Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
25 minut temu, _holek napisał(a):

W związku z tym, że na forum X2 panuje totalna cisza - ani jednego posta (!!!), uznałem, że tutaj znajdą się osoby, które mogą coś wiedzieć o tym modelu. Warto, nie warto? 
I żeby było chociaż trochę w temacie to co mówią Wasi handlowcy o rabatach na U10?

Poczytaj o x1 to to samo tylko w innym ubranku. System os 9, brak idrvie. X1 bardzo udany model, schodzi jak cieple buleczki, jezdzi tego w cholere. Wykonanie ok jak na segment kompakt, silniki nawet 3r bardzo udane.

 

Rabaty od 10 do 20% - zalezy od wyposazenia czyli ceny koncowej. 

 

Rav4 to niby segement D ale dla mnie kazda toyota to kasztan 😂 Zamiast rav 4 moze pokaz im miniacza countrymena ? To jest to samo co x1\x2 tylko w bardziej stylowym IMHO wydaniu 😉

  • Lubię to 2
Opublikowano

Mini to zbyt kontrowersyjna stylistyka jak dla 70-cio latków z prowincji 😉

Jezeli to to samo co X1 to można brać w ciemno bo X1 to naprawdę udana -moim zdaniem - fura.

Opublikowano
2 godziny temu, _holek napisał(a):

Mini to zbyt kontrowersyjna stylistyka jak dla 70-cio latków z prowincji

Oj tam … moze im pokaz.

 

2 godziny temu, _holek napisał(a):

Jezeli to to samo co X1 to można brać w ciemno bo X1 to naprawdę udana -moim zdaniem - fura.

1:1  x1 i x2 to jak x5 i x6 …. . X2 to po prostu inne ubranko. 

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 godziny temu, Big_daddy napisał(a):

Poczytaj o x1 to to samo tylko w innym ubranku. System os 9, brak idrvie. X1 bardzo udany model, schodzi jak cieple buleczki, jezdzi tego w cholere. Wykonanie ok jak na segment kompakt, silniki nawet 3r bardzo udane.

 

Rabaty od 10 do 20% - zalezy od wyposazenia czyli ceny koncowej. 

 

Rav4 to niby segement D ale dla mnie kazda toyota to kasztan 😂 Zamiast rav 4 moze pokaz im miniacza countrymena ? To jest to samo co x1\x2 tylko w bardziej stylowym IMHO wydaniu 😉

RAV 4 to nie segment D. Rozstaw osi 269cm. To jak Q3, X1, Tiguan, GLA, E-Pace. Kompaktowe suvy.

Opublikowano
47 minut temu, Michael1916 napisał(a):

RAV 4 to nie segment D. Rozstaw osi 269cm. To jak Q3, X1, Tiguan, GLA, E-Pace. Kompaktowe suvy.

Zwracam honor..zawsze myslalem ze to D…

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 14.05.2025 o 14:43, maciek_w napisał(a):

Tak, na stock. Ale na zamawiane daliby pewnie podobnie

raczej nie 😄 stock zawsze 3-5% taniej

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do zamówienia 18-20% przez brokera, z placu 23%

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pewnie podobnie

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

Nie wiem, czy jest tak naprawdę na co czekać...

Jeśli pójdą droga X3, to niedługo Dacia będzie mieć lepsze materiały we wnętrzu niż X5🤣

  • Lubię to 3
Opublikowano

Oj tam panie nie przesadzaj. jest gorzej ale do dacii to daleko. Ostatnio byd w galerii stal to podszedłem pooglądać i naprawdę dupy nie urywa. Na duży plus była przyjemna w dotyku i miękka tapicerka która była skórą lub świetną imitacja dobrej skóry, ale tworzyło to dysonans ze słabymi, twardymi plastikami tam gdzie skóry nie było. Ergonomia taka se, sporo piano black. Generalnie w trójce przyjemniej (pomijając skórę). Natomiast cenowo raczej rewelacja bo 170k, chociaż nie miałem czasu czytać dokładnie specyfikacji więc ciężko obiektywnie porównać. Na 1 rzut oka wolalbym byd niz dacie 😉

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano
11 godzin temu, robert0707 napisał(a):

Nie wiem, czy jest tak naprawdę na co czekać...

