Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prośba o pomoc - zmieniłem iPhona na 16 pro max i nie mogę odpalić CarPlaya. Podłączam telefon przez Bluetooth i mam połączenie (jako BMW). Ale przy zmianie w opcjach polaczenia z BMW na CarPlay telefon traci połączenie z samochodem. Co dziwne przy pierwszym podłączeniu widziałem mapę Google, ale usunąłem wszystkie połączenia i po kolejnym sparowaniu niż nie mogę odpalić Google maps i ogólnie CarPlay.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to wizyta u dilera i prośba o aktualizację softu w samochodzie 

Ja mam 15 pro max i zero problemów (soft 07/2024.40 w samochodzie). iOS 18.2.1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
24 minuty temu, BigCactus napisał(a):

Prośba o pomoc - zmieniłem iPhona na 16 pro max i nie mogę odpalić CarPlaya. Podłączam telefon przez Bluetooth i mam połączenie (jako BMW). Ale przy zmianie w opcjach polaczenia z BMW na CarPlay telefon traci połączenie z samochodem. Co dziwne przy pierwszym podłączeniu widziałem mapę Google, ale usunąłem wszystkie połączenia i po kolejnym sparowaniu niż nie mogę odpalić Google maps i ogólnie CarPlay.

Jesli telefon jest nowy, przeszedles przez wszystkie typowe kroki wymagane do dzialania carplaya? Dzialajace siri, wlaczone wifi etc.

Opublikowano
28 minut temu, BigCactus napisał(a):

Prośba o pomoc - zmieniłem iPhona na 16 pro max i nie mogę odpalić CarPlaya. Podłączam telefon przez Bluetooth i mam połączenie (jako BMW). Ale przy zmianie w opcjach polaczenia z BMW na CarPlay telefon traci połączenie z samochodem. Co dziwne przy pierwszym podłączeniu widziałem mapę Google, ale usunąłem wszystkie połączenia i po kolejnym sparowaniu niż nie mogę odpalić Google maps i ogólnie CarPlay.

Miałem podobną sytuację. Sam się naprawił po 2 dniach 🤷🏻‍♂️

sprawdź jeszcze ustawienia CarPlay w telefonie.

Opublikowano
18 minut temu, radamanthyspl napisał(a):

Jesli telefon jest nowy, przeszedles przez wszystkie typowe kroki wymagane do dzialania carplaya? Dzialajace siri, wlaczone wifi etc.

Tak, sprawdziłem większość opcji - odnośnie WiFi - nie pamiętam już czy telefon ma być połączony z WiFi BMW?

Opublikowano
8 minut temu, BigCactus napisał(a):

Tak, sprawdziłem większość opcji - odnośnie WiFi - nie pamiętam już czy telefon ma być połączony z WiFi BMW?

Tak, WiFi ma być włączone i połączone.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 godzin temu, BigCactus napisał(a):

Tak, sprawdziłem większość opcji - odnośnie WiFi - nie pamiętam już czy telefon ma być połączony z WiFi BMW?

Tak - CarPlay to połączenie po WiFi 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
6 minut temu, _holek napisał(a):

jakieś pomysły co z tym zrobić? Dla ASO pytam 😉

W pre-lci w firmie podobny był problem, aso chciało rozbierac cały tunel i składać od nowa - nie pozwoliłem, bo by wszystko skrzeczało. Wziąłem opalarke, podgrzałem to miejsce, docisnąłem .. wystygło.. przestało skrzypieć 

Opublikowano

Jak przełączę w tryb sport i otworzę klapy to rzeczywiście jakby mniej 😉

Ale w aucie za 800+k to trochę słabe…

  • Przykro mi 1
Opublikowano

Niestety to auto za 800+ k to równiez auto za 250 k, gdy ktos w preLCI brał bude z motorem 25d i miał niezły rabat. Czyli poziom wyposazonej pod sufit Skody Kodiaq.

Wiem jaki jest odruch, ze sa oczekiwania co do X5, ale rzeczywistosc jest taka, ze to w dalszym ciagu normalne auto ze swoimi drobnymi niedoskonalosciami, a nie zaden recznie skladany Rolls.

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, _holek napisał(a):

jakieś pomysły co z tym zrobić? Dla ASO pytam 😉
 

 

IMG_9829.mov

Sprawdziłeś schowki - czy nic tam nie ma i nie brzęczy? Czasami dźwięk dochodzi z miejsca, którego nie podejrzewamy.

Przy zamkniętej roletce (tej z napisem X5M Competition) to samo?

Opublikowano

Czy roleta otwarta czy zamknięta - dźwięk dokładnie ten sam. Nic tam luzem nie ma. Obawiam się, że trzeba rozłożyć wszystko i poskładać od nowa bez żadnej gwarancji, że nie będzie nie tylko lepiej ale i gorzej 😉

przyszło mi też do głowy psiknąć pianka montażowa bo jak trzymam ręką to nie trzeszczy 😉

  • Haha 1
Opublikowano

Zlokalizowałem: ładowarka indukcyjna. Zobaczymy co jutro specjaliści powiedza

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)

Przepraszam jeżeli nie piszę we właściwym temacie. Szukam osoby najlepiej z Warszawy i okolic do sprawdzenia auta po naprawie wypadkowej w ASO.

