Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tylko nas to chyba nie bardzo dotyczy bo tak naprawdę klientem przy wszelkich sporach gwarancyjnych jest firma leasingowa. To oni kupują finalnie samochód.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

Opublikowano
Poza tym, to są kwestie czysto poza "nami". Co sobie dealer chachmęci to już nie wiemy. Z prawnego punktu widzenia masz gwarancję i tyle. Jeżeli miałoby dojść do złamania jej warunków przez dealera, to wówczas on będzie odpowiedzialny za szkody z tego wynikłe w stosunku do klienta.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Najprostszym i najczęściej spotykanym problemem z jakim należy się liczyć to konflikt na poziomie klient - importer w sporach gwarancyjnych. A to najmniejszy problem...

 

Jakieś straszne bajki z tymi problemami gwarancyjnymi, jesteś pierwszą osobą która takie coś pisze w dodatku bez żadnych przykładów ani dowodów :shock: Brzmi trochę jak płacz dealerów.

Opublikowano

Ja widzę w tym jeden problem: robienie klienta w ch... bo kupując takie auto od dealera nikt nie mówi że jeżdziło w wypożyczalni.

Dla Kowalskiego wygląda to niby dobrze: roczne-dwuletnie beemki, pakiet M i przeważnie nic więcej, podstawowe kolory, niska cena - ale nie dowiesz się że auto miało innych 3 kierowców każdego tygodnia a pracownicy katowali te auta bo musiały być dostarczone na wczoraj z jednej lokalizacji na drugą.

W Krakowie coś takiego się odbywa od dawna, ba, to idzie nawet w ramach premium selection :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale tu chyba nie chodzi o samochody używane ale o nowe. Tylko "zachachmęcone" przy zakupie, że niby kupuje wypożyczalnia czy jakiś flotowy klient.

Wg mnie klient końcowy nie ma się czego obawiać. Bardziej dealer.


Można łatwo znaleźć filmik "Afera w Salonie BMW NIE chcieli wydać auta", w którym autor krytykuje salon BMW a podejrzewam, że to raczej on grał nie do końca fair.

Opublikowano
Poza tym, to są kwestie czysto poza "nami". Co sobie dealer chachmęci to już nie wiemy. Z prawnego punktu widzenia masz gwarancję i tyle. Jeżeli miałoby dojść do złamania jej warunków przez dealera, to wówczas on będzie odpowiedzialny za szkody z tego wynikłe w stosunku do klienta.

Właśnie nie dealer, bo on sprzedał samochód firmie X na rabacie flotowym, a klient kupił go od firmy X.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poza tym, to są kwestie czysto poza "nami". Co sobie dealer chachmęci to już nie wiemy. Z prawnego punktu widzenia masz gwarancję i tyle. Jeżeli miałoby dojść do złamania jej warunków przez dealera, to wówczas on będzie odpowiedzialny za szkody z tego wynikłe w stosunku do klienta.

Właśnie nie dealer, bo on sprzedał samochód firmie X na rabacie flotowym, a klient kupił go od firmy X.

Nie mieszaj niepotrzebnie!

Punkt 11 gwarancji:

"Zmiana właściciela pojazdu pozostaje bez wpływu na zobowiązania z tytułu gwarancji"


Jedyne co się komplikuje to możliwość odstąpienia od umowy tytułem rękojmi.

Opublikowano
Ok już nic nie piszę w tej kwestii bo wyjdę na tego złego, róbcie jak chcecie :) to był jedynie luźny przekaz moich wniosków i wiedzy oraz informacji z pewnych źródeł (między innymi dealer, kancelaria prawna, bmw polska), ponieważ zgłębiłem bardzo mocno ten temat przy okazji swojego zakupu. I nie chodzi tutaj o 11 pkt. gwarancji, bo jego można bardzo łatwo podważyć. Tak czy siak, nie ma co. Cieszmy się samochodami i tyle :wink:
Opublikowano

Nie róbmy dramy, jak jej nie ma.

