Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 10.08.2025 w Odpowiedzi
-
Głównie Austria i Włochy (urlop) więc 130-140. Do tego ogólnie jeżdżę spokojnie. Mając 318 nikt mi zatem nie zarzuci, że nie wykorzystuję potencjału auta ... bo ono nie posiada potencjału4 punkty
-
Jestem już przekonany, że z tym wyciszeniem, jakością harmana, zawieszeniem, przyspieszeniem, jakością wnętrza, przestrzenią w samochodzie, wygodą foteli to jest wszystko jak dyskusja czy lepsze są naleśniki czy pierogi xD Co gość, to inna opinia.3 punkty
-
No widzisz, a dla mnie ta ławeczka to nieporozumienie totalne. Przy rozłożonej ciężko siagnac głębiej do bagażnika. Żadnego sensu w niej nie widzę poza możliwością siedzenia na niej (tylko po co miałbym to robić?). Jak widać różni ludzie mają różne potrzeby, inaczej świat byłby nudny ....3 punkty
-
Ja się akurat bardzo cieszę. Czy Neue Klasse mi podejdzie? Nie wiem, bo koncept zawsze jest lekko skrajny, a dopóki nie wiadomo co dokładnie bmw zaprezentuje, to nie będę się wypowiadał. Cieszy mnie jeszcze fakt, że z pewnością trafiłem na swego rodzaju peak jakościowo-stylistyczny jeśli chodzi o X5. To auto podoba mi się praktycznie w każdym calu i raczej nie będę go zmieniał przez dłuższy czas. Niemniej z ciekawością patrzę na to co internet pokazuje w kontekście G65.3 punkty
-
2 punkty
-
700 to mało jak na dotarcie. 2000+ to odpowiedni moment.2 punkty
-
1800zl przy 40i to chyba cena bez żadnej promocji/rabatu. Ja robiłem wymianę za 1100zl w m60 (prawie 12litrow oleju). BMW Tłokiński Łódź2 punkty
-
Ja też właśnie jestem zdziwiony tymi opiniami, że coś jest nie tak z wyciszeniem. Jestem osobą bardzo wyczuloną na dźwięki i na prawdę w tej klasie to nie spotkałem niczego lepiej wyciszonego od m340. Do 150 można wręcz szeptem rozmawiać z drugą osobą, przy wyłączonym radiu. Tak jak wcześniej pisałem, mam porównanie do BMW F40 i Volvo v60, to jest przepaść na korzyść m340, gdzie jest w zasadzie idealna cisza w stosunku do jedynki i volvo. Audi A4 znaczniej lepiej, ale i tak gorzej niż m340. Jedyne miejsce, które mogło by być dodatkowo wyciszone to z tyłu ta goła blacha w bagażniku i wtedy to już na prawdę nie byłoby się do czego przyczepić. Oczywiście, są samochody dużo lepiej wyciszone, ale to nie w tej klasie.2 punkty
-
No cos ty? Mechanicy uwielbiaja takie sytuacje. Zakladanie uzywki dostarczonej przez klienta, dziala, super, nie dziala, tez super, zepsuje sie, nie nasz problem...2 punkty
-
Moim zdaniem po sytuacji z 5ką, gdzie zapowiadają szybki LCI, nie zrobią tak radykalnych zmian jak chcieli jeszcze moment temu. Liczę, że choć trochę zachowają umiar - X5 to jednak jeden z motorów napędowych sprzedazy. Chociaż patrząc co spotkało X3 to nie wiem czy się nie łudzę (tutaj sytuację ratuje stary model GLC i szkarada w środku Q5). Jak dla mnie obecnie BMW broni się głównie silnikami w nowych modelach - 40i zdecydowanie lepsze od konkurencji, 40d podobnie. I pewnie to trzyma sprzedaż.2 punkty
-
