Skocz do zawartości

Hesky

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G26 430i xdrive
    X 2023

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hesky

  1. Hesky

    Hak w G26

    Proponuję tym, którzy czekają na auto i mają jeszcze możliwość zmiany konfiguracji i zamówienia haka to niech to zrobią. Po pierwsze bo tak jak inni forumowicze pisali będzie taniej, a po drugie od 2023 roku gniazdo zapalniczki i haczyk na zakupy w bagażniku dostaje się wyłącznie z hakiem. Ja o tym nie wiedziałem, ale zamówiłem hak i sprzedawca "uroczyście" mnie poinformował że dostałem gniazdko w bagażniku. Wiem, że to pierdoła i można to dołożyć samemu bo bezpieczniki są blisko za poszyciem bagażnika, ale jak ktoś jeździ np. z lodówką turystyczną to bardzo się przydaje.
  2. Udało mi się wyłączyć pikanie próbując kolejnych kombinacji ustawień w zakładce bezpieczeństwo i ostrzeżenie. W końcu udało się trafić na taką, przy której ostrzeżenie przed nadmierną prędkością pozostaje wyłączone po ponownym rozruchu. Dlatego napisałem, że już nie kombinuję więcej. Pozostaje tylko mieć nadzieje, że nie wejdzie jakaś aktualizacja, która uszczęśliwi wszystkich i odbierze możliwość wyłączenia tego pikania.
  3. Dzięki, że to pokazałeś, na pewno to kupię (95 pln/rok) to nie tak dużo a jeżdżę sporo za granicą to na pewno się przyda.
  4. Ja jestem bardzo zadowolony z foteli. Jeżdżę głownie w trasach o czym świadczy spalanie marzec - 6,4l, a całkowite średnie od fabryki (październik '23) -6,3l. 95% dotychczasowego przebiegu (11 tys. od października) to trasy W-wa - Praga, W-wa Berlin. Nigdy nic mnie nie zabolało, ani nie uwierało (mam 184 cm wzrostu) w przeciwieństwie do volvo s60 na które już nie mogę patrzeć. Myślę, że kluczowe jest ustawienie właściwego kąta odchylenia oparcia i kąta ugięcia kolan (wysokości siedziska). Trzeba samemu organoleptycznie bo żaden pan z youtuba nie pomoże.
  5. Też walczę z tym od dłuższego czasu, ale na razie ingerencja w kierowanie jest aktywna po odpaleniu auta. Ustawiłem sobie jako pierwszy skrót właśnie ingerencję i nawet jak zapomnę to wystarczy dwa kliknięcia pokrętłem (wywołanie i odznaczenie) i jakoś daje się z tym żyć. Co do pikania przy prędkości i utrzymaniu pasa ruchu to w ID8 udało mi się to wyłączyć (auto z września '23) i pozostaje nieaktywne po rozruchu - nic już nie kombinuję aby się to g...o nie włączyło.
  6. Proponuję Ci zainteresowanie się belkami Whispbar - o profilu poprzecznym skrzydła samolotu - najcichsze na rynku. Kiedyś to była firma australijska, a obecnie wykupili ją Amerykanie i nazywa się YAKIMA. Thule Wingbar pojawiły się po whispbar. Belki są w kolorach srebrnym i czarnym i są lekko zakrzywione (łukowate), co powoduje, że niemal przylegają do dachu. Wyglądają na dachu naprawdę dobrze. Używam whispbar od mi. 10 lat zmieniając kity. Stopy w kitach są z gumy a nie z plastiku i jak na razie dachu mi nie porysowało. zawsze można dokupić przezroczystą folię samoprzylepną i na czas montażu dodatkowo podkleić. https://www.yakima.pl/2023/bmw/4series/grancoupe4doorcoupe-151663 https://www.yakima.pl/bagazniki-dachowe/crossbars Pozdrawiam
  7. Moim zdaniem nie będzie, ale oczywiście nie wiem jaką maż wersję auta. Ja mam bez mpakietu i dolna część końcówek wydechu pokrywa się z dolną linią zderzaka. Też mam oryginalny, elektryczny hak holowniczy. On wysuwa się tak, że jest niemalże tuż pod zderzakiem, a na tym zdjęciu które załączyłeś jest jeszcze sporo dyfuzora pod linią wydechu.
  8. Nieco pomaga zamknięcie tylnych nawiewów w tunelu, nie przepływa wtedy ciepłe powietrze i wolniej się nagrzewa. Generalnie przegrzewanie ładowarek przy używaniu kilku aplikacji z AA lub CP występuje też w innych markach (u mnie i w volvo i toyocie) ale to prawda, że w BMW najszybciej. Ja generalnie jeżdżę teraz w trasach to podłączam kabel. Mam zawsze dwa telefony. Ten który kładę na ładowarkę nie ma włączonego AA i wtedy ładowarka daje radę się nie wyłączyć i naładować telefon. Tak naprawdę, gdyby nie to, że słucham radia internetowego to nie miałbym potrzeby włączania AA bo mapy BMW są dla mnie bardzo dobre a za mapami google nie przepadam. Szkoda że BMW wypuściło taką słabą ładowarkę.
  9. Aż mnie skręciło...super Mógłbyś napisać coś więcej na temat narzędzi. Ze względu na totalny brak czasu ograniczam się do umycia, ale chciałbym może w jakąś sobotę coś podziałać. Nie mam doświadczenia ze środkami do pielęgnacji. Oczywiście wiem jak działa polerka, ale bardziej mi zależy na info jakich padów używasz, jaka polerka, obroty etc. Zależy mi na opinii kogoś kto wie co robi co widać na zdjęciu. pozdrawiam
  10. Nie wiem czy to pomoże, bo niby BMW pisze, że system czyta zarówno FAT jak i NTFS ale ja zawsze formatuje dyski do FAT32 (używam do tego Mini Partition Tools) i nigdy nie ma problemów z penami. Używam 64GB pospolitego goodram i działa. Nie przypominam sobie aby była ostatnio jakaś aktualizacja od BMW, która mogłaby coś zepsuć.
  11. Problem w tym, że od rocznika 2023 już tego schowka nie montują. Nawet już myślałem aby go dołożyć.
  12. Jestem bardzo zadowolony ze swojego auta, ale jedną rzeczą, którą seria 4 zaskoczyła mnie „in minus” jest brak schowka na okulary. Dla mnie jest to naprawdę ważna rzecz. Do tej pory w autach którymi jeździłem/jeżdżę miałem schowek na okulary albo przy lusterku wewnętrznym (toyota, honda, ford) albo w miejscu uchwytu nad drzwiami kierowcy (opel, volvo) – w 4-ce nie ma uchwytów z przodu. Wkładanie do cupholdera powoduje rysowanie okularów, te wszystkie klipsy/uchwyty/pojemniki przypinane/przyklejane do osłon słonecznych nie podobają mi się i dodatkowo ograniczają funkcjonalność osłony, szczególnie w bocznym położeniu. Do tej pory nie natrafiłem na jakieś przyzwoite rozwiązanie, a wiele pomysłów ociera się już o druciarstwo. Ostatecznie kupiłem organizer do podłokietnika. https://allegro.pl/oferta/organizer-box-do-samochodu-bmw-3-serie-schowek-13360746152 W przegródce mieszczą się okulary (nakleiłem dodatkowo kawałek filcu na ściance aby się nie rysowały) i na razie jakoś to spełnia moje oczekiwania.
  13. Hesky

