkty
-
Dwa tygodnie temu moją nową G05 40d wróciłem z wakacji w Włoch, 5 osobowa rodzina + bagażnik załadowany po dach, łącznie zrobione 4,3 tys km. Średnia z komputera wyszła 7,4 l, silnik 40d, prędkości tak do 150km/h, jazda przeważnie lewym pasem. W zasadzie zgadzało się z tym ile wlewałem na stacjach. Byłem w szoku tym wynikiem, ponieważ przy podobnym wyjeździe dwa lata temu moją x3m40d z 2020 r spaliła więcej. Powiem że silniki od bmw jednak są rewelacyjne😀 moja stara X3m40d ma już ponad 140 tys km, żadnej awarii i dalej pracuje jak zegareczek👍4 punkty
-
Ja rankiem zamiast sikać do kibelka to przez lejek do zbiorcznika adblue i jeszcze nigdy mi nie zabrakło. Jak widać da się tanio, cebulowato i ekologicznie. Polecam dieselki - Adam Słodowy.3 punkty
-
Masz dystans i srednia predkosc, lepszych paramatrow do porownania nie ma. Wiadomo ze wiekszosc trasy auto nie korzysta ze 100% mocy ale ta moc w razie co ma;) mnie nie interesuje czy byl to tryb eco czy sport, przejechane x km ze spalaniem y. Chcesz to pokaz diesla w ecopro z taka srednia btw fajnie wyglada spalanie 7.3 l w dieslu przy sredniej 99,9 a 7,9l dla sredniej 96,6 w benzynie. Tego zarliwi wielbiciele diesla nie dostrzegaja. Na spokojnie patrząc wiadomo ze diesel spali mniej ale na pewno nie tyle mnie zeby bylo warto jezdzic dieslem3 punkty
-
W moim przypadku poszło ekspresowo. Zamówienie złożyłem 17 lipca a 4 września samochód zjechał na plac dealera. Dzisiaj zarejestrowałem. W sobotę oddaję na położenie folii PPF na przód i powłoki ceramicznej na pozostałą część nadwozia. Dealer obiecał wykorzystać najbliższy wolny slot produkcyjny i słowa dotrzymał. Samochód wyprodukował się 31 lipca . X5 M60i wszystkie opcje za wyjątkiem pełnej skóry (w takim przypadku czekałbym 6 mcy - zamówienie indywidualne). Kolor marina bay blue.3 punkty
-
Otóż, szanowny kolego, mój post wniósł do tematu dokładnie tyle samo co twoja wcześniejsza uwaga - po prostu starałem się dostosować poziom wypowiedzi. Ciesze sie, ze zauważyłeś, iż nie jest on odpowiedni i zwyczajnie tu nie przystoi. Mam nadzieje, ze czujesz skruchę i więcej takiego foux pas nie popełnisz a ta twoja wstawka po BTW to tylko wypadek przy pracy. Dodam tylko, że Twoje preferencje dotyczące tankowania także nikogo nie interesują a jednak z jakiegoś powodu postanowiłeś się nimi z nami podzielić. Rozumiem, że ta niekonsekwencja to też jakiś pojedynczy epizod. Skoro kurtuazje mamy już za sobą to pozwolę sobie wrócić do merytoryki: niewielki zasieg to chyba najczęściej wskazywany „niedostatek” X5M. Moim zdaniem zupełnie nietrafiony bo jadąc lekko ponad przepisową prędkość autostradowa benzyny spokojnie wystarczy nam na 500 km. Ja nie znam w Europie trasy, na której przez 500 km nie ma stacji. Kompletnie nieracjonalne jest też tłumaczenie, że są odcinki nowe bez stacji i tam może nam zabraknąć. Ale jak masz 1000 km zasięgu i przejechałeś już 800 i właśnie wjechałeś na taki odcinek to - zaskoczenie - też może Ci zabraknąć!3 punkty
-
Ten kto nie lecial po bezkresach Europy i nie musial tankowac w DE za €2 i nie stal w kolejkach, nie wie jak pomocny jest duzy bak paliwa. Stawanie na potrzeby fizjologiczne to nie to samo co stawanie na tankowanie paliwa.3 punkty
-
No cos ty, trzeba sie pogodzic z faktem, ze n57/b57 jak na osiagi, pali bardzo malo. Benzyna jezdzisz inaczej bo wiesz ze wpierda...wiec jedziesz spokojnie, dieslem masz to w pompie i gonisz. Bylo tak od zawsze, jest nadal i bedzie. Jeszcze nie wymyslil perpetum mobile aby PB bylo blisko sprawnoscia ON.3 punkty
-
