Skocz do zawartości

Popsbangs

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Popsbangs

  1. A jak podchodzicie do faktu, że wymiary opon różnią się w zależności od osi, a komputera pozwala wybrać tylko jeden rozmiar? W efekcie, jeśli w komputerze wybieram opony o rozmiarze na przednią oś to komputer wyświetla komunikat o niskim ciśnieniu, a jak wybieram opony o rozmiarze na tylną oś, to komputera uznaje, że jest OK.
  2. U mnie pomogła wizyta w ASO. Zapytałem, co zrobili i czy mogę to sam odtworzyć, w odpowiedzi usłyszałem: "głębokie uśpienie (reset?) i nie mogę tego sam wykonać".
  3. To ciekawe. U mnie ostatni update to środa 18:00, czyli moment zaparkowania auta w garażu. Piątek 8:30 - z autem już brak kontaktu.
  4. Cześć, od kilku dni auto straciło dostęp do internetu - nie działa natężenie ruchu w nawigacji, pogoda, wiadomości, nie są przesyłane dane z i do aplikacji MyBMW oraz co bardzo ważne, nie działa funkcja SOS. Auta nie da się zaktualizować, przy próbie sprawdzenia czy są dostępne jakieś aktualizacje pojawia się komunikat "Funkcja nie dostępna" (aczkolwiek wygląda na to, że mam aktualną wersję). Pojawiło się to nagle po zaparkowaniu auta w garażu podziemnym na 1 dzień. Serwis telefoniczny nie potrafi pomóc. Na wizytę w ASO muszę czekać. Spotkaliście się kiedyś z taką sytuacją? P.S. Wrzuciłem kluczyk do bagażnika (miałem go głęboko w walizce) i go zamknąłem (bez ryglowania) zakładając, że otworzę samochód z aplikacji. Nie udało się. Assistance BMW rozłożyło ręce, kontakt z ASO skończył się sugestią wybicia szyby. Drugi kluczyk w domu, a do domu ponad 600 km... Nie życzę takiej sytuacji nikomu.
  5. Ciekawa proporcja. Wyliczyłem jak to wygląda u mnie (rabaty i finansowanie BMW z maja tego roku) i wyszło 102%. Przeliczyłem wpłatę własną + wszystkie raty + wykup do wartość katalogowej (przed upustem), wszystko na brutto.
  6. Cześć, mam obecnie około 11,5k przebiegu. W informacjach o potrzebnym serwisie, w przypadku oleju jest napisane "w 19 000". To oznacza, że przegląd wypadnie już za 7,5k, czy za 19k?
  7. Cześć, zauważyłem, że przebieg obliczany przez auto, przy którym powinienem zmienić olej, zmalał z 30k do 24k. Przebieg auta to obecnie 7,5k. Wydaje się, że spada to dość gwałtownie. Autem (m340i) kręcę się głównie po mieście. Lunch control uruchomiłem maksymalnie 5 razy. Czasami przycisnę, ale bez szaleństw (moje spalanie jest o 10% niższe od średniej społeczności). W takim tempie, wymiana zgłaszana przez auto wypadnie przy 15k przebiegu (wymieniłem już raz po dotarciu, przy 3k). Jak to u Was wygląda?
  8. Tak. Temat dla mojego ASO był nowy, ale w informacjach od BMW jest opis takiej usterki wraz z instrukcją naprawy. Na część czekałem 2 tygodnie, po naprawie objaw zniknął. Aktualnie podobne dźwięki wydobywają się z prawej strony, ale zgłoszę to przy następnej wymianie oleju. Także sugeruję narzekać na obydwie strony, żeby nie jeździć dwa razy 🙂
  9. To jest szczególnie odczuwalne przy parkowaniu na pochylonym terenie. Jeśli nie wykonamy procedury opisanej przez kolegę, to auto "opiera się" na skrzyni i zmiana przełożenia wymaga wtedy dużo więcej siły. We wcześniejszym aucie miałem DSG z analogowym wybierakiem i jeśli zostawiłem auto na od razu na P, to czasami musiałem mocno pociągnąć, aby wbić siłowo D. Obecnie codziennie parkuję na pochyleniu dlatego zawsze po zatrzymaniu wrzucam N, zaciągam ręczny, puszczam hamulec nożny, pozwalam się autu ułożyć i dopiero wtedy wbijam P.
  10. Przy jakim przebiegu wymiana? Wymieniałeś wcześniej tylko klocki, czy od razu leci komplet?
  11. Przesiadłem się z Tiguana po liftowego i w nim LEDy działały o niebo lepiej. Nawet Multibeam Led z A klasy z 2018 działał lepiej. Duże rozczarowanie. Ilość sektorów do wycinania to jedna sprawa. Inna to fakt, że te światła są bardzo wolne, przez co powodują oślepienie innych kierowców. Polecam ten film, a szczególnie fragment gdzie przed BMW jedzie Fabia i za każdym razem kiedy zostanie oślepiona, to miga awaryjnymi -
  12. Nie wiem jak działały lasery, ale trudno mi sobie wyobrazić, że były gorsze od adaptacyjnych ledów z LCI.
  13. Na pewno te sytuacje miały miejsce przy prędkości powyżej 20 km/h? Miałem podobny problem i dopiero w ustawieniach zauważyłem to "obostrzenie". Przyznam, że trochę słabe to jest, bo w jeździe miejskiej nie zawsze te 20 km/h jest osiągnięte.
  14. Ja zamówiłem M340i 30.12, odebrałem w zeszłym tygodniu. Byłoby szybciej, ale świadomie prosiłem o opóźnienie. Żadnych restrykcji. Zaznaczyłem wszystko (nawet elektryczną klapę w sedanie) i wszystko jest 🙂
  15. Cześć, pięć dni temu odebrałem M340i i już melduję się na forum z pytaniem o niepokojące dźwięki 🤣 Dzisiaj zauważyłem, że przy niskich prędkościach i przejeżdżaniu przez nierówności typu progi zwalniające, słychać delikatnie stuknięcie dochodzące z lewej, przedniej części samochodu. Troszkę pogooglałem i wygląda na to, że temat znany i zazwyczaj związany z drążkiem. Ktoś z Was się z tym spotkał? Auto ma dopiero 5 dni, wygląda to dość słabo 🙃 Jutro zadzwonię do ASO, zobaczymy co mi ciekawego powiedzą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.