    pliot do bramy

    Widziałem w autach BMW piloty do bram zintegrowane w lusterku wewnętrznym. Okazało się jednak, że w nowej 4 nie ma takiego wyposażenia (chyba że źle szukałem), w każdym bądź razie w moim aucie brak. Zrobiłem już rozpoznanie jak przeszczepić takie lusterko z innych ale ostatecznie zrezygnowałem. Kupiłem pilot-zaślepkę do zapalniczki. Jest dużo ofert na portalach aukcyjnych, ja kupiłem tu: https://allegro.pl/oferta/proxima-faac-fix-zapalniczka-pilot-zamiennik-14462804978 Pasuje bardzo dobrze, nie odstaje, nie ma żadnej szczeliny, a gniazdo zapalniczki jest idealnie po ręką. Trzeba tylko pamiętać aby dobrać pilot do radia sterującego napędem bramy.
  14. Potwierdzam, sprzedawca powiedział, że dzięki temu że zamówiłem hak to mam gniazdko i wieszak w "gratisie"🤣
  15. Też od czasu zakupu auta walczę z tym problemem. Mimo wcześniejszej dezaktywacji, po ponownym uruchomieniu auta ingerencja w kierowanie jest aktywna. Skonfigurowałem nawet ponownie własny profil - sądziłem że może kolejność jest istotna - ale nic to nie pomogło. Oprogramowanie auta aktualne. Ustawiłem ingerencję w kierowanie jako pierwszy skrót w i8 - teraz wystarczy dwa kliknięcia pokrętłem (wywołanie i odznaczenie). Jest to jakaś proteza i daje się z tym żyć, ale dziwne to jest że nie można tego ustawić na stałe. Może ktoś wpadnie na jakieś rozwiązanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.