Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 11.07.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Myślałem, że podpięły się wszystkie zdjęcia.. Harmonijka brudna z każdej strony. No co ty. Otrzepię i puszczę na OLX z opisem, że z wymiany międzyinterwałowej więc według ASO pojeździ jeszcze 10k km3 punkty
-
W ustawieniach (w iPhone - nie wiem jak android) jest tez opcja, ze po wyjściu z samochodu - po dołączeniu od Bluetooth aplikacja sama się też zamyka - nie widzę sensu dodatkowych urządzeń... aplikacja zawsze działa w tle, sama się włącza i wyłącza z chwilą rozpoczęcia jazdy...3 punkty
-
3 punkty
-
Karolina, zdejmij ten procent, bo klient jednak nie jest pelikanem jak zakładaliśmy..2 punkty
-
Moze coś być na rzeczy. Jak dokładałem przedni spliter carbonowy performance do M4 cabrio w instrukcji montazu byla adnotacja. W przypadku montazu do M3 sedan wymagany jest montaż tylnego spojlera na klapie. W M4 klapa jest nieco inna i jest już przez jej kształt mały spojler wyprofilowany. Montaż na klapie nie jest wymagany. Czyli spliter przedni to nie tylko względy estetyczne.2 punkty
-
Zmianilem 20 rtf na 22 zwykle , zawieszenie adaptacyjne ustawione na comfort plus. Wg mnie nie ma zadnej roznicy w komforcie jazdy a samochod nareszcie wyglada2 punkty
-
Ja wybierałem ogumienie performance tylko było to dawno temu. Dostałem Pirelli na ktorych samochod przy ruszaniu z maksymalnie skreconymi kołami przeskakiwał jakby po sliskiej nawierzchni ( kostce na przyklad). Oprocz tego po zmianie na Pirelli P Zero RFT okazało się, że komfort na tych permormance wcale nie był wyższy. Do tego opony zużyły się po około 30kkm do 3mm głebokosci bieżnika a wiec konczyłem drugi sezon uzytkowania na prawie zupełnie juz łysych oponach. Z RFT mam same dobre odczucia.2 punkty
-
Czekać, dopóki samochód będziesz mógł fizycznie obejrzeć. Pośpiech działa tutaj na twoją niekorzyść2 punkty
-
Przyłączam się do powyższych opinii 2.0... Osobiście jestem zaskoczony małą awaryjnością B47,spalaniem, dynamiką tego silnika. U mnie jedynie pokrywa zaworów była wymieniana (na gwarancji) i 3 krotnie jak u wszystkich chłodniczka EGR (na gwarancji). A 231KM mi zdecydowania starcza do hasania po drogach . Póki co 285tys km na liczniku, i dalej zero problemów...rozrządu nie ruszałem do tej pory.2 punkty
-
Moim zdaniem na wyglad w duzej mierze wpływa również marka i model opony. Wlasnie zmienilem opony na Micheliny 4 SUV z Continentali Sport Contact 7 i wyglada to duzo lepiej ale o dziwo sa glosniejsze niz Continentale Jeszcze wczesniej mialem zalozone Pirelli P zero ktore maja rim protector i chyba wyglądały najlepiej , oczywiście mowa o 22 calowych kołach.2 punkty
-