Gdy ostatnio sprzedawałem auto, kupiec nawet nie zajrzał do książki serwisowej. A prowadziłem ją bardzo skrupulatnie. Bardziej interesowała go to że auto nigdy nie miało kolizji ani uszkodzeń i to jak to możliwe że przez 10 lat przebieg był tylko 100k. Kupiec kupcowi nie równy. W przypadku tego auta. Mam na faktury, mam dokumentację fotograficzną z wymiany. Wątpię aby kiedyś mi się to przydało. Sprzedam go może za... następne 10 lat. Zresztą jak ktoś chce marudzić to znajdzie sobie powód. Mi bardziej zależy mi na bezawaryjności auta i dlatego wolę sam zadbać o auto w takim zakresie jakim potrafię i mogę. Filtry wymieniam sam, ozonuję wnętrze również sam 2x w roku. O powłoce ceramicznej już kiedyś pisałem - też zrobiłem sam Paliwa jeszcze nie rafinuję ale korzystam z dobrych stacji i konkretnego rodzaju paliwa. Parkuję w cieniu, myję auto często, szczególnie w zimie. Nie oszczędzam na materiałach i podzespołach. Nie ruszam zaraz po odpaleniu na zimnym silniku. Pasażerowie znają zasady: auto to nie restauracja, śmieci zabierasz ze sobą, nie wsiadasz w brudnych ciuchach, otrzep buty przed wsiadaniem Ot takie tam zwykłe rzeczy ale sprawdzały się w poprzednim aucie.2 punkty
-
Obeznany warsztat wymienia statycznie i nie kupuje maszyny, warsztat co sie nie zna, kupuje aby swiadczyc uslugi i wmawiac ze tylko dynamiczna....2 punkty
-
jak sprzedawałem poprzednie auto (ponad 20-letnie, 560tyś km przebiegu) kupujący kupił raport. Auto było z francji, miało jakąś przygodę tam - maska miała szpachlę na sobie i zderzak był w stanie 7/10, zmieniona lampa - wycena szkody 900 euro. Wątpię, czy 3 letnie auto ktoś był w stanie za tyle naprawić, pewnie dlatego przyjechało do Polski. Jak kupiłem auto to ktoś wjechał mi w tył, odwoływałem się od szkody i na jedną szkodę były 3 wypłaty odszkodowania. Car vertical widział to jako 3 osobne szkody, na dużo więcej niż mi wypłacili Więc najlepszy dowód, że nie należy wierzyć święcie w to co tam jest.2 punkty
-
W żaden nie można ufać bezpośrednio. Trzeba przeczytać, przejrzeć, porównać, przemyśleć. Trzeba pamiętać też jak wyglądają realia. Każdy jak ma kolizje, to próbuje do niej wszystko zaliczyć i doliczyć, a to odprysk na szybie, a to skrzypiące lusterko a to ryska na innych drzwiach. Czasem się udaje i później wychodzi duża kwota i 4 elementy, gdzie tylko np. drzwi kierowcy były puknięte. Po prostu, raporty mają pomóc, a nie zastąpić lub podjać decyzje. EDIT: A dwa, miałem kiedyś takie 525d, o które ktoś raczej dbał i byle ryska na relingu, zaschnięty ślad od guano ptaka na lusterku czy odprysk szyby na masce było zgłaszane z AC. Raport na szczęście uwzględniał zdjęcie tych 'szkód', ale 4 letnie auto miało ich 13.2 punkty
-
Gdyby jeszcze nen przycisk od zamykania-otwierania umiejscowili w innym miejscu; ile razy zdarzyło mi się niechcący go nacisnąć kiedy była otwarta2 punkty
-
Dlatego każdy ma wybór, X6 jest świetnym autem jeżeli nie potrzebujesz aż tak wielkiego bagażnika dla rodziny 2+2 a chcesz coś wyższego lecz bardziej sportowego x5 jest za to bardziej praktyczne Mi się bardziej podoba x6, ale ze względu na praktyczność wybrałem x52 punkty
-
