Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 26.03.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Ja mam pre lci więc żeby zapanować na autem ruszam na Eco i dopiero od 60 zmieniam na comfort. W zimie i w deszczu nigdy.3 punkty
-
Poza tym, że możesz zaimpregnować lub wyprać w razie czego to Ile razy zdarzyło Ci się zalać fotel? Ja mam dwójkę dzieci, które już niedługo wyjdą z fotelików i chyba nigdy nic poważnego się to nie przytrafiło, a od zawsze jeździmy na materiałowej tapicerce. Oczywiście jakiś pokrowiec czy podkład pod foteliki zawsze mam. Jakoś nigdy nie myślałem, żeby z tego powodu wybierać skórę, a już tym bardziej sztuczną, bo tak jak napisałeś, materiał jest znacznie przyjemniejszy w użytkowaniu w wielu przypadkach. A ten w BMW wygląda lepiej niż zwykły materiał, tyłek się na nim nie ślizga i moim zdaniem pasuje do sportowego charakteru auta znacznie lepiej niż skóra.2 punkty
-
Prawda jest taka, że gdyby zamiast piano było jakiś inny lepszy materiał do wyboru. Nadal w ofercie byłaby benzyna 2.0 z xDrive oraz 3.0. Dodatkowo nie wykastrowali jej z opcji jakimi wyróżniała się dawniej względem np. 3 to np. mój odbiór byłby znacznie lepszy. Choć mimo tego nadal bym tego samochodu nie wybrał, jest dla mnie zbyt długi. Jakbym miał coś innego kupić droższego niż 340i to na dzień dzisiejszy byłoby to chyba tylko M3, bo większy samochód nie ma sensu przy moich potrzebach Choć na razie 340i w touringu jest dla mnie samochodem idealnym i nie przewiduje, żeby w najbliższym czasie coś mnie zachęciło do zmiany samochodu szybciej niż planuje.2 punkty
-
Ale wiesz co teraz narobiłeś? 95% osób pewnie do tej pory też tego nie widziało...2 punkty
-
G60 w środku wygląda tandetnie w porównaniu do poprzednich generacji, chociaż wielu próbuje zaklinać rzeczywistość. Minimalizm w stylu Tesli,mi to jakoś nie pasuje. Niestety to przypadłość wielu nowych modeli aut, które kiedyś uważano za premium z uwagi na dobre materiały i możliwość dowolnej konfiguracji- np. nowych modeli Audi, które chyba wyglądają jeszcze gorzej niż G60.2 punkty
-
Dawajcie już ten klasyk benzyna vs diesel, wszyscy zacierają rączki. Przeżyjmy to jeszcze raz. Niech wraca jak Kevin w boże narodzenie albo Znachor w wielkanoc. Choose your fighter - ja wybieram maxoxa! Dawaj Maxox ogień z tym dieselkiem!2 punkty
-
Bo to auto powinno miec kolo o rozmiar wieksze (cale kolo), czyli takie jak w X7 lub Q8 lub GLE. Wtedy 22” mialoby tyle miesa co obecnie 21”, tyle ze calosc lepiej pasowalaby do gabarytow auta.2 punkty
-
Tak, ja całkowicie na serio z tym 318i. Już pisałem, tam wszystko jest inne niż w moim m340d. Od wyciszenia po działanie szyb i przełączników. Zrozumiałem też dlaczego wszyscy pisali że musi być adaptacja w sedanie m pakiet. Zawias taczka. U mnie w Touringu po drugim lifcie zawias jest totalnie i kompletnie inny i jest wprost perfekcyjny, nie wiem jak jest w sedanie po drugim lifcie, może też jest już w porządku, bo były zmiany w zawieszeniu właśnie z powodu narzekań ludzi2 punkty
-
1 punkt
-
te czcionki z x5mc i z m60i bardzo podobne, dopiero jak widzę je obok siebie to widzę subtelne różnice. Pisze tu o czcionkach a nie o calych grafikach bo te wiadomo ze inne1 punkt
-
