Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.07.2025 w Odpowiedzi
-
Jak dla mnie to dyskusje o tym gdzie lepsze paliwo można sobie odpuścić. Pamiętam te artykuły o jakości paliwa, gdzie okazywało się, że pod niejednym marketem było lepsze niż np. na Orlenie. Druga kwestia, nawet jeżeli gdzieś było robione takie badanie 3 lata temu i paliwo było OK, to nie ma pewności, że dzisiaj ten poziom jest utrzymany i na odwrót. Zatem w dużym skrócie wróżenie z fusów.5 punktów
-
Udostępniam cennik G31 Touring LCI z kwietnia 2021 oraz X3 gdyby ktoś potrzebował Cennik polski G31 LCI 04.2021 Cennik polski G31 LCI 07.2020 Cennik BMW X3 05.2021 Folder reklamowy BMW 5 Touring LCI Cennik BMW F11 Touring 2011 rok - dla sentymentalistów Cennik BMW 3 Touring 03.20215 punktów
-
Karolina, zdejmij ten procent, bo klient jednak nie jest pelikanem jak zakładaliśmy..5 punktów
-
4 punkty
-
Ja tankuję 98 tylko i wyłącznie na Orlenie, bo istnieje Orlen Pay. Płatność aplikacją, nie trzeba wchodzić na stację i faktura na maila - za duża wygoda, żeby korzystać z innych stacji.3 punkty
-
Bardzo podoba mi się E klasa i myślałem, że tym razem wreszcie kupię Merca zamiast kolejnej Beemki. Dostałem na weekend E 220d 4Matic. Autem jezdziło mi się w sumie fajnie ale: spodziewałem się po Mercu bardziej komfortowego zawieszenia ( bez pneumatyki ), fotele jak dla mnie mają za mały zakres regulacji więc siedzi się za wysoko i mimo regulacji długości siedziska są za krótkie, również kierownicy nie mogę sobie przysunąć do siebie tak jakbym chciał ( mam 190 cm ). Najbardziej przeszkadzało mi jednak wyciszenie silnika. Wyraznie słychać, że pod maską jest diesel. Jak już jedziemy ze stałą prędkością to jest cichutko ale podczas przyspieszania silnik słychać wyrażnie i ma on nieprzyjemne brzmienie. Finalnie skończyło się na 520d z zawieszeniem profesional które wszystkich tych minusów jakie miał Merc po prostu nie ma. Mimo 21" felg komfort jazdy jest świetny. W ogóle nie czuć, że mamy takie duże koło. Skrętna tylna oś robi robotę, auto zawraca jak kompakt. Fotele są większe i wygodniejsze niż w MB i maja ogromny zakres regulacji tak samo jak kierownica. Auto jest bdb wyciszone. W mojej opinii szumy od wiatru porównywalnie z MB ale wyciszenie od silnika dużo lepsze. Jak ktoś ze mną jedzie to zawsze zwraca na to uwagę. Po prostu nie słychać, że jedziemy dieslem. Słychać jedynie ciche mruczenie spod maski. Jakość wnętrza moim zdaniem porównywalna w obu autach. W każdym można by się do czegoś przywalić. Proponuję zawsze zajrzeć tam gdzie nikt nie zagląda. Zobaczcie np. jak BMW wygląda pod maską i od spodu, a jak MB. Jak wszytko jest ładnie zabudowane osłonami. Aż przyjemnie się patrzy. To po takich rzeczach można ocenić jakość auta i czy się starali.3 punkty
-
Ciężko jednoznacznie powiedzieć, to zależy od stanu (zdrowia) oraz naładowania akumulatora. Dla bezpieczeństwa zawsze, aczkolwiek realne ryzyko uwalenia modułu jest tylko podczas flashowania bootloadera. Bo jak SW sie wysypie a bootloader działa, to w 99,9% (jak nie w 100?) po prostu od nowa się flashuje moduł. Taka seria 7 G11 powiedzmy bliska full wypasu programuje się około pótorej godziny. Część modułów można flashować jednocześnie. Nadłużej idzie headunit, moduł kamer jeśli dobrze pamiętam. Można też drugie auto na kablach podpiać, lub po prostu drugi akumulator. Jak ktoś nie ma prostownika, może też monitorować napięcie. Jak spadnie poniżej 11,8V to warto się wstrzymać. Nie trzeba też flashować wszystkich modułów jednocześnie - tzn. jednego dnia. Można rozłożyć sobie to na 2-3 razy. Nie mniej jednak jeśli ktoś zaczyna z tym przygodę dopiero, a nie ma stalowych jajec to lepiej od kogoś prostownik pożyczyć i to taki mocniejszy. Ludzie sobie radzą zasilaczami ATX czy serwerowymi przerobionymi.2 punkty
