Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dawajcie już ten klasyk benzyna vs diesel, wszyscy zacierają rączki. Przeżyjmy to jeszcze raz. Niech wraca jak Kevin w boże narodzenie albo Znachor w wielkanoc. Choose your fighter - ja wybieram maxoxa! Dawaj Maxox ogień z tym dieselkiem!
    3 punkty
  2. 2 punkty
  3. Bo to auto powinno miec kolo o rozmiar wieksze (cale kolo), czyli takie jak w X7 lub Q8 lub GLE. Wtedy 22” mialoby tyle miesa co obecnie 21”, tyle ze calosc lepiej pasowalaby do gabarytow auta.
    2 punkty
  4. Ja mam pre lci więc żeby zapanować na autem ruszam na Eco i dopiero od 60 zmieniam na comfort. W zimie i w deszczu nigdy.
    2 punkty
  5. Uważaj z tym stawianiem 40i obok 40d bo kolega kilka stron zapisal że 40i przy dieslu nie jedzie
    2 punkty
  6. Tak, ja całkowicie na serio z tym 318i. Już pisałem, tam wszystko jest inne niż w moim m340d. Od wyciszenia po działanie szyb i przełączników. Zrozumiałem też dlaczego wszyscy pisali że musi być adaptacja w sedanie m pakiet. Zawias taczka. U mnie w Touringu po drugim lifcie zawias jest totalnie i kompletnie inny i jest wprost perfekcyjny, nie wiem jak jest w sedanie po drugim lifcie, może też jest już w porządku, bo były zmiany w zawieszeniu właśnie z powodu narzekań ludzi
    2 punkty
  7. Na 20 za mało opony, dodatkowo między tarczę a felgę na tylnej osi zmieści się buda z psem, a to dobrze nie wygląda. 19" są świetnym wyborem do tego auta.
    2 punkty
  8. Wygląd z tyłu to nie komedia, patrząc centralnie od tyłu opona 225 wygląda w tym aucie jak koło dojazdowe. Dramat. No chyba że ktoś ma 318i które całe jest dramatyczne to juz bez różnicy
    2 punkty
  9. Nadszedł czas zmian – moja poczciwa E90 musi znaleźć nowego właściciela, bo pora na coś nowego. Po kilku miesiącach poszukiwań w końcu trafiłem na fajny egzemplarz G31. Początkowo celowałem tylko w G30, ale po czasie stwierdziłem, że nie będę wybrzydzał. Wiedziałem, że na pewno nie chce diesla. Założenie było proste – auto miało być z Premium Selection, tylko i wyłącznie 540i xDrive, w M-pakiecie i z jak najlepszym wyposażeniem. Rozważałem też M550i (międzylift lub polift), ale skutecznie mnie od tego pomysłu odwiedziono. Obejrzałem kilka sztuk i szybko się przekonałem, że znalezienie dokładnie tego, czego szukam, nie będzie takie łatwe. W końcu trafiła się G31 – stan idealny, wszystko się zgadzało, więc stałem się jej drugim właścicielem. Z zewnątrz czarna, środek ciemny brąz – dokładnie tak, jak chciałem. Wyposażenie prawie kompletne. Rocznik 2018, przebieg 106 tys. km, bardzo zadbana, wszędzie oryginalny lakier. Ciekawostka – moja poprzednia E90 opuściła fabrykę dzień po moich urodzinach, a ta… dzień przed. To musiało być przeznaczenie Co do wyposażenia, to: Code / Type G31 / JM11 Chassis Touring (5 Doors) Market Europe (left Steering) Engine 3.00 l / 250 kW (B58M) Drivetrain All Wheel-Drive Transmission Automatic Color Black Sapphire Metallic (475) Upholstery Exklusivleder Nappa/mokka/exklusivnaht (LZNI) Wyposażenie: 1CA Selection Of Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 21R 19"m Lt/a.w.do.sp.sp.664 M /mt Black 223 Adaptive Suspension 230 Eu Specific Additional Equipment 248 Steering Wheel Heating 258 Runflat Tyres 2NH M Sportbrake 2TB Sport Automatic Transmission 2VB Tyre Pressure Indicator 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 337 M Sport Package 3AC Trailer Tow Hitch 3DS Bmw Display Key 