bo X5MC ma inny wzór i inne, ciekawsze rzeczy do wyświetlania na zegarach..1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie znam wszystkich marek ale te z ktorymi mialem do czynienia (BMW, VW, Toyota) sa zupelnie tradycyjne i nijak nie przypominaja "zdigitalizowania" Tesli i jej podejscia do klienta. Facet dzisiaj przyjechal pod moj dom jak bylem w pracy, zobaczylem w apce, ze serwis sie zaczyna (service mode), zadzwonil po minucie i potwierdzil jeszcze ze rozpoczyna serwis auta. Po moze pol godzinie zobaczylem ze koniec serwisu i tyle, koniec historii. Przez tel. z ciekawosci spytalem czy duzo maja takich problemow z lotkami to powiedzial, ze w modelu Y jestem pierwszym klientem, wiele lat temu mowil byly takie zgloszenia jeszcze ze starymi modelami S wiec chyba po prostu jakis felerny egzemplarz z poczatku produkcji. Po przyjechaniu do domu z pracy --> na parkingu moja Tesla z nowiutka lotka karbonowa juz. Dla mnie, czlowieka ktory NIE CIERPI jezdzic po ASO, dogadywac sie z roznymi, czesto nierzetelnymi ludzmi, marnowac czas, taka forma serwisu jest po prostu GENIALNA i nie ukrywam bardzo sobie szanuje takie "cyfrowe" i mobilne podejscie do problemu Tesli - od zgloszenia przez apke, do rozwiazania problemu --> 2 dni (!) i wszystko zupelnie bez mojego udzialu, brawo Tesla. PS. Tak patrze, ze w sklepie Tesli ten spoiler kosztuje 4000 PLN, gruba odklejka, 500 PLN nawet by mi szkoda bylo na taki bezsensowny cyganski element https://shop.tesla.com/pl_pl/product/2020-2024-_-spojler-z-wlokna-weglowego-dla-model_y --------------------- Tesla obniza ceny na SC, poza szczytem (prawie caly dzien, oprocz bodajze 16.00-20.00 z tego o pamietam) 1,5 PLN/kWh, w szczycie 1,8 PLN/kWh https://elektrowoz.pl/ladowarki/tesla-obnizyla-ceny-na-superchargerach-w-szczycie-18-zl-kwh-poza-szczytem-15-zl-kwh-plus-ladowanie-za-darmo/1 punkt
-
Dokładnie tak jak piszesz. Z tego powodu jezdze jednak latem na 21'. W suvie wole wiecej komfortu i mniej obaw o stan felg niz poprawe wygladu. Poza tym runflat dostepny tylko do rozmiaru 21' tez juz 2 razy uratował mi dzień.1 punkt
-
Zrób sobie impregnację. Wieczorem odkurz fotele, następnie nanieś produkt i zostaw do wyschnięcia. Czas trwania aplikacji 10 minut. Nie jest to reklama, ale korzystam od dawna i polecam https://mrcleaner.pl/tapicerka-i-wykladzina/ultracoat-spotless-fabric-2-0-impregnat-do-tapicerki-materialowej-500ml?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwy46_BhDOARIsAIvmcwMe4al414kS_SkYLpNa0jCuGQQ5x_zBu2zgYSrCcxEP2VVrDeUNV78aAu6HEALw_wcB1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Uważaj z tym stawianiem 40i obok 40d bo kolega kilka stron zapisal że 40i przy dieslu nie jedzie1 punkt
-
Wczoraj odebrane. Więcej zdjęć bardziej sensownych zrobię pewnie w weekend, bo teraz to odbiór na szybko był z powodu wielu innych obowiązków. Wrażenia na szybko: - wydech sportowy jest bardzo fajny, w sport plus fajnie się tego słucha, radio niepotrzebne (w porównaniu do 6GT 40i) - brak zawieszenia pneumatycznego - może to był błąd jednak. ale może się przyzwyczaję (mam zawieszenie pneumatyczne w 6GT)1 punkt
-
Ja jestem fanem meaty setupów i wciskam to ludziom, żeby się nawrócili Nie chcę Ci śmiecić w garażu zdjęciami z neta. Na te 9.5x20" 275/35 też dobra opcja tu by była, masz xDrive auto wysoko stoi i minimalnie większa średnica koła lepiej wypełni nadkola. Przód 8.5 masz? Dokup 245/401 punkt
