Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 17.07.2025 w Odpowiedzi
-
Kolejny urlop i kolejny wyjazd za mną. Tym razem połączenie Włoch i Francji. Chcieliśmy zobaczyć to czego nie zdążyliśmy w maju, czyli Portofino i Genuę, oraz San Remo, Saint Tropez, Monako, Cannes, Awinion i Carcassonne, z tych bardziej znanych. Portofino magiczne i magicznie drogie, Genua mi nie siadła. Pewnie kwestia gustu. Monako dla fana motoryzacji przyprawia o zawrót głowy Oczywiście blichtr, czystość, bezpieczeństwo też robi wrażenie, chyba największe jak się wsiada do pociągu w Cannes i jakby przenosi w czasie wysiadając godzinę później w Monako. Saint Tropez, Monako, czy Portofino to nie mój świat. Piękne, ale mnie taki styl chyba nie pasi, albo zwyczajnie za biedny jestem W sumie Monako zaliczyliśmy dwa razy, bo z racji współdzielonej z moim synem pasji do F1 nie można było odpuścić sobie przejazdu trasą po której przebiega wyścig Generalnie we Włoszech bardzo ułatwiał mi życie mój nieszczęsny spliter, szczególnie w parkingach podziemnych We Francji zauważyłem inną kulturę na drogach. Włochy mają bliżej do partyzantki Franzuz znacznie szybciej wpuści z bocznej uliczki i jednocześnie znacznie szybciej z trąbi Włoch nie wpuści, prędzej po stopach przejedzie, ale można stanąć i zablokować drogę pytając o kierunek i nikt się nie piekli We Francji miałem przyjemność bycia ściągniętym z autostrady przez radiowóz, którego nie zauważyłem w lusterku. Obyło się na reprymendzie Urlop udany, temperatury znacznie przyjemniejsze niż rok temu kiedy często było 40 st+. Lazurowe wybrzeże faktycznie robi robotę, zwłaszcza woda. Wracając przez w sumie przypadek zawitaliśmy jeszcze na Redbull Ring Trochę mnie zastanawiają przednie klocki, mam już 140 tys, a nadal heble z fabryki Kilka zdjęć na dokładkę elaboratu6 punktów
-
Udostępniam cennik G31 Touring LCI z kwietnia 2021 oraz X3 gdyby ktoś potrzebował Cennik polski G31 LCI 04.2021 Cennik polski G31 LCI 07.2020 Cennik BMW X3 05.2021 Folder reklamowy BMW 5 Touring LCI Cennik BMW F11 Touring 2011 rok - dla sentymentalistów Cennik BMW 3 Touring 03.20216 punktów
-
Karolina, zdejmij ten procent, bo klient jednak nie jest pelikanem jak zakładaliśmy..6 punktów
-
Ja się akurat bardzo cieszę. Czy Neue Klasse mi podejdzie? Nie wiem, bo koncept zawsze jest lekko skrajny, a dopóki nie wiadomo co dokładnie bmw zaprezentuje, to nie będę się wypowiadał. Cieszy mnie jeszcze fakt, że z pewnością trafiłem na swego rodzaju peak jakościowo-stylistyczny jeśli chodzi o X5. To auto podoba mi się praktycznie w każdym calu i raczej nie będę go zmieniał przez dłuższy czas. Niemniej z ciekawością patrzę na to co internet pokazuje w kontekście G65.5 punktów
-
Przepraszam, ale tyle miałem na głowie, że zdążyłem napisać. Tak więc: Wgniotka została wyciągnięta bez śladu. Sprzedawca nie dał mi maty do bagażnika, poprosił żebym dał mu czas bo coś innego załatwi. Nie wnikałem. Przy odbiorze okazało się, że załatwił mi rozszerzoną gwarancję na trzy lata Jak to usłyszałem, to byłem w niesamowitym szoku. Dzięki Właśnie u mnie świecą się tylko pomarańczowe jak jadę chwilę bez trzymania rąk na kierownicy. Coś mi świta, że gdzieś widziałem zielone, ale nie pamiętam gdzie to oglądałem. Może spróbuję włączyć tego drugiego asystenta do jazdy półautonomicznej na drodze szybkiego ruchu, bo jadąc z salonu byłem na tyle podekscytowany, że nie wiem co tam nawłączałem Będzie, ale już w dziale "nasze auta" Czyli u mnie lampki działają jak należy Tu macie na zachętę5 punktów
