Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. W ustawieniach (w iPhone - nie wiem jak android) jest tez opcja, ze po wyjściu z samochodu - po dołączeniu od Bluetooth aplikacja sama się też zamyka - nie widzę sensu dodatkowych urządzeń... aplikacja zawsze działa w tle, sama się włącza i wyłącza z chwilą rozpoczęcia jazdy...
    2 punkty
  2. Za poleceniem któregoś z kolegów z tego forum zamówiłem czujniki cisnienia z Ali za 92 złote . W linku droższe ale co chwilę jest jakiś kupon a zresztą tutaj cena za 4 co u nas wołają za jeden https://a.aliexpress.com/_EJrEIT0
    2 punkty
  3. Moze coś być na rzeczy. Jak dokładałem przedni spliter carbonowy performance do M4 cabrio w instrukcji montazu byla adnotacja. W przypadku montazu do M3 sedan wymagany jest montaż tylnego spojlera na klapie. W M4 klapa jest nieco inna i jest już przez jej kształt mały spojler wyprofilowany. Montaż na klapie nie jest wymagany. Czyli spliter przedni to nie tylko względy estetyczne.
    1 punkt
  4. Samochód jest nastawiony na komfort. Ktoś, kto pisze, że nie jest dobrze wyciszony jeździ pewnie Bentleyem albo s-klasą. Te wszystkie bajdurzenia, że to słaby samochód, nie mają uzasadnienia w mojej ocenie. Ale to można wiedzieć jeżdżąc tym samochodem a nie tylko przeglądać YT i powtarzać głupoty. Mówię tu o właściwościach a nie o wyglądzie czy o materiałach
    1 punkt
  5. W Niemczech trzeba dokupić opcję autobahnassistent, wiec raczej auta z polskiej dystrybucji nie będą posiadać tej opcji z difoltu jedynie, będąc głębiej w Niemczech, spróbowałbym wejść connected drive Store i sprawdził czy nie da się tego tam dokupić.
    1 punkt
  6. Nie jestem na bieżąco. Kupowałem do e91 z 8 lat temu. Polecam wątki na f30.bimmerpost - nie przejmuj się tym że jest o f30 - do tych jednostek pod ccc są te same bebechy.
    1 punkt
  7. Kiedyś z nudów testowałem na tempomacie jak rośnie spalanie. Oczywiście nie jest to jakoś wybitnie miarodajne, bardziej jako ciekawostka. Podczas tej zabawy zauważyłem, że równie ciężko się jedzie przez dłuższy odcinek 90 km/h, co 180 km/h Przy niższej prędkości więcej się patrzę w lusterko wsteczne niż przed siebie Natomiast w ciągu dnia jechać szybciej kilka km bez konieczności hamowania też proste nie jest.
    1 punkt
  8. Dlatego napisałem "chyba". Mnie boxy nigdy nie interesowały, ale jakiś czas temu z tego co kojarze tylko do CIC były dostępne
    1 punkt
  9. Zaufanie do systemów macie daleko większe, przy każdym wejściu na pokład samolotu oddajecie życie w “ręce” komputerów
    1 punkt
  10. Powiem tak .. wiadomo ze trzeba miec lapy na kierwonicy, ale dla samego sprawdzenia fajnie by bylo to przetestowac, na pustym odcinku - Mnie to ciekwi Co do asystentow BMW .. nigdy nie mialem przypadku.. aby chcial mnie wpuscic w maliny i dzialaja naprawde ok Jeszcze jedno .. nie wiem czy wiecie ale po przekroczeniu granicy i byciu o Hansow .. BMW potrafi - czytac sygnalizacje swietlna .. i pokazuje ci kiedy czerwone, a kiedy zielone i jak nie ruszysz upomni sie o to - znaki STOP i jak podjezdzasz za szybko .. to drze ryja.. ze nie stajesz na znaku STOP - znak ustap pierszenstwa tez pokazuje ...
