Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ostatnich latach samochody dużo podrożały. Chińskie samochody coraz mocniej wchodzą na rynek europejski z mniejszą cena. Aby nie tracić mocno klientów przez europejskie marki moim zdaniem każdy segment samochodów musi być tańszy. A jak nie to rabaty będą duże. I sami chętnie w salonie będą je proponować jak klient będzie chciał odejść. Wielu kupi za cenę jaka jest w konfiguratorze bo nie pomyśli, że można uzyskać rabat a wielu wyjdzie z fajna promocja. 

Opublikowano

Dopóki skośnoocy potrafią robić tylko silniki 1.5 i elektryki wykonane od siekiery, dopóty marki premium mogą spać spokojnie. Premium się zaczyna od 3 litrów, a elektryki mogą nam wąchać spaliny jak się ładują w dalszym ciągu.

Opublikowano

Taka dygresja i przepraszam za OT. Czekając w serwisie Seata pooglądałem BYD dłuższą chwilę i z materiałami i dźwiękiem zamykania drzwi moja trójka bmw hmm, może nie aż "może się schować" ale na pewno nie odbiega na korzyść. Pomijam oczywiście napęd i zapach. 😁

Opublikowano

Nie pamiętam już modelu, ale była to hybryda i miała dwie ładowarki indukcyjne wyściełane zamszem i schłodzone od dołu. Zapach jest dla mnie specyficzny, jakiś zupełnie inny niż w europejskich. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Lutek T napisał(a):

Zapach jest dla mnie specyficzny, jakiś zupełnie inny niż w europejskich. 

Nie wiem jak w BYD ale np u mnie tapicerka wege w i4 M50 smierdziala okrutnie kilka miesiecy od odbioru auta.

Taki specyficzny, ciezki zapach (pomimo tego ze to byla jesien bo latem pewnie by bylo jeszcze gorzej)

Gdybym wiedzial ze to tak bedzie wygladac to zdecydowalbym sie jednak na Vernasce tylko ze wzgledu na ten zapach.

.

Opublikowano
28 minut temu, adamjttk napisał(a):

Nie wiem jak w BYD ale np u mnie tapicerka wege w i4 M50 smierdziala okrutnie kilka miesiecy od odbioru auta.

Taki specyficzny, ciezki zapach (pomimo tego ze to byla jesien bo latem pewnie by bylo jeszcze gorzej)

Gdybym wiedzial ze to tak bedzie wygladac to zdecydowalbym sie jednak na Vernasce tylko ze wzgledu na ten zapach.

No i masz ci los, wylazł pan maruda ze swojego hejterskiego wątku o BMW i przylazł tutaj. A już było tak miło 🤣 

Opublikowano

Nie wiem jaki jest zapach w aktualnym i4, ale w moim G20 i nowych (kilkumiesięcznych) 1er i 2er jakie mi czasami daje serwis to pachnie fajnie.

 

I polecę już pełnym OT - czy ktoś ma jakiś zapach, który by pachniał podobnie co nowe auto, a nie tylko nazywał się new car?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, maciej_cie napisał(a):

ale w moim G20 i nowych (kilkumiesięcznych) 1er i 2er jakie mi czasami daje serwis to pachnie fajnie.

Po kilku miesiacach juz nie ma zupelnie problemu, wywietrzalo (ale i nie pachnie fajnie jak Vernasca)

Jak testowalem przed zakupem i4 od dealera czy wsiadalem do tych co staly na stocku to nie zwrocilem na to uwagi bo juz tego zapachu tez nie bylo.

Ale poczatki byly przykre swiezo po odbiorze bo zapach tej nowej wege jest imho nieprzyjemny/drazniacy, wprost przeciwnie do skory.

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.