-
Jak dla mnie to dyskusje o tym gdzie lepsze paliwo można sobie odpuścić. Pamiętam te artykuły o jakości paliwa, gdzie okazywało się, że pod niejednym marketem było lepsze niż np. na Orlenie. Druga kwestia, nawet jeżeli gdzieś było robione takie badanie 3 lata temu i paliwo było OK, to nie ma pewności, że dzisiaj ten poziom jest utrzymany i na odwrót. Zatem w dużym skrócie wróżenie z fusów.5 punktów
-
Głównie Austria i Włochy (urlop) więc 130-140. Do tego ogólnie jeżdżę spokojnie. Mając 318 nikt mi zatem nie zarzuci, że nie wykorzystuję potencjału auta ... bo ono nie posiada potencjału4 punkty
-
4 punkty
-
Ja w sumie nie wiem po co wy te folie naklejacie. Wszystko na tych ekranach widać nieważne od pogody, kolory i ogólnie ich jakość jest extra. No ten środkowy to się palcuje, ok, ale to też widać tylko czasami jak światło akurat padnie. Można mikrofibra przetrzeć. Rysować to nie wiem od czego ma się, to nie telefon, że może wypaść, czy ciągle gdzie się go kładzie4 punkty
-
N? Nie wiem co to N Po zgaszeniu silnika, nie dotykam zadnych przycisków ani lewarków. Ewentualne przycisk od zwolnienia pasa bezp. I klamkę drzwi4 punkty
-
4 punkty
-
Jestem już przekonany, że z tym wyciszeniem, jakością harmana, zawieszeniem, przyspieszeniem, jakością wnętrza, przestrzenią w samochodzie, wygodą foteli to jest wszystko jak dyskusja czy lepsze są naleśniki czy pierogi xD Co gość, to inna opinia.3 punkty
-
No widzisz, a dla mnie ta ławeczka to nieporozumienie totalne. Przy rozłożonej ciężko siagnac głębiej do bagażnika. Żadnego sensu w niej nie widzę poza możliwością siedzenia na niej (tylko po co miałbym to robić?). Jak widać różni ludzie mają różne potrzeby, inaczej świat byłby nudny ....3 punkty
-
Obawiałem się obsługi przez tablet w LCI. Na szczęście jest idrive, klawisz mediów, nawigacji, home. Nie jest źle. Po za tym wystarczy powiedzieć Hej BMW włącz wentylację fotela kierowcy i już Jakby nie było idrive i obsługi głosowej, tylko tablet to na prawdę byłoby źle. Ten ekran fajnie się komponuje, jak wsiądziesz to nie ma wrażenia że jest przylepiony jak np. w Tesli. Do tego jest ogromny, co jest dla mnie dużym plusem, bo dobrze widać wszystkie funkcje i obraz z kamer. W Kodiaqu był 8", co jest przepaścią. Bardziej wkurza mnie wspominany wcześniej refleks na szybie przed kierowcą, tego plastiku powyżej HUD. Gdyby nie to, to jest to samochód idealny3 punkty
-
Ja osobiscie uwazam, ze os 7 i pre lci to najlepsze co bmw moglo zrobic - system nowoczesny, a jednoczesnie prosty, klima pod reka, fizyczne skroty pod reka, idrive mial sens. os 8,5 i tablety - idrive traci sens, wszystki pochowane, trzeba macac po ekranie, wyglad jak by ktos przywalil na klej tablet do deski… co do lamp pre lci miala skretne, lci ma statyczne. Lci dalej swieci na pristych, na zakretach gorzej.3 punkty
-
