Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 minut temu, --maly-- napisał(a):

Wy znowu to samo leasing 105% można brać a leasing 130% już nie a wiecie że to może być to samo oprocentowanie tylko inne parametry?

Leasing liczy wam proceny od całej wartości auta wpłacając np 40% nie pożyczacie 500tyś tylko 300 a procenty podane od 500 ot taka manipulacja. 

Wpłata 40% wykup 1% 24mce będzie 105% 

Wpłata 5% wykup 40% 60mcy będzie 130% i to jest ta sama oferta tylko pożyczacie inną kwotę na inny czas więc całościowy koszt jest większy. 

Leasingi i tak są na niższym oprocentowaniu niż kredyty zwlaszcza te u dobrego handlowca wiec jak ktoś chce wydać kasę na zakup auta lub dużą wpłatę a potem brać kredyt to strzela sobie w kolano. Leasing na sprzęt firmowy tez jest drozszy niz na auto a jego późniejsze ubezpieczenie wymagane przez leasing które bez leasingu jest zbędne to dodatkowy duzy koszt. 

Dodatkowo leasing auta można dostać nawet w euro gdzie euribor jest 2% i wychodzi to bardzo tanio a kredyt w euro jest praktycznie nie do uzyskania.

Warto planować długoterminowo i myśleć co sie robi bo to duże kwoty. 

Kolejna sprawa cieszycie sie z rabatów 17-20% wszystko super tylko że zapomnieliście o podwyżkach jakie były w miedzyczasie. 3lata temu X5 M50i można było kupić full wersje za 500 tys brutto z rabatem aktualnie mimo powrotu rabatów X5 M60i full kosztuje 600 tyś po rabacie wiec nie ma się z czego cieszyć bo wartość używanego jest na poziomie bliskim tego co było z M50i wiec aktualnie mimo dużego rabatu utratą wartości na nowym aucie jest rekordowo duża. Zakup lekkiej używki z fajną oferta znowu ma sens i jest dobrym pomysłem. 

Jak latalem po rynku (koniec 2024) i szukalem zewnetrznego finansowania w bankach przy opcji 30% wplata, 36 mcy, 40% wykup to otrzymywalem oferty ok 114-115% (kilka roznych bankow). W bmw fs dostalem oferte na te same parametry 106%.

Btw odbior nowego auta z salonu, bezcenne…

 

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 11.05.2025 o 21:20, Roberto1 napisał(a):

Rzeczywiscie trzeba dokładnie liczyć te koszty leasingu.

Brokerzy oferują teraz ok 22% minus prowizja to robi się ok 18-19%. Do tego zazwyczaj najdroższe oferty leasingu. 

 

Pytanie czy ostatnio ktoś brał auto ze stocku z bieżącego rocznika. Ile realnie w salonie można dostać ?


 

Sprzedaję obecnie roczne M60i i zewsząd słyszę, że na nowe X5 salony dają 22-23% rabatu i to jest główny powód, dla którego roczne auta sprzedają się tanio... Nie wiem, ile w tym prawdy, ale wiem, że na M3 dostałem 18%...

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
18 minut temu, maciek_w napisał(a):

Sprzedaję obecnie roczne M60i i zewsząd słyszę, że na nowe X5 salony dają 22-23% rabatu i to jest główny powód, dla którego roczne auta sprzedają się tanio... Nie wiem, ile w tym prawdy, ale wiem, że na M3 dostałem 18%...

No i jak to M3? Zadowolony wreszcie? Dźwięk, moc, prowadzenie, jazda itp. itd., to jest to, czego szukałeś?

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 godzin temu, kenhor napisał(a):

No i jak to M3? Zadowolony wreszcie? Dźwięk, moc, prowadzenie, jazda itp. itd., to jest to, czego szukałeś?

Jest fantastycznie. Głośno w środku (szokująca różnica vs X5 z podwójnymi szybami), twardo, nisko… 🤣

I tak, myślę, że moje poszukiwania właściwej drogi wreszcie dały skutek. Mam samochód, z którym czuję się pogodzony. Łagodnie pieści mój kryzys wieku średniego (zależy, kto patrzy: odejmuje lat lub dodaje tu i ówdzie rozmiarów). Jest autentyczne - jest tym, czym ma być; jest ikoną, a nie autem “aspirującym”. A do tego jest bardzo wdzięczną bazą do modów - niewiele aut ma tak obfitą ofertę możliwych zmian, od kosmetyki po hardcore, z czego zamierzam zrobić użytek (z czasem i bez szaleństw, bo w końcu to leasing)

 

  • Lubię to 2

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

Moim zdaniem dla normalnego człowieka, który nie ma floty nastu pojazdów, uzyskanie w bmw rabatu na poziomie 23% na jakiekolwiek auto (jak nie ma wyprzedaży rocznika lub modelu) to ciężka sprawa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 minuty temu, ryb55 napisał(a):