Jeśli pójdą droga X3, to niedługo Dacia będzie mieć lepsze materiały we wnętrzu niż X5🤣

Wszystko wskazuje na to, że nie pójdą. X3, 5, X1 i inne z najnowszej linii są jakimś błędem w matrixie. BMW teraz ponoć stawia na premium and luxury quality. Zwłaszcza w przypadku X5.

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Opublikowano

Oby tak faktycznie bylo. Gdyby jednak wypuscili cos pokroju nowej X3, to na pewno nie bede w przyszlosci potencjalnym klientem tej marki.

Opublikowano

Cześć, właśnie zamówiłem swoją x5 30d i dostałem 20% rabatu (sam bez brokera, mam już jedno auto w BMWFS) także chyba ok 🙂 

  • Lubię to 3
Opublikowano
W dniu 23.05.2025 o 16:00, jaavi666 napisał(a):

Cześć, właśnie zamówiłem swoją x5 30d i dostałem 20% rabatu (sam bez brokera, mam już jedno auto w BMWFS) także chyba ok 🙂 

Całkiem ładnie, u mnie ledwo wywalczyłem 13% zamawiając końcem roku. Dostałeś też jakieś lepsze warunki finansowania?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Ktoś chwilę wcześniej wspominał, że uzyskał 20% na sztukę zamawianą u dealera i nie ze stocku. Wątpię, by było to możliwe. Ja mając 2 auta marki nabywane w ciągu ostatnich 2 lat i negocjując z co najmniej połową dealerów przez ostatnie 2 miesiące (same zapytania wysłałem praktycznie do wszystkich włącznie z poszczególnymi oddziałami jeżeli takowe posiadali) wynegocjowałem na egzemplarz wyposażony "pod dach" włącznie z audio B&W i innymi zbytkami "jedyne" 13,5% + kilka szpargałów typu rabat w tej samej wysokości na pakiety serwisowe i gwarancyjne, rabat na koła zimowe oraz koszt leasingu 103% na 3 lata przy maks. wpłacie początkowej. Nikt nie da rabatu z powietrza jeśli nie przedstawi się mu najpierw podkładki od konkurencji. Pewien poziom przebijania ofert ciężko jest więc uzyskać. Też miałem ofertę 20%, ale przy 118% koszcie leasingu. X5 jest nadal drugim najlepiej sprzedającym się modelem i mimo zbliżającego się końca produkcji na rabat 20% przy atrakcyjnym koszcie finansowania i aucie pod zamówienie, a nie z placu raczej bym nie liczył - w dodatku patrząc jak zapowiada się następca. Ewentualne +3% na grupę zawodową.

Edytowane przez brws
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 godzin temu, brws napisał(a):

Ktoś chwilę wcześniej wspominał, że uzyskał 20% na sztukę zamawianą u dealera i nie ze stocku. Wątpię, by było to możliwe. Ja mając 2 auta marki nabywane w ciągu ostatnich 2 lat i negocjując z co najmniej połową dealerów przez ostatnie 2 miesiące (same zapytania wysłałem praktycznie do wszystkich włącznie z poszczególnymi oddziałami jeżeli takowe posiadali) wynegocjowałem na egzemplarz wyposażony "pod dach" włącznie z audio B&W i innymi zbytkami "jedyne" 13,5% + kilka szpargałów typu rabat w tej samej wysokości na pakiety serwisowe i gwarancyjne, rabat na koła zimowe oraz koszt leasingu 103% na 3 lata przy maks. wpłacie początkowej. Nikt nie da rabatu z powietrza jeśli nie przedstawi się mu najpierw podkładki od konkurencji. Pewien poziom przebijania ofert ciężko jest więc uzyskać. Też miałem ofertę 20%, ale przy 118% koszcie leasingu. X5 jest nadal drugim najlepiej sprzedającym się modelem i mimo zbliżającego się końca produkcji na rabat 20% przy atrakcyjnym koszcie finansowania i aucie pod zamówienie, a nie z placu raczej bym nie liczył - w dodatku patrząc jak zapowiada się następca. Ewentualne +3% na grupę zawodową.

zapytałem się kolegi u którego kupuję auta , x5 to schodzący model , nie będę pisał dokładnie ile oczek ale 20% na spokojnie da radę uzyskać 🙂 

mowa tutaj o zakupie bez leasingu , za gotówkę , lub własny produkt finansowy ....