Proponuję na przyszłość nie wklejać mądrości z chata. Jeśli nie znasz odpowiedzi na pytanie to lepiej nic nie pisać niż ten bełkot AI. Kolejne przeklejki z AI będą nagradzane.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ja tankuję 98 tylko i wyłącznie na Orlenie, bo istnieje Orlen Pay. Płatność aplikacją, nie trzeba wchodzić na stację i faktura na maila - za duża wygoda, żeby korzystać z innych stacji.3 punkty
-
Bardzo podoba mi się E klasa i myślałem, że tym razem wreszcie kupię Merca zamiast kolejnej Beemki. Dostałem na weekend E 220d 4Matic. Autem jezdziło mi się w sumie fajnie ale: spodziewałem się po Mercu bardziej komfortowego zawieszenia ( bez pneumatyki ), fotele jak dla mnie mają za mały zakres regulacji więc siedzi się za wysoko i mimo regulacji długości siedziska są za krótkie, również kierownicy nie mogę sobie przysunąć do siebie tak jakbym chciał ( mam 190 cm ). Najbardziej przeszkadzało mi jednak wyciszenie silnika. Wyraznie słychać, że pod maską jest diesel. Jak już jedziemy ze stałą prędkością to jest cichutko ale podczas przyspieszania silnik słychać wyrażnie i ma on nieprzyjemne brzmienie. Finalnie skończyło się na 520d z zawieszeniem profesional które wszystkich tych minusów jakie miał Merc po prostu nie ma. Mimo 21" felg komfort jazdy jest świetny. W ogóle nie czuć, że mamy takie duże koło. Skrętna tylna oś robi robotę, auto zawraca jak kompakt. Fotele są większe i wygodniejsze niż w MB i maja ogromny zakres regulacji tak samo jak kierownica. Auto jest bdb wyciszone. W mojej opinii szumy od wiatru porównywalnie z MB ale wyciszenie od silnika dużo lepsze. Jak ktoś ze mną jedzie to zawsze zwraca na to uwagę. Po prostu nie słychać, że jedziemy dieslem. Słychać jedynie ciche mruczenie spod maski. Jakość wnętrza moim zdaniem porównywalna w obu autach. W każdym można by się do czegoś przywalić. Proponuję zawsze zajrzeć tam gdzie nikt nie zagląda. Zobaczcie np. jak BMW wygląda pod maską i od spodu, a jak MB. Jak wszytko jest ładnie zabudowane osłonami. Aż przyjemnie się patrzy. To po takich rzeczach można ocenić jakość auta i czy się starali.3 punkty
-
1800zl przy 40i to chyba cena bez żadnej promocji/rabatu. Ja robiłem wymianę za 1100zl w m60 (prawie 12litrow oleju). BMW Tłokiński Łódź2 punkty
-
Ja też właśnie jestem zdziwiony tymi opiniami, że coś jest nie tak z wyciszeniem. Jestem osobą bardzo wyczuloną na dźwięki i na prawdę w tej klasie to nie spotkałem niczego lepiej wyciszonego od m340. Do 150 można wręcz szeptem rozmawiać z drugą osobą, przy wyłączonym radiu. Tak jak wcześniej pisałem, mam porównanie do BMW F40 i Volvo v60, to jest przepaść na korzyść m340, gdzie jest w zasadzie idealna cisza w stosunku do jedynki i volvo. Audi A4 znaczniej lepiej, ale i tak gorzej niż m340. Jedyne miejsce, które mogło by być dodatkowo wyciszone to z tyłu ta goła blacha w bagażniku i wtedy to już na prawdę nie byłoby się do czego przyczepić. Oczywiście, są samochody dużo lepiej wyciszone, ale to nie w tej klasie.2 punkty
-
No cos ty? Mechanicy uwielbiaja takie sytuacje. Zakladanie uzywki dostarczonej przez klienta, dziala, super, nie dziala, tez super, zepsuje sie, nie nasz problem...2 punkty
-
