Ja akurat mam następującą hierarchię ważności elementów i nią się kierowałem, jak już doszedłem do ładu, że ma byś 3-er, a nie 5-e czy inny X: 1) silnik 2) rodzaj nadwozia (dokładnie taka kolejność, nie pomyłka) 2) rodzaj zawieszenia i koła 4) fotele 5) tutaj dopiero reszta gadżetów - tyle ile budżet udźwignie albo zdrowy rozsądek podpowiada; jak nie udźwignie, to bez gadżetów. 6) a jak zostanie, to można sobie fundnąć kolor Dlatego ja akurat nie pochwalam rozterek typu: wezmę słabszy silnik to zostanie mi na HUD. Ale szanuję, bo każdy ma inne potrzeby. PS. Wybór pomiędzy A4 i BMW jest łatwy. Miałem A4 B9 (z dobrym silnikiem i słabym wyposażeniem, he he). BMW moim zdaniem fajniejsze. W Audi lepsze tylko wirtualne zegary, rozpoznawanie komend głosowych, roleta w bagażniku składana automatycznie i kierownica w wersji S. Reszta, literalnie wszystko, lepsze imho w 3-er.