Przy aucie za tyle kasy to przejedź się każdym motorem, najlepiej tego samego dnia i bierz ten który ci lepiej pasuje a jak nie ma różnicy to policz 2 litry różnicy w spalaniu na korzyść diesla oraz różnice w cenie zakupu bierz ten tańszy bo jeśli nie czujesz różnicy to po co przepłacać. Za resztę kup ładny prezent żonie. Co do rynku wtórnego to nikt nie wywróży jak będzie wyglądała sprzedaż za 3 lata. Polacy żyją legendami i panuje przekonanie że benzyna pali jak smok i słabo się odpycha (tak bylo w pierwszych x5 benzynowych), teraz dochodzi legenda ze diesle od BMW się pala także zależy na jaką grupę wyznawców trafisz tak długo będziesz sprzedawał. Jedynie co na diesla jest teoretycznie większy rynek ponieważ niektóre działalności odliczają od niego 100 procent VAT. W każdym razie drogie używane auto sprzedaje się trudniej od jakiejś octavii czy corolli czego doświadczyłeś przy m550i3 punkty
-
Ja w ogóle nie rozumiem jak można kupować samochód dla kolejnego właściciela? Chcesz nim jeździć 7 lat i analizujesz za którego dostaniesz 10-15k więcej? A covid i załamanie rynku dostaw przewidziałeś? Nie ma żadnej możliwości aby prognozować co się będzie bardziej za 7 lat oplacalo3 punkty
-
nic nie zrobiłem, bo nie kupiłem 😉 Ale fakt: szersza opona z tyłu jest jednoznaczna z szerszą (?) felgą... Nie sprawdzałem felg, przyznaję. Natomiast dziwi mnie zapieranie się niektórych, że opony do xdrive MUSZĄ mieć jednakowy obwód. Jak widać nie, skoro wszystkie felgi mam R18, a opony różnią się profilem (50-45) i jest to akceptowalne przez producenta. hmmm.....3 punkty
-
3 punkty
-
A niech weźmie te dwa litry więcej. Robisz pewnie 20k rocznie to przy obecnej cenie zrobi Ci zawrotna różnicę 200 zł miesięcznie…3 punkty
-
Miałem zamówione w październiku 2023 320d bardzo dobrze wyposażone . Chodziłem męczyłem się z myśli i w lutym 2024 poszedłem przeksięgować zaliczkę na m340i. argumentami za było to że 320d okazało się być autem z 2023 roku oraz to że dokładając około 15-20 tys miałem m340i. Powiedziałem sobie wtedy, że wolę dołożyć niż żałować. Tymbardziej że auto kupione z przeznaczenie dłuższego użytkowania. 20 sierpnia 2024 roku odebrałem m340i 😇 Auto stoi i czeka aż znajdę czas je okleić ❤️3 punkty
-
To nie możesz po prostu cały czas trzymać łokciem? No bez przesady, ludziom to naprawdę w głowie się miesza od tego dobrobytu...2 punkty
-
Nie mów hop 😄 Kiedyś w Astrze H miałem wylane tylne amortyzatory, a na zakrętach auto się kładło. Na przeglądzie wyszło po 60% 😐 Z kolei w E46 jak wymieniłem amory na nowe Sachsa, to miesiąc później na przeglądzie wyszło, że mają po 50% 😆 Prawda jest taka, że jesli nic się nie dzieje, to pomiarom na stacji nie ma co ufać. Teoretycznie nowy amortyzator na stacji nigdy nie będzie miał 100%. Na pomiar ma znaczenie wiele czynników - cisnienie w oponach, rodzaj sprężyn, dociążenie auta etc. Moje E46 miało wymieniane pierwsze amortyzatory po 240kkm.2 punkty
-
Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Auto zostało kupione. Jedno słowo się ciśnie na usta, po wieloletniej jeździe 4 cylindrowacmi, głównie w dieslu, r a k i e t a. Odlot dosłownie, zawsze poowałem na R6, w końcu się zdecydowałem i nie żałuję. Można napisać tysiąc słów na temat szybkości, dynamiczności współczesnych R4, ale te silniki maja się nijak do mocy, elastyczności i jedwabistosci R6. Żeby to zrozumieć, trzeba tym pojeździć. Mam natomiast pytanie z kategorii eksploatacyjnych. Jaki olej tu zalać. Poprzedni właściciel zalewał 5W40. Kontynuować czy zmienić na zalecane rzskomo przez BMW 0W30?2 punkty
-
Jest tylko jedna racja, wszyscy wiemy kogo 😂2 punkty
