Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale z tym Bentleyem w srodku to sie tak nie rozpedzajcie. Nie dalej jak tydzien temu bylem wieziony kilkoma i we Flying Spurze odkrylem ze tez nie ma flockowania kieszeni w drzwiach. OK - moze byla to skora, no ale miekkiego flocku nie.

Audi A6 bardzo ladne z zewnatrz, ale w srodku tandeta. Zona skwitowala, ze jak Skoda i nie ma tematu.

Co do E-klasy i dzwieku silnika to zgodze sie ze przy niskich predkosciach on jest zadziwiajaco mocno slyszalny (E200 benzyna), no ale juz przy stalej predkosci z pakietem akustycznym to jest przepasc wobec G30. Moze nie poziom Bentleya, ale naprawde z pneumatyka i dociagami (hehe) to jest mocno wyrozniajace sie auto na tle tego co mozna dzis dostac w tym segmencie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Porównajcie ile podrożały "zwykłe" samochody przez ostatnie 7-8 lat, a ile kosztują nowe BMW w porównaniu do starszego modelu - gdzieś muszą być oszczędności i lepiej mieć nieflokowany schowek ale w fajnym samochodzie za całkiem rozsądne pieniądze. Dziś suv ze średniej półki typu Kodiaq kosztuje tyle, ile kilka lat temu zapłaciłem za X3, a wydaje mi się, że BMW aż tak nie podrożało, skoro można dziś kupić 400-konne X3 za niecałe 360k.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Co do jakości - dolna część deski (ta poniżej dekoru) to dramat. Dół tunelu środkowego również - w G30 był pokryty czymś miękkim, tu mamy chamski plastik, ale... jeden z kolegów wyżej napisał, że denerwuje go, że podczas cofania wyzwaniem jest włączenie ogrzewania kierownicy czy zmiana temperatury nawiewu. Nie traktuj tego jako przytyk, ale jak cofam autem, to jestem zajęty cofaniem, nie zmianą temperatury, utworu czy innych rzecz, bo przeważnie to cofanie trwa do minuty czasu (przy parkowaniu). No chyba, że ktoś trzaska kilometry na wstecznym, wtedy rozumiem. Z drugiej strony sterowanie głosowe działa rewelacyjnie, więc zamiast klikać, możesz kazać autu zrobić te wszystkie czynności za Ciebie. Jedyne, czego tak naprawdę szkoda mi w G60, to tego, że nie ma szyb akustycznych czy masażu w fotelach (to było takie moje małe marzenie, że jak będę kupował samochód z salonu, to go skonfiguruje i chciałbym coś takiego mieć). No i nie mam, ale da się żyć. Drugim poczuciem "straty" jest to, że w G60 siedzi się bardzo wysoko, dla mnie jak w Suvie. Już nie mam tego miłego uczucia, które towarzyszyło mi w F10 i G30, że auto jest bardzo komfortowe, ale jakbyś chciał się poczuć jak kierowca wyścigowy, to masz to na wyciągnięcie ręki. G60 to taka kanapa, ale wydaje mi się, że pod względem właściwości " komfortowych" bije G30 na głowę. Jeszcze nie sprzedałem G30 i jak raz w miesiącu do niego wsiądę to mam poczucie, że siedzę w 3er.

 

Ale jak już tak marudzimy na BMW to mogę Wam sprzedać ciekawostkę. Mam w firmie Forda transita (tego małego a la vw caddy) oraz BMW F21. Do przejechania się gdzieś na szybko 1er jest fajne, zwłaszcza jak chce się popałować, ale transit jest dużo wygodniejszym autem np. w trasę. Ustępuję 1er tylko wyciszeniem.

  • Dziękuję 1
Opublikowano
55 minut temu, J.D. napisał(a):

denerwuje go, że podczas cofania wyzwaniem jest włączenie ogrzewania kierownicy czy zmiana temperatury nawiewu. Nie traktuj tego jako przytyk, ale jak cofam autem, to jestem zajęty cofaniem, nie zmianą temperatury, utworu czy innych rzecz, bo przeważnie to cofanie trwa do minuty czasu (przy parkowaniu).

Nie traktuję tego jako przytyku. Sytuacja, którą opisałem dotyczyła pasażera, który w czasie cofania chciał włączyć sobie grzanie fotela... Efekt był wiadomy 😞

 

Opublikowano
6 godzin temu, erbi2222 napisał(a):

Nie traktuję tego jako przytyku. Sytuacja, którą opisałem dotyczyła pasażera, który w czasie cofania chciał włączyć sobie grzanie fotela... Efekt był wiadomy 😞

 

Dobra, to zwracam honor, bo o tym nie pomyślałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.