Ty sie kolego dobrze czujesz? Chodzi mi o to zdanie: "Polecam to auto BMW i3 60 ah tylko i wyłącznie z REX Range extender. Nie polecam większych baterii... różnica w prowadzeniu jest ogromna i dużooo gorsza, brak komfortu oraz zasięg podobny do 60 ah." Czy ty wiesz jakie sa masy wlasne i3 z w poszczegolnych wersjach? 60Ah - 1280 kg, 60Ah REX - 1415 kg 94Ah - 1320 kg, 60Ah REX - 1440 kg 120Ah - 1345 kg Te niedorzecznosci, ktore wydobyles z siebie w cytowanym przeze mnie zdaniu, to ci naopowiadal handlarz, ktory ci to auto wcisnal, czy jak? Zacznijmy od masy wlasnej. Twoja wersja 60Ah z REX wazy duzo wiecej niz 120Ah wersja. Wiec o czym ty w ogole piszesz pod katem braku komfortu, prowadzenia itd w przypadku wersji z wiekszymi bateriami??? Kompletny nonsens. Do tego nawet jak wersje 60Ah porownac tylko do 94Ah, to roznice w masie wlasnej sa tak minimalne, ze wrecz nieodczuwalne. Wystarczy, ze posiadacz 60Ah ma gruba zone i juz sie wyrowna. Teraz jeszcze lepszy hit, ktory nam tu zapodales. Zasieg w przypadku wiekszych baterii jest podobny jak przy 60Ah??? Mam poliftowa wersje z bateria 120Ah. Moj realny zasieg to 250 do 300 km, zaleznie od pogody itd. Twoje nedzne 100 km to wg ciebie to samo??? I z pelnym szacunkiem, ale wloz sobie to pierdzidlo za tylna kanapa w buty. REX to zart i nawet jak ma jakis minimalny sens w przypadku najmniejszej baterii, bo na niej auto ma zasieg jak dobra hybryda, to ja bym po prostu nie kupil i3 jakbym mial opcje, ze moge brac tylko 60Ah. To juz lepiej po prostu kupic jakas nowsza hybryde. To nie jest przypadek, ze zaden inny producent (pewnie z jakimis malymi egzotycznymi wyjatkami) nie stosuje spalinowych silnikow doladowujacych w swoich samochodach. Co do reszty twojej wypowiedzi to sie generalnie zgadzam. Bardzo fajny samochod, zrywny, zwrotny, dobrze sie prowadzacy i zaskakujaco duzy wewnatrz. Komfortu za wiele nie daje, ale to w koncu maly kompakt, a nie BMW 5. Najwieksza wada, to idiotyczne drzwi tylne, przez ktore ciezko w ogole cokolwiek zrobic, gdy auto stoi blisko innego auta. Nie zmienia to faktu, ze BMW i3 to fenomen technologiczny i auto, ktore wyprzedzilo epoke. Gdyby BMW zrobilo kilka rownoleglych modeli, opartych o te technologie i wygladajacych dobrze w calosci, a nie tylko z przodu jak i3, to BMW mogloby zrewolucjonizowac rynek aut elektrycznych jak zrobila to Tesla.2 punkty
-
Raczej celuję w Sealiona 7, teść się przymierza do Seal 5 (hybryda). A to małe g** muszę dla żony przetestować, bo z całą pewnością od Avengera nie będzie gorsze, ale przynajmniej prawie o połowę tańsze... Tesli też nie skreślam, ale lepsze wrażenie zrobiła jednak 3.1 punkt
-
To moje niedoczytanie, ale daję sobie rękę uciąć, że gdyby Twój członek rodziny się tego nie dopatrzył, to by to przeoczyli.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale auto jeszcze nie zostało wydane. MMiko oglądał auto po zjechaniu na stock dealera i przed przygotowaniem do odbioru. Ten dopiero w planie.1 punkt
-
1 punkt
-
W Orange robiło się to przez ich apke. Zakładam ze w T mobile może być podobnie. Szukaj czegoś takiego co się nazywa MultiSim.1 punkt
-
Ja juz od dawna nie przywiązuję się do tego czy auto jest premium czy nie, bo wg mnie nie jest to jednoznaczne i nie świadczy o tym, że dla mnie to jest najlepszy produkt. Marki uważane do tej pory za premium, gdzie np trzeba wyciągac silnik przy 100 tys km, żeby wymienić łańcuch rozrzadu to juz jes dyskwalifuje jakopremium. Takich przykładów jest mnóstwo. Nic w tym odkrywczego, że lepsza jest skóra naturalna niż nie. Jak komuś nie pasuje to nie kupuje itakiego auta i po sprawie. Fakt jest taki, że ta skóra w tesli w praktyce jest bardzo dobrej jakości, wygląda po 2 latach tak samo jak nowa. Może tu bardziej mentalność ma znaczenie niż rzeczywiste różnice. A to co piszesz jak ludzie co odbierają to mnie nie interesuje kompletnie.1 punkt