3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L 418 Luggage Compartment Package 420 Sun Protection Glazing 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 453 Active Seat Ventilation, Front 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4LH Fi.wood Tr.fin.co.w.h.t.f.pe.chrom 4NE Blow-by-heater 4T8 Expanded Exteriror Mirror Package 4UR Ambient Light 534 Automatic Air Conditioning 536 Auxiliary Heating 548 Speedometer With Kilometer Reading 552 Adaptive Led Headlight 575 Additional 12v Power Socket 5A1 Led-fog Lights 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AS Driving Assistant 5DN Parking Assistant Plus 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 650 Cd Player 654 Dab Tuner 688 Harman/kardon Surround Sound System 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AP Remote Services 6NW Telephony With Wireless Charging 6WB Multifunctional Instrument Display 6WD Wifi Hotspot 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 775 Individual Roof-lining Anthracite 7R7 Innovation Package 7XP Connecteddrive Navigation Package 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8R9 Refrigerant 8TF Active Protection For Pedestrians 925 Shipping Protection Package 9AA Outer Skin Protection 9BD Business Package Szkoda, że nie ma deski obszytej skórą oraz nagłośnienia Bowers & Wilkins. Szukałem też egzemplarza ze skrętnymi tylnymi kołami, ale nigdzie nie było takiego auta. Poprzedni właściciel najwyraźniej woził z tyłu tylko teściową, bo brak tu zarówno 4-strefowej klimy, jak i podgrzewanych tylnych foteli. Po zakupie, jak to ja, od razu zacząłem sprawdzać, jakie retrofity można zrobić . Ambient Air i 4-strefowa klima odpadają – trzeba by wyjmować całą deskę i tunel, a w porównaniu do E90, tutaj chcę jak najmniej ingerować w auto. Nie zamierzam rozbierać połowy wnętrza, żeby coś dołożyć – nie ma, to trudno. Co do retrofitów, planuję Driving Assistant Plus (5AU) i tylne lampy LCI. Przy okazji ACC zamontuję blendę z M5 i przyciski z międzylifta (wygląd poliftowych, ale działają w przedlifcie) – zawsze to trochę lepiej wygląda. Myślałem nad cichym domykiem, ale ceny zamków to przesada. Aktualnie dołożyłem już dotykowy panel klimy LCI i ceramiczne przyciski na panelu oraz drążku. Został mi jeszcze kontroler iDrive – paczka już w drodze. Dodatkowo wymieniłem przycisk ręcznego na wersję LCI. Te plastikowe pokrętła w porównaniu do ceramiki to tandeta. Z zewnątrz założyłem dystanse: 10 mm przód, 15 mm tył. Wygłuszyłem nadkola i pokrywę silnika. Co dalej? Planuję wygłuszyć drzwi, bagażnik i dach, może też uszczelki. Do tego dolna tylna rozpórka (standard w wersji z panoramą w G31/32/11 i wszystkich G12) – w E90 po montażu różnica była odczuwalna, zobaczymy, jak będzie tutaj. Pełny serwis wszystkich płynów i olejów – dyferencjały, skrzynia itd. Chip tuning silnika i skrzyni – już nawet rozmawiałem z TC-Performance. Powoli kończą się hamulce, więc myślę o zmianie z 374/345 na 395/370. Rozważałem szperę Quaife, ale 10k to trochę dużo. No i wydech – w trybie Sport jest zdecydowanie za cicho. Myślę nad Remusem axle-back albo ori M Performance. Ma być cicho w Comfort, ale w Sport musi być coś słychać! Ewentualnie wycięcie środkowego tłumika. Czytając zagraniczne fora, nie zmienia to dużo oprócz cold startu w trybie comfort, za to w sport różnica jest duża. Auto jest ciche i bardzo komfortowe, ogólnie jestem mega zadowolony z zakupu. W porównaniu do E90 to lata świetlne.
