Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 2.05.2025 o 16:19, gresiu1 napisał(a):

Gdybyś miał do wyboru - demo room i możliwość wyklikania sobie sobie samemu co chcesz, z ceną bezpośrednią, a potem byś poszedł do salonu i popatrzył jak tam pan klika i ci zamawia, a potem porównał ceny - myślę że byłby to twój ostatni raz w "salonie z "twoim człowiekiem"".

Problem w tym, że w necie wszystko wygląda dobrze a na żywo już nie. Ze strony internetowej nie zobaczysz, czy dane fotele ci pasują, czy nie - a potem utkniesz na kilak lat w czymś, co nie jest wygodne. Możliwość przejechania się autem, przetestowania asystentów, zawieszenia, układu kierowniczego czy foteli jest czymś, czego nie dostaniesz za pomocą strony internetowej.

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Wchodząc do takiego salonu, bardzo szybko może z niego wyjść z odczuciem, że tutaj tego samochodu nie zakupi. Niestety to nie tylko moja opinia, ale w salonach premium szczególnie BMW, Mercedesie i  Porsche jeśli nie wyglądasz na nowobogackiego człowieka lub nie podjedziesz lepszym samochodem to obsługa patrzy na Ciebie z góry oceniając po wyglądzie. Nie bardzo chce się im podejść czy Cię dobrze obsłużyć. Najbardziej patologiczne w tym wszystkim jest to, że robią to osoby których w większości na te samochody nie stać

Dokładnie takie doświadczenie mam po dwóch salonach BMW. Nie chodzę w garniturze, nie kozacze w dresach i w ogóle nie wyglądam jak klient BMW jakiego chyba oczekują w salonach. Spojrzenia obsługi, jakbym się zgubił, lustrowanie i ocenianie wzrokiem czy mnie stać. W serwisie i finansach już spoko, ale po recepcji, doradcach i sprzedaży takie sobie doświadczenia. Żona zarzeka się, że na kolejne auto z BMW nie da się namówić.

W Volvo podejście i jakości obslugi na zupełnie innym, wyższym poziomie, tam się chciało samochód kupować.

Swoją drogą mam znajomego co rok pracował w BMW, młodszy doradca czy coś takiego i wymiękł przez klientów, mówił, za dużo buractwa wśród klientów. Nie że większość, tylko jednak przychodzi tam masa osób, która z jednej strony dorobiła się kupy kasy i kupuje bardzo drogie auta, a z drugiej zachowuje się jak z rynsztoku.

Edytowane przez i043W
Opublikowano
1 godzinę temu, i043W napisał(a):

W serwisie i finansach już spoko, ale po recepcji, doradcach i sprzedaży takie sobie doświadczenia. Żona zarzeka się, że na kolejne auto z BMW nie da się namówić

Cóż. Ja nie kupuję BMW po to, żeby mnie witali w salonie sprzedaży, tylko po to, żeby cieszyć się jakością prowadzenia 😆
Olewanie mógłbym przeżyć, gdyby auta były tańsze.

Ale fakt: ignorowanie przez sprzedawców kończy się tym, że nie kupuję w Inchcape, do którego mam blisko, tylko u Smorawińskiego, do którego mam daleko.

Opublikowano

Macie namiary na firmy które dają najwyższe upusty na BMW IX? Dostałem w select 12% ale w Niemczech mogę kupić z upustem 20% od ceny bazowej o 20tyś niższej niż w PL -czyli upust w stosunku do cennika PL prawie 24%

Opublikowano
W dniu 3.05.2025 o 23:19, Dasonen napisał(a):

Ale fakt: ignorowanie przez sprzedawców kończy się tym, że nie kupuję w Inchcape, do którego mam blisko, tylko u Smorawińskiego, do którego mam daleko.

Serdecznie witam w klubie 🙂

Opublikowano

A mnie z kolei wkurzył dealer Volvo, który na pałę i na odwal wysłał ofertę na auto pokazowe. Czarny sedan z czarnym środkiem, ośka, gdy rozmawialiśmy o kombi, 4x4 z jasnym środkiem...

Ludzie...

Opublikowano
12 godzin temu, GDX4 napisał(a):

A mnie z kolei wkurzył dealer Volvo, który na pałę i na odwal wysłał ofertę na auto pokazowe. Czarny sedan z czarnym środkiem, ośka, gdy rozmawialiśmy o kombi, 4x4 z jasnym środkiem...

Ludzie...