-
No niestety takie są realia. Tesla nie uchodzi za samochód premium wśród wielu osób i na większość wzmianek o premium w kontekście tesli jest lawina postów to negujących. Nawet na stronie internetowej pana która tu często cytujesz1 punkt
-
To przypadek, że proponowane przeze mnie ET jest takie samo z przodu i tyłu. W tym aucie tak wyszło, że przy ET 25 koła ładnie układają się względem krawędzi nadkola Opony powinieneś założyć zgodnie z rekomendacją BMW. Przy 21 i 22" szerokość z przodu to 275, a z tyłu 315. Profil zależy od średnicy felgi dla 21": 275/40 przód; 315/35 tył (takie mogą być zarówno zimowe jak i letnie opony) dla 22": 275/35 przód; 315/30 tył (takie rozmiary BMW rekomenduje dla letnich; ale znani są z natury zawodnicy jeżdżący na tej wielkości zimówkach)1 punkt
-
1 punkt
-
Samochód jest nastawiony na komfort. Ktoś, kto pisze, że nie jest dobrze wyciszony jeździ pewnie Bentleyem albo s-klasą. Te wszystkie bajdurzenia, że to słaby samochód, nie mają uzasadnienia w mojej ocenie. Ale to można wiedzieć jeżdżąc tym samochodem a nie tylko przeglądać YT i powtarzać głupoty. Mówię tu o właściwościach a nie o wyglądzie czy o materiałach1 punkt
-
Nie jestem na bieżąco. Kupowałem do e91 z 8 lat temu. Polecam wątki na f30.bimmerpost - nie przejmuj się tym że jest o f30 - do tych jednostek pod ccc są te same bebechy.1 punkt
-
Kiedyś z nudów testowałem na tempomacie jak rośnie spalanie. Oczywiście nie jest to jakoś wybitnie miarodajne, bardziej jako ciekawostka. Podczas tej zabawy zauważyłem, że równie ciężko się jedzie przez dłuższy odcinek 90 km/h, co 180 km/h Przy niższej prędkości więcej się patrzę w lusterko wsteczne niż przed siebie Natomiast w ciągu dnia jechać szybciej kilka km bez konieczności hamowania też proste nie jest.1 punkt
-
Ja bardziej mam na myśli to, że w wielu markach gwarancja 5-letnie a nawet i dłuższa robi się standardem, więc to faktycznie jest ukryta podwyżka auta. Bo nie oszukujmy się. Jak ktoś chce użytkować samochód dłużej niż 2 lata, to gwarancję trzeba przedłużyć.1 punkt
-
Najbielsze z dostepnych na rynku żarówek to żarówki Galaxy 4car, mają nawet homologację i kosztują grosze - komplet za 30-40zł. Ich wada - dramat w nocnym deszczu, nic nie widać. Zaraz za nimi są Philips Diamond Vision, te są sporo jaśniejsze od Galaxy, lepiej dają rade w nocnym deszczu, jednak są już bez homologacji. Komplet ok 80-90zł. Na ostatnim miejscu Osram Cool Blue Hyper (obecnie Boost). Również niestety bez homologacji. Komplet ok 40-50zł. Wszystko inne jest "white" lub "xenon white" tylko z nazwy, a w rzeczywistości świecą szczochem. Gdy miałem E46 to przerobiłem tego sporo, bo nie cierpię barwy klasycznej żarówki1 punkt
-
Date of first registration: 02/11/2020 Last registration date in Belgium: 02/11/20201 punkt
-
Ostatnio autostradą, niemiecką, prędkości 160-180km/h w 4,5 osoby i pełen bagażnik - spalanie rzędu 9-9,5l/100km. 340i...1 punkt