    1 punkt
  10. Siedziałem ostatnio w m60i 2023 i była tam czcionka M'kowa. Teraz sprawdzam ogłoszenia na otomoto i wszystkie m60i mają podobnie.
    1 punkt
  11. @Piotrekkkk myślę że nikt nie byłby w stanie wymyślić że kilka lat temu coś namieszałeś w kodowaniu a teraz przestało działać.
    1 punkt
  12. Nie do końca, bo tylko obniżasz auto i wychodzi Ci więcej miejsca po bokach na dole niż nad. Robisz banan z błotnika. Tak, praktycznie identyczne obwody, homologowane P Zero wyjdą 3500 PLN a PSSy 4400 PLN jakoś i xDrive bezpieczny.
    1 punkt
  13. Wczoraj odebrane. Więcej zdjęć bardziej sensownych zrobię pewnie w weekend, bo teraz to odbiór na szybko był z powodu wielu innych obowiązków. Wrażenia na szybko: - wydech sportowy jest bardzo fajny, w sport plus fajnie się tego słucha, radio niepotrzebne (w porównaniu do 6GT 40i) - brak zawieszenia pneumatycznego - może to był błąd jednak. ale może się przyzwyczaję (mam zawieszenie pneumatyczne w 6GT)
    1 punkt
  14. Dobra to będzie moja ostatnia odpowiedź. Co się okazało po podpięciu do NCS'a że zamiast opcji "touring" jest zaznaczony sedan. A opcja soft close jest wyłączona. Najwidoczniej kilka lat temu grzebiąc w ncsie musiałem coś odwalić, klapa była spięta na krótko więc działala wtedy ale po wymianie wiązki nie. Zmieniłem na touring i śmiga jak ta lala, tyle kombinacji ale w końcu się udało
    1 punkt
  15. Najlepszą metodą wypełnienie nadkola jest gwintowany zawias
    1 punkt
  16. Tak wyglada u mnie czerwona wege w i4 M50 Chcialem czerwona skore naturalna ale nie bylo w konfiguratorze podczas zamawiania. Wady - pierwsze tygodnie smierdziala plastikiem (intensywnie, pozniej wywietrzalo i jest ok) oraz brakuje pompowania boczkow (lipa zupelna) Zalety - w dotyku nie odroznisz od Vernasci/Dakoty, mialem kilka BMW z normalna skora i w praktyce roznic nie dostrzegam. Jest tez pikowana wiec plecy sie nie poca. Kolor - stonowana czerwien (nie bije po oczach jak kiedys czerwone tapicerki np w E90), mi sie podoba. Materialowa podstawowa tapicerka z m-pakietu imho jest fatalna, nie przystoi wg mnie sportowej limuzynie ale to osobista opinia wiec sie nie ma co sugerowac.
    1 punkt
  17. Ja jestem fanem meaty setupów i wciskam to ludziom, żeby się nawrócili Nie chcę Ci śmiecić w garażu zdjęciami z neta. Na te 9.5x20" 275/35 też dobra opcja tu by była, masz xDrive auto wysoko stoi i minimalnie większa średnica koła lepiej wypełni nadkola. Przód 8.5 masz? Dokup 245/40
    1 punkt
  18. Nie wiem jak to cudo z aso działa, ale u mnie po wymianie podkładek do wtrysków i wlaniu 3 razy pod rząd tec2000 (na ok 40l paliwa) z 1,2 na jednym banku zeszło na 0,2 (reszta podobnie) i praca silnika bardzo się poprawiła dlatego z mojego doświadczenia polecam tą chemię. 280kkm na liczniku a pali mniej od nowej toyoty proace 1.5d, mniej od 6 letniego xc90 d5 (ten to w ogóle chodzi jak mały traktor jeśli chodzi o dźwięk).
