Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.07.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. A nie możesz po prostu używać kierunkowskazów?
    13 punktów
  2. Musze przyznać że nie do końca rozumiem co tutaj sie próbuje udowodnić. Że M340d jest szybsze od M340i ? Nie jest, jest wolniejsze i czuć to zwłaszcza od około 140km/h+ natomiast z uwagi na moment i jego dostępność przy codziennej jeździe daje lepsze odczucia zrywności od taka charakterystyka diesla. Sam jestem posiadaczem M340d LCI w kombiaku mój brat z kolei ma M340i LCI w sedanie, z różnych względów jeżdżę dość często jego a on moim samochodem więc mam bardzo dobre bezpośrednie porównanie. W M340i absolutnie nie brakuje momentu, jedzie fajnie nawet dołem owszem nie są to odczucia jak z M340d które potrafi dać odczucie kopnięcia nawet przy małej ilości gazu ( choć jak to diesel daje kopnięcie i jednak dość szybko gaśnie ) jednak jak pisałem w takiej codziennej jeździe wrażenie szybszego samochodu daje M340d gdzie w komforcie z każdych obrotów naciskasz i ten samochód wyrywa, M340i robi to wolniej ale potrafi szybciej tyle że trzeba go do tego przygotować zrzucając bieg albo trzymając skrzynię w sport. Natomiast jeśli M340i jest na tych 4tyś obrotów to rwie aż miło. Przy starcie z kreski jak wspominałem na początku do jakiś 140 moze nawet mniej idą praktycznie łeb w łeb po czym M340d łapie mocną zadyszkę a M340i jedzie dalej, różnica do do 0-200 czy też 160-200 jest bardzo duża na korzyść M340i. natomiast jak jedzie sie normlanie w trasie i na komforcie ( nie wierze ze każdy jeździ na sporcie caly czas ) to znow M340d robi lepsze wrazenie elastycznością, ponownie M340i musi miec spiąć ostrogi żeby nadgonić i przegonić ale jest szybsze zwlaszcza przy większych prędkościach. Spalanie jeżdżąc po miescie w 3miescie diesel 8-9 litrow, benzyna 10-12. Na trasie to zależy, przy spokojnej jeździe autostradami diesel okolice 7-7,5 benzyna jadąc identycznie jeden za drugim koło 8 z kawałkiem, przy czym mówimy o równej jeździe bez szarpania. Dość często jeździmy trase północ południe A1 i jeśli nam się spieszy i lecimy naprawde szybko to różnica w spalaniu robi się diametralna, w M340d naprawde trzeba sie postarać zeby przebić na tej trasie średnie 10l gdzie przy identycznej jeździe M340i pali juz okolice 15 litrow ( 98 oktanow ). Znow szybko razem w trasie różnica na plus w osiągach M340i jest ale nie wpływa ona znacząco jakoś na szybkość przemieszczania się, no i benzyna musi zaliczyć tankowanie gdzie dieslem na raz da sie bez problemu ta trase zrobic. Podsumowując oba samochody są świetna ale inne, ja świadomie wybrałem diesla z uwagi na to że robię dużo szybkich tras po Europie i lubię jechać dłużej bez przystanków i do tego po prostu ten silnik sprawdza sie dużo lepiej i daje mi realne oszczędności. Jeśli zależało by mi stricte na osiągach to brałbym M340i. Cieszmy się że wciąż BMW daje taki wybór i każdy może sobie wybrać coś pod siebie. Generlanie nie widzę też sensu rywalizacji który z nich jest lepszy, są inne i skrojone pod innego klienta. Nadmienię też że miałem okazję pojeździć chwilę M3 w kombiaku i o ile S58 z dołu jest bardzo słabe ( w sumie odczucie M340i vs M3 jest podobne na korzyść M340i jak M340i vs M340d na korzyść diesla ) top od tych 4tyś obrotów ten samochód to absolutnie dzik i rwie cudownie do przodu, choc taka charakterystyka jest dość dyskusyjna w codziennym użytkowaniu, i nie wiem jak ktoś może pisać że nie robi to na nim wrażenia względem M340i czy M340d bo to jest przepaść, natomiast ta przepaść znów była na trasie gdzie lecąc ogniem M3 wiadomo że odjeżdżała jak chciała ale uciec nie mogła bo normalny ruch ją ograniczał ( a też nie jeździmy w trybie albo zjedziesz albo giniemy wszyscy ) a skończyło się średnim spalaniem 10,2 w dieslu i 17,8 w M3 no wiec ten tego . Pozdrawiam Panowie i jeszcze raz napisze, nie ma co się spierać który lepszy, cieszmy się że taki wybór mamy.