-
No ja zanim wymieniłem rozrusznik, to najpierw wszelkie styki, czy to plusowe, czy masowe poczyściłem. Pamiętam, że wtedy nawet puściłem dodatkowa masę bezpośrednio z aku na rozrusznik. W zdrowym aku nie powinno spaść poniżej 12,3V. Nie po tak krótkim czasie. Po 2-3 tygodniach postoju to ok, ale nie po 3 dniach. Tak jak zasugerował @yeti19, podłacz tester sprawności aku, jeśli nie masz, to podjedź do sklepu gdzie handlują akusami, za kilkanaście zł podepną i sprawdzą1 punkt
-
1 punkt
-
Mnie dealer wydał kiedyś fabrycznie nowe auto po naprawie błotnika (wycinanie całej ćwiartki), więc chyba obejrzałbym przed odbiorem i nie podpisywał leasingu zanim nie zobaczysz auta.1 punkt
-
Wyciszenie auta przy dużych prędkościach jest słabe - szumy wiatru bardzo odczuwalne. Zawiasu adaptacyjnego M Professional nie polecam do sedana - brak skrętnej tylnej osi a auto i tak przechyla się na zakrętach, znacznie. Ogólnie G60 jest tandetna.1 punkt
-
1 punkt
-
I dziwisz się, że są cyrki z DPF? Kupuje się oryginalny BMW i jest spokój na lata.1 punkt
-
1 punkt
-
Chińskie jednostki to kwestia gustu, (znakomita) większość działa "tak sobie", a część zaczyna wolno działać (po jakimś czasie). Polecam, zobacz u kogoś zanim kupisz.1 punkt
-
1 punkt
-
zamów w mg , zrobią jakie chcesz , chociaż końcowy wymień , poprawi ciut brzmienie1 punkt
-
Ja mam GTRa w schowku centralnym pod klapką, tuż nad miejscami na kubki. Zaletą jest możliwość zasłonięcia, i generalnie nie przeszkadza. Wadą jest to, że czasem długo łapie fixa i zdarza się że dopiero po kilkunastu kilometrach, to pewnie kwestia słabej widoczności nieba. Ostatnio jednak coraz częściej używam Yanosika w apce, ponieważ częściej używam też Home Assistanta do sterowania bramą, drzwiami, etc więc Yanosik zainstalowany na telefonie jest tu niejako w komplecie.1 punkt
-
Mój też w trakcie nakładania elastomeru i folii. Wentylacja w fotelach super sprawa, świetnie wyciszony, przyjemnie się prowadzi, wygodnie w fotelach, za kierownicą mam wrażenie że siedzę w maleńkiej osobówce. Tylko praktycznie wszystko obsługuje się z głównego tabletu i nieco irytuje powiadamianie o przekroczeniu prędkości, za małej odległości od poprzedzającego auta - wszystko to mi miga na headupie a wyłączać trzeba za każdym razem po uruchomieniu auta. Fajne jest to automatyczne przyhamowanie przed skrzyżowaniem. Zawieszenie M na felgach 19” tylko nieco twardsze niż w wersji z EDC, jest ok, ale słabo wskakuje na równoległe wysokie krawężniki, poprzednik staruszek, też x3, radzi sobie znacznie lepiej. Generalnie jednak fajne autko, takie w sam raz, nie za duże, komfortowe i całkiem ładne, fajniejsze niż na fotkach (zamawiałam w ciemno w listopadzie).1 punkt
-
Wydaje mi się (99,9%) że głośniki z HK mają inną oporność niż te z HIFI i tutaj jest problem.1 punkt
-
Jakie dywaniki fabrycznie sa w G20? Materialowe czy gumowe?1 punkt
-