Takie samo doswiadczenie mam czy BMW czy Volvo. Trzeba sie dobijac do sprzedawcy i prosic o wyslanie oferty zgodnej z konfiguracja, a pozniej zero kontaktu z ich strony. W tych salonach BMW jeszcze zawsze te recepcje z malo rozgarnieta obsluga. 

Opublikowano

Dzisiaj to już dawno nie te czasy, że oni sprzedają 20 aut miesięcznie, więc i czasu i uwagi nie ma dla klienta. Odkąd BMW przestało być marką premium mają tam tłok jak w salonach KIA czy Skoda. 

  • Haha 1
Opublikowano

Akurat ja problemu z kontaktem i zaangazowaniem nie miałem jak już się sprzedawca połapał, że ja naprawdę kupuję auto, a nie tylko dupę zawracam.

Nie zawsze, ale jak raz byłem w salonie to było jak w ulu, każdy doradca zajęty i masa ludzi czekających. Też byłem zdziwiony, że kurde to nie jak salonie premium aut za grubą kasę, ale no nie wiem, skojarzyło mi się to z jakimś salonem GSM, albo planowaniem łazienek w marketach budowlanych czy Ikei. To nie krytyka i narzekanie, tylko taka obserwacja 😉 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Dzisiaj to już dawno nie te czasy, że oni sprzedają 20 aut miesięcznie, więc i czasu i uwagi nie ma dla klienta. Odkąd BMW przestało być marką premium mają tam tłok jak w salonach KIA czy Skoda. 

BMW nie przestało być marką premium tylko zmienił się do tego dostęp. Dwadzieścia kilka lat temu w Polsce zarobki na tle Europy Zachodniej były dużo niższe, nie było możliwości łatwo dostępnego i taniego finansowania. Zwykle jak ktoś kupował taki samochód to robił to za gotówkę, dlatego się sprzedawało 20 samochód miesięcznie. Ja nadal nie zauważyłem, by były jakieś przesadne tłoki w salonach czasem przychodzi masa ludzi pooglądać, rzadko na coś czekałem. W Toyocie z kolei czasami ciężko jest wejść do salonu i są kolejki do handlowców jak w spożywczaku. 

Edytowane przez GrzegorzKo
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Szukam BMW w leasingu 

320i touring,

330i touring 

520i touring 

 

1. Jakie rabaty ostatnio mieliście? 

2. Jakie warunki leasingu? 

3. Możecie polecić jakiegoś handlowca z Warszawy i okolic z którym można wynegocjować dobra ofertę?

Czy opłaca się czekać na koniec roku i wyprzedaże? Jakie macie opinie?(Chciałbym załapać się na 150k amortyzacji) 

  • Moderatorzy
Opublikowano

W BMW nie ma wyprzedaży 🙂 To nie Toyota, rabaty są ale indywidualne i warto podzwonić po różnych dealerach. Moim zdanie Wakacje to najlepszy czas na zakup, bo w wielu salonach mało ludzi się przewija i sprzedaż niska --> sprzedawcy muszą się czymś wykazać, więc dają lepsze upusty. 

Będziesz Miał Wydatki

 

 

Opublikowano

Od nowego roku najprawdopodobniej będą nowe niższe limity amortyzacji na zakup auta na firmę. Zamiast 150k będzie tylko 100k. Więc kto planuje leasing niech nie czeka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 godzin temu, darosso napisał(a):

Od nowego roku najprawdopodobniej będą nowe niższe limity amortyzacji na zakup auta na firmę. Zamiast 150k będzie tylko 100k. Więc kto planuje leasing niech nie czeka.

leasing się nie opłaca odkąd wprowadzili w ogóle limity .....

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, wehyr napisał(a):

leasing się nie opłaca odkąd wprowadzili w ogóle limity .....

Leasing się dalej opłaca, tylko trzeba sobie to przeliczyć. Ja płacę 96,77% ceny auta z faktury w swojej konfiguracji leasingu i sposobów odliczeń. Licząc tylko koszt leasingu, bez innych zakupów związanych z autem. Da się zejść niżej. A jak ktoś ma dobry leasing, podatek linowy jako formę rozliczania to w zasięgu okolice 80% ceny auta przy założeniu ceny z faktury 300 tyś i dwóch leasingów, pierwszy do 150 tyś zł wykupu i drugi do 1% wykupu. Żadna osoba prywatna nie ma takich możliwości przy zakupie za gotówkę. Oczyście co po wykupie to nie muszę tłumaczyć, doradca podatkowy podpowie jak to najlepiej zrobić. 

Edytowane przez palusik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.