Moim zdaniem po sytuacji z 5ką, gdzie zapowiadają szybki LCI, nie zrobią tak radykalnych zmian jak chcieli jeszcze moment temu. Liczę, że choć trochę zachowają umiar - X5 to jednak jeden z motorów napędowych sprzedazy. Chociaż patrząc co spotkało X3 to nie wiem czy się nie łudzę (tutaj sytuację ratuje stary model GLC i szkarada w środku Q5). Jak dla mnie obecnie BMW broni się głównie silnikami w nowych modelach - 40i zdecydowanie lepsze od konkurencji, 40d podobnie. I pewnie to trzyma sprzedaż.2 punkty
-
Gdy ostatnio sprzedawałem auto, kupiec nawet nie zajrzał do książki serwisowej. A prowadziłem ją bardzo skrupulatnie. Bardziej interesowała go to że auto nigdy nie miało kolizji ani uszkodzeń i to jak to możliwe że przez 10 lat przebieg był tylko 100k. Kupiec kupcowi nie równy. W przypadku tego auta. Mam na faktury, mam dokumentację fotograficzną z wymiany. Wątpię aby kiedyś mi się to przydało. Sprzedam go może za... następne 10 lat. Zresztą jak ktoś chce marudzić to znajdzie sobie powód. Mi bardziej zależy mi na bezawaryjności auta i dlatego wolę sam zadbać o auto w takim zakresie jakim potrafię i mogę. Filtry wymieniam sam, ozonuję wnętrze również sam 2x w roku. O powłoce ceramicznej już kiedyś pisałem - też zrobiłem sam Paliwa jeszcze nie rafinuję ale korzystam z dobrych stacji i konkretnego rodzaju paliwa. Parkuję w cieniu, myję auto często, szczególnie w zimie. Nie oszczędzam na materiałach i podzespołach. Nie ruszam zaraz po odpaleniu na zimnym silniku. Pasażerowie znają zasady: auto to nie restauracja, śmieci zabierasz ze sobą, nie wsiadasz w brudnych ciuchach, otrzep buty przed wsiadaniem Ot takie tam zwykłe rzeczy ale sprawdzały się w poprzednim aucie.2 punkty
-
Obeznany warsztat wymienia statycznie i nie kupuje maszyny, warsztat co sie nie zna, kupuje aby swiadczyc uslugi i wmawiac ze tylko dynamiczna....2 punkty
-
jak sprzedawałem poprzednie auto (ponad 20-letnie, 560tyś km przebiegu) kupujący kupił raport. Auto było z francji, miało jakąś przygodę tam - maska miała szpachlę na sobie i zderzak był w stanie 7/10, zmieniona lampa - wycena szkody 900 euro. Wątpię, czy 3 letnie auto ktoś był w stanie za tyle naprawić, pewnie dlatego przyjechało do Polski. Jak kupiłem auto to ktoś wjechał mi w tył, odwoływałem się od szkody i na jedną szkodę były 3 wypłaty odszkodowania. Car vertical widział to jako 3 osobne szkody, na dużo więcej niż mi wypłacili Więc najlepszy dowód, że nie należy wierzyć święcie w to co tam jest.2 punkty
-
W żaden nie można ufać bezpośrednio. Trzeba przeczytać, przejrzeć, porównać, przemyśleć. Trzeba pamiętać też jak wyglądają realia. Każdy jak ma kolizje, to próbuje do niej wszystko zaliczyć i doliczyć, a to odprysk na szybie, a to skrzypiące lusterko a to ryska na innych drzwiach. Czasem się udaje i później wychodzi duża kwota i 4 elementy, gdzie tylko np. drzwi kierowcy były puknięte. Po prostu, raporty mają pomóc, a nie zastąpić lub podjać decyzje. EDIT: A dwa, miałem kiedyś takie 525d, o które ktoś raczej dbał i byle ryska na relingu, zaschnięty ślad od guano ptaka na lusterku czy odprysk szyby na masce było zgłaszane z AC. Raport na szczęście uwzględniał zdjęcie tych 'szkód', ale 4 letnie auto miało ich 13.2 punkty
-
Dlatego każdy ma wybór, X6 jest świetnym autem jeżeli nie potrzebujesz aż tak wielkiego bagażnika dla rodziny 2+2 a chcesz coś wyższego lecz bardziej sportowego x5 jest za to bardziej praktyczne Mi się bardziej podoba x6, ale ze względu na praktyczność wybrałem x52 punkty