    10 punktów
  3. 9 punktów
  4. Robuś odpocznie parę dni od pisania to może zejdzie z chamskiego roszczeniowego tonu.
    9 punktów
  5. jak dacie 14.000, to odkupię od gościa i Wam sprzedam
    8 punktów
  6. Cześć Boberek odebrany. Produkuje endorfiny w ilościach hurtowych.
    8 punktów
  7. Wczoraj odebrana. Trochę się obawiałem efektu końcowego na tej budzie ale nie najgorzej się prezentuje imho
    8 punktów
  8. Witam wszystkich serdecznie,to moje pierwsze BMW Przesiadłem się z c-klasy kombi w205 2.0d 194km (po programie 218) ,2020r. Fajne auto ale przyszedł czas na coś z prządnym silnikiem (puki jeszcze są :)) Wybór padł na m340d - lubię chcarakterystykę diesla ( stosunek osiągów do apetytu na paliwo) Po kilkuset km BMW jestem zachwycony wyborem, jak ochłone to jeszcze coś dopiszę Moja skromna konfiguracja i kilka fotek na szyko.
    8 punktów
  9. Koncepcji widzę mnóstwo, ja mam swoją, sprawdzoną, od lat ją stosuje. Zmieniam wieczorem jedno koło. Rano schodzę do garażu i patrzę na efekt. Jeśli trzy przylegają do podłoża, a to jedno letnie jest nieco podniesione to znaczy, że jest mu zimno, więc jeszcze za wcześnie.
    8 punktów
  10. Ja w sumie od czarnego, do białego przez srebrny, granatowy i teraz padło na szare i uważam to za bardzo dobry wybór. Kolor nie jest płaski. W zależności od pogody wygląda inaczej. Mi bardzo odpowiada.
    8 punktów
  11. Ale ja nie twierdzę, że każdy powinien mieć 625 koni pod maską i 750 niutonów. Po to jest tych wersji tyle aby każdy wybrał taką, jaką mu najbardziej w danej chwili pasuje / na jaką go stać. Neguje natomiast zdecydowanie kupowanie samochodu dla następnego właściciela oraz sens kryterium „będzie 10k droższy za 7 lat”. Osobiście mam X5M. Czy jest mi potrzebne tyle mocy? Nie. Czy mogę ją w ogóle wykorzystać? Nie. Czy pali jak smok? Tak. Czy potrzebuje takiego auta? Nie. Ale chciałem je mieć i jestem bardzo zadowolony
    8 punktów
  12. Herezje jakie tutaj mozna przeczytac podchodza dla mnie pod poziom komentarzy onetu czy innego wp 275mm to jest wąska opona? Jest tak wąska, że aż niebezpieczna? Serio? Swój komplet zimowych 20' mam z runflatami. Różnica w prowadzeniu kontra 21' ( 315mm tył) jest ale to kosmetyka. Moja żona w ogole nie zauważa żadnej roznicy. Na 20' jest troche wiecej komfortu i wydaje sie troche mniej bezposrednie prowadzenie. Co do jazdy na granicy bezpieczenstwa czy to w zakręcie czy to na prostej to nie wiem co trzeba z tym suvem zrobic zeby na publicznych drogach roznice miedzy 21' a 20' wychwycic. Oczywiscie są rozne opony i tutaj podejrzewam jest pies pogrzebany. Moj zestaw to Pirelli Scorpion Winter RunFlat + tylna oś skrętna + sportowy dyferencjał. Przy takiej konfiguracji z pełnym przekonaniem mogę przekazac, że jazda zimą jest bardzo satysfacjonujaca. Nie mam takiej wiedzy ale mogę sobie wyobrazic, że tania opona, nie runflat, zużyta opona, brak active steering czy sportowego dyferencjału moze miec wpływ na jakośc prowadzenia i odczucia kierowcy. Nie piszmy jednak, ze wina leży po stronie 20' rozmiaru kół i że "nie powinny byc homologowane" bo to brzmi zwyczajnie śmiesznie.