-
Austriacy jako nieliczni mają na autostradzie 100km/h z przyczepą lekką. A u nas śmieszne 80.2 punkty
-
Przy odbiorze auta to sobie możesz wywalczyć ciepła kawe w poczekalni. Negocjuje się takie rzeczy ale przed złożeniem zamówienia.2 punkty
-
Bo życie jest striptiz transwestyty: wszystko pięknie, ładnie, aż tu nagle c**j2 punkty
-
Panowie, w końcu odebrałem moje x5 Mam dwa pytania na szybko: Dlaczego jadąc na aktywnym tempomacie mając ręce na kierownicy (droga szybkiego ruchu) nie świecą mi się zielone kontrolki na kierownicy? Gdzie sprawdzić do kiedy mam gwarancję?1 punkt
-
1 punkt
-
W Europie żaden wydech nie da efektu, dopóki nie usuniesz OPF Tanszym rozwiązaniem są kontrolery klap. Ustawiasz n 100% i masz prawie “wolny przelot”. Żaden akcesoryjny wydech nie da większego uzysku brzmienia Mozesz jeszcze rozważyć wymianę rur za kolektorem (downpipes), albo wydłubać OPF… ale to zabawy dla tych, którym gwarancja do niczego nie jest potrzebna1 punkt
-
1 punkt
-
@luk_byd, o ile dobrze pamiętam, Ty posiadasz dość dużą wiedzę jeśli chodzi o programowanie, w jakich momentach będzie wymagany prostownik podczas programowania?1 punkt
-
Pobierz sobie ista 4.39.20 Jest to wersja ktora jeszcze nie wymaga aktywacji, sa polskie bazy https://www.google.com/search?q=ista+4.39.20&num=10&sca_esv=613cc7993e3f5318&sxsrf=AE3TifPoscq7C7RBMHXqWGeejxdaJtFi8w%3A1753359245925&ei=jSOCaIagOIGj3QPFw6P5Ag&ved=0ahUKEwjGmpGYvNWOAxWBUXcKHcXhKC8Q4dUDCBA&uact=5&oq=ista+4.39.20&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiDGlzdGEgNC4zOS4yMDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIFEAAYgAQyBRAAGIAEMgUQABiABDIIEAAYgAQYogRIoQpQ8AVYlwhwAXgAkAEAmAFToAH0AaoBATO4AQPIAQD4AQGYAgSgAoUCwgIIEAAYgAQYsAPCAgkQABiwAxgHGB7CAgsQABiwAxgHGAoYHsICCBAAGIAEGMsBwgIFEAAY7wWYAwCIBgGQBgqSBwE0oAexGbIHATO4B_8BwgcDMi00yAcO&sclient=gws-wiz-serp Jest tam bardzo prosty instalator. Pare razy dalej i masz. Nie wystarczy Ci miejsca na bazy do programownia (PSDZData full - SDP). Jeśli będziesz chciał programować to i tak lepiej przez E-Sys, a baze danych możesz na pendrive czy zewnętrznym dysku umieścić. Jak masz tylko jedno USB-C - kup takie coś: https://www.x-kom.pl/p/1310878-hub-usb-baseus-5w1-ultra-joy-usb-c-hdmi-2x-usb30-pd-rj-45.html Będziesz mógł nadal ładować, używać innych rzeczy na USB i będziesz miał tam też lan. Przy programowaniu tylko uważaj żeby się nie wypieło itp. E-Sys nowsze wersje wymagaja aktywatora do kodowania NCD, do kodowania po FA/VO - wystarczy bez. Do programowania również bez. Do pracy E-Sys/ISTA - nie jest potrzebny internet, chyba ze do esysowego launchera, ktory sprwadza licencje online, ale to nawet kiepski net starczy. Przy odpowiedniej konfiguracji, możesz nawet z OBD kabel enet połączyć do routera - jak nie masz RJ45, a do routera po WiFi sie połączyć, lub kupić adapter E-NET WiFi: https://pl.aliexpress.com/item/1005008843761243.html Troche wolniejszy, ale da rade.1 punkt