-
Dzięki za miłe słowo W realiach polskich to rzadsze niż 6 w toto Coraz mniej się temat tyczy mojej g21, ale z biegiem lat nie bardzo jest o czym tak konkretniej pisać Mnie się osobiście bardzo spodobał opis wizyty na Monzy by Markok Termin gwk rozwalił system2 punkty
-
A daj już spokój już z tym swoim zafascynowaniem Tesla… jeżdżąc autostradami dużo widzę tą przewagę technologii jak mijam swoim śmierdzącym 330d wszystkie taycany, e trony i wszelakiej maści Tesle… i nie muszę jechać 200. Wystarczy jechać plus 10 do tego co ograniczenie :)… przewaga technologii. do turlania się 110/120 elektryk i taka tesla 3 jest idealna,ale z takim marnym 318i na dłuższym dystansie nie ma najmniejszych szans i jeszcze sporo wody w Wiśle upłynie zanim elektryki staną się równie komfortowe w podróżowaniu co spalinówka,ale żyj w swojej bańce i bierz pod uwagę,że inni też mają swoją i Twoją nie jest tylko tą jedyną słuszną.2 punkty
-
Dodajmy do tego co napisaliscie brak fizycznych przyciskow i mnogosc systemow ktore trzeba wyłaczac przed jazda zeby nerwow nie stracic. Efekt...nadal jezdze starszym juz preLCI.2 punkty
-
To nie toyota . Serio nawet za 10 lat to auto nie zgnije ..i nie ma co kasy pakowac.2 punkty
-
albo powiedzą "no tak wyszło, taka procedura i nie mamy pańskiego płaszcza, różnica w odcieniu jest dopuszczalna technologicznie" i spadaj pan na drzewo chciałbym kiedyś widzieć ASO które "to oni się martwią"2 punkty
-
No chyba nie chcesz powiedziec ze sportowe bmw to to samo co sportowa Tesla na rynku uzywek. Przeciez to nie istotne ile koni ma elektryk, wszystko w nich powyzej 300hp mija sie z celem wiec potencjalna awaria i jej naprawa tez mija sie z celem. Chinczyki kupujesz tanio, na 5-6 lat i jak sie popsuja ida na zlom, nikt tego po gwarancji nie bedzie naprawial.2 punkty
-
https://www.bawariamotors.pl/bmw/serwis-i-czesci/wymiana-oleju-skrzynia-automat/2 punkty
-
MyBMW App — brak kodu bezpieczeństwa Wersja amerykańska auta ma w telematyce (ATM/TCB) wpisany: USA region w konfiguracji ConnectedDrive Numer telefonu/karty eSIM przypisany do rynku USA (AT&T/T-Mobile) W systemach BMW zarejestrowany VIN w regionie NA (North America) Po konwersji auta na EU (mapy, język) często nie zmienia się profilu ConnectedDrive w bazach BMW. Efekt: MyBMW widzi Twój VIN (bo jest w bazie), ale wysyłka kodu bezpieczeństwa idzie przez USA backend i tam ginie. W EU SIM w module telematyki nie jest „legalnie” przypisany do VIN w systemach BMW, więc auto nie odbiera kodu. Rozwiązania, które stosują ludzie przy swapach USA → EU: Zmiana regionu w BMW backend — tylko przez serwis BMW (lub znajomego z dostępem do ASCM), trzeba zgłosić „relokację pojazdu do EU” i przepiąć VIN do EU ConnectedDrive. Zadzwoń na inflonię BMW Polska i zgłoś przepiecie. Wymiana lub reflash modułu telematyki (ATM) na EU wersję + kodowanie FA/VO (S6AE, S6AK, S6CP, S6NW, S6U3) i aktywacja w EU backendzie. „Półśrodek” — niektórzy używają VPN i amerykańskiego numeru do logowania w MyBMW US i odbierania kodu w aplikacji, ale w 99% i tak auto nie przyjmie kodu, bo problem jest po stronie telematyki. Niestety samym kodowaniem w