Dzięki za miłe słowo W realiach polskich to rzadsze niż 6 w toto Coraz mniej się temat tyczy mojej g21, ale z biegiem lat nie bardzo jest o czym tak konkretniej pisać Mnie się osobiście bardzo spodobał opis wizyty na Monzy by Markok Termin gwk rozwalił system2 punkty
-
Wszystkie dokumenty powinny przyjść kurierem wraz z oryginałem FV po chwili od odbioru auta.1 punkt
-
Nie ogarnia bo nie jest w stanie kodować części sterowników.1 punkt
-
Pierogi Z wszystkim się zgadzam, oprócz kwestii ilości miejsca. Bmw zawsze było ciasne1 punkt
-
To samo dotyczy każdego innego tematu, ktoś coś chce zrobić, zapytać to zaraz kilka postów dalej usłyszy STRACISZ GWARANCJĘ i od nowa tysiąc opinii czy straci czy nie straci.... itd.1 punkt
-
Czy komus udało się zakodować samemu lub u jakiegoś magika inną mapę skrzyni biegów? Chciałbym aby auto trzymało niższy bieg bo obecnie w trybie comfort przy spokojnej jeździe skrzynia zbyt szybko podbija biegi i obroty lecą na poziom 1100-1200. Po 1 nie jest to za zdrowe dla silnika a po drugie powoduje wyczuwalne wibracje (które giną powyżej 1300) Uprzedzając sugestie, tak wiem, że mogę wziąć skrzynię w S ale wtedy obroty sa zbyt wysokie (trzyma okolice 2500) i reaguje zbyt gwałtownie na każde muśnięcie gazu. Sport Individual też nie rozwiązuje problemu, chciałbym żeby wszystko zostało jak w Comfort tylko, żeby przeciągnął te 200-300 RPM przed podbiciem biegu.1 punkt
-
No to u mnie jest super. Można lecieć spokojnie 160 - 180 i normalnie prowadzic rozmowe, a muzyka nawet nie musi byc rozkrecona na 40-50%. Moze nie masz klejonych szyb? Ja mam i przód i po bokach.1 punkt
-
Czołem. No to ja nie będę ukrywał, za czuje rozczarowanie, ale tylko właśnie hałasem podczas jazdy. I to tylko z kół bo silnik jest dobrze wyciszony, szumy aero też mi nie dokuczają (też mam szyby akustyczne). A silnik, tak jak pisał Jacek jest absolutnie wystarczający do jazdy (do codziennej, zwykłej jazdy, żeby była jasność). A na autostradach to (nie uwierzycie ) ja zdecydowanie częściej wyprzedzam, niż jestem wyprzedany. I to mi wystarczy. Miłego dnia. Ps Jutro jeszcze pruje nad Ocean Bałtycki i już się cieszę1 punkt
-
Ja tam uważam, że posiada potencjał Ten motor jest totalnie wystarczający do wygodnego podróżowania i do wyprzedzania tirów na powiatówkach też w zupełności wystarcza A wiem, bo miałem to auto jako zastępcze z ASO na dwa dni. Rozpędza się znacznie lepiej niż zakładałem.1 punkt
-
Jak mial uszczelke to musi zalozyc uszczelke, nie moze kleic na mase, miski sa inne.1 punkt
-
Lutek T - tak, też jak wjechałem kilka razy na jakiś cichy asfalt to byłem w szoku, jaka jest różnica. Widzę, że też masz 318i i niedawno odbierałeś, jakie masz spalanie fabryczne :D? u mnie na ten moment 7.2, ale jeżdżę bardzo spokojnie, 40% trasa i 60% Kraków, widzę, że przy spokojnej jeździe krajówkami można w tym silniku mieć 5l, jestem w szoku. Z tego, co rozpoznaję temat to przychylam się do własnie tego hałasu pochodzącego od opon, no nic, będziemy testować zimówki, może uda się kupić cichszy model. Co do szyb - miałem mieć ale wypadły z konfiguracji przypadkiem.. szkoda gadać, niemniej nie odczuwam z tego powodu dyskomfortu, tak jak pisałem, do tych 150 km/h jest bardzo przyjemnie.1 punkt
