Skocz do zawartości

komoornik

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M440i G23

Osiągnięcia komoornik

  1. komoornik

    G26 LCI

    A tu cisza? 😅 Jest już też dostępny jako model na stronie - konfigurator będzie zapewne lada chwila. https://www.bmwblog.com/2024/04/24/2025-bmw-m440i-gran-coupe-facelift/
  2. Kolega zalezi to różne rzeczy opowiada, na różnych forach 😉
  3. W autach z auto hold tylne klocki często schodzą szybciej. Słyszałem też o teorii że przy pracy aktywnego tempomatu auto potrafi hamować głównie tyłem (chociaż to nie teoria z BMW 😉 ).
  4. Serio, taniej wyjdzie wizyta u lekarza żeby się z tego wyleczyć 😅 Mam znajomego który w swoim A7 od kilku miesięcy poszukuje przyczyny dziwnego dźwięku/wibracji. Auto znacznie starsze i z przebiegiem 120k+ km więc zużycie podzespołów nieporównywalne. Aktualnie jest już w plecy lekko kilka jak nie kilkanaście tysięcy - robił m.in. takie rzeczy jak zmiana opon, zmiana piast z łożyskami, zmiana łożysk w dyfrze, regeneracja półosi itd itp. Końca nie widać 😉
  5. Na bimmerpost był podobny temat ze sporą ilością odpowiedzi, ale szczerze mówiąc chyba nie ma rozwiązania. Szczerze - ze swojej strony powiem że to może być długotrwałe poszukiwanie które nie da efektu 😉 Od niedawna mam świeży egzemplarz G23 M440i z przebiegiem ~15k km i też przy jeździe próbnej zaniepokoiły mnie odczuwalne wibracje na kierownicy, również myślałem że to koła. W krótkim odstępie czasu robiłem jazdę próbna również innym bardzo świeżym egzemplarzem i było to samo - więc jak dla mnie TTTM 🤔
  6. komoornik

    Hamulce w M440

    A VAGi którymi jeździłeś to były mHEVy? 😉 To bardzo istotna różnica, auto ma sporą rekuperację aby naładować akumulator instalacji 48V - to jest praktycznie standard zarówno w HEV jak i mHEV że skuteczność hamowania może być bez szału przy delikatniejszym wciskaniu hamulca.
  7. G26 ma mieć lift 07/24, to konfigurator nie będzie wcale takie zaraz. G22 z liftem określonym na 03/24 miało prezentację z końcem 01/24 i konfigurator pojawił się parę dni później.
  8. Bo US i Korea mają mieć bardziej restrykcyjne normy emisji. W europie spełniają warunki, a te nowsze rewizje to na pewno większy koszt dla producenta.
  9. komoornik

    G22 LCI

    Zależy co wyklikasz. Adaptacyjne LEDy to światła matrycowe.
  10. Jeśli to klasyczny leasing - to powinieneś mieć w "pompce" to gdzie auto serwisujesz i co z nim robisz 😉
  11. komoornik

    G22 LCI

    Te lampy były już dostępne kilka miesięcy temu - trochę części z aut testowych trafia na polski rynek.
  12. Zmiany silnikowe B48/B58 nie dotyczą Europy. Widziałem memo produktowe - Drive Recorder wyleciał z konfiguratora, ale ma być w przyszłości dostępny w sklepie.
  13. komoornik

    G22 LCI

    Jak te światła wchodzą teraz do masowo produkowanego modelu to ich cena na pewno spadnie i to znacznie. Do tego po czasie zaczną się pojawiać używki. Czy tylne lampy w G22 i G23 są takie same?
  14. komoornik

    G22 LCI

    Gadałem z dwoma sprzedawcami, widziałem wewnętrzne memo - cabrio ma już faktycznie nie mieć opcji wentylowanych foteli. To jakiś żart 😳
  15. komoornik

    G22 LCI

    Nie chce mi się w to wierzyć - ale wygląda na to że oprócz M4 z listy opcji wyleciały fotele wentylowane. Brak tej opcji w cabrio to dla mnie nieporozumienie 😳
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.