Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 28.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak, 22 cale. Rozmiary zgodne z OEM, tylko offsety zmienione, żeby dystansów nie trzeba było wsadzać. Przy montażu wrzucimy sprężyny obniżające od AC Schnitzer. Już zamówione Auto jest w Tanzanicie
    2 punkty
  2. Moje nowe letnie koła dotarły do instalatora (BEST Performance). Tutaj filmik z rozpakowania paczki i szybki rzut oka na wypakowane koło
    2 punkty
  3. Części zamawiam tutaj : https://czescidobmw.pl/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI-7iG7_fliwMVbwCiAx2ScgJ6EAAYASAAEgKWIfD_BwE Oleje , filtry po vin .... Wybierasz warsztat który ma kompa bmw i może robić wpisy do bazy serwisowej .... ustawią Ci interwał jaki chcesz itd itp ....
    2 punkty
  4. Witam, Po juz prawie 3 latach postanowiłem w końcu pochwalić sie moim 6GT:) Wiem, że to "tylko" 620d z takim sobie wyposażeniem, ale moje potrzeby spełnia w 100% i jestem meeeega zadowolony. Auto zakupiłem jako nowe w 2022 roku. Historia była taka, że chciałem kupić 5 Touring (G31), ale sprzedawca zasugerował mi G32. Ja tak szczerze mówiąc nie bardzo nawet wtedy wiedziałem o istnieniu czegoś takiego jak 6gt. Po zapoznaniu się z samochodem wyszło na to że bardziej mi pasuje niż 520xd i lepiej spałnia moje oczekowania za niewiele więcej pieniędzy. Ogólnie przejechałem już/dopiero 50k km. Ani chwili nie żałowałem swojego wyboru. Oczywiście silnik 2.0 nie jest idealnym wyborem do tego modelu, ale i tak dla mnie to auto było już powyżej budżetu. Dołożenie 60k do 3.0 nie wchodziło niestety wtedy w grę... Musze powiedzieć że DLA MNIE dynamika 620xd jest wystarczająca. Bardziej denerwuje mnie mało szlachetny dzwięk tego diesla. Co do wyposażenia nie ma tam wielu opcji ale to co musi być dla mnie to mam: AWD, M pakiet, adaptacyjne swiatła, szyby przyciemniane oraz pełne pakiety serwisowe i gwarancyjne. Ogólnie G32 jest bardzo niedocenianym modelem BMW. Jest mega wygodne, dobrze wyciszone, przestronne i ładne (w przeciwieństwie do 5gt;). PLUSY: - przestronność wnętrza - wyciszenie - spalanie - wygląd (z m pakietem w kolorze szary bernina wyglada wg mnie super) - wyjątkowość (malutko tego na drodze) - regulacja wysokości tyłu (Nivo) MINUSY: - tylko 4 cylindry - ponad 5 metrów długości (ale to w sumie czasem plus;) - jeździ bardziej jak Mercedes niż jak typowe BMW (to też nie jest jednoznaczny minus, bo zależy kto co oczekuje) - wyprofilowanie tylnej kanapy sprawia że jest to meega wygodne auto dla 4 osób, ale jak przyjdzie jechac w 5 to ta na środku nie ma wygodnie... Lakier: C3E Szary Bernina z bursztynowym połyskiem Tapicerka: LCFK Dakota Black skórzana z kontrastowym obszyciem Listwy: 4KH Listwy ozdobne M Aluminium Rhombicle Smoke z listwą akcentową w perłowym chromie Wyposażenie standardowe: 1CE Mild Hybrid - permanentny system Start/Stop 2PA Śruby zapezpieczające 2VB System monitorowania ciśnienia opon 302 System alarmowy 4T8 Rozszerzony pakiet lusterek zewnętrznych 534 Klimatyzacja automatyczna 552 Adaptacyjne reflektory LED 5AC Asystent świateł drogowych 5DM Asystent parkowania z kamerą cofania 654 Radio cyfrowe DAB+ 6AC Inteligentne połączenie alarmowe 6AE Teleserwis 6AK Usługi ConnectedDrive 6C3 Pakiet Connected Professional 6NS Telefonia komfortowa 6U3 BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym Wyposażenie opcjonalne: 21F 19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 647 Bicolor z ogumieniem Runflat 337 Pakiet sportowy M 2TE Automatyczna skrzynia biegów z łopatkami 481 Sportowe fotele przednie 4AW Panel deski rozdzielczej pokryty skórą ekologiczną Sensatec 4UR Oświetlenie ambientowe 710 Kierownica sportowa M, skórzana 715 Pakiet aerodynamiczny M 775 Podsufitka M Anthracite 760 Obramowanie M Shadowline czarne na wysoki połysk 420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 3MQ Emblematy 50 lat BMW M Usługi: 7NH Pakiet Service Inclusive – 5 lat/100.000km 7CK Pakiet Repair Inclusive – 5 lat/200.000km
    1 punkt
  5. To nie jest ten sam model obręczy, które posiada Lukasz aka Dubsesd w swojej X5 LCI? Zapewne widziałeś na bimmerpost, wrzuca sporo zdjęć swojego auta. Jestem bardzo ciekaw efektu finalnego u ciebie, bo u niego cała stylistyka mocno przerysowana a'la NFS.