-
2 punkty
-
Niesamowite. Głosisz herezje i dziwisz się że ktoś ma odmienne zdanie 🙂 Nie, wcale. BMW to VW. Szkoda że nie napiszesz od razu że Skoda. A czym jest Audi w takim razie na Twojej drabinie jakości aut? Serio cieżko Ci odróżnić? I mówisz że jesteś fanem motoryzacji i marki BMW? 😉 Tutaj ciekawostka - podstawowa Carrera za 600k w podstawie vs Turbo za 1.2m w podstawie: A najlepsze że tutaj Adam nie widzisz różnicy 😄 No to w sumie potwierdza to co napisałem, jesteś w tych 99.5%. To auto nie jest super wygodne dla większości. X3M nie wziąłem by był piekielnie twardy, X5M jest dość twardy i dla większości ludzi nieakceptowalny. Ludzie na forum X5 biorą 30d bo nie widzą sensu dopłacania do 40d 20-30tys zł, co oznacza że 40d nie jest dla nich. Nie że ich nie stać, tylko nie widzą wzrostu value, bo nie potrzebują większych osiągów, bo te w 30d są enough. To gdzie tu o M rozmawiać i jego spalaniu +50% albo i +100%. Są ludzie którzy tylko pneumatykę biorą na felgach 20 bo wszystko wyżej jest za twarde. No i przekonaj ich żeby jeździli na naleśnikach 22" bez skrętnej tylnej osi która w M niedostępna. A na koniec zagadka - co różni wizualnie oba auta i jaka jest różnica w "gloryfikowanym" czasie 0-100 i 1/4 na prostej pomiędzy tymi autami? 😜 Podpowiem tylko, że przed liftingiem gdy różnice wizualne były jeszcze mniejsze, to mimo tak niewielkich różnic wizualnych i minimalnie twardszego zawieszenia, ten szybszy nie był autem dla 90% ludzi, którzy woleli LR i RWD. Ot i mamy wyjaśnienie dlaczego dużo droższe M3 z duuużo twardszym zawieszeniem i dużo bardziej agresywnym wyglądem, głośnym wydechem, nie jest autem dla 99.5% ludzi.2 punkty
-
Dobrze też że autor podzielił się tym jak problem został rozwiązany, to się chwali.2 punkty
-
To tak jakby nazywać wszystkich skąpcami i dusi groszami jeśli do cywilnej trójki nie biorą hamulców M które też wpłyną na drogę hamowania. Nie popadajmy w absurdy.2 punkty
-
Wrażenia z jazdy są najważniejsze, 0,3s do setki w normalnej jeździe nie robi różnicy, a 200 Nm już tak. Tylko, że nowe benzyny z wtryskiem bezpośrednim z przodu chodzą jak diesel.2 punkty
-
Teoretyczne dywagacje. A dupohamownia jest bardzo złudna. fakty sa takie ze 40d jest drozsze od 40i, wolniejsze od 40i, glosniejsze od 40i co rekompensuje nieco mniejszym spalaniem. przy zakupie auta za 500 tys, kosztach opon, ubezpieczenia itd to ta różnica robi się pomijalna. Każdy wybierze co mu subiektywnie pasuje, bo gdyby patrzec na spalanie i koszta to nawet nie ma co zerkac w kierunku x5 Ps to pewnie troche poza tematem ale mam wrażenie se benzyny starzeja sie lepiej. 10-15-20 letnie benzyny z nalotem 400 tys nadal chodzą cichutko i bez wibracji a diesle niestety juz nie, nawet w teorii sprawne to jednak nie chodzą jak wtedy kiedy byly nowe2 punkty
-
Skoro wykodowałeś start stop (jesli piszesz to doslownie) to nie masz MHD, a zatem tez Twoje doswiadczenia sa inne niz osob z MHD. Przy MHD jest generator ktory odpala silnik tak ze prawie tego nie czuc a i gasniecie silnika nastepuje lżej i jeszcze podczas toczenia co sprawia ze i to jest niewyczuwalne. A przy MHD dodatkowo jest inna charakterystyka bo jest biturbo - więc i niższe spalanie, Dodatkowo to ze gaśnie podczas jazdy i prawdopodobnie te 8kW cos wspomaga spalinowy przez co spalinowy ma lzej/mniej paliwa spala.2 punkty
-
