Skocz do zawartości

czesiek25

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czesiek25

  1. Nie wiem o jaki szum chodzi. Ale jak u mnie kiedyś ASO źle wkleiło to efektem nie był szum ale dość głośny gwizd. Wystarczyło nagrać telefonem i odtworzyć w ASO. Diagnoza bez oględzin auta była jednoznaczna i od razu -> na 100% szyba czołowa, wycinamy i wklejamy jeszcze raz.
  2. btw. ktoś ma LCI z hakiem i może sprawdzić co ma w dowodzie? dane techniczne na stronie jakby sugerowały znaczący spadek masy przyczepy. Teraz podają 1,9t dla 30d a było 3,5t. Chyba że uprościli przekaz, bo w pre-LCI to chyba masa zależała od hamulców jakie się wybrało....
  3. Cześć, nie potrafię teraz tego na szybko znaleźć ale jestem prawie pewien, że ZF oficjalnie stwierdził że tylko wymiana statyczna wchodzi w grę. Dynamiczna podobno miała jakieś skutki uboczne. Poszukaj może coś trafisz w temacie.
  4. Cześć, jest tutaj kilka przypadków i sugestii ale żadna super zweryfikowana: https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1579377
  5. 3x awaria Adblue. 3x podczas holowania przyczepy z łodzią. Także ubaw po pachy. Oczywiście poproszenie o zastępczy z hakiem wywołuje oburzenie po stronie infolinii. Pewnie to jedna przyczyna, tylko jakoś nie mam szczęścia z trafieniem z naprawą. Ale chyba mogło być gorzej, w jednym przypadku akurat zajechała jeszcze chyba 5gt na lawecie z rodziną z Belgii. Facet był tak wk...ony, że od razu poprosił o wycenę za ile odkupią od niego ten samochód aby go już nie odbierać po naprawie :) A najbliższy zastępczy taki aby go można było oddać w innym kraju został zaproponowany w Warszawie, gdzie mieli się udać pociągiem 🙂 Ale to nie wiem czy to BMW czy jego własne assistance tak wymyśliło. Na plus, obdarowali wszystkich słoikami z ogórkami kiszonymi bo wracali z prowiantem od rodziny z Polski i coś musieli zostawić bo by się nie zabrali 🙂 Książki mogę pisać o tych awariach 🙂
  6. Pewnie zależy jak trafisz. Mi Audi psuło się mniej niż X5, z czego nigdy nie było lawety. A w X5 już 3 razy... i zawsze cholera daleko od domu. Aczkolwiek żeby aż tak duży odsetek X5 nie przechodził przeglądu przy 4 lub 5 latach to niezły zonk.
  7. Ale tą gwarancję w topguard to daje chyba delear za pośrednictwem którego to jest montowane a nie BMW? Tak przynajmniej miałem w Audi. Może być problem jak auto padnie gdzieś za granicą.... Nawet przy updatcie softu w aplikacji BMW jest napisane, że wszystkie niefabryczne urządzenia wpięte w cana trzeba usunąć. Pewnie dmuchają na zimne, ale jednak się zabezpieczają. Co do gwarancji to zawsze temat z czym i na kogo się trafi. Bo przecież te wpięcia w cana wydają się bardziej inwazyjne niże kodowanie przez obd. A ile jest spekulacji z gwarancją i kodowaniem....
  8. No jak miałeś obowiązkową wymianę to jak go nie wymienili? Masz pakiet serwisowy? Zakładam, że jak masz to chyba sam ze swojej woli nie zrezygnowałeś z czegoś co było i tak wliczone w pakiet? A jak nie masz pakietu to chyba jakiś papier powinien zostać ze zleceniem czy coś. Jakaś faktura? Pamiętasz ile skasowali? Co to za ASO z ciekawości?
  9. On łączy to co ma zapisane w mapach, z tym co widzi kamera wg. jakieś tam swojej logiki. Z reguły jak widzi znak jakiego nie ma w danych mapy to trzyma to ograniczenie tak długo aż zobaczy inny znak. Stąd w PL trzyma te ograniczenia po krzyżówkach jak czegoś nie ma na mapie. Może w Serbii za dużo się dzieje na drogach aby to może sensownie ogarnąć.
  10. Chyba tak 🙂 Kilkakrotnie wymieniałem sam olej z wpisem ale bez kasowania interwałów i nigdy nie było problemów. Ciśnij ASO przecież oni powinni się na tym znać, a jak się nie znają to mają opcje pytania "wyżej" aż się poznają.
  11. Testuję ale wygląda obiecująco. Filtr wymieniłem tydzień temu, jak zawiesiła się na moment klima. Zrobiłem kilka tras po 100-200km i póki co brak problemów. Oczywiście, trzeba wziąć poprawkę na to że te problemy pojawiały się i znikały i trochę zmieniła się pogoda. Ale w przypadku problemów, to pierwsze co bym teraz robił to wymieniał filtr. Filtr był lekko zabity jakimś badziewiem z drzew ale nie jakoś dramatycznie. Chyba @maciek_w kiedyś pisał że u niego filtry były założone odwrotnie, u mnie wszystko było poprawnie.... Także, jeśli masz już trochę najechane na tych fabrycznych filtrach to bym je wymieniał, wygląda na to że one nie mają szans na wytrzymanie interwałów. Jaki spowolniony przepływ powietrza może mieć na te serwomotory sterującymi klapkami to nie mam pojęcia.... Póki co to nie daje auta na prucie całej deski i obserwuję póki mam rozszerzoną gwarancję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.