Skocz do zawartości

darkdancerr

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M440i G22

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darkdancerr

  1. A co było nie tak z gaśnicą?
  2. Driver recorder zawsze był opcją tylko oprogramowania. To nagrywa z kamer 360. Niestety jakość nagrań jest bardzo słaba i nie nagrywa na postoju.
  3. Schowek nie jest mniejszy (przynajmniej w pre LCI). No i nie grzeje aż do resetu. Ta ładowarka się zmieniała przez lata. Ja mam ładowarkę sprzed 2 lat i co najwyżej czasami przestaje ładować telefon, który jest ciepły. Nic się nie wiesza, Carplay działa.
  4. Temperatura oleju jest w wskaźnikach sportowych. No i temperatura auta na wskaźnikach jest zależna od temperatury oleju. Na środku będzie dopiero jak olej będzie miał 75 stopni.
  5. darkdancerr

    G22 LCI

    Już pre-LCI były 3 wersje świateł. Zwykłe LED, Adaptive LED i Laser. Adaptive LED i Laser różnią się tylko tym, że lasery mają dodatkową wiązkę światła, która mocniej świeci i włącza się w ściśle określonych warunkach. To nie ma nic wspólnego z wycinaniem, czyli działaniem adaptacyjnych ledów.
  6. Drive recorder jest słaby. Jakość słaba, nagrywa maksymalnie 20s przed i po zdarzeniu. Jeśli chcesz mieć możliwość stałego nagrywania, z sensownymi parametrami, to i tak nie obejdzie się bez dodatkowego wideorejestratora.
  7. Przed LCI to nie było się co zastanawiać, bo dopłata to było tylko ~1500 zł. To już warto było brać chociaż ze względów wizualnych. Co do zawiasu to mam w M440i adaptacyjny + 19" RF/18" RF na zimę i dla mnie jest komfortowo. Jak będę zmieniał opony to wezmę bez RF, ale i tak z adaptacyjnym zawiasem jest dobrze.
  8. W G22 2022 jest osłona. Wydaje mi się, że tylko na rynku US ich nie było.
  9. Są większe tarcze i zaciski z przodu. Normalnie z przodu są tarcze 348 mm, z tym pakietem są 374 mm.
  10. 1. 1-2 lata temu jeszcze było to dostępne jako opcja w konfiguratorze, teraz tego nie ma. Chyba to już jest w standardzie, ale nie jestem pewien. 2. Adaptacyjny tempomat to "Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go", można go zamówić osobno. W połączeniu z opcją "Systemy asystujące kierowcy Professional" będzie działał lepiej. 3. Czujnik martwego pola jest zawarty w "Systemy asystujące kierowcy" i chyba nie ma opcji zamówić go osobno.
  11. Zwolni sam płynnie. Chociaż może zacznie zwalniać chwilę później niż sam bym to zrobił. W mieście w ogóle nie odczuwalne, jedzie bezproblemowo.
  12. Mam professionale. W korku jedzie automatycznie. Nie zauważyłem też pierwszych dwóch problemów.
  13. Dzisiaj też się pojawiło u mnie. Wersja ID7 11/2022.60. Pokazało się w menu muzyki, a nie w menu zainstalowanych aplikacji. Według mnie lepiej się korzysta niż z wersji CarPlay.
  14. Chłodnica nie jest łatwa do uszkodzenia, bo znajduje się za osłoną.
  15. Wcześniej ten pakiet kosztował 1600 zł i nie trzeba było brać opon performance, także aż żal było nie brać. Lepsze hamulce zawsze warto mieć, a dodatkowa chłodnica oleju też nie zaszkodzi. Teraz jak do tego dochodzi koszt opon performance to faktycznie można się zastanowić. Z tym, że sporo osób narzeka na zwykłe hamulce, że są za słabe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.