-
Moim skromnym zdaniem w tej sytuacji powinno się robić według tego co zaleca producent skrzyni a nie jakieś tam ASO szczególnie że co ASO to inna opinia.1 punkt
-
Kilometry lecą, kolejny serwis porobiony, : - olej w silniku (jak co 10 tysięcy) - olej w skrzyni - dynamicznie tym razem 20l poszło żeby doprowadzić do odpowiedniego koloru - wygląda na to, że statycznie 30k km temu dużego wrażenia na skrzyni nie zrobił, więc warto było poprawić - filtr paliwa, odpowietrzenie za pomocą bimmer-tool - płyn wspomagania - 2 razy odciągnięty zbiornik wyrównawczy po porządnym pokręceniu i w końcu pojaiwł się zielony kolor. a kierownica zaczęła chodzić lżej - klimatyzacja - pełen serwis z odgrzybianiem A z dodatkowych rzeczy w ciągu ostatnich 2 miesięcy: - miechy z tyłu - lewa strona siadała (dzięki Yaz za pomoc!) - wyważanie wału po akcji z zerwaniem giubo rok temu - jeden krzyżak miał luzy, plus małe doważenie i malowanie w pakiecie - czujnik ciśnienia za turbo - rura odmy z oringiem pokrywy zaworów - na szybko trochę wygłuszenia w nadkola udało mi się wrzucić przy okazji sprawdzenia klocków z przodu1 punkt
-
Nie przesadzajcie z tym "szkoda życia" To zajęło 1 godzinę a nie miesiąc. Życia szkoda to jest na nic nie robienie. A tu zostało coś zrobione: raz dobrze, dwa taniej. A będzie taniej jak kiedyś przejdę na tańszy olej jak np. Liqui Molly. Oleju nie wymienia się dla "zapisu" - a przynajmnie ja robię to w innym celu. Mi szkoda dorabiać serwisy szczególnie że dziś jakość ASO jest wątpliwa a obsługa klienta - pożal się boże.1 punkt
-
Oczywiscie ze szkoda zycia tym bardziej ze taka wymiana nie jest nigdzie zapisana a w dzisiejszych czasach, wpis na serwer bmw jest bardzo istotny.1 punkt
-
Obecnie jedyne co kupuję i czemu wierzę to Autobaza, wiadomo nie jest idealna ale wśród innych najlepsza.1 punkt
-
Nie. W pre-LCI dało się to uzyskać poprzez kodowanie. w LCI kodowanie bez blokady chmury chyba wciąż jest niemożliwe, więc raczej nie ma opcji.1 punkt
-
1 punkt
-
Samochód ma 4ry lata, rocznikowo 5 bo to 11.2020 ale przy tym stał jako demo w salonie przez 6 miesięcy (nie jeździł), przebieg na obecną chwilę 109500km, ostatnia wizyta w ASO przy 101500km.1 punkt
-
Jeszcze się za to nie zabrałem, póki co trochę czytałem i nie wiem, czy jak robić, to może od razu wymienić wszystkie moduły na Yellow CSL ale spróbuję ogarnąć najpierw „goodwill”, a jak się nie uda, to będę kogoś szukał1 punkt
-
@słonik40, do szybkiego przemieszczania się. Pisali na forach że na Cayenne dają conajmniej 20% rabatu i faktycznie na Otomoto są już takie oferty. Chyba nie do pogardzenia nie ? Marzysz o spalinowym więc masz ofertę jak znalazł. Pamiętam 2 lata temu jak kupowałem to z bólem dawali 6%. Masz tego pełno i to nawet hybrydy https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-cayenne-ID6Hy0xW.html https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/porsche-cayenne-ID6Hu8Jj.html @BMFun, Dla Ciebie jak znalazł, pisałeś często o hybrydzie a tu masz Cayenne w super cenie. Takich promocji na Cayenne jeszcze świat nie widział. Podobno przy bezpośrednich negocjacjach, spuszczają galoty po same kostki ;-), heheh1 punkt
