Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 10.08.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Głównie Austria i Włochy (urlop) więc 130-140. Do tego ogólnie jeżdżę spokojnie. Mając 318 nikt mi zatem nie zarzuci, że nie wykorzystuję potencjału auta ... bo ono nie posiada potencjału4 punkty
-
Jestem już przekonany, że z tym wyciszeniem, jakością harmana, zawieszeniem, przyspieszeniem, jakością wnętrza, przestrzenią w samochodzie, wygodą foteli to jest wszystko jak dyskusja czy lepsze są naleśniki czy pierogi xD Co gość, to inna opinia.3 punkty
-
No widzisz, a dla mnie ta ławeczka to nieporozumienie totalne. Przy rozłożonej ciężko siagnac głębiej do bagażnika. Żadnego sensu w niej nie widzę poza możliwością siedzenia na niej (tylko po co miałbym to robić?). Jak widać różni ludzie mają różne potrzeby, inaczej świat byłby nudny ....3 punkty
-
Ja się akurat bardzo cieszę. Czy Neue Klasse mi podejdzie? Nie wiem, bo koncept zawsze jest lekko skrajny, a dopóki nie wiadomo co dokładnie bmw zaprezentuje, to nie będę się wypowiadał. Cieszy mnie jeszcze fakt, że z pewnością trafiłem na swego rodzaju peak jakościowo-stylistyczny jeśli chodzi o X5. To auto podoba mi się praktycznie w każdym calu i raczej nie będę go zmieniał przez dłuższy czas. Niemniej z ciekawością patrzę na to co internet pokazuje w kontekście G65.3 punkty
-
700 to mało jak na dotarcie. 2000+ to odpowiedni moment.2 punkty
-
1800zl przy 40i to chyba cena bez żadnej promocji/rabatu. Ja robiłem wymianę za 1100zl w m60 (prawie 12litrow oleju). BMW Tłokiński Łódź2 punkty
-
Ja też właśnie jestem zdziwiony tymi opiniami, że coś jest nie tak z wyciszeniem. Jestem osobą bardzo wyczuloną na dźwięki i na prawdę w tej klasie to nie spotkałem niczego lepiej wyciszonego od m340. Do 150 można wręcz szeptem rozmawiać z drugą osobą, przy wyłączonym radiu. Tak jak wcześniej pisałem, mam porównanie do BMW F40 i Volvo v60, to jest przepaść na korzyść m340, gdzie jest w zasadzie idealna cisza w stosunku do jedynki i volvo. Audi A4 znaczniej lepiej, ale i tak gorzej niż m340. Jedyne miejsce, które mogło by być dodatkowo wyciszone to z tyłu ta goła blacha w bagażniku i wtedy to już na prawdę nie byłoby się do czego przyczepić. Oczywiście, są samochody dużo lepiej wyciszone, ale to nie w tej klasie.2 punkty
-
No cos ty? Mechanicy uwielbiaja takie sytuacje. Zakladanie uzywki dostarczonej przez klienta, dziala, super, nie dziala, tez super, zepsuje sie, nie nasz problem...2 punkty
-
Moim zdaniem po sytuacji z 5ką, gdzie zapowiadają szybki LCI, nie zrobią tak radykalnych zmian jak chcieli jeszcze moment temu. Liczę, że choć trochę zachowają umiar - X5 to jednak jeden z motorów napędowych sprzedazy. Chociaż patrząc co spotkało X3 to nie wiem czy się nie łudzę (tutaj sytuację ratuje stary model GLC i szkarada w środku Q5). Jak dla mnie obecnie BMW broni się głównie silnikami w nowych modelach - 40i zdecydowanie lepsze od konkurencji, 40d podobnie. I pewnie to trzyma sprzedaż.2 punkty
-
Gdy ostatnio sprzedawałem auto, kupiec nawet nie zajrzał do książki serwisowej. A prowadziłem ją bardzo skrupulatnie. Bardziej interesowała go to że auto nigdy nie miało kolizji ani uszkodzeń i to jak to możliwe że przez 10 lat przebieg był tylko 100k. Kupiec kupcowi nie równy. W przypadku tego auta. Mam na faktury, mam dokumentację fotograficzną z wymiany. Wątpię aby kiedyś mi się to przydało. Sprzedam go może za... następne 10 lat. Zresztą jak ktoś chce marudzić to znajdzie sobie powód. Mi bardziej zależy mi na bezawaryjności auta i dlatego wolę sam zadbać o auto w takim zakresie jakim potrafię i mogę. Filtry wymieniam sam, ozonuję wnętrze również sam 2x w roku. O powłoce ceramicznej już kiedyś pisałem - też zrobiłem sam Paliwa jeszcze nie rafinuję ale korzystam z dobrych stacji i konkretnego rodzaju paliwa. Parkuję w cieniu, myję auto często, szczególnie w zimie. Nie oszczędzam na materiałach i podzespołach. Nie ruszam zaraz po odpaleniu na zimnym silniku. Pasażerowie znają zasady: auto to nie restauracja, śmieci zabierasz ze sobą, nie wsiadasz w brudnych ciuchach, otrzep buty przed wsiadaniem Ot takie tam zwykłe rzeczy ale sprawdzały się w poprzednim aucie.2 punkty