    1 punkt
  11. Swoja droga leciec po autostradzie i swiadomie nie trzymac rąk na kierownicy z nadzieja ze system nie rzuci nas kiedys na tira na pasie obok lub nie zareaguje nietypowo np na cień (przypadki z Bimmerpost) czy barierki na rozwidleniu drog, to trzeba miec odwage. Pomijam juz takie sytuacje jak wybuch opony. Pamietajcie ze te systemy dzialaja szybciej niz czlowiek. Nie zdazycie nalozyc kontry w razie czego, bo przy predkosciach autostradowych bedziecie juz na tirze lub na barierce.
    1 punkt
  12. Chyba nie zrozumiałeś tematu . To co opisujesz to jest standard, i dziala w każdym kraju .. czyli asystem zmiana pasy ruchu, asysten pasa ruchu ,etc. - przy załóżeniu że masz asystentow professional kupionych. W USA i DE w X5 LCI jest tzw HIGWAYASSIST dodatkowo .. i do 130 km/h .. auto powinno sie SAME prowadzić bez upominania, a po spojrzeniu w lusterku zmienic samo pas. Myslalem ze tak jak niektore funkcje sie aktywuja po przejechaniu granicy .. to ta funkcja tez powinna, a nie aktywuje się
    1 punkt
  13. Ja bardziej mam na myśli to, że w wielu markach gwarancja 5-letnie a nawet i dłuższa robi się standardem, więc to faktycznie jest ukryta podwyżka auta. Bo nie oszukujmy się. Jak ktoś chce użytkować samochód dłużej niż 2 lata, to gwarancję trzeba przedłużyć.
    1 punkt
  14. U Grzegorza Ciźli na testach nowy Macan EV. Cena egzemplarza który testuje: 727 tysięcy złotych. Naprawdę komuś tam sufit spadł na głowę (a najbardziej temu kto kupi Suva wielkości X3 za 0,7 mln).
    1 punkt
  15. Najbielsze z dostepnych na rynku żarówek to żarówki Galaxy 4car, mają nawet homologację i kosztują grosze - komplet za 30-40zł. Ich wada - dramat w nocnym deszczu, nic nie widać. Zaraz za nimi są Philips Diamond Vision, te są sporo jaśniejsze od Galaxy, lepiej dają rade w nocnym deszczu, jednak są już bez homologacji. Komplet ok 80-90zł. Na ostatnim miejscu Osram Cool Blue Hyper (obecnie Boost). Również niestety bez homologacji. Komplet ok 40-50zł. Wszystko inne jest "white" lub "xenon white" tylko z nazwy, a w rzeczywistości świecą szczochem. Gdy miałem E46 to przerobiłem tego sporo, bo nie cierpię barwy klasycznej żarówki
    1 punkt
  16. Date of first registration: 02/11/2020 Last registration date in Belgium: 02/11/2020
    1 punkt
  17. Ostatnio autostradą, niemiecką, prędkości 160-180km/h w 4,5 osoby i pełen bagażnik - spalanie rzędu 9-9,5l/100km. 340i...
    1 punkt
  18. Mi w aso zalegalizowali starą za gdzieś 150zł przy okazji przeglądu. @MedicuS Elektryki przy starym dobrym Rudolfie Dieselku tracą sens istnienia. Tylko żeby wymyślić metodę pozyskiwania paliwa z CO2 i mamy eko perpetuum mobile.
    1 punkt
  19. No ja zanim wymieniłem rozrusznik, to najpierw wszelkie styki, czy to plusowe, czy masowe poczyściłem. Pamiętam, że wtedy nawet puściłem dodatkowa masę bezpośrednio z aku na rozrusznik. W zdrowym aku nie powinno spaść poniżej 12,3V. Nie po tak krótkim czasie. Po 2-3 tygodniach postoju to ok, ale nie po 3 dniach. Tak jak zasugerował @yeti19, podłacz tester sprawności aku, jeśli nie masz, to podjedź do sklepu gdzie handlują akusami, za kilkanaście zł podepną i sprawdzą
    1 punkt
  20. Ja kupiłem marketówkę za 30zł czy tam 50zł
    1 punkt
  21. ASO na przeglądzie Chyba podczas pierwszej wizyty dałem się namówić na gaśnicę, to wsadzili jakiś zamiennik do bagażnika.
