Skocz do zawartości

dawozbj

Zarejestrowani
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana dawozbj w dniu 12 Kwietnia

Użytkownicy przyznają dawozbj punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M3 Comptetition

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawozbj

  1. Dokładnie tak jak napisał kolega wyżej.
  2. U mnie to była gaśnica pod siedzeniem pasażera. Pół roku szukałem źródła brzęczenia 😅.
  3. Trochę przypał mieć 340i z 2024 roku bez kamery cofania. Szyby sam przyciemnisz (na upartego kamerę też samemu dodasz), bez innych bajerów da się żyć, ale jest jakieś minimum które nowy samochód, moim zdaniem, powinien mieć.
  4. Seria na hamowni miała jakieś 519 z tego co pamiętam. U mnie lekka modyfikacja wydechu (bardzo polecam) "odetkała" samochód do wspomnianych 550, wpadło też parę nm. Boxa mialem, dawał 600+ kunia i około 100nm więcej ale zdjąłem. Raz, że skrzynia się gubiła (szkoda, że przy zakładaniu tego nie mówią), dwa, że ściąganie, skanowanie czy nie ma błędów na silniku, i ponowne zakładanie przed każdą wizytą w ASO i drżenie czy nie wykryją nie jest warte tego. Może okazyjnie będę zakładał na wakacje. Mechanicznie nic się nie działo, jak wyskakiwał jakiś błąd typu awaria świateł mijania to znikał po minucie. A tak to odpadł pin od haczyka w bagażniku, i jakiś zaczep przy plasitku na tylnym błotniku. Obie rzeczy zgłoszone na gwarancji w ASO i zrobione w ten sam dzień. Samochodu nie traktuje ulgowo, po prostu korzystam z tego co daje, a i tak pewnie wykorststuje z 30% jego potencjału jak nie mniej i póki co mnie nie zawiódł :). Teraz jak to napisałem to pewnie coś grubego padnie. Auto całe w PPFie i to była świetna decyzja. Raz ktoś chciał zostawić znak po sobie i przejechał czymś po tylnym nadkolu, ostatnio ktoś odgasił papierosa, albo coś podobnego bo mam wypaloną folię o takiej średnicy i było trochę popiołu dookoła. Niestety u nas w kraju jak masz coś więcej niż inni to jakaś mała część społeczeństwa chce pozostawić na tym swój ślad. A, i miałem też pręcik o długości paru centymetrów w przedniej oponie :).
  5. M3 comp, 2022. 35k na liczniku, ogólne spalanie to 15.3. Samochód to daily. Było dwa razy na torze, jak jest okazja to odpinam przedni napęd, ze świateł jak jestem pierwszy… sami wiecie jak jest. Generalnie używane zgodnie z przeznaczeniem. Jak na 550 konne auto to uważam to za ekonomiczny wynik :).
  6. Ćśśś, tutaj się krytykuje G60 i gloryfikuje G30, które nie ma wad i ma dużo przycisków
  7. Wiesz, niektórych tak po ludzku nie stać na taką dopłatę. Ja się zgadzam z tym co mówisz, ale przeskok między 4 a 6 czy 8 cylindrami to trochę inne światy za każdym razem.
  8. Miałem wczoraj okazję objeździć i5 oraz 20d G60. Chwilę po tym wsiadłem do G30, bo jeszcze są jakieś niedobitki w salonach. Dla mnie poprzednia generacja wygląda jak relikt przy nowej. Miejsca w nowej serii 5 też mam wrażenie jest dużo więcej. Ja lubię ekrany, ja lubię „technologię”. Dla mnie po prostu robi wrażenie. Jakość wykonania jest niezła. Tutaj wchodzą indywidualne preferencje - jak ktoś lubi przyciski to jeszcze ma jakiś wybór w BMW, ale to pewnie kwestia 1-2 lat zanim ostatnie „stare” środki przestaną być produkowane. Brak jakiegoś miękkiego materiału w bocznej kieszeni drzwi to jest jakiś skandal. Moja poprzednia F30 to miała. Serio, nie mogli tych paru centów dołożyć? Egzemplarz który oglądałem miał z tyłu przednich foteli USB-C, które było… przekrzywione. Ma to jeszcze pewnie więcej chorób początku produkcji. Na przykład system jeszcze pewnie dostanie aktualizację aby stabilność się poprawiła. Wersje spalinowe narazie nie mają tego światełka na desce rozdzielczej, nazywa się to chyba interaction bar. Będzie od marca do zamówienia. Celowo jeździłem po „kocich łbach” i na 21” było komfortowo. Wyciszenie niezłe, ale bez szału. No ale wszystko jest bardziej komfortowe w porównaniu do M3, które objeżdżam na co dzień. Dlaczego nie kupię tego samochodu na ten moment: bo 350 tysięcy po rabacie za nieźle odpakowanego diesla z 4 cylindrami to nieśmieszny żart. Dla zainteresowanych są fajne leasingi na ten model. Przy odpowiednich parametrach wychodzi jakieś 100.5% nawet.
  9. Pełna zgoda. Chyba, że do tego 550i jest legendarne -30% (ja nigdy takiego upustu nie otrzymałem)
  10. dawozbj