-
Dla jasności, jestem po Twojej stronie, tzn. przede wszystkim takie coś nie powinno się zdarzyć. A skoro się zdarzyło, to ma być naprawione tak, aby nie było nic widać. Jeśli nie potrzafią spasować, to po prostu fuszerka. Z opisu wynika, że nie kazali ci spadać na drzewo, ale naprawiali, choć efekt nie jest satysfakcjonujący. Czy aktualnie odrzucają dalsze poprawki, że chciałeś wciągnąć w to importera? Ale tak wcielając się na chwilę w adwokata diabła, ciągle uważam, że oczekiwania iż importer będzie wszystko nadzorował, każdy serwis, każdą sprawę niepoprwanego spasowania zderzaka, jest imho trochę nierealnym oczekiwaniem. Nie wiem, może ja źle odczytuję Twoje wpisy i emocje, ale po prostu używasz dość mocnych stwierdzeń. Tak na marginesie jakie ma znaczenie, że liczą tyle a tyle za 1h pracy? Nawet gdyby było połowę mniej, czy był to serwis nie ujmując Dacii, to takie historie nie mają prawa się zdarzać. Może gdybym kupił nowe (fabryczne) auto za 2k, to nie oczekiwałbym że będzie wytrzymałe i raczej nie spodziewałbym się wiele, ale nie ma takich. Co nas, jako klientów obchodzi ostatecznie, że komuś się stało, ma być dobrze i nikt nie chce naprawiania auta, które było w pełni sprawne. To git było trochę gónolotne i ze strony tamtej strony. Masz rację oczywiście opisując procedurę, no może w przypadku dużego szczęścia z racji świeżego auta, kolor by się wstrzelił i nie trzeba by cieniować, załóżmy wariant bardzo optymistyczny. Choć wiadomo, że nic nie zastąpi fabrycznie, w całości malowanej karoserii. Dlatego byłem po stronie tego człowieka, a opisałem tutaj, aby pokazać sposób myślenia drugiej strony - w stylu "jejciu, no ale co się stało, zmienimy i luz. Jak można oczekiwać wymiany auta".1 punkt
-
Ista najnowsza jaką uda Ci sie znaleźć.Do tego bazy BLP(potrzebne) i SDP(tylko do programowania) Często są w takim specjalnym instalatorze także raczej z wgraniem nie powinno być problemów. Pełna ista zajmuje bardzo duzo miejsca i te 350gb raczej Ci nie starczy.. takze tylko podstawa. Kabel Enet kupisz na portalach pewno za 50zł. Jak nie masz werjścia ethernet to ogarnij przejściówke usb-ethernet. Program jest dosyć intuicyjny także powienieneś dać rade1 punkt
-
Ma tj. aby być pewnym że piszemy o tym samym. Jadę na trybie jazdy autonomicznej dojeżdżam do samochodu przede mną który stoi. Mój samochód też się zatrzymuje sam i jak samochód przede mną rusza też rusza sam ALE ()!!) nie zawsze albo inaczej rzadko kiedy. Najczęściej muszę sam dotknąć gazu. Czytałem gdzies ,że chodzi o długości ile samochód stał tj. 30sekund np to sam nie ruszy ale wydaje mi się ,że to nie o to chodzi. Po prostu system wymusza by samemu ruszyć aby być pewnym. Być może w proffesional to zawsze działa a w nie proffesional rzadko kiedy.1 punkt
-
Tak, tak, w Wola Parku podobnie. Auchan ma jakiegoś HyperOila. Dopóki się księgowa nie czepiała o liczbę faktur, to tankowałem tam.1 punkt
-
Touring Na poważnie to też nad morze miałem wyższe spalanie bliżej 8,5l ale wyższe prędkości. Zauważam, że jak zawsze jestem w DE, Austrii czy Włoszech i tankuję paliwa premium to zawsze mam niższe spalanie. Od lat te same wnioski... jakby inna kaloryczność co by było dziwne...1 punkt
