Ah dopisałeś coś, nie zauważyłem wcześniej. No jak dla mnie zaporowe ale jak się robi po znajomości to wiadomo że jest o wiele taniej bez papierków, a więc i gwarancji.
Jak nie masz żadnego znajomego mechanika który nawet nie musi siedzieć w bmw, no to chyba dobra i jedyna opcja ten w.w. serwis.
Kiedyś temu kuzynowi filtry i olej swoje przywoziłem i wymieniał za stówkę, teraz sam to załatwia (żeby więcej cwaniaczkowi zostało hehe) i wziął ostatnio 4 stówki za olej i filtr oleju z wymianą, serwis można samemu skasować kombinacją kliknięć przycisku BC na kierunkowskazie.
Do skrzyni sobie sam załatwiłem zestaw serwisowy za 900zł z alledrogo (7 litrów oryginalnego ZF-a i miska z filtrem), i z nim wymieniłem za bodaj 3 stówki, nie poszło gładko jak z silnikowym bo wlew był zabudowany nieco wyżej i nie dało się przyłożyć klucza, więc musieliśmy trochę poluzować skrzynię z mocowań co ją opuściło i zrobiło miejsce. Do dolania odpowiedniej ilości oleju znowu ją podnieśliśmy, z litr mi został.
W dyfrze nie wymieniałem, tam nawet nie ma korka żeby spuścić więc trzeba cały otworzyć, kuzyn powiedział że to się raczej serwisuje dopiero jak coś się dzieje np. wyciek, to nie zaawansowana skrzynia więc myślę że można sporo później wymienić niż w skrzyni, na forum mało o tym piszą. Może jakby była szpera M to trzeba by było, a w zwykłym..