Skocz do zawartości

Jac3kBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    136
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G31 xDrive 520d, R1250GS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jac3kBMW

  1. Tak, na powrocie miałem ponad 10 stopni. Zużycie około 21 świadczy, że bez boksa miałbym spokojnie koło 17-18. Jak masz na autostradzie ustawiony tempomat na 130 to czasami zwalniasz a czasami przyspieszasz jak jadą wolniej przed Tobą. Zgadza się. Co do tego testu EQE, jak odbierałem TMS to do domu z Warszawy miałem 380km na południe, dojechałem do domu to zostało mi 28%. Jazda cały czas Ska i A1 od Częstochowy bez oszczędzania. Jakby zamiast EQE jechał Ska to dojechałby bez problemu z dużym zapasem normalnymi prędkościami do Krakowa.
  2. Tylko mi głowa nie pozwala już na takie manewry. Nie tak dawno ruszyłem ostrzej ze świateł i skończyło się to filmem i 12pkt.
  3. Ja jeżdżę do Funtany CRO gdzie mam 900km czyli jedno dodatkowe ładowanie na 15 minut. Wychodzi na to, że elektrykiem z boxem pojadę tak samo jak spalinowym samochodem przy założeniu, że ktoś na trasie 900km robi sobie spalinowym postoje co 200-300km. Przy żadnym ładowaniu nawet nie zbliżyłem się do 80%. Spokojnie ładowałem tyle ile Tesla chciała czyli coś między 60=70%. Na ładowarkach 250kw to jest praktycznie moment. Podpinasz się i zaraz musisz jechać. @slonik, co do prędkości to przepisowo w Austrii I CZ między 120-130 plus inne zwolnienia roboty drogowe. Tempomat miałem cały czas ustawiony na 130. Miałem obawy, że box zwiększy bardziej zużycie.
  4. Tak, ja jade na narty z południa Polski. Moje ładowania wynikają nawet nie z potrzeby ładowania tylko zatrzymania się, wyskoczenia na siku, dotlenienia się i przeprostowania kości. Ogólnie wniosek jest taki, że taką samą podróż zrobiłbym G31 w dieslu w podobnym czasie ponieważ też zatrzymałbym się na to przysłowiowe siku.
  5. Ja z psem jechałem i postoje mi pies wymuszał. Te ładowania nie były potrzebne. Spokojnie mógłbym zrobić jedno ładowanie w okolicy 30 minut ale jak tak często są ładowarki to nie ma problemu się zatrzymać i przy okazji podładować. Idziesz na szybki siku i dlatego wyszły dwa ładowania.
  6. Ja spokojnie zaliczyłem narty jadąc elektrykiem tak jakbym jechał spalinowym. W każdą stronę dwa postoje po 15 minut, które zrobiłbym też spalinowym samochodem. Przejazd przez AU i CZ z prędkościami w granicach 120-130 km/h zgodnie z przepisami. Miałem trochę obawy jak pojedzie się z Boxem na dachu i wyszło bez najmniejszych problemów. W drodze powrotnej pomagał wiatr z tyłu 😉 Zużycie praktycznie niezauważalne. Spokojnie przejechałbym ponad 400km bez ładowania. Zresztą po przekroczeniu granicy ładowarek jest od zatrzęsienia. Jedzie się jak spaliną bez żadnych obaw. Po drodze mija się pełno Superchrgerow Tesli plus inne szybkie ładowarki.
  7. Tak, to będzie dobry czas na zakupy akcji. Weź pod uwagę to, że Elon chce odkupić prawie 10% akcji co oficjalnie powiedział. On pewnie oczekuje spadków.
  8. Ja mam dwóch synów i oni też chcieli tylko Tesle. Dla nich wnętrza w obecnych samochodach wyglądają staro. Spełniłem ich marzenia nie będąc przy tym dziadersem 😉 @BMFun, nasze dzieci nie będą już chciały jeździć/kupować spalinowych samochodów. Chińczycy inwestują już pod przyszłe pokolenia, następne dekady.
  9. Coś niesamowitego. Teraz wyprzedzasz Tesle a jeszcze rok temu Haliny w Zafirze. Normalnie się wzruszyłem. Przecież Tesle mają bana na Ionity i się nie ładują. Właśnie sprawdziłem swoje statystyki. Przy 50tys km ładowanie w trasie na Superchrgerach to równe 10%. Reszta to dom 🙂
  10. Dorzucasz 20% do zużycia i zapominasz o temacie. Pytanie ile razy w roku a może wcale pojedziesz w trasę przy -10 stopniach. Taka temperatura występuje w Polsce max 10 dni w roku 😉
  11. @adiki, Dokładnie tak jak Słonik pisał, pobaw się ABRP, tylko wybierz samochód i ustaw sobie tak zwany oczekiwany poziom baterii na przyjeździe do ładowarki Charger SOC i do miejsca dojazdu Destination SOC. Wybierz też preferowane ładowarki np. same Tesle, Ionity itp.
  12. To podobno zdarzało się na niektórych typach dróg i w tych samych miejscach. Ja miałem to zawsze na Gierkówce i nigdzie więcej.
  13. @adiki Jeśli poniższy wyjazd to masochizm to ok. Zobacz ile mam jeszcze zapasu przy dojeździe na Supercharger.
  14. @BMFun, Nie zdarzyło mi się hamowanie phantomowe na autostradzie. Miałem taki przypadek zwalniania ale nie nagłego hamowania na tzw. Gierkówce. Podobno hamowanie było dlatego, że ustawione były tam znaki zwalniające fo 40km/h przez roboty drogow. W tych miejscach po skończeniu robót Tesla dalej zwalniała ale nie było to hamowanie nagłe tylko zwalnianie to uprzednio postawionego ograniczenia.
  15. 1. Tylko TMY P jest o połowę tańszym samochodem z mniejszą baterią z dużo lepszymi osiągami co definitywnie świadczy o tym że, jest dużo lepszym samochodem elektrycznym nie koniecznie jeśli chodzi o całokształt. 2. Zgaduje, że na oficjalnej stronie Mercedesa maja aktualne dane. Jak pamiętam wersje 500 miały lepszy zasięg i baterię od zawsze w porównaniu do pseudo AMG. Wniosek jest taki, że wybierając Mercedesa to zdecydowanie ICE, jeśli chodzi o EV to nie ma konkurencji do Tesli, jakiejkolwiek byś nie wybrał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.