-
Ja używam innego produktu dającego podobny efekt ale o sporo dłuższym działaniu. Na opakowaniu niby 6 m-cy ale realnie to 3-4. Łatwy w ręcznym nakładaniu i polerowaniu.1 punkt
-
Wow, takie samo spalanie na takiej samej trasie uzyskałem w F11 20d RWD. Również 2+2, silnik B47. Bardzo mało pali to 40d.1 punkt
-
1 punkt
-
Wiekszosc trasy na sport indywidual. Skrzynia w komfort reszta w sporcie. ps podziwiam jak ktos jest wstanie nowymi bmw jeździć przepisowo. Przy 120 jest taka cisza i nuda ze idzie zasnac1 punkt
-
Sprawa rozwiązana dziś. Okazało się, że koledze jakiś uczciwy sprzedawca wcisnął kod na 3 lata, a nie lifetime Ostatnia możliwa aktualizacja była EVO 2025-1, doatego przy kolejnej poprosił o FSC.1 punkt
-
To coś zdecydowanie nie tak. I teraz trzeba rozbić na szczegóły: 1) Możesz osiągnąć średnią 160 km/h , na odciniku 100 km jazdą szarpaną.. gaz - hamulec, ostre przyspieszanie i rozpędzanie się grubo powyżej 160 km/h aby utrzymać średnią 2) Możesz mieć w miarę pustą drogą i jechać na ACC 160 km/h .. i też mieć średnią 160 km/jh W przypadku 1 - auto spali dużo więcej i wtedy te 11 l w klekocie jest możliwe, ale benzyna spali z 3 litry więcej W przypadku 2 - 40d pali okolo 9,5-10,5l Dlatego średnia prędkość nie jest równa. Aby móć obiektywnie sprawdzić ile Diese vs benzyna spalają, to dwa identyczne auta (opony etc) , na identycznej trasie , tego samego dnia przy tej samej pogodzie. Ja już nie raz pisałem 45e w firmie jak ja cisnę .. to potrafię bez problemu mieć 15-17 litrow . .ale jazda wlasnie szarpana i szybka. Przy tej samej jezdzi diesel 40d pali do 12l. I jeszcze jedno na koniec co juz pisalem - Spokojna jazda na tempomacie diesel vs benzyna bedzie max roznica 1-2 litry - Szarpana jazda.. to juz roznice potrafia dochodzic do 4 litrow ..1 punkt
-
Nie wiem czy źle czy może masz jakiś poniedziałkowy model. W moim LCI pierwszy przycisk trzyma się już 11 lat i 200k km . Ale ja jestem chyba jakiś inny, tego przycisku nie używam prawie wcale. Po co? Automatyczna blokada skrzyni jest w zupełności wystarczająca.1 punkt
-
Opisywałem sytuację z X1 F48 której już nie posiadam od ponad 2 lat i tam nie miałem HUDa.1 punkt
-
Do osób które odbierały niedawno auta, co wywalczyliście w gratisie? Ja sobie w innym aso załatwiłem po znajomości koła zimowe, dywaniki zimowe oraz matę bagażnika, przy przeglądzie zerowym zamówiłem montaż kamery eye 3.0 i jak w rozsądnej cenie będzie to planuje dokupić BSI+ i nie wiem co mogę od nich wyciągnąć jeszcze w gratisie na odbiór auta? Voucher na wymianę oleju po 2500km? Etui do kluczyków? (Żonie podoba się to błyszczące z cyrkoniami) jakaś zniżka na akcesoria typu bagażnik rowerowy?1 punkt
-
1 punkt
-
Co do jakości - dolna część deski (ta poniżej dekoru) to dramat. Dół tunelu środkowego również - w G30 był pokryty czymś miękkim, tu mamy chamski plastik, ale... jeden z kolegów wyżej napisał, że denerwuje go, że podczas cofania wyzwaniem jest włączenie ogrzewania kierownicy czy zmiana temperatury nawiewu. Nie traktuj tego jako przytyk, ale jak cofam autem, to jestem zajęty cofaniem, nie zmianą temperatury, utworu czy innych rzecz, bo przeważnie to cofanie trwa do minuty czasu (przy parkowaniu). No chyba, że ktoś trzaska kilometry na wstecznym, wtedy rozumiem. Z drugiej strony sterowanie głosowe