Skocz do zawartości

Rufio

Moderatorzy
  • Postów

    2 982
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E93 330d, MB C63AMG, C43AMG
    jest: G31 540i
  • Lokalizacja
    znad morza

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rufio

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

31

Reputacja

  1. Patrząc na wygląd/gabaryty/silniki w G60/G61 Moje zdanie: z gów.. bata nie ukręcisz. Mercedes wygląda lepiej. Silniki ciekawsze.
  2. Tylko, że w G31 zawieszenie tylne jest inaczej pomyślane niż w F11. W G31 jest tylko miech powietrzny. W F11 dochodził jeszcze osobny amortyzator.
  3. A nie lepiej uruchamiać Spotify bezpośrednio z aplikacji/wybór źródła dźwięku?
  4. Wziąłem zastępczego elektryka. Ładowanie z gniazdka 230V. Jest moc 😉 6km/godzinę.
  5. Ciekawe. Mam instrukcję do BMW M4 F82 silnik S55. Wg niemieckiej instrukcji wymgany OW30 LL04 Wg USA wymagany OW40 LL01 , alternatywnie OW30. W żadnym momencie nie ma mowy o 5W30 czy 5W40
  6. Może od razu lepiej wstawić poliftowe? Jak i tak trzeba zmieniać lampy.
  7. Rufio

    540i cesja?

    Jeżdżę prawie rok G31 540i 2022r, i patrzę co jest na rynku. To nic lepszego nie ma za te pieniądze. Dlatego nie mam zamiaru zmieniać. Poszukaj używki z fakturą do leasingu
  8. Szyby przednie są laminowane. Ale tak jak w oknach, może mieć zwykła folię lub akustyczną. Dla przykładu szyba 66.2 że (dwie szyby 6mm i 2 warstwy folii) standardową folia pvb ma Rw=37dB Ta sama szybą z folią akustyczną ma Rw=40dB
  9. Dopisujesz w działalności handel samochodami. Masz NIP europejski. Kupujesz w cenie netto od dealera na fakturę (co prawda płacisz brutto, vat w depozycie do czasu wywozu/rejestracji auta). W Polsce doliczasz akcyze i vat 23%. Potem sprzedajesz do leasingu. Po drodze jeszcze rzeczoznawca. Leasing rejestruje auto. Placi tobie za samochód. Zajęło mi to ok 5 tygodni, łącznie z transportem lawetę.
  10. To diesel nie ma sensu, bo utrata wartości będzie dużo większą niż w M340i
  11. Musisz patrzeć na całościowy koszt. Weź pod uwagę, że przy zakupie 330d uisisz sporo rzeczy dołożyć, żeby mieć standard M340i. Wyposażenie najbardziej traci na wartości. W M340i nie ma tego problemu, bo próg wejśćia jest większy. Potem na rynku wtórnym doposażone 330d po prostu szybciej sprzedasz niż golasa, ale nie wiele odzyskasz. Pozatym zobacz na ceny w DE. 2022r 330d są od 42 tys euro a M340i od 54 tys euro. Ile wychodzi różnicy w Twoim konfigu 330d a M340i?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.