Jak masz jakieś "dziwne obawy" to albo rezygnuj z zakupu albo doprowadź do tego, żeby z Twojego punktu widzenia sytuacja była klarowna i legalna.

Dla mnie sprawa jest prosta - nie chcesz, nie kupuj i tyle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To raczej powinno brzmiec tak. Nie pasuja komus kombinacje dealera to niech bierze 3% rabatu zamiast 20% i za drobne 70-100kpln ma pelny spokoj. Jednak osobiscie nigdy nie słyszalem żeby klient miał jakis problem bo dealer zaoferował mu zbyt wysoki rabat...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety mylisz się. Bardzo dobrze sprzedają się marki premium . Chodzę oglądam i pytam o rabaty. Nie chcą dawać bo jest sporo kupujących a fabryki stały i nie ma aut . Trzeba czekać. A fakt tez , ze większość sprzedawców łaskę robi aby podejść i zaproponować ofertę, nigdy tego nie zrozumiem - chyba maja za duże benefity czy się stoi czy leży kasa się należy . Ja akurat znam jednego handlowca i dostałem 13% plus gratis jeden to max .
Opublikowano
Niestety mylisz się. Bardzo dobrze sprzedają się marki premium . Chodzę oglądam i pytam o rabaty. Nie chcą dawać bo jest sporo kupujących a fabryki stały i nie ma aut . Trzeba czekać. A fakt tez , ze większość sprzedawców łaskę robi aby podejść i zaproponować ofertę, nigdy tego nie zrozumiem - chyba maja za duże benefity czy się stoi czy leży kasa się należy . Ja akurat znam jednego handlowca i dostałem 13% plus gratis jeden to max .

 

nie wiem jak to skomentować, ale finał jest taki że ja nie znam handlowca ale dostałem 21%

Opublikowano
Niestety mylisz się. Bardzo dobrze sprzedają się marki premium . Chodzę oglądam i pytam o rabaty. Nie chcą dawać bo jest sporo kupujących a fabryki stały i nie ma aut . Trzeba czekać. A fakt tez , ze większość sprzedawców łaskę robi aby podejść i zaproponować ofertę, nigdy tego nie zrozumiem - chyba maja za duże benefity czy się stoi czy leży kasa się należy . Ja akurat znam jednego handlowca i dostałem 13% plus gratis jeden to max .

 

nie wiem jak to skomentować, ale finał jest taki że ja nie znam handlowca ale dostałem 21%

 

A możesz podać więcej szczegółów na jakie auto

Opublikowano

ale czy nie rozumiecie że który diler to nie ma żadnego znaczenia?

Możliwości takie są, i jak chcą dać to dadzą a jak nie chcą to nie.


Pierwsze G05 kupiłem z rabatem 20% w Gdańsku, przy drugiej powiedzieli że max 15%, w Warszawie dali 21%

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak ja zamawiałem to zaczeło sie od "o panie nowy model, nie ma wsparcia centrali tylko 3-4% max", drugi dealer 10% max, a nastepni zaczelo sie od 14% na śląsku a skończyło na 17% w Warszawie. Na tamten czas (Grudzien 2018) to byla dobra cena. Teraz tez pewnie nie podpisałbym zamowienia bez rabatu z 2-ką z przodu.
Opublikowano
To powiem z własnego doświadczenia, bardzo aktualna sytuacja, niektóre salony "łgają" prosto w twarz twierdząc, iż 17% to jest maks co można dostać. Ja znalazłem salon, który za model x30d konfiguracja na niecałe 450tys dał rabat 21%, więc jest to jak najbardziej możliwe.
Opublikowano
To powiem z własnego doświadczenia, bardzo aktualna sytuacja, niektóre salony "łgają" prosto w twarz twierdząc, iż 17% to jest maks co można dostać. Ja znalazłem salon, który za model x30d konfiguracja na niecałe 450tys dał rabat 21%, więc jest to jak najbardziej możliwe.

Jakie finansowanie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.