Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. w jednym G30 mam podstawowe światła , a w drugim mam adaptive , różnica jest , jeśli chodzi o wielkości oświetlonego obszaru przed autem , pobocza w adaptive są dużo lepiej oświetlone
  3. Dzisiaj
  4. Co do lamp jak nie robisz nonstop tras po ciemku poza miastem nie mają większego znaczenia , podstawowy led też dobrze świeci tylko nie wycina Choć zapewne zaraz znajdą się malkontenci, że bez laserów i min 540i to nie BMW i się nie da jeździć 😃
  5. Bez obaw , działa bardzo dobrze , start-stop można wyłączyć .. poprostu w trybie sport indy. ustawiasz żeby się nie wyłączał silnik a resztę ustawień silnika skrzyni na np. komfort
  6. Kurcze, tak podejrzewałem że z tymi uszczelkami będzie problem. Chyba zostaje mi szukać tylko jakiejś zadbanej wersji po wypadku i odkupić nie ? Czy takie uszczelki ciężko ściągnąć bez uszkodzenia ?
  7. https://allegro.pl/oferta/nowy-silnik-n63b44b-4-4-bmw-f15-f01-f10-750i-550i-16049058622
  8. Wymień to dla świętego spokoju. Nikt tu ci nie napisze czy to wytrzyma czy pęknie na dziurze w drodze czy z innej przyczyny. zwrotnica kosztuje grosze.
  9. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-5-bmw-5-520d-f10-luxury-line-full-opcja-automat-ID6GcKCZ.html witam mam pytanie dot wyposażenia. Czy wie ktoś może na jak długo wystarcza w f10 adaptacyjne zawieszenie? Po jakim czasie średnio zaczynają lać i trzeba wymienić? Domyślam się że to wszytko zależy od stylu jazdy, ale chodzi mi orientacyjnie, czy 200 czy bardziej 400 tys. I jak z osią skrętną? Ma ktoś to może w swojej i opowiedziałby jak wrażenia? I czy jest to awaryjne? Szczerze to wolałbym bez tych dwóch elementów wyposażenia ale rynek jest jaki jest, a sztuka z ogłoszenia jest nieźle wyposażona. Raz widziałem filmik jak f01 jechała cały czas bokiem bo miała uszkodzony moduł skrętnej osi i trochę się obawiam że to drogie udogodnienie. mam w planach na dniach podjechać obejrzeć, ale kawałek mam więc wstępnie pytam tutaj. pozdrawiam
  10. No właśnie też mam obawy co do miękkiej hybrydy. I brakuje tu wyłączenia start/stop. Ale może nie ma takiej potrzeby, choć pewnie da się to wykodować.
  11. Wczoraj
  12. Mały update, niewiele wnosi ale zawsze to jakieś info. Oddałem bete do auto stożek clinic w Podłężu (k. Krakowa). Na miejscu powiedział że dużo zależy od tego co zastaną po otwarciu silnika, ale nie duża szansa na to żeby wyszło poniżej 20tyś. Mają 4 silniki przed moim, do miesiąca czasu powinienem się dowiedzieć co i jak. Z racji na moją pracę na 3zmiany raczej nie trafię momentu otwarcia silnika/zdjęcia miski itp. Mają dzwonić to wtedy będę chciał tam podjechać zobaczyć chociaż wyjęte już części. Wał na bmwstore prawie 10tyś, z racji że musiałem kawałek przejechać bo nie ma u mnie miejsca na lawetę/hol to wał pewnie będzie przytarty a co za tym idzie tanio nie będzie 🥲
  13. Ostatnio klient przedstawil mi wycene bmw na silnik n63: 145tys, wiec nie wiem gdzie widziales silnik, nawet 2.0d, nowy, za 45tys, chyba ze jest to jeden z tych "nowych" na portalach. To jedno, drugie: zdajesz sobie sprawe co znaczy swap silnika? Na diesla to juz ogolnie chory pomysl a na n55, glupi, ten silnik z auta sie wywala a nie wstawia. Naprawa albo sprzedaz, to moje zdanie.
  14. Aha. Dobrze. Trzymaj sie. Moze ktos na odleglosc naprawi twoje auto. Ja mam ikonke watpliwej wartosci.
  15. Co do dźwięków - nie pomogę - potrzebny dobry mechanik. W temacie trybów pracy: uwarstwiony ( uboga mieszanka) - oszczędny, silnik niewiele lub średnio obciążony, spokojna jazda. homogeniczny („normalna” mieszanka jak we wtrysku pośrednim) - duże obciążenie silnika, jazda sportową. Jak sprawdzasz w którym trybie aktualnie pracuje silnik? INPA? w INPA tryb 3 to właśnie uwarstwiony, 2 to mieszany, 1 to homogeniczny. silnik co kilkadziesiąt sekund na chwilę „ wychodzi” z trybu uwarstwionego. Częstotliwość tego procesu zależy od stanu katalizatora Nox.
  16. A to jest bardzo ciekawe, bo BMW doskonale wie jaka masz poduszke i kierownice w swoim aucie. Po co wiec mieli by na sile z liczby np. 50 tys samochodow, wyposazonych w sportowe poduszki, robic akcje na ponad 500 tys samochodow? Po drugie, F10 przedliftowe nie mialo chyba w ogole okraglej poduszki (podobnie jak F25, E90 itd), nawet w M kierownicy, wiec jakim cudem ich ta akcja dotyczy?
  17. 8.5 jest lepszym systemem 😉 9 jest na androidzie i montują do słabszych wersji czyli np seria 1 itp
  18. Dokładnie tak Powiedzieli mi ze zamówią jakieś magnesy i ogarna to tak że będzie zakrywać całe okno i nie będzie dotykać szyby
  19. Chyba przesada. Diagnoza na odległość "wszystko rozebrać". Jak bym słyszał większość warsztatów w mieście . Pomimo ikonki na profilu wpisy o wątpliwej wartości.
  20. No to super że się udało ogarnąć temat. Masz już 5 postów I nie musisz więcej czekać na zatwierdzenie.
  21. Bić ani ściągać nie będzie przez to na pewno pytanie tylko jak będzie się zachowywać zwrotnica w tym miejscu czy nie bedzie miała tendencji do pekniecia w miejscu nacięcia. Jak masz problem z odkręceniem nakrętki to zawsze odcinaj ten kawałek nakrętki z teflonem i od razu odetniesz część gwintu na którym jest korozja po tym zabiegu nakrętka odkręca się już bez żadnego oporu.
  22. "Zmiana na inny silnik, bez sensu" czemu bez sensu skoro nowy silnik można kupić za 45 tys, używany za około 24 tys z przebiegiem 60-80 tys
  23. Cześć, Czy nacięcie zwrotnicy w głąb 2/3 cm ( podczas wymiany banana - sworzeń stawiał opór ) dyskwalifikuje są do dalszej jazdy? Nowy wahacz zakręcony, sworzeń z odpowiednim momentem wszystko sztywno . Czy przez takie cos może bic badz sciagać na tą strone na zdjeicu z neta pokazane mniej wiecej gdzie to jest
  24. Uszczelki do kupienia w ASO, ok 16k zł
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.