-
Witam, czas na zmiany , x1 23i umowa przedwstępna podpisana , m35i zamówione . Jeżeli się wyprodukuje to odbiór koniec 10/2025 , jeżeli nie to styczeń 2026. Link do konfiguracji poniżej : https://configure.bmw.pl/pl_PL/configure/U11/11EF/FKTNL,P0C31,S01AG,S01CB,S01DF,S01EN,S0230,S0248,S02PA,S02TE,S02VB,S02VD,S02VF,S0302,S0322,S033B,S03AC,S03M8,S03MC,S03MF,S0402,S0413,S0420,S0428,S0430,S0431,S0459,S0478,S0494,S04FD,S04GQ,S04H2,S04NW,S0548,S0552,S05AC,S05AU,S05AV,S05DN,S0610,S0654,S0674,S06AE,S06AF,S06NX,S06PA,S06U3,S0711,S0754,S0760,S0775,S07CK,S07EW,S07LK,S07M9,S07N7,S0851,S0879,S08KA,S08R3,S08R9,S08TF,S09T1,S09T2,S09TA,S09TB1 punkt
-
Witam serdecznie Koniec historii naszej x1 23i Nawet auta nie wystawiłem a już umowa spisana Kolega z forum zakupił . Odbiór 01.26 autko dzielnie nam służyło , następcą jest x1 26r m35i odklikane wszystko co można było , felgi 20 i na zime 19 cali . Kolor ten sam . Autko spełniło nasze oczekiwania w 100% Pozdrawiam , mam nadzieję nowy właściciel będzie kontynuował wątek1 punkt
-
Obawiałem się obsługi przez tablet w LCI. Na szczęście jest idrive, klawisz mediów, nawigacji, home. Nie jest źle. Po za tym wystarczy powiedzieć Hej BMW włącz wentylację fotela kierowcy i już Jakby nie było idrive i obsługi głosowej, tylko tablet to na prawdę byłoby źle. Ten ekran fajnie się komponuje, jak wsiądziesz to nie ma wrażenia że jest przylepiony jak np. w Tesli. Do tego jest ogromny, co jest dla mnie dużym plusem, bo dobrze widać wszystkie funkcje i obraz z kamer. W Kodiaqu był 8", co jest przepaścią. Bardziej wkurza mnie wspominany wcześniej refleks na szybie przed kierowcą, tego plastiku powyżej HUD. Gdyby nie to, to jest to samochód idealny1 punkt
-
Kolejny urlop i kolejny wyjazd za mną. Tym razem połączenie Włoch i Francji. Chcieliśmy zobaczyć to czego nie zdążyliśmy w maju, czyli Portofino i Genuę, oraz San Remo, Saint Tropez, Monako, Cannes, Awinion i Carcassonne, z tych bardziej znanych. Portofino magiczne i magicznie drogie, Genua mi nie siadła. Pewnie kwestia gustu. Monako dla fana motoryzacji przyprawia o zawrót głowy Oczywiście blichtr, czystość, bezpieczeństwo też robi wrażenie, chyba największe jak się wsiada do pociągu w Cannes i jakby przenosi w czasie wysiadając godzinę później w Monako. Saint Tropez, Monako, czy Portofino to nie mój świat. Piękne, ale mnie taki styl chyba nie pasi, albo zwyczajnie za biedny jestem W sumie Monako zaliczyliśmy dwa razy, bo z racji współdzielonej z moim synem pasji do F1 nie można było odpuścić sobie przejazdu trasą po której przebiega wyścig Generalnie we Włoszech bardzo ułatwiał mi życie mój nieszczęsny spliter, szczególnie w parkingach podziemnych We Francji zauważyłem inną kulturę na drogach. Włochy mają bliżej do partyzantki Franzuz znacznie szybciej wpuści z bocznej uliczki i jednocześnie znacznie szybciej z trąbi Włoch nie wpuści, prędzej po