E-Sys się tego nie naprawi — to wymaga zmiany w bazie BMW i/lub wymiany ATM. 2 Aktualizacja OTA — instalacja w nieskończoność Po konwersji USA → EU system nadal „myśli”, że jest w regionie NA, ale pliki OTA próbują się pobrać z serwerów EU (bo masz EU mapy/język). Często powstaje konflikt: Aktualizacja pobiera się w niekompletnym formacie. Instalacja „wisi” na etapie weryfikacji lub ładowania pakietu. W USA auta mają inne paczki dla OTA (inne pakiety dla ConnectedDrive Store). Co możesz zrobić: Spróbować twardego resetu iDrive — przytrzymaj przycisk głośności ~30 sek, aż ekran zgaśnie i włączy się ponownie. Anulować aktualizację — w ustawieniach OTA (jeśli pozwoli), usunąć pobrany pakiet. W ostateczności: Wgrać aktualizację manualnie z pendrive’a przez port USB (BMW Software Update z EU strony, dopasowany do G05). Jeśli nie przyjmie, trzeba przez ISTA/P lub E-Sys wgrać aktualny iStep dla EU i od nowa skonfigurować jednostkę HU_MGU.2 punkty
-
Finalnie - zużyta pompa. Z ciekawości dokonałem sekcji starej pompy paliwa. Zostały całkowicie zużyte szczotki i komutator.2 punkty
-
BMW iX3 Neue Klasse: bateria ~114 (108) kWh, pakiet CToB, ładowanie 400 kW, V2L, 800 jedn. WLTP zasięgu (~684 km) | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE - www.elektrowoz.pl Zaczyna mi sie to podobac! Akumulatory 108kWh (w porownaniu do 80kWh TMY), zasieg WLTP do 800km, architektura 800V - Tesla zaczyna tracic myszka coby nie mowic. Do tego pisza ze odchudzili o 10%, bedzie x-drive, osiagi pewnie tez beda w koncu jak na elektryka przystalo Do pelni szczescia bedzie brakowalo pneumatyki czy skretnej tylnej osi ale w tym segmencie to zaden must-have, jak wycenia auto dobrze to bedzie dobry deal2 punkty
-
To niestety dość częsta przypadłość w nowych BMW – system nie zawsze prawidłowo łączy kluczyk / telefon z profilem kierowcy. Kilka rzeczy, które warto sprawdzić / ustawić: Powiąż każdy kluczyk z właściwym profilem W menu iDrive wejdź w: Ustawienia → Profile kierowcy → wybierz swój profil → Powiąż z kluczykiem. Zrób to oddzielnie dla każdego kluczyka i dla telefonu (jeśli używasz Digital Key). Priorytet Digital Key vs. kluczyk fizyczny Jeżeli masz telefon z aktywnym Digital Key i jednocześnie kluczyk fizyczny w pobliżu auta, system potrafi się „pogubić” i ładuje profil Gość. Najlepiej trzymać przy sobie tylko jeden typ „klucza” lub upewnić się, że telefon z Digital Key jest odblokowany i w pobliżu drzwi kierowcy przy otwieraniu. Wyłącz logowanie przez konto Gość W Profile kierowcy można ustawić, żeby auto nie przełączało się automatycznie na profil Gość w razie problemu z identyfikacją – wtedy chociaż zostanie ostatnio używany profil. Czyszczenie i ponowne sparowanie profili Jeśli problem nadal występuje, usuń Digital Key i profile z auta, a następnie dodaj je od nowa (czasem pomaga, bo system potrafi się „zaklinować”). Aktualizacja oprogramowania W menu Ustawienia → Oprogramowanie → Aktualizacje zdalne sprawdź, czy nie ma nowszej wersji – BMW w nowszych update’ach poprawiało obsługę Digital Key. Spójrz też tutaj -> https://www.youtube.com/@BMW/search?query=profile2 punkty
-