Edytowane przez Roberto1
Opublikowano

Jest ktoś z okolic Myślenice (małopolska) kto moze podpiac się do g05 2020 rok i spróbować skasowac mi 2 głupie błędy poduszek powietrznych....do szału doprowadza mnie ten dźwięk przy uruchamianiu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 16.01.2025 o 21:25, _holek napisał(a):

Zlokalizowałem: ładowarka indukcyjna. Zobaczymy co jutro specjaliści powiedza

I co powiedzieli?

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
7 godzin temu, maciek_w napisał(a):

I co powiedzieli?

Grubsza afera. Rozebrali tunel a tam… połamane plastiki. Ale żeby tylko połamane - one były połamane i ktoś je posklejał! Klej puścił i zaczęło trzeszczeć. Próbowali winę zrzucić na mnie wmawiając mi że to przy montażu zabezpieczenia/gps ktoś połamał i zataił ten fakt ale ja żadnej takiej rzeczy nie montowałem 🙂

w końcu stwierdzili, że nie ważne jak to się stało - zapłaci BMW. I we wtorek montują mi połowę nowego tunelu za parę tysiaków. 
Zastanawiam się czy jakiś nowy pracownik fabryki z obawy na utratę pracy zalał klejem po złym złożeniu na taśmie czy mi się CBA wbiło do fury i na szybko podsłuch zakładało…

  • Lubię to 1
  • ??? 2
Opublikowano (edytowane)

😮 

może kontrolerzy jakości przyczepili się do jakichś mankamentów i ktoś to potem tak “poprawiał”..

albo ktoś coś uszkodził w transporcie i kleili przed oddaniem auta na stock - choć to mało prawdopodobne.

 

swoja drogą - to tylko bmw tak ma czy inne marki również? Przecież to nie salon/aso płaci za naprawy serwisowe tylko producent więc dlaczego tak walczą o to żeby zwalać winę na klienta? Znajomemu w audi trzeszczał torsen, aso 2 razy wymieniło olej i coś tam podregulowało a potem bez słowa wymienili na nowy. Mam wrażenie w BMW szukaliby problemu wszędzie żeby tylko klient poniósł koszt.

Edytowane przez buster12
Opublikowano
54 minuty temu, buster12 napisał(a):

swoja drogą - to tylko bmw tak ma czy inne marki również? Przecież to nie salon/aso płaci za naprawy serwisowe tylko producent więc dlaczego tak walczą o to żeby zwalać winę na klienta? 

Nie znam specyfiki handlu samochodami w Polsce, ale myślę, że ta kwestia jest bardziej złożona - gwarantem jest raczej importer, gdyż to on wprowadza samochód do obrotu na dany rynek i występuje jako strona umowy. Jeden rynek, adekwatnie mniejsze obroty - presja na ograniczanie kosztów proporcjonalnie większa. Domniemuję też, że jeśli importer nie jest w stanie udowodnić ponad wszelką wątpliwość wady fabrycznej/materiałowej, producent nie będzie chętny ponieść kosztów, ergo - koszt naprawy zatrzyma się na importerze/dystrybutorze.

Moja doświadczenia w tej materii są skromne, ale pozytywne - dwóch producentów, dwie wady nie podlegające absolutnie żadnej dyskusji - naprawa bez zająknięcia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, _holek napisał(a):

Grubsza afera. Rozebrali tunel a tam… połamane plastiki. Ale żeby tylko połamane - one były połamane i ktoś je posklejał! Klej puścił i zaczęło trzeszczeć. Próbowali winę zrzucić na mnie wmawiając mi że to przy montażu zabezpieczenia/gps ktoś połamał i zataił ten fakt ale ja żadnej takiej rzeczy nie montowałem 🙂

w końcu stwierdzili, że nie ważne jak to się stało - zapłaci BMW. I we wtorek montują mi połowę nowego tunelu za parę tysiaków. 
Zastanawiam się czy jakiś nowy pracownik fabryki z obawy na utratę pracy zalał klejem po złym złożeniu na taśmie czy mi się CBA wbiło do fury i na szybko podsłuch zakładało…

Wow, co za historia… ważne, że naprawią 

 

jakie zastępcze dostaniesz?

Edytowane przez maciek_w

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
15 godzin temu, _holek napisał(a):

Grubsza afera. Rozebrali tunel a tam… połamane plastiki. Ale żeby tylko połamane - one były połamane i ktoś je posklejał! Klej puścił i zaczęło trzeszczeć. Próbowali winę zrzucić na mnie wmawiając mi że to przy montażu zabezpieczenia/gps ktoś połamał i zataił ten fakt ale ja żadnej takiej rzeczy nie montowałem

W naszej firmie w 45e pre lci skora pekla na desce i beda deske cala wymieniac 🤭 i tez teraz probowali powiedziec ze nie odpowiednio konserwowane …ale bmw przyznalo racje i beda wymieniac.

Opublikowano
5 godzin temu, maciek_w napisał(a):

Wow, co za historia… ważne, że naprawią 

 

jakie zastępcze dostaniesz?

Akcja trwa tyle co wymiana oleju więc raczej żadne bo i po co.

Opublikowano
21 godzin temu, buster12 napisał(a):

😮 swoja drogą - to tylko bmw tak ma czy inne marki również? 

Legendarna, niezawodna japońska marka, zrobiony mega przebieg czyli 210 km (nie, nie 210 tysięcy tylko 210 km) i ... tadam. To "kierowniczka" od ustawiania kierunku nawiewu..... 

Shit happens 

700289979_znalezisko1.jpg.a7cfcec7677b8a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.