Ale jak wygląda obecnie sytuacja na rynku - jeśli chcesz kupić dużego SUVa to i Audi i Mercedes mają schodzące za 1-2 lata modele. BMW do tego jest lepsze silnikowo. Sporo ludzi dlatego przechodzi obecnie do Lexusa. Mi LCI 'nie leży' i zamiast po 3 letnim leasingu wziąć nowe X5, przedłużyłem o 2 lata leasing obecnego czekając co wypuści BMW/Audi/Mercedes. Jak to zwykle bywa połowie nowe X5 2026 powiedzmy będzie się podobać, połowa zmieni markę, na ich miejsce przyjdzie ileś osób z innych marek i cykl będzie się toczył. Ale pomarudzić jako boomer mogę ;).2 punkty
-
Kup sobie ADBL Leather QD i ogarniaj na bieżąco, szczególnie jak masz tapicerkę w jasnym kolorze. Nadaje się do skór naturalnych i syntetycznych tapicerek, ma przyjemny skórzany zapach, pozostawia matowe wykończenie. Przetestowałem trochę preparatów w różnych autach i moim zdaniem nie ma takich, które zabezpieczą Ci tapicerkę na dłuższy czas. Lepiej dbać na co dzień niż liczyć na jakieś magiczne środki.2 punkty
-
O praktycznie każdym nowym BMW zawsze jest ta sama dyskusja czyli, ze to słabo wyglada i trzeba kupowac schodzacy model. Po kilku miesiacach okazuje sie ze uroda tego starego, gdy stanie obok "brzydkiego" nowego, jednak blednie. To samo było z ostatnim liftingiem X5. Ludzie tutaj rzucali sie na stocki przedliftowych samochodow i...jakos nie słysze juz ze lifting był nieudany. Sam zastanawiałem się w 2018 roku czy moze brac ze stocku X5 f15 czy zamawiac do produkcji G05. I miałbym teraz tego starego kasztana ktory wowczas wydawał taki ciągle świeży🫣2 punkty
-
Dla tych którzy rozważają diesla aspekt zasięgu na pewno ma znaczenie, bo to jedna z bezsprzecznych przewag klekotu nad benzyna. Dla mnie zasięg ma znaczenie i na pewno opcjonalne 100l baku by tutaj dla niektórych rozwiązało problem zasięgu w benzynie. W Q7 można kliknąć opcjonalny 100 litrowy bak. Oczywiście są i tacy tutaj którzy sobie zracjonalizują swój wybór i stwierdzą że zasięg nie ma znaczenia, a nawet że mniejszy zasięg to zaleta bo można to czy tamto. Bawi mnie takie racjonalizowanie swoich wyborów2 punkty
-
Dokładnie jest tak jak mówisz. Co do kosztów w 540i przez rok, przejechałem 27 tys km i spaliłem paliwa za 17 tys złotych. Nawet jak będzie 20% kosztów to jest to 3,5 tys zł. Ważeniejsze było ile auto straciło na wartości. Wg ubezpieczyciela utrata wartosci przez rok na polisie AC to 20 tys złotych. Ale katalogowo było 440 tys, teraz wg eurotaxu 270 tys. A patrzenie czy to będzie na paliwie 3 czy 7 tys więcej mało istotne. Z perspektywy kosztów relatywnie tanie było C63 6,2 litra pojemności. Co z tego, że dużo paliło, Jak utrata wartości była nieduża.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Ja sobie runflatów na zimę nie wyobrażałem. Ale to drugi komplet kół, jakby się cokolwiek działo i miałbym coś zgłaszać w ASO to cyk na auto fabryczne felgi z PS4S *2 punkty
-
Skusiło mnie niskie spalanie 2.0d na początku . Zajmuje się detailingiem i jeden z klientów namówił wbrew moim zasadom żeby przed serwisem folii pokorzystal z jego auta. Nie lubię tego robić i unikam jak ogarnia ale byłem ciekawy jego m440i. Pojeździłem w nocy i przepadłem… wcale nie potrzebowałem jeździć 200+ . Motoryzację albo się czuję na dupie albo nie. Gdy wsiadam do aut francuskich czy już niestety koncernów vag to jakoś po prostu czuję się jak w środku transportu lub przemieszczania się. Nie ma tego wow. A przyspieszenie na prostej mnie średnio kręci. Natomiast w BMW poczułem coś innego. Coś jak kiedyś w 911 w manualu namiastkę tego. I się zaczęło. Przemyślałem że z moimi przebiegami rzędu 12-14 k km max oszczędność paliwowa jest niska i niezbyt znacząca w budżecie . Wpłynęło na pewno na mnie to, że moje dotychczasowe auto to było 333 konne s5 i zawsze człowieka ciągnęło do tego sportu… Zdziwiło mnie, że b58 ma dół jak diesel z dużą ilości nm a po przekroczeniu większej ilości obrotów nadal ciągnie . Mieszkam z dala od dużych aglomeracji, moją ulubioną porą na jazdę to niedziela 4.00 gdzie na drogach nie ma ruchu praktycznie w ogóle. Wtedy można się wyżyć, trójka z przodu jeśli chodzi o wiek i stąd dawno przestało mi zależeć na czyimś zdaniu.2 punkty