Moim zdaniem dla normalnego człowieka, który nie ma floty nastu pojazdów, uzyskanie w bmw rabatu na poziomie 23% na jakiekolwiek auto (jak nie ma wyprzedaży rocznika lub modelu) to ciężka sprawa

Wtedy korzystasz z brokera. Wyciąga 22-23% i bierze prowizję +/- 20 tys zł. Nadal wychodzi Ci mega oszczędność vs cena z konfiguratora 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, maciek_w napisał(a):

Jest fantastycznie. Głośno w środku (szokująca różnica vs X5 z podwójnymi szybami), twardo, nisko… 🤣

I tak, myślę, że moje poszukiwania właściwej drogi wreszcie dały skutek. Mam samochód, z którym czuję się pogodzony. Łagodnie pieści mój kryzys wieku średniego (zależy, kto patrzy: odejmuje lat lub dodaje tu i ówdzie rozmiarów). Jest autentyczne - jest tym, czym ma być; jest ikoną, a nie autem “aspirującym”. A do tego jest bardzo wdzięczną bazą do modów - niewiele aut ma tak obfitą ofertę możliwych zmian, od kosmetyki po hardcore, z czego zamierzam zrobić użytek (z czasem i bez szaleństw, bo w końcu to leasing)

 

X5 dostało przedrostek ex-, czy to oznacza, że już znalazło nowego właściciela?

Edytowane przez buster12
Opublikowano
34 minuty temu, maciek_w napisał(a):

Wtedy korzystasz z brokera. Wyciąga 22-23% i bierze prowizję +/- 20 tys zł. Nadal wychodzi Ci mega oszczędność vs cena z konfiguratora 

ale jak możesz wyciągnąc normalnie 15-18% to moim zdaniem się to nie spina finansowo i zdroworozsadkowo

Opublikowano
14 godzin temu, maciek_w napisał(a):

przedaję obecnie roczne M60i i zewsząd słyszę, że na nowe X5 salony dają 22-23% rabatu i to jest główny powód, dla którego roczne auta sprzedają się tanio.

dlatego x5 najlepiej sprzedac po 2-3 latach (za gotowke, badz cejse) najwiecej sie zarobi 🙂

 

14 godzin temu, maciek_w napisał(a):

że na M3 dostałem 18%...

na stock ? 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Big_daddy napisał(a):

dlatego x5 najlepiej sprzedac po 2-3 latach (za gotowke, badz cejse) najwiecej sie zarobi 🙂

 

na stock ? 

 

Tak, na stock. Ale na zamawiane daliby pewnie podobnie

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, buster12 napisał(a):

X5 dostało przedrostek ex-, czy to oznacza, że już znalazło nowego właściciela?

🤫 nie zapeszajmy 

(mentalnie jest już ex-; a chętni są)

Edytowane przez maciek_w

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
14 minut temu, maciek_w napisał(a):

Tak, na stock. Ale na zamawiane daliby pewnie podobnie

No to super 🙂 . Na stocku jak patrze troche ich stoi. Swietne auto, zazdraszczam w chusteczke. 

13 minut temu, maciek_w napisał(a):

🤫 nie zapeszajmy 

(mentalnie jest już ex-; a chętni są)

Duzo opusciles ?  Gratki, na x5 zawsze beda chetni. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, ryb55 napisał(a):

Moim zdaniem dla normalnego człowieka, który nie ma floty nastu pojazdów, uzyskanie w bmw rabatu na poziomie 23% na jakiekolwiek auto (jak nie ma wyprzedaży rocznika lub modelu) to ciężka sprawa

Chyba że BMW z literką i w nazwie.... Myślałem aby zmienić na LCI w hybrydzie. Stanęło aby zostawić X5 i wziąć i5 Touring. Finalnie 30% rabatu + promo leasing (coś 104% koszt, przy 0% wpłaty). W sumie jest to hybryda bez wad hybrydy, ale zajmuje dwa miejsca w garażu....

  • Lubię to 1
Opublikowano
13 minut temu, Big_daddy napisał(a):

No to super 🙂 . Na stocku jak patrze troche ich stoi. Swietne auto, zazdraszczam w chusteczke. 

Duzo opusciles ?  Gratki, na x5 zawsze beda chetni. 

