Skocz do zawartości

davidpl

Zarejestrowani
  • Postów

    228
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525d xDrive f10 2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia davidpl

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Dowiemy się za kilka lat. Dopiero po około 6-7 latach czujniki zaczynają puszczać paliwo w wiązkę
  2. Te na ciemniejszym mają wycinanie, te niżej, to podstawowe ledy. W obu przypadkach reflektor nie jest skrętny. Odnośnie drugiego pytania- tak. Miękka hybryda została wprowadzona pod koniec 2019 w 20d, wcześniej był update wszystkich diesli i w każdym dieslu są nie mniej niż 2 turbiny
  3. davidpl

    Układ Paliwowy F10

    Wymieniałeś ostatnio filtr paliwa/nie wymieniałeś od dawna filtra, bądź jeździłeś na rezerwie? Jak tak to pompa mogła opiłkować. Jaki przebieg, jaki silnik (dodaj kod silnika w nazwie tematu)?
  4. davidpl

    Akcja serwisowa - kody

    Czy komuś akcja stop024773 się zmieniła na inną? Coś już wiadomo?
  5. To może jednak nie chodzi o chlodniczkę, a np wskoczyła akcja związana z czujnikiem paliwa PS. Widzę, że samochód, który miał przez ponad rok akcje STOP024773 teraz ma właśnie tą akcję, co Ty
  6. A to dziwne, bo od końca 2022 roku montują przeprojektowaną chłodniczke firmy borg warner
  7. LCI czy pre lci? Może akcje na poduszkę powietrzną?
  8. Mam ten sam silnik i nie widzę żadnej akcji. 🤷‍♂️
  9. A są inne niż w konfiguratorze? Możesz wpisać w BMW connected drive storę vin jakiegoś samochodu ze stocka i sprawdzić, czy jest tam coś innego
  10. Trochę odgrzewam temat, czy komuś po wymianie tego przewodu z czujnikiem usterka powróciła? Jeśli tak, to po jakim przebiegu?
  11. A jak włączysz grzanie na full na 20 sekund i potem chłodzenie, to chłodzi? Przy uruchamianiu samochodu słychać takie syczenie z nawiewów? Jak tak, to trzeba czynnik dobić/wymienić.
  12. davidpl

    BMW M5 (G90)

    @jaworq nie mówię, że ludzie to totalni debile, mówię o niejasnościach w opisach i nie do końca wykwalifikowanych sprzedawcach. Z resztą sam dałeś świetny przykład z własnego doświadczenia 🙂 w głównym wątku o g60 były dyskusje o pompowaniu boczków (kiedy jest, a kiedy nie ma) oraz które opcje dodają ACC, a to (i inne rzeczy) powinno być jawnie widoczne żeby uniknąć rzeczy typu chciałem to, a okazało się, że dostałem coś innego
  13. davidpl

    BMW M5 (G90)

    Ta, kiedyś oglądałem g60 i jakoś spontanicznie zacząłem rozmawiać z innym klientem, po połowie godziny rozmowy o „postępie” w motoryzacji itp powiedział, że powinienem tu samochody sprzedawać, bo więcej się dowiedział niż od sprzedawców. Samochody trochę sprzedają się same, więc umiejętności sprzedażowe aż tak nie wchodzą w grę… co do wersji silnikowych- rok temu na bimmerposcie były informacje o tym, że będzie wersja 540d, że w Europie nie będzie 530i itp. Ogólnie przez bałagan z wyposażeniem - już niewiadomo na 100% co daje wykupienie jakiejś opcji powinny być wersje demo doładowane opcjami, gdzie można deaktywowac elementy wyposażenia, żeby klient mógł sprawdzić co będzie miał, a czego nie i podjąć właściwą decyzję, no chyba, że trend jest taki, żeby brał wszystko, to będzie wtedy pewien co ma
  14. Handlowcy z autoryzowanej sieci dealerskiej też często nie wiedzą takich smaczków- powiedzą, że jest nowszy=lepszy itp 😉
  15. Boczki pompuje się w komfortach przez ustawienia foteli w iDrive
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.