-
Ale tylko CSL, inne to tylko atrapa legendarnej emczy 😀2 punkty
-
Prawda jest taka, że g20 bez b58 to atrapa samochodu, tak kombinujcie żeby mieć b58 bo to jedyny prawdziwy silnik w gamie, to tego najlpeszy mechanicznie, najmniej awaryjny i już legendarny, Santo subito wśród silników2 punkty
-
Własnie dlatego napisałem, że bezpieczeństwo to kwestia indywidualna. Nie mamy wpływu na to, jak inni do tego podchodzą, dlatego musimy sami zadbać o swój tyłek w sposób jaki uważamy za stosowny. AMEN 🙂1 punkt
-
Stałem przed tym samym problemem. Zimowe opony tej wielkości są nie do kupienia. A jak już są to jakieś badziewia. Kupiłem felgi i opony zimowe w rozmiarze 19 cali. Dużo tańsze opony i dużo większy wybór.1 punkt
-
No nie, nie zgodze sie. Po drodze najczesciej kupowanym autem byl Nissan Leaf, Audi e-tron, byl model 3 a teraz jest model Y. Toyota ma elektryczny odpowiednik Ravki i nazywa sie BZ4X i sprzedaz jest ok ale bez szalu, klient glosuje portfelem. Nikt takich tez nie wysuwa ze Musk jest nieomylny, mylil sie wiele razy ale jakos spada na 4 lapy przewaznie bo tak jak kiedys Jobs --> kreuje trendy sam jak prawdziwy wizjoner a nie dopasowuje sie do motlochu. Mysle, ze gdyby opuscil Tesle to bylaby podobna historia jak z Applem podczas nieobecnoscji Jobsa. Kiedy on palil miliardy $ i rozkrecal produkcje modelu 3 pod namiotami ku uciesze legacy, BMW robilo n-ta iteracje 320d restylizujac zderzaki i zwiekszajac moc napedowa o 10KM co kilka lat. Skrajnie rozne patrzenie na swiat, jak to mowia do odwaznych swiat nalezy. Heh, bierz troche pod uwage ze watek ma +500 stron i trwa 4 lata, gdybysmy sie tu wszyscy zgadzali, byli bardzo grzeczni i poklepywali po glowach to umarl by po miesiacu - chce powiedziec ze czasami troche przejaskrawiania, kontrowersji czy zaczepek nie jest zle, przy piwie na pewno wszyscy bysmy sie bez problemu dogadali i milo spedzali czas ^^ Zaden ze mnie ultras, ultrasem bym nazwal takiego slonika ktory przez 4 lata nie wymienil jednej zalety Tesli, to jest dopiero zatwardziala konserwa 😄 Gdyby watek mial inna konwencje to mysle, ze nie napisalbys tu setek postow, nie wymienilibysmy wielu ciekawych pogladow, nie dowiedzieli mnostwa rzeczy na temat elektrykow. Ujezdzam Tesle, ujezdzam BMW jak i inne elektryki - staram sie byc w miare rzetelny, a to ze forma jest czasem odrobine kontrowersyjna -> mysle ze to nie koniec swiata 😉1 punkt
-
W realu nowa kierownicy (airbag) wyglada przyjemnie i nie gorzej od starszej W nowej i4 ladowarka QI ani nie jest wieksza ani nie chlodzi (przynajmniej nie zauwazylem roznicy) Digital Key Plus tez nie ma i jest to DUZO wada bo kluczyk trzeba nosic dalej. Jeszcze nie testowalem ogrzewania ale wydaje sie ze jest opcja automatyczna. Podtrzymywanie ogrzewania kierownicy (z innej marki) jest swietna opcja --> nagrzewa sie szybko w minute-dwie a potem jest tylko przyjemnie ciepla na minimum i mozna tak jezdzic godzinami bo na full by po prostu parzyla dlonie i trzeba by bylo wylaczyc. Ale nie wiem czy tak samo dziala w LCI2 w BMW, do sprawdzenia w zimniejsze dni.1 punkt
-
Dzień dobry, BMW e38 740D silnik m67. Poszukuję warsztatu który zna się na tych silnikach. Pozdrawiam1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00