Nie słuchaj głupich komentarzy o oponach wielosezonowych, szczególnie od właścicieli kapciarni. Dla nich taka opona to wróg nr.1, bo zabiera im robotę. Do normalnego użytkowania w zupełności wystarczają, zważywszy na to, jakie mamy ostatnio zimy. Mam w firmie wiele samochodów i niektóre mają wielosezonowe opony np. XC60, GLC. Złego słowa o nich nie powiem. Zużywają się normalnie, a nawet powiem że wolniej niż letnie ( może z uwagi na głębszy bieżnik). Jeśli nie jeździsz na codzien wyczynowo, czy jakoś mega szybko, to przy napędzie 4x4 takie opony są super kompromisem1 punkt
-
Witam serdecznie, opowiem o finale tej historii, może komuś się przyda w diagnozie problemu. Sprawdziłem i adaptowałem klapki systemu klimatyzacji. Adaptacja przebiegła pomyślnie. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki powiązane z systemem klimatyzacji, wszystkie były sprawne, ISTA+ nie pokazała żadnych błędów. Przy okazji sprawdzania bezpieczników wymontowałem schowek i moim zdaniem nie ma możliwości wymiany tych klapek bez zdemontowania całej deski oraz ramy pod nią, ale do rzeczy. W moim przypadku okazało się że klapki i cała reszta pod deską działa poprawnie. Stawiałem na kompresor lub te głupie klapki( dobrze że nie dałbym sobie ręli za to uciąć bo k..wa teraz bym nie miał ręki). Oddałem auto do ASOw Southampton UK, diagnoza kosztowała mnie 570 funtów, wymienili A/C condenser czyli ten radiator umieszczony z przodu auta obok chłodnicy wody. Wymienili jeszcze przy okazji jakiś przewód płynu chłodzącego bo coś było z nim nie tak i 4 uszczelki do a/c condenser. Razem skasowali mnie 1300 funtów czyli jakieś 7500PLN. Z tego co wiem to chłodnicę klimy da się wyrwać w zamienniku za jakieś 400PLN a uszczelki no nie wiem z 50PLN plus napełnienie układu z no nie znam cen w polsce ale strzelam 250PLN razem jakieś 700 zł a nie 7500zł. Może komuś się to przyda w przyszłości. Stawiałem na kompresor albo klapki przez to wycie ale bym się wp...olił w koszty. Chłodnica klimy to była ostatnia rzecz która przyszła mi do głowy. A tak swoją drogą to z czego oni robią te auta obecnie, w moim Mercedesie E320CDI z 2004 roku klima ciągle działa od nowości i nie ma z nią żadnego problemu. Zawieszenie w tym dziadku wygląda 1000 razy lepiej niż w 8-9 letniej Bmce. Czas umierać. Załączam zdjęcie chłodnicy klimy i tego co się z niej wysypało1 punkt
-
60 tys km i 3 komplety klocków o czymś świadczą Ktoś tu chyba pedały gazu i hamulca obsługuje w pozycjach 0/11 punkt
-
1 punkt
-
Raczej na wlaczonym ogrzewaniu zapodac powietrza ze sprezarki w gorny przewod chlodnicy by wyplukac reszte plynu. Odpowietrzniki sa na plastikowa srube 20mm-termostat egr,zbiornik plynu,rura chlodnicy wszytkie sa w prawej czesci komory silnika.1 punkt
-
https://chomikuj.pl/kruk203/Instrukcja+obs*c5*82ugi+BMW+wiele+modeli/BMW+X5+E70+X6+Instrukcja+Obs*c5*82ugi+PL,7911795937.pdf1 punkt
-
5l jak Ci zeszlo to ok :cool2: specjalnie dla Ciebie http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=UG31&mospid=48923&hg=11&fg=40 wiesz o ktore mi chodzi ?jak masz szczelne nic sie nie poci nic nie rob ,jesli tak to wymien bo lewe powietrze moze zassysac tu masz linka gdzie pisalem o czyszczeniu viewtopic.php?f=164&t=177414&start=15 sprawdz sobie te klapki jak je masz to usun od razu :cool2:1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00