    1 punkt
  6. Wiekszosc uszkodzen napedu wymika z jego nietrwalosci co. Iezmienia faktu ze na gwarancji jak nie masz homologacji na oponach to mozesz zapomniec o wymianie rozdzielacza x drive. A wracajac do tematu czesc z nas to dinozaury i ciezko nam przestawic sie ze jakis nexen daje opony do porsche czy bmw na pierwszy montaz i ja takim dinozaurem rowniez jestem.
    1 punkt
  7. Cudne r22? a jaki kolor masz auta ze na srebrne sie zdecydowales?
    1 punkt
  8. Taaa, dobra papuga policzy pieniądze i nic nie zmieni. Dostosowanie budynku do parkowania samochodów elektrycznych. Jedno stanowisko to około 65 do 45 000pln (im więcej tym taniej, bliżej mniejszej kwoty). Już widzę jak wszyscy chętnie wpuszczają elektryki do garaży. Jest sporo tam często naustawianie łatwopalnych śmieci (meble, książki, opony), jak pójdzie pożar to wszyscy są obsrani. I koszty mega duże. Przypomnę warszawskie Bemowo i płonący garaż. Poźniej powzmacniaj beton, daj taśmy węglowe... Przepisy p-poż są nieubłagane. Nikt nie weźmie na dupę wjazdu go garażu elektryka za frajer...
    1 punkt
  9. Pewnie i tak większość uszkodzeń napędu wynika z niepilnowania ciśnienia oraz głębokości bieżnika. Nie z obecności lub nie homologacji (przy zachowaniu fabrycznych rozmiarów).
    1 punkt
  10. Wszystko fajne, ale fakt taki że w KRK większość parkingów podziemnych wprowadziła zakaz wjazdu elektryków w tym moje osiedle. Pomimo oburzenia właścicieli skończyło tak, że parkują swoje samochody za bramą osiedla i idą 300m z ciężkimi zakupami. Le cabaret, część się poddała i zmieniła samochody Aktualnie choć wiem, że może trochę słabę, ale mam bekę z sąsiada który w upalne lato mając miejsce w garażu idzie w skwarze do elektryka nagrzanego na słońcu, a zimą wsiada do wychłodzonego samochodu i ta bateria też wymrożona ma mniejszy zasięg. Ekologia i oszczędności
    1 punkt
  11. Panie kolego, M5 to nie M550i. Szukaj pod F90.
    1 punkt
  12. Są niezależne serwisy, które posiadaja autoryzację BMW i dostęp do bazy AOS. Nie ma wówczas konieczności jechania do ASO, żeby mieć wpis w bazie.
    1 punkt
  13. TAK, WYSSANA Z PALCA https://wszczecinie.pl/tesla-splonela-jak-pochodnia-niebezpiecznie-na-pogodnie/50539
    1 punkt
  14. Homologowane opony to nie tylko obwód, ale inna mieszanka i inne opory toczenia. Różnic jest więcej.
    1 punkt
  15. Oczywiście nie musisz, każdy kupując oponę bez homologacji wie na co się pisze. Ale pisanie że MUSISZ mieć homologacje jest odklejeniem mocnym.