    1 punkt
  22. Wyciszenie auta przy dużych prędkościach jest słabe - szumy wiatru bardzo odczuwalne. Zawiasu adaptacyjnego M Professional nie polecam do sedana - brak skrętnej tylnej osi a auto i tak przechyla się na zakrętach, znacznie. Ogólnie G60 jest tandetna.
    1 punkt
  23. 318d rwd na oponachzimowych, róznice przy niskich średnich będą niewielkie, rozjeżdża się to przy wyższych.
    1 punkt
  24. I dziwisz się, że są cyrki z DPF? Kupuje się oryginalny BMW i jest spokój na lata.
    1 punkt
  25. Ja wybierałem ogumienie performance tylko było to dawno temu. Dostałem Pirelli na ktorych samochod przy ruszaniu z maksymalnie skreconymi kołami przeskakiwał jakby po sliskiej nawierzchni ( kostce na przyklad). Oprocz tego po zmianie na Pirelli P Zero RFT okazało się, że komfort na tych permormance wcale nie był wyższy. Do tego opony zużyły się po około 30kkm do 3mm głebokosci bieżnika a wiec konczyłem drugi sezon uzytkowania na prawie zupełnie juz łysych oponach. Z RFT mam same dobre odczucia.
    1 punkt
  26. Zróbcie sobie wg poniższego filmu i screena. Na 130 komentarzy praktycznie każdy jest z podziękowaniem i informacją zwrotną, że przed korekcją i po to niebo a ziemia więc pewnie coś pomoże. Ja osobiście czekając na auto (odbiór październik-listopad) kilka dni temu dokonałem zmiany swojej konfiguracji i wyrzuciłem okno panoramiczne, którego ogólnie nie znoszę (mam m.in. w Pajero IV i przez 11 lat nie skorzystałem ani razu) i początkowo wybrałem je tylko dlatego, że było obowiązkowe przy wyborze audio B&W. W efekcie zostaję z tragicznym HK. Może ktoś uważa inaczej, ale zarówno ja, jak i żona (a nie jesteśmy jakimiś specjalnymi audiofilami) po jeździe próbnej stwierdziliśmy identycznie, że jest to totalny paździerz. Przez 6 ostatnich lat jeździliśmy XC90 z B&W na pokładzie więc to jest jak zderzenie ze ścianą. Nie sądzę więc, że konfig equalizera z w/w video jakoś cudownie odmieni sytuację, ale skoro inni piszą, że zauważalnie pomogło to warto spróbować. Ja osobiście jestem już po słowie z firmą od audio i od razu po odbiorze oddaję auto na wymianę wzmacniacza i głośników. Za ok. 15 tys. ma być lepiej niż z B&W na pokładzie (dedykowany zestaw do BMW - wzmacniacz 10-kanałowy Match + głośniki Helix. Wiązki zostają oryginalne więc nie ma żadnego cięcia etc.). Wychodzi to i tak o połowę taniej niż gdybym brał znienawidzoną panoramę z zestawem Travel i wspomnianym B&W więc jeśli zagra to chociaż w 75% jak B&W to już będę szczęśliwy. Na pewno opiszę tu jaki będzie finalny efekt. Tymczasem, jak ktoś spróbuje poniższych ustawień dla HK to byłbym wdzięczny za info na ile poprawiło to odbiór. Miłego strojenia.
    1 punkt
  27. Ten sam N47 tylko z redukcją mocy, popularny w krajach Beneluxu. Ostatni silnik z rozrządem z przodu był w E83 X3 przed liftem.
    1 punkt
  28. Wydaje mi się (99,9%) że głośniki z HK mają inną oporność niż te z HIFI i tutaj jest problem.
    1 punkt
  29. Mnie dealer wydał kiedyś fabrycznie nowe auto po naprawie błotnika (wycinanie całej ćwiartki), więc chyba obejrzałbym przed odbiorem i nie podpisywał leasingu zanim nie zobaczysz auta.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.