Skocz do zawartości

buster12

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x5 g05 lci
  • Lokalizacja
    waw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia buster12

  1. buster12

    X5 LCI 2023

    Nie to, że bronię rozwiązania z LCI, natomiast dla mnie jedynym wytłumaczeniem takiego ustawienia (zmiana wgłąb menu dotykowego) jest świadome utrudnienie tej możliwości kierowcy. Przeważnie jak ktoś będzie przy tym grzebał, to podczas jazdy, więc raczej tego nie ruszy, a producentom, ze względów bezpieczeństwa, zależy żebyście możliwie najwięcej jeździli na maksymalnym dystansie utrzymania za pojazdem przed nami. Coś co boli mnie bardziej, to chyba brak komfortowego w klamkach tylnych drzwi.. i też pewnie tłumaczenie jest typu "mały procent użytkowników z tego korzystało, wiec wyleciało". I ja to rozwiązanie bym zrozumiał, ale nie w samochodzie za pół bani 🙂
  2. Stałem przed podobnym wyborem - Ivory Merino lub Silverstone Sensafin. Przymierzyłem się do obydwu, pomacałem, posiedziałem, poczytałem, popytałem.. Wnioski - obecna generacja Eko-skóry jest dużo lepsza od poprzedniej (Sensatec) i faktycznie bardzo dobrze imituje skórę naturalną. Wiadomo, że w bezpośrednim porównaniu będzie czuć różnicę, ale w normalnym użytkowaniu robi ona bardzo dobre wrażenie. Osobiście wybrałem Sensafin ze względu głównie na dwie kwestie - dużo bardziej podobał mi się zimny/szary odcień koloru Silverstone niż ciepłej Ivory Merino, a dwa - przy eko-skórze nie ma wygnieceń fotela kierowcy, jak to ma miejsce przy skórach naturalnych, które są już wygniecione po dość krótkim czasie. Jeśli za jedyną skórę na fotelach uznajesz tę naturalną, to zapewne wybierzesz Merino. Jeśli jest Ci to obojętne, a wolisz funkcjonalność (łatwiejsza w czyszczeniu) i trwałość - wybierzesz Sensafin.
  3. buster12

    X5 LCI 2023

    Gratulacje. Jaki rabat przy promocyjnym finansowaniu?
  4. buster12

    Rabaty na g05

    Na zagranicznym forum pojawiła się informacja o aktualizacji konfiguratora o opcję Highway Assistant. Wygląda na to, że w Polsce póki co nie będzie dostępna.. natomiast chyba nie będzie wymagać żadnych hardware'owych upgradów żeby to mieć i pewnie uda się to kupić w sklepie ConnectedDrive? Z ciekawości sprawdziłem nasz konfigurator - nic nie ma, ale przy dodawaniu opcji wyskoczył taki komunikat..
  5. buster12

    Rabaty na g05

    możesz spróbować z mynewcar.pl, znajomi mają bardzo pozytywne doświadczenia, pełen profesjonalizm.
  6. buster12

    Rabaty na g05

    Konfigurujesz jak chcesz i odbierasz tam gdzie broker ma współpracę. Ja zamówiłem swoją na podobnej zasadzie. Odbiór miałem Wawa lub 3miasto. Konfig bez ograniczeń, z resztą zamówienie do BMW też jest bezpośrednio na mnie 😛
  7. buster12

    Rabaty na g05

    jeśli zamówiłem x5 z produkcją na maj, to będzie to juz MY25, czy jeszcze 24? Liczy się data zamówienia czy produkcji? I jeszcze jedno - każda zmiana roku modelowego prowadza jakieś zmiany? Co zmieniało się w poprzednich generacjach?
  8. buster12

    30d vs 40d

    Stałem przed takim samym wyborem. Niestety chyba nikt nie będzie w stanie podjąć decyzji za ciebie. Dla mnie 40d ciągnie zdecydowanie lepiej, jest bardziej dynamiczne i lepiej reaguje na pedał gazu. 30d jest w porządku, nie jest to demon prędkości, ale moment robi swoje, a z racji, że ja poruszam się głównie po mieście, to wziąłem 30d. Najlepiej jakbyś przejechał się obydwoma w krótkim odstępie czasu i na tej podstawie zdecydował. Ja zanim zamówiłem samochód, przejeździłem chyba wszystkie testówki w okolicy, żeby sprawdzić możliwie najwięcej kwestii, które rozważałem u siebie. EDIT: a i co ciekawe, pewna firma na S pod warszawy robi prosty chip w 30d robiąc z niego 40d 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.