-
Obeznany warsztat wymienia statycznie i nie kupuje maszyny, warsztat co sie nie zna, kupuje aby swiadczyc uslugi i wmawiac ze tylko dynamiczna....2 punkty
-
jak sprzedawałem poprzednie auto (ponad 20-letnie, 560tyś km przebiegu) kupujący kupił raport. Auto było z francji, miało jakąś przygodę tam - maska miała szpachlę na sobie i zderzak był w stanie 7/10, zmieniona lampa - wycena szkody 900 euro. Wątpię, czy 3 letnie auto ktoś był w stanie za tyle naprawić, pewnie dlatego przyjechało do Polski. Jak kupiłem auto to ktoś wjechał mi w tył, odwoływałem się od szkody i na jedną szkodę były 3 wypłaty odszkodowania. Car vertical widział to jako 3 osobne szkody, na dużo więcej niż mi wypłacili Więc najlepszy dowód, że nie należy wierzyć święcie w to co tam jest.2 punkty
-
W żaden nie można ufać bezpośrednio. Trzeba przeczytać, przejrzeć, porównać, przemyśleć. Trzeba pamiętać też jak wyglądają realia. Każdy jak ma kolizje, to próbuje do niej wszystko zaliczyć i doliczyć, a to odprysk na szybie, a to skrzypiące lusterko a to ryska na innych drzwiach. Czasem się udaje i później wychodzi duża kwota i 4 elementy, gdzie tylko np. drzwi kierowcy były puknięte. Po prostu, raporty mają pomóc, a nie zastąpić lub podjać decyzje. EDIT: A dwa, miałem kiedyś takie 525d, o które ktoś raczej dbał i byle ryska na relingu, zaschnięty ślad od guano ptaka na lusterku czy odprysk szyby na masce było zgłaszane z AC. Raport na szczęście uwzględniał zdjęcie tych 'szkód', ale 4 letnie auto miało ich 13.2 punkty
-
Gdyby jeszcze nen przycisk od zamykania-otwierania umiejscowili w innym miejscu; ile razy zdarzyło mi się niechcący go nacisnąć kiedy była otwarta2 punkty
-
Dlatego każdy ma wybór, X6 jest świetnym autem jeżeli nie potrzebujesz aż tak wielkiego bagażnika dla rodziny 2+2 a chcesz coś wyższego lecz bardziej sportowego x5 jest za to bardziej praktyczne Mi się bardziej podoba x6, ale ze względu na praktyczność wybrałem x52 punkty
-
Dzięki za miłe słowo W realiach polskich to rzadsze niż 6 w toto Coraz mniej się temat tyczy mojej g21, ale z biegiem lat nie bardzo jest o czym tak konkretniej pisać Mnie się osobiście bardzo spodobał opis wizyty na Monzy by Markok Termin gwk rozwalił system2 punkty
-
Wszystkie dokumenty powinny przyjść kurierem wraz z oryginałem FV po chwili od odbioru auta.1 punkt
-
Kodowałem, korzystając z BimmerUtility. MHD Universal to sam adapter.1 punkt
-
W serii F przednie czujniki są razem w wiązce z radarem i pierwsze wtyczki są zamocowane za zderzakiem. Jak ściągniesz prawe przednie nadkole to będziesz idealnie widział. Potem miernik elektryczny, na każdym musisz mieć ten sam opór. Podejrzewam że w serii G jest tak samo.1 punkt
-
Ja mam 796M na zimę 4x 225 18", ale na lato 791M 225/255 19"1 punkt
-
1 punkt
-
Zmień ASO. Serwując taką cenę są po prostu niepoważni! To nawet z noclegiem drogo, no chyba, że na Wawelu. BMW Bawaria Warszawa 690 z filtrem. A.1 punkt
-
Na forum jest rowniez osobny watek o nawigacjach. Jest tam wiele wiecej informacji a nawet linki do pobrania mam. Zajrzyjcie tam.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
JacekLZ, nie wiem jak jest w A4 i o której generacji piszesz, ale ja przed zakupem testowałem też min. najnowsze A5 (czyli następcę A4) i zrezygnowałem właśnie przez hałas toczenia. Albo mam słuch jak netoperek...1 punkt
