Skocz do zawartości

Randall

Główni Moderatorzy
  • Postów

    7 381
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Randall w dniu 5 Lutego

Użytkownicy przyznają Randall punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    EX: E36:316i,323ti E46:320i,320d E91:320d (2x) F20:120d F30:328ix G20:330i

    G01 30i
    F11 520d
  • Lokalizacja
    016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Randall

  1. Pewnie masz rację, w moim rankingu Porsche którymi jeździłem Panamery są na samym dole Na czele bez zmian: Cayman GTS 4.0 N/A
  2. Nic mu nie będzie ale na zimnym nie warto
  3. Dla mnie również natomiast handlowiec Porsche i cena mówią coś innego Co do designu to się zgodzę. Tył jeszcze w miarę przez ten lightbar, przód to takie napompowane 911. W dodatku te zdjęcia które wrzuciłem są na najniższym ustawieniu zawieszenia, w trybie normal dochodzi jeszcze brzydka dziura między oponą (naleśnikiem) a nadkolem.
  4. Trzask występuje na łączeniu uszczelki zamszowej z listwą shadowline. Przy chromach tego efektu nie było więc jednak ma to znaczenie. Natomiast tutaj sądząc po filmiku to jakaś grubsza sprawa.
  5. Kiedyś (w czasach serii F) oryginalne wycieraczki były rewelacyjne i warte dopłaty - zwyczajnie wystarczało ich na dwa razy dłużej. Z tego co piszecie wygląda na to że teraz płaci się tylko za znaczek na opakowaniu.
  6. To by pasowało najbardziej do tego samochodu Natomiast próby gryzienia klasy F nie odnotowałem. Taycanem niestety jeszcze nie jeździłem ale jeśli prowadzi się tak samo dobrze a w dodatku nie ma wad hybrydy plugin to nie może być źle :D
  7. Pozostając w temacie około Taycanowym - pojeździłem ostatnio kilka godzin nową Panamerą. Wersja 4S E-Hybrid czyli startujemy od 600 tysięcy a większość egzemplarzy w miarę doposażonych kosztuje około 800 tysięcy. Zacznę od pozytywów - auto prowadzi się świetnie, ta nowa fancy pneumatyka (która efektownie się podnosi po otwarciu drzwi) razem ze skrętną osią robi ogromną robotę. Auto jeździ lekko, przyjemnie i bardzo precyzyjnie czyli tak jak Porsche powinno. Dalej już zacząłem rozumieć czemu sprzedaż raczej nie powala. Porsche aspiruje Panamerą do segmentu F - nawet jest dostępna wersja w "longu". Niestety o ile w S-klasie czy 7er widać przynależność do tego segmentu po otwarciu drzwi tak tutaj zupełnie nie. Wnętrze jest surowe i nawiązuje do 911 gdzie takiego właśnie się spodziewamy - tutaj jak dla mnie wieje biedą. 80% wykończone piano black i zdrowo wyrysowane po 8000 przebiegu demówki. Multimedia lagują co mnie najbardziej zdziwiło, ekran przed pasażerem jak dla mnie zupełnie bezużyteczny (nawet CarPlay nie można z niego obsługiwać). Oczywiście z pewnością można zrobić jakąś przyjemniejszą konfigurację ale wtedy będziemy już bliżej "bańki" Napęd jest dziwny. Najprzyjemniej jeździło mi się w trybie całkowicie elektrycznym. Ten silnik V6 2.9 ani nie brzmi ani nie dołącza się zbyt kulturalnie w trybie hybrydowym, czuć takie tąpnięcie co mnie zadziwiło. W trybach sportowych jest odpalony cały czas ale wtedy zakup tej hybrydy ma średni sens. Połowa baterii pokazywała zasięg około 30 km. Miejsca z tyłu jest jakoś tak jak BMW 5 czyli bez szału. Chciałem zobaczyć ile czasu ta bateryjka będzie się ładować z gniazdka - niestety dołączony był tylko kabel do ładowarki. Podsumowując - moim zdaniem to mega słaby sposób na wydanie 600+ tysięcy pln. Takie auto do niczego ani zbyt sportowe ani przesadnie komfortowe, trochę ciasne. Jedyna inna Panamera jaką jeździłem to ta stara w wersji GTS V8 N/A - tutaj wady były podobne ale ryczące V8 trochę je przykrywało Zupełnie inne odczucia napewno będą w szybszych wersjach - ale tutaj już cenowo lecimy w kosmos (zwłaszcza biorąc pod uwagę utratę wartości). Od tej hybrydy wolałbym zdecydowanie Taycana. Kilka zdjęć:
  8. Zobaczymy, mi w każdej bmw z shadowline hałasowały te uszczelki jak i wielu innym użytkownikom. Nawet łatwo zauważyć zwłaszcza w lecie że co każde mycie słychać bardziej (detergenty chyba wysuszają ten "zamszyk"). Temat znany w Aso gdzie naklejano nawet ludziom taśmę teflonową.
  9. Ma otwórz drzwi i zobacz na górę uszczelki - jest na niej taki jakby zamsz który styka się bezpośrednio z listwą shadowline. Ten zamsz nasmaruj silikonem do uszczelek i daj znać czy pomogło.
  10. Szukałbym czegoś z ksenonem, te lampy halogenowe bardzo postarzają auto. No i osobiście rozpatrywałbym tylko automat.
  11. Takie "artystycznie" podciągnięte zdjęcia zawsze wieszczą że na żywo będzie dużo gorzej. Obszyta kierownica, wgniecona maska. Wnętrze e60 świetnie maskuje przebieg więc może być prawdziwy a może być i 500 tys, trzeba zweryfikować koniecznie.
  12. Jechałeś w całkowitej ciemności? Jeśli są po drodze latarnie itp to się nie włączą.
  13. M pakiet? Listwy zewnętrzne shadowline?
  14. Świetna konfiguracja, esitoril jednak jest dużo ładniejszy niż portimao w g20. Sprawdzić i kupować.
  15. Randall

    F11 2017 b47 205->2TB

    Mam również zwykłą skrzynię bez łopatek i tryb sport+, nic nie było kodowane. Szukałem informacji na bimmerpost to raczej nikt nie odczuł zmiany po przekodowaniu na sportową.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.