    1 punkt
  16. No tak, spalinowe samochody się nie palą. Te wypalone fragmenty asfaltu na autostradach to zawsze palą się elektryki. Wiem, bo mi kolega kuzyna mówił.
    1 punkt
  17. Masz link do tej historyjki? Bo niezbyt wiarygodnie brzmi.
    1 punkt
  18. W Krakowie miałem wycenę w styczniu 14k full body + 4k za mat w bardzo dobrym studiu. Folia STEK więc topowy produkt + środek w zależności ile masz tego piano, jak konsola cała to drożej. Jak tylko ekran + te dekory to poniżej tysiaka. Ja się nie zdecydowałem, okleiłem tylko najbardziej narażone na uszkodzenia elementy. Full front + lusterka, ranty, progi, bagażnik, ekran + ceramika na resztę w pakiecie oferowanym przez to studio 7800 netto.
    1 punkt
  19. UFFFF M3 NIE kradną , ostatnio taka historia , kolega zostawił auto koło stadionu w Szczecinie , poszedł na mecz Pogoni , wypił dwa piwka i auto zostawił na noc .... Przychodzi rano a auta nie ma , została plama po ekologicznej tesli , sama się zapaliła , dobrze że nie stały żadne inne autka obok , ot taka to ekologia i myśl techniczna , daj Boże nigdy więcej nie musieć tym jeździć
    1 punkt
  20. Fajna ta tabelka. Czyli suv-y marny litraz do półki - tam kombiaki typu Passat/Superb wygrywaja, ale jak juz liczymy pojemnosc do dachu, to suv-y tam odrabiaja straty z nawiązką.
    1 punkt
  21. Prawda jest taka, ze jaki by nie byl produkt finansowy (leasing czy najem), to w 99 % RV jest policzone przez podmiot finansujący na tyle "bezpiecznie", żeby zawsze byli na pozycji wygranej. Inaczej mówiąc, w 99 % przypadków zawsze opłaca się wykupić auto i potem sprzedać na własną rękę. Mimo obowiązku zapłaty później podatków od różnicy <<cena sprzedaży>> - <<cena wykupu>>.
    1 punkt
  22. Kazdy wie i temat juz byl tyle razy walkowany ze dziwie sie, ze jeszcze ktos o tym wspomina. Masz xdrive: 1. Masz mieszany zestaw: musisz, napisze raz jeszcze, musisz zakladac z gwiazdka poniewaz sa robione inaczej. 2. Masz ten sam rozmiar, zakladasz co chcesz byle 4ry takie same Nie masz xdrive 1. Zakladasz co chcesz. Tyle w temacie.
    1 punkt
  23. Dzięki za podzielenie się! Pełna zgoda ws. oceny auta. Życzę dalszego zadowolenia z G32.
    1 punkt
  24. No jeszcze tylko brakuje lakieru fluorescencyjnego Mega kolor
    1 punkt
  25. 1 punkt
  26. Trochę dłuższa lista osobówek, 5-tka jest (ale nie wiadomo jakie roczniki), innych BMW w ogóle nie ma w top 15. Toyoty mają ewidetny problem z otwieraniem przez lampę.
    1 punkt
  27. Bardzo mi się podoba "nietypowość" tego nadwozia. Chętnie bym kiedyś wymienił któreś ze swoich aut na G32
    1 punkt
  28. ech jak by dodali w aktualizacji jakieś "normalne" zegary do wyboru
    1 punkt
  29. A po jakiego grzyba uzywac specjalnych programów skoro i tak evo i reszta obsługuje exfat albo NTFS? Po co utrudniać sobie życie jakimis dodatkowymi programami? Skoro pod Windowsem zrobisz format i tak na system plików obsługiwany w samochodzie.
    1 punkt
  30. Ja mam auto 2,5 roku, 45000 przelotu. Tylko ceramika. Mycie bajka, spływanie kurzu z deszczem bajka... Odprysk na masce jest. No jest. Liczyłem się z tym. Ale żadnych mikrorys. Nawet przy klamkach od pazurów. Przy ostatnim myciu nawet moje auto przekonało właściciela porszxka do powłoki. Zabezpieczyłem dla siebie, aby mnie cieszyło. Koszt też był akceptowalny. Klejenie całego auta - nie dla mnie.
