Skocz do zawartości

Krzyś111685053072

Zarejestrowani
  • Postów

    347
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Krzyś111685053072 w dniu 12 Marca

Użytkownicy przyznają Krzyś111685053072 punkty reputacji!

O Krzyś111685053072

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2004
  • Lokalizacja
    UK
  • Zawód
    Stolarz

Ostatnie wizyty

799 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Krzyś111685053072

  1. Drganie przy jakiejś określonej prędkości to wyważenie kół i jest to przedział około 10 do20 km/h a drgania przy hamowaniu z wyższych prędkości tak od 90~100km/h wzwyż to krzywe tarcze. Bardzo możliwe że masz kombinację tych usterek a może i zapieczone tłoczki albo prowadnice zacisków hamulcowych na co wskazuje przebarwienie na tarczach. Tak naprawdę ciężko jest zdalnie zdiagnozować problem ponieważ jeśli ktoś ma potrzebną wiedzę to jest w stanie opisać problem bardzo dokładnie i wie co jest uszkodzone a jak coś tam wie ale brak wiedzy praktycznej to każdy szczegół nie opisany/zauważony może zaważyć na ocenie sytuacji i błędnej diagnozie.
  2. Te tarcze są przegrzane czy mi się tylko wydaje? Generalnie drgania kierownicy to krzywe tarcze sporadycznie drga przy luzie w zawieszeniu
  3. Temat zużycia klocków jest taki sam jak zużycia paliwa, jednemu wystarczy 30k a drugiemu na 60k klocków tak samo jak jednemu spali 4 litry s drugiemu 12 litrów z tym samym silnikiem.
  4. BEHR jest sprzedawany poza salonami BMW z usuniętym logo i numerem BMW i jest to część montowana na pierwszy montaż.
  5. Ile masz kabli w wiązce? Bo ze schematu wychodzi że 6 plus 2 światłowody.
  6. Mam coś takiego, może będzie pomocne.
  7. Da się tylko że jest dużo zmian na pinach lamp i FRM trzeba też dołozyć kilka dodatkowych kabli spryskiwacze lamp czujniki poziomowania zapenie też no i FRM raczej też do tego jeszcze kodownie i powinno zadziałać
  8. Bez zdjęcia głowicy będzie ciężko coś stwierdzić, zawory, pierścienie, głowica, ciśnienie jak mniemam zmierzone było? Jakie ciśnienia?
  9. Krzyś111685053072

    [E60]

    Jakie te błędy masz? Wypadło by podejrzeć w czasie jazdy czy turbo pompuje no i z tego opisu cięzko cokolwiek wywnioskować.
  10. Logi zostaną ale jeśli oprogramowanie diagnostyczne w serwisie tego nie pokaże to wątpię żeby serwisant sie do tego sam dokopał
  11. OK, kto nie kasuje błędu po zrobieniu usterki? Druga sprawa, może nowa cewka też jest niesprawna albo problem jest gdzie indziej.
  12. Witamy wszystkich, owocnego czytania i miło spędzonego czasu na forum życzę.
  13. Koni, Bilstein, Sachs może jeszcze KYB/Kayaba, niektórzy chwalą.
  14. Chyba raczej nie ma takiej opcji, BMW samo wyłącza włączone odbiorniki prądu po jakimś czasie żeby akumulator się nie rozładował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.