    RABATY

    Czyli 1% dali od siebie 😄
  11. dawozbj

    RABATY

    Kręciłem się wokół tego tematu niedawno, żeby złożyć sobie jakiegoś żółwia na trasy. Ja nic poza 8% nie wyrwałem. Jeden diler wspominał, że mogą zjeżdżać tylko ze swojej marży, a BMW żadnego wsparcia nie daje, ale ile w tym prawdy a ile czarowania - nie wiem. Jest też leasing promocyjny na serię 5.
  12. W przyszłym roku pojawią się nowe jednostki. Będą również V6. V8 tylko dla ///M. Co do stylistyki, to zapewne to przetestowali, nie wypuszczają przecież samochodów na ślepo. Rzecz jasna, test co innego, a realna sprzedaż to inna kwestia, jednakże dla przykładu wszyscy psioczyli na nowe M3, a okazało się, że to najlepiej się sprzedające M3 do tej pory. Zapewne sporo tego będzie jeździć, i zapewne sporo się tego sprzeda. I żeby nie było - na wizualizacjach mi się nowa E klasa również bardziej podoba. Na żywo jednak nie widziałem. Nową serię 5 widziałem i się broni ale nie chwyta za serce.
  13. Silesia Ring, BMW Festiwal. Dilerzy też mieli go lokalnie na 1-2 dni, w Szczecinie była jakaś szara wersja podobno (dzwonili z zaproszeniem na "pokaz") ale nie widziałem, gdyż widziałem ją parę dni wcześniej. Edit: się wyrwałem do odpowiedzi, a pytanie było nie do mnie :D.
  14. Kwestia osobistych preferencji. Dla jednych nowe G60 będzie tym co dla Ciebie G30 w porównaniu do F10, a dla innych (jak dla mnie) po prostu "fajnym" autem, a dla jeszcze innej grupy nowym rozdaniem w historii serii 5. Ja generalnie byłem pełen entuzjazmu, czekałem na ten model, ale po obejrzeniu na żywo, i sprawdzeniu specyfikacji jest dla mnie po prostu "okej". Nie ma tam nic, co by mnie skutecznie przekonało do zakupu/zamiany aktualnego samochodu, z drugiej strony jeśli ktoś zakupi i będzie zadowolony to na pewno będzie miał/miała dziesiątki powodów aby tak było. Zaryzykuję stwierdzenie, że to będzie po prostu cholernie dobre i zarazem cholernie przeciętne auto. I znów, jak się postawi G30 obok G60, to dla użytkowników jak ja, różnica pokoleniowa będzie widoczna. Dla Ciebie stylistyka G30 będzie na korzyść. Czy jedno albo drugie podejście jest lepsze albo gorsze? Nie, oba są inne i każdy widzi to po swojemu.
  15. Widziałem też na żywo to auto, i sprawia dobre wrażenie. Jest dobrze, ale nie zachwycająco, no i na pewno lepiej niż w przypadku nowej serii 7 na zewnątrz (w środku jest cudownie). W moim odczuciu jest to wizualnie nowocześniejsza konstrukcja niż G30. Standardowo, Ci co kupili poprzednią generację trąbią po tym co zobaczyli na wizualizacjach jak to bardzo jest źle z nowym modelem, i jak świetną decyzję podjęli decydując się na schodzący model. Ci co zastanawiają się nad kupnem G60 zapewne widzą nowe podejście do serii 5, a w poprzednim modelu zauważają wiele przeterminowanych rozwiązań technicznych/stylistycznych. Ja widzę przepaść pomiędzy F10 a G30, i dla mnie tak samo jest/będzie w rywalizacji G30 vs G60. Nowe jednostki napędowe dojdą, nowe funkcjonalności też będą wprowadzać z czasem. Jestem ciekaw pierwszych testów, z ciekawości też wybiorę się na jazdą próbną jak będzie już taka możliwość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.