-
No to u mnie jest super. Można lecieć spokojnie 160 - 180 i normalnie prowadzic rozmowe, a muzyka nawet nie musi byc rozkrecona na 40-50%. Moze nie masz klejonych szyb? Ja mam i przód i po bokach.1 punkt
-
Czołem. No to ja nie będę ukrywał, za czuje rozczarowanie, ale tylko właśnie hałasem podczas jazdy. I to tylko z kół bo silnik jest dobrze wyciszony, szumy aero też mi nie dokuczają (też mam szyby akustyczne). A silnik, tak jak pisał Jacek jest absolutnie wystarczający do jazdy (do codziennej, zwykłej jazdy, żeby była jasność). A na autostradach to (nie uwierzycie ) ja zdecydowanie częściej wyprzedzam, niż jestem wyprzedany. I to mi wystarczy. Miłego dnia. Ps Jutro jeszcze pruje nad Ocean Bałtycki i już się cieszę1 punkt
-
Patrząc na mechanikę z przed ponad 10 lat, BMW zrobiło mega robotę. Jedni z lepszych na rynku, spalinowe auta robią przebiegi bez większych awarii. Owszem, zła opinia ciągle się ciągnie: na opinie pracuje się lata, zepsuć ją można w 5 minut. Sprzedaż X3 spadła o 16% w pierwszej połowie 2025 (na szybko z google). Myślę, że każdy zauważy taki zjazd.1 punkt
-
APC - oczywiście w odpowiednim stężeniu jest używane do czyszczenia wnętrza samochodu. IPA - podobnie. Jeśli się obawiasz, są studia detailingowe. Można tez wymienić ten element.1 punkt
-
To są bajki, obcym ludziom problemów narobisz, ktoś zakoduje jakaś bzdurę, silnik padnie i wtedy jak się pojawią koszty zacznie się weryfikacja oprogramowania. Zdjęcie gwarancji i koniec historii. ASO zawsze może odmówić naprawy bo złamałeś warunki gwarancji.1 punkt
-
Ja tam uważam, że posiada potencjał Ten motor jest totalnie wystarczający do wygodnego podróżowania i do wyprzedzania tirów na powiatówkach też w zupełności wystarcza A wiem, bo miałem to auto jako zastępcze z ASO na dwa dni. Rozpędza się znacznie lepiej niż zakładałem.1 punkt
-
Co Cie w tym dziwi? Przeciez wszystkie czesci kosztuja w ASO 3-4 razy wiecej niz te bez logo BMW. Zobacz ceny filtrow, klockow, tarcz albo jescze gaśnicy, apteczki itd.1 punkt
-
Moim skromnym zdaniem w tej sytuacji powinno się robić według tego co zaleca producent skrzyni a nie jakieś tam ASO szczególnie że co ASO to inna opinia.1 punkt
-
Oczywiscie ze szkoda zycia tym bardziej ze taka wymiana nie jest nigdzie zapisana a w dzisiejszych czasach, wpis na serwer bmw jest bardzo istotny.1 punkt
-
Utrzymywanie doradców odpowiedzialnych wyłącznie za przyjęcie i wydanie auta, bez sprawdzania jego stanu, generuje spore koszty.1 punkt
-
Pytałem w hypertechu bo tez tam byłem na checku samochodu i powiedzieli mi, ze oni robią tylko statyczną. Z tego co pamiętam, to wychodziło taniej niż w Bawarii, gdzie chcą za statyczną 4000 brutto i Fusa gdzie chcą 5300 brutto.1 punkt
-
Obecnie jedyne co kupuję i czemu wierzę to Autobaza, wiadomo nie jest idealna ale wśród innych najlepsza.1 punkt
-
Pomieszałem wymianę, bo przy dynamicznej tylko wymieniają olej, a przy statycznej także miska i filtr. Mnie też zdziwiło to, że tańsza jest dynamiczna. Informacje przekazane przez ASO w Gdańsku (x2) oraz Toruniu.1 punkt
-
@słonik40, do szybkiego przemieszczania się. Pisali na forach że na Cayenne dają conajmniej 20% rabatu i faktycznie na Otomoto są już takie oferty. Chyba nie do pogardzenia nie ? Marzysz o spalinowym więc masz ofertę jak znalazł. Pamiętam 2 lata temu jak kupowałem to z bólem dawali 6%. Masz tego pełno i to nawet hybrydy https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-cayenne-ID6Hy0xW.html https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-cayenne-ID6Hu8Jj.html @BMFun, Dla Ciebie jak znalazł, pisałeś często o hybrydzie a tu masz Cayenne w super cenie. Takich promocji na Cayenne jeszcze świat nie widział. Podobno przy bezpośrednich negocjacjach, spuszczają galoty po same kostki ;-), heheh1 punkt