    7 punktów
  13. A to w X5 są kierunkowskazy? W którym pakiecie?
    7 punktów
  14. Zmień BMW na BYD, części zawsze będą oryginalne nawet z Alli... Przepraszam za ironię, ale podziwiam ludzi dokupujących akcesoria do marek premium na MyFriendowych portalach. Nie rozumiem jak można kupować auto za 300-400-500 tysi i szukać tanioch części w Chinach ...
    7 punktów
  15. Cykl życia wątku o 340d: 1. Zaczepka, że 340d jedzie lepiej; 2. awantura, że nieprawda 3. gorąca dyskusja, włącza się kilku geeków, wjeżdżają wykresy, całki, wzory fizyczne, ale jest pat, bo nikt niczego nie udowadnia 4. wpada gość, który godzi towarzystwo; 5. wszyscy się zgadzają, że w sumie dyskusja jest bez sensu 6. dyskusja gaśnie na tydzień lub dwa. 1. Zaczepka, że 340d jedzie lepiej . . .
    7 punktów
  16. Zamówione w maju i po tygodniu plątaniny z akcją serwisową, która zakończyła się podpisaniem informacji dla klienta odebrane, cieszy oko.
    7 punktów
  17. Jak czytam wypracowania nt szybkich samochodów, wróć za szybkich za mocnych za ...., bo to tylko ludzi się zabija, traci prawo jazdy itd i że 318 to już szał całkowity, wystarczy i wogule.... To ja tak głupio zapytam, po co wam BMW? Przecież Skoda będzie tańsza, ba Dacia ogarnie temat a tam znajdziecie wystarczające i szalone 1,3, które też ogarnie autostrady bóg wie gdzie chcecie... A i środku zaczynają te auta wyglądać bardzo premium... Może nie ograniczajmy się do krytykowania mocy i pojemności, tylko polećmy po całości... Każdy robi po swojemu. Jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki a trzeci syna... (przepraszam ale poprawność polityczna tego wymaga, plus proszę sobie to odmienić przez wszystkie przypadki binarne, niebinarne i jakie tam kto chce...) Jak mnie pytają po co ci taki silnik i gdzie nim jeździsz, mówię że po tych samych drogach co on. Tylko może z tą różnicą, że ja w samochodzie się uśmiecham że w nim jestem i nim jadę, a nie tylko przemieszczam się z A do B. Jeżeli też tak masz i wystarczy ci do tego cywilny silnik, zwykłe auto, nawet Dacia, to gratuluje i bardzo dobrze. Im więcej zadowolonych kierowców tym lepiej. A co komu sprawia radość, każdy musi odpowiedzieć sobie sam.