    1 punkt
  31. A ja może trochę kontrowersyjnie, ale uważam, że te całe zabezpieczenia to przepalanie kasy, szczególnie te wszystkie magiczne powłoki. Kasy przy odsprzedaży nie odzyskasz, wszystkie uszkodzenia, które mogłyby wpłynąć na sprzedaż i tak usuniesz na własną rękę (a żadne zabezpieczenie przed nimi by nie ochroniło)... więc po co? Że się niby łatwiej myje? Zapłacić parę tysięcy, a potem uwiązać się na "przegląd powłoki", bo łatwiej umyć auto? Średnio mnie to przekonuje. Śmigam "golasem". Jakieś tam odpryski są, trudno. Przy odsprzedaży zrobię polerkę, może ze dwie zaprawki na największe odpryski i pójdzie z pocałowaniem ręki, bo inne tematy przypilnowane - olej w silniku, skrzyni itd.
    1 punkt
  32. Tylko nie jedź autostradą
    1 punkt
  33. Prawda jest taka, że uczestniczy tego forum, facebooka , świadomi użytkownicy danego modelu stanowią jakiś promil kupujacych - nie sądzę abyśmy przekraczali 5-10 % reszta to ludzie, którzy kupują bo tak.. bo chcą mieć znaczek, bo chcą mieć wodotryski. Mercedes pokazał jak można dymać klinetów - oferuje auta WRC (warcy rycy trzescy) ale swieca sie jak wóz cygański czy jak auta z pod wiejskiej remizy i automatycznie lecą ludzie jak muchy to gówna. Nowe X3 - dla nas jest tandetnie wykonane, deska luxy to siatka wprost z modeli mini (które kosztują od 120 tys czy nawet mniej) , ale ważne że się świeci, że są wodotryski i wio.. sprzedaż idzie w góre. Nowa 5 - wszędzie na forach można przeczytać.. że brak komfortów, laminowanych szyb , wykonanie plastikowe etc a efekt jest taki nowa seria 5 jest na 3 miejscu najchętniej sprzedawanych modeli BMW .( 1 miejsce BMW 3, 2 miejsce X5 , 3 miejsce owa 5) Nowa x5 będzie jednym wielkim pokazem gadżetów, festiwalu świecidełek, nowinek , bajerów i aby cena nie była kosmiczna pójdą w romans z plastikiem i gorszym wykończeniem .. a i tak się sprzeda. My nie jestesmy targetem , target to pokolenia zaczynając od roczników +/- 1995 mające kiesiel zamiast mózgu ale mają kasę od rodziców, od krypto i bóg wie skąd, rzadko kiedy z ciężkiej pracy ..
    1 punkt
  34. Po ok 300km przejechanych w moim odebranym właśnie M60i stwierdzam, że połączenie 22" kół z oponami Pirelli bez run flat z zawieszeniem M Performance Pro jest rewelacyjne. Jest sprężyście, nie buja, nierówności samochód wybiera wzorowo. Do tego jest niewiarygodnie cicho. Chcieć więcej to grzech
    1 punkt
  35. U mnie nawet nie możesz klimy zamontować jak nie ma zgody wspólnoty. A jak gość miał wilgoć w narożu to najpierw była heja, że ten z góry montując klimę naruszył hydroizolacje i awantury (wilgoc z powodu wadliwej izolacji balkonu). Mnie to tam rybka co sobie wspólnota robi. Natomiast jest zakaz wjazdu elektryków, nie zgadzają się ludzia co mają plug iny na montaż gniazd w garażach do ladowania. Tak samo samochody z LPG też nie mogą wjechać. Ogólnie, mieszkańcy osiedla takie zarządzenia podejmują na głosowaniach, nie inicjatywa zarządcy. Mamy społecznika sąsiada co ma zeszyt w którym spacerując po osiedlu spisuje samochody parkujące poza miejscami. Jak drugi raz złapie to się nie pierdzieli, tylko ma prywatny numer do strażnika miejskiego i pierwszy raz blokada potem odholowuja chyba, ze nie daj boze staniesz na drodze pozarowej to juz za 1 razem moze samochod trafic na hol Temu ludzie parkują poza osiedlem na ulicy. Ogólnie ja jestem tylko obserwatorem tego wielkomiejskiego miru, na weekendu uciekam na wieś.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.