Skocz do zawartości

zalezi

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zalezi

  1. Info od handlowca z Inchcape, z dziś
  2. Uwaga - od maja wejdzie nowy konfigurator i ponoć cena M340i o 14k wzwyż 😕
  3. Duża jest różnica? Jeżdżąc głównie po mieście warto je brać? Te standardowe to LEDy?
  4. zalezi

    540i cesja?

    Hejka. Ktoś z Was planuje cesje 540i w ciągu najbliższych kilku miesięcy?
  5. Ten samochód to coś niemożliwego. Jest piękny i potężny. Ogromne gratulacje 🙂
  6. Wsiadłbyś do Kodiaqa to byś po prostu zrozumiał o czym piszę. W nim jest więcej miejsca w środku, niż w BMW 5 G30 LCI, czaisz? G20 w sedanie jest żenująco ciasne w środku jak na 470 cm długości.
  7. No coś Ty. Siedziałem w BMW 3 G20, ciasnota niewyobrażalna, z tyłu malutko miejsca na nogi, nad głowę też, mikrodrzwi tylnie, ścięte wejście. Nie patrz jak na same wymiary, przecież w BMW masz mega długi przód, który musi pomieścić silniki R6 i masz dzięki temu malutką przestrzeń dla pasażerów. Kodiaq jest mega przestronny i ma tyle miejsca, co nowe X5, które ma mój dyrektor. A G20 320i to mikro frajda z jazdy, to jednak słabe osiągi. Dopiero od mniej/więcej Giulii Veloce 2.0 280km ( 5.2s 0-100 km/h ) coś się zaczyna dziać i spoko to jedzie. Nawet 330i nie daje funu szczerze pisząć. A takie M340i już robi mega robotę.
  8. Ja też jednak uważam, że lepiej wziąć świetne M340i i mieć banana na twarzy codziennie, nawet jadąc po bułki, niż mieć 330i z jedynie 2.0 z asystentami, elektryczną klapą, Harmanem czy innymi rzeczami. Niejedną z nich dołożysz po czasie na własną rękę. Silnik robi tutaj piękną robotę. Ja z dużym żalem niestety odpuściłem zakup M340i, sumarycznie za drogo mi wychodzi i troszkę za ciasne po wielgachnym Kodiaqu :(:(:(
  9. Leasing na 5-6 lat będzie koszmarnie drogi procentowo, spokojnie licz 125-135%, to ogromne odsetki dla banku, przemyśl to. Polecany jest salon w Częstochowie, fajni handlowcy też są w Inchcape Warszawa i Sikora Mikołów.
  10. No dokładnie Mandus, pięknie to ująłeś. Ludziom diesle kojarzą się z terkotami z VW, a słyszałem sam 30d w X5 i jest miodzio, pięknie to wręcz gada. Zresztą, mi się np. bardziej podoba dźwięk diesla 2.0 niż benzyny 2.0, bo benzyna nieprzyjemnie wyje w moim odczuciu. Rabaty nieco spadły i cena jednak do góry istotnie ( te 4 obligatoryjne elementy, których nie każdy potrzebuje ), nieco mnie to ostudziło. Max rabat 18% (zwykły leasing) i 12% (promo leasing), a było w Q1 20% i 13%. Dotyczy to M340d/M340i. Na 330d o 1% oba w dół.
  11. Ja Ciebie w pełni rozumiem. Sam mam mętlik w głowie, bo jednak sedan jako daily za 300-310 tys zl po rabacie to dosyć szalony pomysł. I też uważam, że warto mieć jakiś próg bólu, nie da się od tak zaznaczać wszystkich opcji, bo ten konfigurator przepastny jest i można banalnie łatwo potroić wartość wyposażenia dodatkowego. Musi być umiar i mierzenie sił na zamiary. Mi się wydaje, że mogą nieco uciąć rabaty, a sama podstawa o 9k w górę, to niemało przy niezbyt tanim aucie imo.
  12. Kolega wyżej (JacekLZ) ma rację - od teraz zamawiając trafi się na pewno na produkcję lipcową, gdzie standardem są i muszą być ( obligatoryjnie będą uwzględnione ) : -przyciemniane szyby -podgrzewane fotele -kamera cofania -personal eSim Chcąc nie chcąc cena wzrośnie o 9200 jak ktoś np. tych opcji nie rozważał.
  13. W moim konfigu M340i od tygodnia to samo.
  14. Po dłuższym namyśle doszedłem do wniosku, że faktycznie albo M340i, albo nic. Porozmawiam z dealerami, może zamówię jak się wszystko zepnie. Dziękuję Wam mega za pomoc, bo jednak takie rozterki pojawiały się tu wiele razy w tym wątku, a zawsze jednak merytorycznie i z kulturą doradzacie. 💪
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.