-
Wpisz w google -> 00 00 610 Engine oil service , będziesz miał instrukcję serwisową.1 punkt
-
Sens kazdy musi mierzyc swoją miarką. Po zrobieniu paru tyś km przestałem się łudzić, że przyzwyczaję się do wysokiej pozycji za kierownicą w X5 i do paru innych rzeczy, które mnie drażnią, a których nie ma w X6. Sprzedając poprzednie auto przez kilka miesiecy nie mialem wystawionego z checkboxem "Faktura VAT" i było właściwie zero telefonów. W pewnym momencie trafiła mi się jednorazowa możliwość wystawienia z konta biznesowego. Efekt: auto sprzedane po tygodniu, 3 osoby w kolejce.1 punkt
-
Pooki co wszystko ok Niektóre ustawienia jakos przetrwały ale większość musiałem ustawiać na nowo. Na czas naprawy dostalem 320i ze zwyklym zawieszeniem. Kanapowóz nie dla mnie. A wczoraj pyknęło mi 61 lat... Ale mocy brakowało mi tylko przy dynamicznym wyprzedzaniu na ekspresowce, powyzej 120 km/h.1 punkt
-
Ty juz zmieniasz na x6 … przeciez to nie ma sensu Ale ty masz problemy . Wystaw normalnie tylko daj cenna netto, dobry opis wraz z info o faktura vat i samo bedzie sie pozycjonowac. Wiele osob juz tego nie zaznacza bo wlasnie przez glupi regulamin otomoto. Nic ci nie wytnie. Jak ktos bedzie szukal x5 to napewno znajdzie. Cesje w 90% sa wystawiane przez indywidual wlasnie. zeby miec konto biznesowo musisz miec komis/salon.1 punkt
-
To są opowieści z mchu i paproci że diesel się do miasta nie nadaje. Miałem kilka dieslow, mieli a niektórzy dalej mają też dobrzy znajomi w x5, a4, a6, q7 czy serii 5. 3 litrowe też, gdzie dalej jak 15-20 kilometrów za miasto nie wyjeżdżali prawie nigdy a trasy to przeważnie 1-5km. To że nie są to optymalne warunki pracy, pełna zgoda. To że trzeba pałować, totalna bzdura. Diesel ma całkowicie inną charakterystykę jak benzyna, jedzie bardziej dołem, momentem, ma dużo mniejsze możliwe obroty jak benzyna. Przez co subiektywnie wydaje się szybszy. To właśnie benzyna potrzebuje obrotów a te najlepsze osiągają ich kosmiczne wartości. Do tego diesel jest w mieście także ekonomiczny. W kabinie zimno? Totalna bzdura, każdy diesel którego miałem, mial elektryczną nagrzewnice i ciepło leciało momentalnie. za to elektryk? Jechałem dzisiaj do gdańska, 140-150 i mnie chińskie komody, MG wyprzedzały. To jest całkowita porażka, kompletna odwrotność premium, chińskie samochody spalinowe czy tam hybrydy dewastują ev w szybkości podróży a krótsza podróż to jest większy komfort.1 punkt
-
podobno serie 5 maja poprawic i dać szybciej lifting .. bo ludzie czesciej biora teraz 3 zamiast 5 ...1 punkt
-
przejechałem 50 tys km moją m340i i łącznie w trybie Comfort przejechałem jakieś 2km. Nie podoba mi się to gaszenie silnika. Moje auto nie żegluje i mój silnik lubi pracować. Dzięki temu mam wywalone na zmartwienia typu "a pompa się w tym momencie smaruje czy nie?" xD1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przebieg 2400 km - przy około 2000 km wymiana oleju, cena poniżej, jakby ktoś chciał porównać. To cena z voucherem, który dostałem przy kupnie auta -gdzieś przy którymś etapie konfiguracji wyleciała opcja wentylacja foteli. Niedawno chciałem to włączyć poleceniem głosowym. Dowiedziałem się, że nie mam takiej opcji w aucie Później sprawdzałem i rzeczywiście ostatnie maile z dealerem miały już config bez tej opcji. Jakoś przez pomyłkę to wyleciało, no ale trudno, nie jest to jakaś istotna opcja. - średnie spalanie dotychczas to 12,2 l/100km - na razie wszystko działa sprawnie, żadnych awarii Trochę zdjęć z dzisiaj:1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00