    7 punktów
  18. Tak jest, jak piszesz w X5, które było MY24, mogłeś to wyłączyć raz na zawsze w M3, które ma ten sam system, ale jest MY25, przy każdym uruchomieniu silnika trzeba wyłączyć to ponownie, podobnie jak ostrzeżenie o przekroczeniu ograniczenia prędkości. To pierwsze wyłączam skrótem dodanym do “szybkiego menu”, to drugie przytrzymując przycisk “SET” na kierownicy przez 3 sekundy Jak tak dalej pójdzie, to w kolejnej generacji potrzebna będzie procedura jak przed startem samolotu, gdzie do wykonania jest szereg akcji z obfitej check listy…
    6 punktów
  19. Witam Was serdecznie, przedstawiam swoje nowe auto - BMW G32 640i xDrive. Auta szukałem od około 2 miesięcy. Pierwotnie planowałem przesiadkę z obecnej F10 530xD na nowszy model czyli G30. Po jeździe próbnej serią 6, poszukiwania skierowałem w kierunku G32. Warunek był przede wszystkim jeden - silnik B58. Auto fajnie wyposażone, z polskiego salonu, z przebiegiem niewiele ponad 100 tys. kilometrów. Przed zakupem sprawdzone przez Bimmer check. Główne wyposażenie: - M- Pakiet, - pneumatyczne zawieszenie, - komfortowe fotele z masażem i wentylacją, - panoramiczny dach, - 4 strefowa klimatyzacja, - pochylana tylna kanapa.
    6 punktów
  20. Auto po dokładnej weryfikacji przez Bimmer Check zostało zakupione. Dziękuję za wszystkie komentarze. W wolnej chwili założę galerię w dziale 6 GT.
    6 punktów
  21. A ja może trochę kontrowersyjnie, ale uważam, że te całe zabezpieczenia to przepalanie kasy, szczególnie te wszystkie magiczne powłoki. Kasy przy odsprzedaży nie odzyskasz, wszystkie uszkodzenia, które mogłyby wpłynąć na sprzedaż i tak usuniesz na własną rękę (a żadne zabezpieczenie przed nimi by nie ochroniło)... więc po co? Że się niby łatwiej myje? Zapłacić parę tysięcy, a potem uwiązać się na "przegląd powłoki", bo łatwiej umyć auto? Średnio mnie to przekonuje. Śmigam "golasem". Jakieś tam odpryski są, trudno. Przy odsprzedaży zrobię polerkę, może ze dwie zaprawki na największe odpryski i pójdzie z pocałowaniem ręki, bo inne tematy przypilnowane - olej w silniku, skrzyni itd.
    6 punktów
  22. W ASO to plany trzeba wyrabiac czy to sprzedażowe czy serwisowe a nie doradzac klientowi czego faktycznie potrzebuje. Stał baner mowisz? No stał bo mozna dobre pieniądze na tej wymianie zarabiac. Kto sie najlepiej zna? Myslę, że zdecydowanie producent skrzyni biegow. Na forum ludzie wymieniaja sie doświadczeniami i wiedzą polecając różne rozwiązania. Każdy wybiera co dla niego najlepsze. Oczywiście można serwisować wszystko w ASO tylko po co wtedy przeglądac forum? W ASO nie zawsze serwis bedzie zrobiony najlepiej ale za to mamy pewność, że zrobią to najdrożej I tak jak wilk325 wyżej pisze, przez lata twierdzili w ASO, że oleju w skrzyni w ogóle nie należy wymieniać. Nastapiła widać nagła zmiana, nie tylko warto wymieniać ale już nawet co 60tys km. Nagły przypływ troski o dobro klienta...
    6 punktów
  23. 6 punktów
  24. Przygasł temat 40i vs 40d to jest zastepczy merino vs silverstone
    6 punktów
  25. 6 punktów
  26. 6 punktów
  27. Dzień dobry, moje pierwsze BMW i pierwszy wpis na forum. Cieszę się, że dołączyłem do grona użytkowników i sympatyków tej marki. Witam Was serdecznie. Rabat 16%.