-
Nawet jak wyjedziesz z geometrii i wjedziesz ponownie to nie będzie tak jak było podczas pierwszego badania.1 punkt
-
Do skrzyni zestaw ZF - miska + olej. Nie ma sensu moim zdaniem bawić się w Ravenola, bo cenowo wychodzi bardzo podobnie. Rodzaj wymiany - ile głów tyle opinii. Ja jestem za statyczną, zgodnie z zaleceniami ZF. Dodatkowo, jeśli przebieg masz już z tych wyższych (200kkm+) i olej nie był jeszcze nigdy wymieniany to proponowałbym podwójną wymianę oleju, tj, najpierw wymienić sam olej, pojeździć trochę, zrobić jakieś 300-500km i wtedy dokonać wymiany właściwej tj olej i miska. Do xDrive i dyfrów z powodzeniem stosuje Ravenola, bo tu już różnica cenowa względem OEM jest prawie dwukrotna. Dyfer przód ok 0,6 litra, dyfer tył ok 0,9 litra, xDrive ok 0,5-0,6 litra. Potrzebne cześci i oleje znajdziesz po nr VIN u Maćka na www.czescidobmw.pl1 punkt
-
Standardy BMW potrafią zaskoczyć. Przez 6 lat pracowałem jako Szef produkcji przy wytwarzaniu elementów metalowo gumowych dla motoryzacji i po raz pierwszy coś takiego widzę. Nie mniej jednak zawsze jak ja mam uszkodzony element i wiem o tym uszkodzeniu to wymieniam i już, bo pewność niezawodności dla mnie znaczy więcej niż kilkaset złotych cena łącznika.1 punkt
-
1 punkt
-
Dla mnie na G30, choć uważam F10 za najładniejszą piątek ever. I zresztą moja 520d LCI Luxury była najlepiej wykonanym BMW jaki mam/miałem. Tam było prawdziwe premium - nic nie zaskrzypiało, wszystko działało jak trzeba, dla mnie multimedia mogłyby zatrzymać się na tamtym poziomie - nic więcej mi nie trzeba. Nawet nagłośnienie Hi-Fi chyba grało lepiej niż Harman Karton w G30. Było, minęło... Jak odebrałem G30, to sporo widziałem cięć kosztów, trochę irytacji było, ale ogólny odbiór auta uratował świetny silnik i bogatsze wyposażenie, przyzwyczaiłem się i co ciekawe, to chyba pierwszy mój samochód, że po ponad 6 latach mi się nie znudził, frajdę mam z tej bawarki, jak nią jeżdżę, jak ją sobie umyję, jak na nią patrzę... I zwyczajnie nie chcę zmieniać tylko dla samej zmiany, bo nowsze, bo inni mnie zobaczą w nowym itp. Już za stary na to jestem, ale jakbym widział w G60 to co widziałem w poprzednich moich beemkach, to z pewnością bym zmienił. Ale to może i dobrze, kasa może będzie lepiej spożytkowana, a fajne auto zostanie na jeszcze dłużej...1 punkt
-
nowe mapy ROUTE 2025 EVO 2024-2 https://mega.nz/file/emQ0RDoK#Z_U3iKagF7jFJJ79VPSx5QH_L_ZnSKkkVwMfD7vjG60 JOY 2024-4 https://mega.nz/file/GzpkDbIK#Bpsq3RUw21buCnJhee69JOQ3U_XYYzjHz3TH5WAK1MU LIVE 2025-1 https://mega.nz/file/HvAxlS6R#xxegLEIfe_podHDuwUYKWw5yOEJjieco8pbYQpIRGiw MOVE 2024 https://mega.nz/file/viR0gSgL#iJ24DeZJSduvGvW24fF89DxIEO9ShZDMyjlky8UoJH8 MOTION 2024 https://mega.nz/file/iqoxDCjS#ydoc4GVrdjlCUbyat46XHdxbYHTwN6LYdJo8__-HBak NEXT 2025 https://mega.nz/file/SjZ10KzA#85sK5A4o_hnETdGi3qk9wrilFnDm4G8vJEclfYt1VHA PREMIUM 2025-2 https://mega.nz/file/7ypgCRhR#mZbAOT70njynh1CGGrMm07G18TW8Y1aRW7HBv81ayOU ROUTE 2025 https://mega.nz/file/q7hWxIhb#Rq-t9ppGvTinoRXOBGH8QdsaSeUhyOHjLJh5mCSkV1A WAY 2025-1 https://mega.nz/file/vmYHmaDK#fFAZ_EJRHaaLCnGwumNxdcckwQ0Qx7THlc9_pIFmTxY1 punkt
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00