    1 punkt
  19. Mieszane mam też na 18" w RWD 330i i też jest to zestaw fabryczny.
    1 punkt
  20. zamówienie początek sierpnia '24, produkcja połowa listopada, odbiór 21 luty '25
    1 punkt
  21. PS4S to następca PSS. 5 to półka niżej jeśli chodzi o performance. Mam na M3 PS4S 255/285 to się klei niemiłosiernie. Na Z4 M są PSS - też fenomenalne.
    1 punkt
  22. Mam pilot sporty 4 i są dość głośne ale za to się praktycznie nie zużywaja. Kupiłem je w 2018, miałem jeszcze w e46, teraz w e90 - przejechane z 60-70kkm i sadze ze do 100kkm spokojnie dociągną. Dziwne trochę. Spoko są falkeny azenis fk520 jak nie chcesz milionów monet wydawać. A weź tak prowizorycznie wlej tec2000 (wg mnie najlepiej działa) do baku. Moze ktorys wtrysk sie przybrudził?
    1 punkt
  23. Peak BMW 3 look. Mi się nigdy nie znudzi patrzenie na G20-stki z zachwytem.
    1 punkt
  24. Akurat jak wchodziła 3ka g20 to poza tylnimi światłami od lexusa prawie wszystkim się podobała, a ja ją uważam za najładniejsze z zewnątrz BMW. Zresztą wersje Pre Lci była ładna i przemyślana w środku ( to już tylko moje zdanie), a wszystko popsuli w Lci. Np nowe 5er mało komu się podoba z tą samurajską stylistyką, podobnie jest z 1ynką gdzie stylistyka jest bardziej koreańska. Do tego słabe wykończenie wnętrza i już po roku prasa coś przebąkuje o faceliftingu 5ki.
    1 punkt
  25. Ostatnie letnie jakie miałem to goodyear eagle f1, nie ta moc co u Ciebie ale byłem zadowolony
    1 punkt
  26. temat powtarza się niezmiennie od lat, większość powtarza to samo co Ty napisałeś do pierwszej awarii Xdrive. jak masz ogumienie mieszane (różna szerokość felg z przodu i z tyłu), to należy stosować ogumienie z homologacją - ono gwarantuje, że kupując komplet opon w różnych rozmiarach masz taki sam obwód kół. Wbrew logice, że jest rozmiar jest odpowiedni nie daje Ci tej gwarancji, że faktycznie obwody będą się zgadzać. Może przy jednej marce wszystkich opon Ci się uda, może nie - mi przy continental się nie udało i zmieniałem skrzynkę xdrive w e53. Przy różnych markach opon na pewno Ci się nie uda - np pomiędzy continental a goodyear miałem ponad 1cm różnicy na średnicy - opony w tym samym rozmiarze, na tej samej feldze, podobna głębokość bieżnika Jedyny przypadek gdzie nie jest konieczny zakup opon z homologacją to 4x taka sama felga + 4 taka sama opona - wtedy obwód wszystkich 4 się zgadza i faktycznie można jeździć bez homologacji. Ja osobiście tak jeżdżę od ponad 200tyś km autami z xdrive i nie mam problemów. Chociaż jak miałbym auto na gwarancji to dopłaciłbym te kilkaset złotych do opon z gwiazdką i miał święty spokój
    1 punkt
  27. Moim zdaniem będzie tak - jak kupisz 21'' to do końca posiadania auta widząc inną na 22'' będziesz załował/zastanawiał się, że może jednak trzeba było wziać większe ;). A jak kupisz od razu większe to będziesz żałował tylko jak w coś przy....sz . Ja już się nauczyłem żeby unikać kompromisów, bo później zawsze żałuję ;).
    1 punkt
  28. Jak mieszkasz w Łodzi to lepiej 21, jak w Warszawie to 22 przejdzie
    1 punkt
  29. https://www.mdecoder.com/ i https://bimmer.work/ działają, choć zdarzają się pewne błędy.
    1 punkt
  30. Nie przesadzaj, mam takich znajomych, którzy lubią markę (nie tylko BMW ale też Audi, czy MB), ale silnik, moc, moment obrotowy nie ma dla nich żadnego znaczenia...
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.