    6 punktów
  28. To forum techniczne na którym bywasz to chyba Elektroda, co?
    6 punktów
  29. Normalnie jak mam zły dzień wchodzę na ten wątek aby go poczytać i się pośmiać, bo niektórzy to się odkleli od rzeczywistości, a niektóre tezy .. jak np. 40d bez deptania jedzie podobnie jak m60i bez deptania przyprawia mnie o salwe śmiechu. Widzę tu, że niektórzy będę bronić 40d jak lew kawałka steka, a drudzy będę mówić że 40i pali jak diesel i nie musi sikać do baku. Sam mam 40d i wybrałęm go tylko dla zasiegu i momentu diesla. Nie jest on wcale lepszy , czy gorszy od 40i .. jest po prostu inny i jeden woli ogórki a drugi ogrodnika córki .. Jedno jest pewne .. jadąć szybko i dynamiczniej szybciej wypalisz bak w 40i niż w 40d i jak nie lubisz stawać na stacjach tak jak ja .. to nawet te 250-350 km dla mnie jest zbawieniem bo dojade do celu ... tyle .. i tak za ten komfort zaplacilem 15 tys PLN wiecej po rabatach .. AMEN.
    6 punktów
  30. Cześć. Witam wszystkich po bardzo długiej nieobecności. Przepraszam wszystkich że zaniedbałem obowiązki. Nie będę szukał wymówek. Przechodzę od razu do działania. Na początek wyłączam kolejkę moderacji dla nowych użytkowników. Od teraz każdy post będzie widoczny od razu. Z tego miejsca serdecznie i z całego serca dziękuję wszystkim aktywnym moderatorom za nadzór tego forum. Dziękuję że jesteście i aktywnie działacie. Ze swojej strony dodam, że za niedługo będziemy myśleć o migracji forum do nowej wersji, która poprawi wydajność, doda natywny tryb ciemny i masę innych usprawnień. Jeśli są tu osoby, które chcą "popatrzeć" jak to będzie wyglądać - zapraszam na PW, dam dane dostępowe.
    6 punktów
  31. Panowie, co by nie mowic BMW oferuje teraz palete wspaniałych silnikow. Wygląda na to, że osiągneli w tym względzie poziom najwyższy w swojej historii. Wg mnie B57 i B58 przebijają swoich sławnych poprzednikow w zasadzie pod każdym względem a i V8-ki, wygląda na to, że wreszcie są dobre. Dylematy z wyborem silnika przy konfiguracji to teraz prawdziwa przyjemność i nie ma złego wyboru.
    6 punktów
  32. Dodam jeszcze, że przez całe "przedliftingowe" lata trwała na tym forum dyskusja na temat czy dopłata do 30d względem 25d jest uzasadniona! Grono użytkowników twierdziło, że 230KM pod maską X5 zapewnia dobre, zupełnie wystarczające osiągi. Teraz debatujemy czy 300KM się do czegoś nadaje czy dopiero okolice 400KM dają radę. Trzeba przyznać, że zdecydowanie idziemy w stronę rozwiązywania problemów pierwszego świata
    6 punktów
  33. To nie jest fakt, tylko raczej brednie. Każdy potrzebuje czegoś innego.
    6 punktów
  34. Trzeba zrobić unlock przez BimmerCode i zastosować to:
    5 punktów
  35. Jeździłem dziś dwie godzinki Q7 i muszę przyznać, że ciężko znaleźć obiektywnie cokolwiek, co byłoby lepsze niż w X5. A dodam, że generalnie jako markę/stylistykę wolałem zawsze Audi. Natomiast po przejechaniu się Q7 jestem rozczarowany tym autem, przykładowo: - Lag po wciśnięciu pedału gazu (to już powszechnie wiadomo od lat) - System infotainment straasznie trąci myszką, odczucia są takie jak bym wrócił do roku 2018. Carplay niby działa, ale ekran jest tak mały, że nazwy ulic, napisy są dla mnie ledwo widoczne. Co gorsze bardzo trudno jest przejść z menu np. radia na google maps w Carplay - HUD też wygląda jak sprzed 10 lat. Mniej wyraźny, bardzo podstawowe funkcjonalności typu prędkość i wskazówki nawigacji (brak możliwości zmiany radia/utworu itp.) - ergonomia kabiny to dramat. Telefon to w zasadzie tylko w podłokietniku, albo w kieszeni drzwi. Nie mieści się nawet w uchwyty na napoje (bardzo małe) - Mój egzemplarz niemożliwie gwizdał przy 120 km/h, podobno Audi już wie, że trzeba wymienić uszczelkę (samochód testowy miał 3 tys. przebiegu) - Bagażnik może i większy, ale tego nie widać za bardzo - Audio (B&O w wersji małej) gra słabiej niż podstawowy Harmon w X5. Dźwięk jest taki szeleszczący, mało jest mocy. - Przyciski na kierownicy - fajnie, że fizyczne, ale klikają tak twardo i tandetnie, że zupełnie nie robi to wrażenia premium - Kierownica S-line bardzo twarda i niezbyt przyjemna do trzymania - wrażenia z samego prowadzenia też gorsze, bo gabaryty są jakby mocniej odczuwalne i wciąż musiałem się pilnować, czy mieszczę się w pasie - kamery - obraz mały i też niezbyt wysokiej jakości Generalnie jeśli cena jest podobna to ciężko znaleźć realistyczny argument na korzyść Audi.