stopach przejedzie, ale można stanąć i zablokować drogę pytając o kierunek i nikt się nie piekli We Francji miałem przyjemność bycia ściągniętym z autostrady przez radiowóz, którego nie zauważyłem w lusterku. Obyło się na reprymendzie Urlop udany, temperatury znacznie przyjemniejsze niż rok temu kiedy często było 40 st+. Lazurowe wybrzeże faktycznie robi robotę, zwłaszcza woda. Wracając przez w sumie przypadek zawitaliśmy jeszcze na Redbull Ring Trochę mnie zastanawiają przednie klocki, mam już 140 tys, a nadal heble z fabryki Kilka zdjęć na dokładkę elaboratu1 punkt
-
podobno serie 5 maja poprawic i dać szybciej lifting .. bo ludzie czesciej biora teraz 3 zamiast 5 ...1 punkt
-
oby tendencja na giełdzie była cały czas taka sama a klienci zagłosowali odpowiednio portfelem. Najszybciej ich nakieruje na poprawny tor. Szybciej będzie nowy model, miejmy nadzieje bardziej udany.1 punkt
-
albo powiedzą "no tak wyszło, taka procedura i nie mamy pańskiego płaszcza, różnica w odcieniu jest dopuszczalna technologicznie" i spadaj pan na drzewo chciałbym kiedyś widzieć ASO które "to oni się martwią"1 punkt
-
N? Nie wiem co to N Po zgaszeniu silnika, nie dotykam zadnych przycisków ani lewarków. Ewentualne przycisk od zwolnienia pasa bezp. I klamkę drzwi1 punkt
-
Udostępniam cennik G31 Touring LCI z kwietnia 2021 oraz X3 gdyby ktoś potrzebował Cennik polski G31 LCI 04.2021 Cennik polski G31 LCI 07.2020 Cennik BMW X3 05.2021 Folder reklamowy BMW 5 Touring LCI Cennik BMW F11 Touring 2011 rok - dla sentymentalistów Cennik BMW 3 Touring 03.20211 punkt
-
Mi się skończyły niektóre usługi na wiosnę , ale również poczekam do listopada na black friday. Nie mam ciśnienia tak, że przestawię się na ten termin.1 punkt
-
Przebieg 2400 km - przy około 2000 km wymiana oleju, cena poniżej, jakby ktoś chciał porównać. To cena z voucherem, który dostałem przy kupnie auta -gdzieś przy którymś etapie konfiguracji wyleciała opcja wentylacja foteli. Niedawno chciałem to włączyć poleceniem głosowym. Dowiedziałem się, że nie mam takiej opcji w aucie Później sprawdzałem i rzeczywiście ostatnie maile z dealerem miały już config bez tej opcji. Jakoś przez pomyłkę to wyleciało, no ale trudno, nie jest to jakaś istotna opcja. - średnie spalanie dotychczas to 12,2 l/100km - na razie wszystko działa sprawnie, żadnych awarii Trochę zdjęć z dzisiaj:1 punkt
-
Moment moment. Naprawdę myślicie (wiecie?), że kodując Comfort Plus i zgłaszając na gwarancji problemy z zawieszeniem wam ją uznają? Bo ja bym się zdziwił. Ba, będąc gwarantem sam bym odrzucił. Rozumiem Start Stop, bo to tylko zmiana domyślnego ustawienie czegoś co można po każdym odpaleniu zmienić.1 punkt
-
Mordo czy ty masz 17 lat żeby nawet nie podziękować na wstępie za kompletne info jakim kolega wyżej cie uraczył? Czy ty myślisz że forum to jest google i roboty tu odpowiadają? Troche kultury i wdzięczności. Nie do mnie, bo ja tam się chuja znam na tym, ale dla administracji tego forum za ich wklad w twoje oszczędności. Ja bym Ci już nie pomógł.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00