Ps. dobra nowina , BMW o rok przełożyło zmianę sprzedaży aut tej marki ( widocznie w mini średnio to wychodzi .... ) , czyli można dalej zamwiac , póki co do końca 2026 roku 😄

  • Lubię to 1
male-bmw-2.png
Opublikowano
W dniu 26.05.2025 o 15:44, MMiko napisał(a):

Całkiem ładnie, u mnie ledwo wywalczyłem 13% zamawiając końcem roku. Dostałeś też jakieś lepsze warunki finansowania?

Dostałem finansowanie z mLeasing, bo to z BMWFS nie łączy się z takim rabatem, ale moge sobie wybrać finansowanie z zewnątrz, wtedy będzei 19% rabatu. ale nie mam 103% bo biore przy warunkach 30% wpłaty / 4 lata / maksymalny wykup 

 

 

15 godzin temu, brws napisał(a):

Ktoś chwilę wcześniej wspominał, że uzyskał 20% na sztukę zamawianą u dealera i nie ze stocku. Wątpię, by było to możliwe. Ja mając 2 auta marki nabywane w ciągu ostatnich 2 lat i negocjując z co najmniej połową dealerów przez ostatnie 2 miesiące (same zapytania wysłałem praktycznie do wszystkich włącznie z poszczególnymi oddziałami jeżeli takowe posiadali) wynegocjowałem na egzemplarz wyposażony "pod dach" włącznie z audio B&W i innymi zbytkami "jedyne" 13,5% + kilka szpargałów typu rabat w tej samej wysokości na pakiety serwisowe i gwarancyjne, rabat na koła zimowe oraz koszt leasingu 103% na 3 lata przy maks. wpłacie początkowej. Nikt nie da rabatu z powietrza jeśli nie przedstawi się mu najpierw podkładki od konkurencji. Pewien poziom przebijania ofert ciężko jest więc uzyskać. Też miałem ofertę 20%, ale przy 118% koszcie leasingu. X5 jest nadal drugim najlepiej sprzedającym się modelem i mimo zbliżającego się końca produkcji na rabat 20% przy atrakcyjnym koszcie finansowania i aucie pod zamówienie, a nie z placu raczej bym nie liczył - w dodatku patrząc jak zapowiada się następca. Ewentualne +3% na grupę zawodową.

Ja dostałem taki rabat bo jak pisałem, mam już jedno auto w BMWFS, zostawiam im w rozliczeniu  / sprzedaję i biore następne. Gdybym zamawiał przez brokera, mógłbym uzyskać 21%, ale tutaj dostałem świetną ofertę na opony zimowe, także bardziej opłacało mi się mieć ten jeden % drożej 🙂 Co do finansowania, nie dostałem 103% jak Ty, bo mam trochę inne warunki finansowania (30% wpłaty / 4 lata / maksymalny wykup)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.06.2025 o 07:21, wehyr napisał(a):

zapytałem się kolegi u którego kupuję auta , x5 to schodzący model , nie będę pisał dokładnie ile oczek ale 20% na spokojnie da radę uzyskać 🙂 

mowa tutaj o zakupie bez leasingu , za gotówkę , lub własny produkt finansowy ....

 

To się tak da za gotówkę ? U brokerów to bez szans wiadomo ale nawet w salonach nie chcą wystawić fv do opłacenia przez firmę tylko leasingi. Rabat z łaski 19-20% ale koszt leasingu po 10%.
 

z BMW FS potwierdzam 103% promo leasing z max wpłatą i rabat ok 13%

Edytowane przez Roberto1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, Roberto1 napisał(a):

To się tak da za gotówkę ? U brokerów to bez szans wiadomo ale nawet w salonach nie chcą wystawić fv do opłacenia przez firmę tylko leasingi. Rabat z łaski 19-20% ale koszt leasingu po 10%.
 

z BMW FS potwierdzam 103% promo leasing z max wpłatą i rabat ok 13%

przecież tak mam kupione każde z aut 😄 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Podobno polityka centrali BMW. Zakaz sprzedaży bez finansowania leasingiem. Niby tłumaczą to pilnowaniem, aby auta do Rosji nie „uciekały”. Taką gadkę sprzedają brokerzy ale w salonach to sam słyszę. 

Nie wiem kiedy kupowałeś ostatnie ale od kilku miesięcy z tego co mówią całkowity zakaz bez leasingu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.