    5 punktów
  36. Ja każę żonie i dzieciom wziąć pałki z bagażnika i pilnować auta stojąc na zewnątrz. Nawet jak pada. Trzeba mieć w życiu jakieś wartości priorytety...
    5 punktów
  37. Cześć. Niedawno odebrałem z salonu BMW G81 LCi. Przez 300 km docierałem auto zgodnie z ogólnie przyjętymi zaleceniami - zmienne obroty, niskie prędkości do 120 km/h, bez pałowania. Jednak przy dzisiejszym wyjeździe chciałem dodać delikatnie więcej gazu a nie zauważyłem że skrzynia jest na manualu. Przez 2-3 może 4 sekundy przeciągnąłem go na maksymalnych obrotach i to na zimnym silniku. Oczywiście zaraz potem spokojna jazda. Pytanie do Was - czy taki pojedynczy wybryk może być problemem w przyszłości? To pierwsze moje tak wybitne auto i teraz nie daję mi to spokoju. Oczywiście olej będzie wymieniony po 2000 km i dalsze docieranie będzie jak należy.
    5 punktów
  38. Bentayga to raczej rozmiarowo porownywalna do X7 nie do X5. Co do tej "innej ligi" to prestiżowo i cenowo to moze i tak jednak tak czysto technicznie X7 wydaje sie lepszym samochodem szczegolnie biorac pod uwage wiek konstrukcji Bentaygi (10 lat) i bliskie pokrewienstwo z kasztanem jakim jest Audi Q7 z 2015r. Nad estetyka nie bede sie juz dodatkowo znęcał
    5 punktów
  39. Dawajcie już ten klasyk benzyna vs diesel, wszyscy zacierają rączki. Przeżyjmy to jeszcze raz. Niech wraca jak Kevin w boże narodzenie albo Znachor w wielkanoc. Choose your fighter - ja wybieram maxoxa! Dawaj Maxox ogień z tym dieselkiem!