Tak samo jak można znaleźć setki postów ze szklany dach w głowę smali, na nawet można kupić akcesoryjne zasłonki na przylepce ale tobie oczywiście nic nie small. ile byś tu nie pluł na serie 5 to w PL na ulicach zdecydowanie częściej można spotkać m5, x5m, m3, m4 jak model s, x w tym plaid. Pomimo że są to auta droższe, ludzie głosują portfelem, wybierają naturalne materiały i nieudawane premium. Dla mnie to no Brainer. Luksusowe rodzinne auto —> duży suv/kombi najlepiej w dieslu. Sportowe auto -> mocna benzyna. Samochód do taniego i sprawnego przemieszczania się po mieście i wokół komina -> elektryk który nie zastąpi ani rodzinnego auta wyjazdowo-wakacyjnego a tymbardziej sportowego pomimo bełkotu o 0-100 bo emocji w nim niewiele.najlepsze jest to że zmarnowałeś grubo ponad dobę ślęcząc pod ładowarką i do nich dojeżdżając i jeszcze się z tego cieszysz. Dla mnie ludzie przy elektrykach pod ładowarkami wyglądają smutno, ot unia ludziom przyszłość zafundowała…2 punkty
-
2 punkty
-
Temat do zamknięcia, historia w jaką nikt nie uwierzy, robiliśmy to we dwóch jeden jedno drugi drugie i odcięliśmy kabel od zgw pin 32, kabel wrocil na miejsce wszystko działa2 punkty
-
Problem pojawia się też w terenie pagórkowatym i górzystym - auto z przeciwka (kierowca) już jest w zasięgu naszych świateł, ale jeszcze automat nie dostał sygnału do zmiany bo jego światła są na wzniesieniem; wtedy trzeba reagować szybciej i dokonać ręcznej zmiany.2 punkty
-
A dziękuję Kolor początkowo był zamówiony szary Skyscrapper, ale żona marzyła o Sao Paulo. Mnie trochę zrażała dość duża dopłata Po czasie pomyślałem, że za dużo jeździ samochodów bez wyrazu, więc ten będzie fajny i dobrze komponuje się z czarnymi dodatkami. Do tego dojdzie pakiet Maxtona. Wtedy będzie petarda2 punkty
-
Odważny kolor! I super, że są ludzie, którzy takie wybierają - GRATULACJE2 punkty
-
Austriacy jako nieliczni mają na autostradzie 100km/h z przyczepą lekką. A u nas śmieszne 80.2 punkty
-
Bo życie jest striptiz transwestyty: wszystko pięknie, ładnie, aż tu nagle c**j2 punkty
-
Moj boze co za STEK BZDUR Ty zyjesz w jakims wyimaginowanym swiecie gdzie istnieje klient "premium" kupujacy wylacznie BMW albo MB i klient "nie-premium" kupujacy consjwyzej Tesle czy Forda. Moj 10 letni syn ma wiecej logiki w glowie.. Nawet tu na forum jest sporo ludzi ktorzy kupowali spalinowe BMW a kupili Tesle bo Tesle na dzis sa po prostu LEPSZYMI elektrykami od ev BMW Czy Ty myslisz ze jakies 520d jest bardziej "premium" od TMS? Jakies 320d od TM3? W marce BMW premium okreslilbym moze 20% floty, pozostale 80% czyli jakies 1,5 MILIONA produkowanych aut rocznie z premium to ma consjwyzej znaczek i 20 nalepek ///M Twoje ix1 czy BMFuna ix3 to samochody takie premium jak Toyotowe bz4x cos tam czy inny Ford emach. Moje i4 jest takie premium ze jak wsiadam i widze tone plastiku i brak listw progowych czy zaslepke po schowku czy zaslepki po przyciskach na drzwiach pasazera czy brak siatek w fotelach to smieje sie do rozpuku z ludzi ktorzy utozsamiaja premium ze znaczkiem, pr'owcy firmy dobra robote robia niczym gebbels. ps. Mowienie o "niszy" w przypadku marki ktora klepie 2 miliony aut rocznie, wiecej od wiekszoaci marek "popularnych" lacznie ze Skoda czy Dacia - to trzeba miec niezly odlot ^^2 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00