A ja sie ze starym 40d pre-lci bujam juz ponad miesiac i tylko ze 2 tel mialem. Wisi na otomoto. Tak powoli schodze z ceny, a jest juz na dolnej granicy sredniej. Moze na przebieg >100k jest juz mniejszy popyt

Opublikowano
4 godziny temu, Marchall napisał(a):

A ja sie ze starym 40d pre-lci bujam juz ponad miesiac i tylko ze 2 tel mialem. Wisi na otomoto. Tak powoli schodze z ceny, a jest juz na dolnej granicy sredniej. Moze na przebieg >100k jest juz mniejszy popyt

Trochę tak, jak ktoś szuka drogiego używanego premium to takie rzeczy mają znaczenie. Zwykle jeszcze 40-50 tys zrobi bez większych problemów, a jak już auto ma 150tys km to wiadomo że parę grubszych rzeczy może być do zrobienia.

Opublikowano
18 godzin temu, czesiek25 napisał(a):

Chyba że BMW z literką i w nazwie.... Myślałem aby zmienić na LCI w hybrydzie. Stanęło aby zostawić X5 i wziąć i5 Touring. Finalnie 30% rabatu + promo leasing (coś 104% koszt, przy 0% wpłaty). W sumie jest to hybryda bez wad hybrydy, ale zajmuje dwa miejsca w garażu....

ale to była jakaś wyprzedaż czy auto do produkcji?

Opublikowano
1 godzinę temu, ryb55 napisał(a):

ale to była jakaś wyprzedaż czy auto do produkcji?

ze stocku BMW (nie deleara), każdy delear miał dostęp do tego auta. ale konfig taki raczej zacny, więc nie było co nawet specjalnie rozważać produkcji.

auto skonfigurowane pod sufit było tańsze niż bieda 520d (uwzględniając rabaty tu i tu) a w finansowaniu to już w ogóle była przepaść

ale wiadomo elektryk to nie samochód 😉

swoją drogą nawet w długie trasy i5 jest pierwszego wyboru zamiast X5. zwyczajnie jakoś lepiej dupsko leży.... 

Opublikowano
Godzinę temu, robert0707 napisał(a):

z tymi dlugimi trasami to nie przesadzaj 😂

Nom. Ja nie z tych co raz w miesiącu jadą autem do Chorwacji... A i mieszkam w dużym mieście z lotniskiem...

Opublikowano

Szczerze nie wiem skąd takie rabaty dostajecie w salonie.

Jeżeli macie namiary na sprawdzonego doradcę to uśmiechnę się o info na PW.

Pytałem u kilku salonach i do produkcji max 12% z promo leasingiem 104% chyba.

2024 można upolować rzeczywiście ok 19-21% ale konfiguracje typu zawsze czegoś brakuje.

Opublikowano
2 godziny temu, Roberto1 napisał(a):

Szczerze nie wiem skąd takie rabaty dostajecie w salonie.

Jeżeli macie namiary na sprawdzonego doradcę to uśmiechnę się o info na PW.

Pytałem u kilku salonach i do produkcji max 12% z promo leasingiem 104% chyba.

2024 można upolować rzeczywiście ok 19-21% ale konfiguracje typu zawsze czegoś brakuje.

Odpisałem na PW

  • Dziękuję 1
Opublikowano
17 godzin temu, Roberto1 napisał(a):

Szczerze nie wiem skąd takie rabaty dostajecie w salonie.

Jeżeli macie namiary na sprawdzonego doradcę to uśmiechnę się o info na PW.

Pytałem u kilku salonach i do produkcji max 12% z promo leasingiem 104% chyba.

2024 można upolować rzeczywiście ok 19-21% ale konfiguracje typu zawsze czegoś brakuje.

ja tam zwykle w miesiąc lub dwa upoluję na stocku lub u brokera to co mnie interesuje, jakoś nie mam cierpliwości czekać pół roku na auto.

Opublikowano
20 godzin temu, Kingu napisał(a):

ja tam zwykle w miesiąc lub dwa upoluję na stocku lub u brokera to co mnie interesuje, jakoś nie mam cierpliwości czekać pół roku na auto.

Ostatnio podobnie podchodzę do tematu. Do tego CL na 2 lata, aby mieć możliwość ruchu. Zawsze można wydłużyć harmonogram jak coś. 

Opublikowano

Mam nietypową sprawę - BMW X2. Rodzice chcą wymienić swoją corollę cross na coś innego i myślą czy rav4 czy może jakiś Lexus. Ostatnio jak bylem w salonie to oglądałem X2 i muszę przyznać że mocno wpadła mi w oko. Jakoś materiałów w środku na pierwszy rzut oka wygląda przyzwoicie. I tak się zastanawiam czy nie spróbować ich przeciągnąć w stronie niemieckiej motoryzacji 😉

W związku z tym, że na forum X2 panuje totalna cisza - ani jednego posta (!!!), uznałem, że tutaj znajdą się osoby, które mogą coś wiedzieć o tym modelu. Warto, nie warto? 
I żeby było chociaż trochę w temacie to co mówią Wasi handlowcy o rabatach na U10?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.