    5 punktów
  40. Powiem wam jedno , auto jest mega !!! kurcze przez pomyłkę kliknąłem carbony w konfigu i jestem zadowolony mega !! pasuje idealnie do dachu i ten kolor na żywo to szał !!! taka bardziej limonka niż żółty , ogólnie mega in plus , na 19 cali zimówkach komfort oki .... nowy I drive , zostało pokrętło jest oki .... micha się cieszy jak się z okna patrzy
    5 punktów
  41. Co jest lepsze od jednego turasa, dwa turasy
    5 punktów
  42. Tu trzeba zrozumieć jakimi wolumenami sprzedaży operuje BMW na każdym z rynków. Dla podpowiedzi, powiem, że Azja - Chiny wygrywają w zestawieniu. Stąd wygląd tych aut taki a nie inny. Kolejną kwestią jest chociażby wyposażenie aut, które jest dostępne na tamtejszych rynkach, a niedostępne w Europie czy chociażby USA. Inną zaś kwestią jest zespół projektowy BMW. Też mam wrażenie, jakby składał się on z ludzi, którzy myślą w stu procentach ideowo, bez uwzględnienia funkcji, intuicji, przyzwyczajeń i przeszłości (w kontekście - skąd wywodzi się BMW i co przez lata sobą reprezentowało). W mojej głowie mam obrazek, jak obserwują ostatnie poczynania Jaguara i mówią głośne WOW, AMAZING. P.S Żarcik: Przy okazji prezentacji iDrive X w/Panoramic Vision, na jednym z filmów można było zauważyć zespół odpowiedzialny za User Interface / User Experience czyli generalnie intuicyjność i użytkowość systemu. Są to dwie kobiety. Ze znajomym stwierdziliśmy, że nowy iDrive jednak nie będzie ani intuicyjny ani użytkowy. Ale za to może dodadzą ładne wzorki
    5 punktów
  43. Osiągi maksymalne 40i vs 40d są zbliżone. Bardziej chodzi tu o styl jazdy. Czy kierowca bedzie korzystał z tych osiągów maksymalnych czy chce komfortowej jazdy bez szarpania. W tym drugim przypadku diesel jest przyjemniejszy w użytkowaniu. Dla pewnej grupy uzytkownikow temat spalania tez jest istotny i cenia sobie te 100-200km wiecej zasiegu oraz możliwość pogonienia autostradą bez oglądania się na stacje paliw i kalkulowania, że nie opłaca się tak ostro cisnąć. Do mnie w przypadku SUVa przemawiają te dieslowskie zalety chociaż silnik B58 o mocy 381KM jest fantastyczny. Osiągi, spalanie (jak na 6cio cylindrową benzyne) kultura pracy, rozwijanie mocy - wszystko 10/10.
    5 punktów
  44. Pamiętam jak prawie 20 lat kupiłem 320d E91 Zalogowałem się wtedy na forum. W porównaniu do ówczesnych wolnossacych benzyn ten diesel to był przeciąg. Potem 530d, 330d. Naprawdę relacja spalanie/osiągi odczucia z jazdy byly super. Tylko ze teraz obecne benzyny zrobiły mega skok. Turbo twin scroll i mhev zniewlowaly lag, szybkie skrzynie momentalnie redukują bieg, nie ma potrzeby momentu z dołu jak potrzebowaly diesle z zf6hp. No i spadek spalania w benzynach jest olbrzymi. Gdzie 3 litrowe B58 palą średnio 9-11 litrów. N54/55 paliły 13 litrow-16. W dieslach spadło że średnich 9 litrów w M57 do ok. 7-8 litrów w B57. Mogę zgodzić się ciężki klockowaty SUV, lepiej pasuje tu diesel. No i jest wrażenie jest żwawości diesla. Ale to tylko wrażenie.
    5 punktów
  45. To chyba najlepiej wchodzić ostro w zakręty oraz dynamicznie ruszać
    5 punktów
  46. Czyli reasumując: 1. Kupić auto 2. Okleić folią 3. Wstawić do garażu 4. Przykryć kocem 5. Oszczędność na oleju, klockach, paliwie bezcenna....
    5 punktów
  47. To wszystko tłumaczy, nazywasz bazowym audio które było za dopłatą. Dodatkowo do wyboru poza HK było jeszcze Individual Audio. Także sprowadziłeś cztery wersje audio do dwóch, dalej można już nie dyskutować
    5 punktów
  48. W zyciu wiekszych durnot nie czytalem 1. Bazowe audio w E90 nie mialo tweeterow ani glosnikow basowych ani wzmacniacza, nadawalo sie jedynie do sluchania wiadomosci. 2. Jakosc CD to "silna kompresja"? Aha 3. Spotify to absolutnie wystarczajace audio dla 99% ludzi w miejscu odsluchowym jak samochod, ma 320kbps, jest w praktyce ciezko odroznic na drodze od CD
    5 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.