działa rewelacyjnie, więc zamiast klikać, możesz kazać autu zrobić te wszystkie czynności za Ciebie. Jedyne, czego tak naprawdę szkoda mi w G60, to tego, że nie ma szyb akustycznych czy masażu w fotelach (to było takie moje małe marzenie, że jak będę kupował samochód z salonu, to go skonfiguruje i chciałbym coś takiego mieć). No i nie mam, ale da się żyć. Drugim poczuciem "straty" jest to, że w G60 siedzi się bardzo wysoko, dla mnie jak w Suvie. Już nie mam tego miłego uczucia, które towarzyszyło mi w F10 i G30, że auto jest bardzo komfortowe, ale jakbyś chciał się poczuć jak kierowca wyścigowy, to masz to na wyciągnięcie ręki. G60 to taka kanapa, ale wydaje mi się, że pod względem właściwości " komfortowych" bije G30 na głowę. Jeszcze nie sprzedałem G30 i jak raz w miesiącu do niego wsiądę to mam poczucie, że siedzę w 3er. Ale jak już tak marudzimy na BMW to mogę Wam sprzedać ciekawostkę. Mam w firmie Forda transita (tego małego a la vw caddy) oraz BMW F21. Do przejechania się gdzieś na szybko 1er jest fajne, zwłaszcza jak chce się popałować, ale transit jest dużo wygodniejszym autem np. w trasę. Ustępuję 1er tylko wyciszeniem.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale z tym Bentleyem w srodku to sie tak nie rozpedzajcie. Nie dalej jak tydzien temu bylem wieziony kilkoma i we Flying Spurze odkrylem ze tez nie ma flockowania kieszeni w drzwiach. OK - moze byla to skora, no ale miekkiego flocku nie. Audi A6 bardzo ladne z zewnatrz, ale w srodku tandeta. Zona skwitowala, ze jak Skoda i nie ma tematu. Co do E-klasy i dzwieku silnika to zgodze sie ze przy niskich predkosciach on jest zadziwiajaco mocno slyszalny (E200 benzyna), no ale juz przy stalej predkosci z pakietem akustycznym to jest przepasc wobec G30. Moze nie poziom Bentleya, ale naprawde z pneumatyka i dociagami (hehe) to jest mocno wyrozniajace sie auto na tle tego co mozna dzis dostac w tym segmencie.1 punkt
-
Mam w e60 fabryczny styling 135 które mają 8j szerokości i et 20 i opony w dokładnie takim rozmiarze czyli 245/40 r18 i tak też wyszło z fabryki. Także taka opona jak najbardziej na feldze 8j się sprawdza, co do ET to w xdrive jest inne niż w RWD. Jak otworzysz drzwi kierowcy to na słupku powinna być tabelka z rozmiarami opon i ciśnieniami powietrza odpowiednimi dla twojego modelu.1 punkt
-
Dlatego kupowanie dla siebie 520d czy E220d jako auto premium jest bez sensu. Z gów.. bata nie ukręcisz. Zawsze będzie rzęcholił jak skoda . Zapłacić trochę więcej i kupić E450 lub 550e. Niestety w Europie jesteśmy skazanie na plugina w BMW. W USA dalej można kupić 540 bez baterii1 punkt
-
Z prawnego punktu widzenia nie, natomiast za marką, czy też metką, idą obietnice. B&W było obietnicą dźwięku na (w domyśle) najwyższym poziomie. No właśnie - było, bo właśnie zeszli na poziom gdzie kupujący dostają znaczek bez realnej jakości dźwięku. Ludzie dali się nabrać (choć nie powinni, patrząc na cenę zestawu, no ale możemy uznać, że część pomyślała, że to promocja) i stąd rodzą się pretensje.1 punkt
-
Gra jak gra. Jeżeli twierdzisz, że to "rebranding:", to masz do tego prawo. Ale co to zmienia? A na czym to wprowadzanie w błąd miałoby polegać? Zauważ, że B&W, jako producentowi nobliwego sprzętu nie przeszkadza, że to to nazywa się "B&W" w G60. Oni chyba byliby zainteresowani pilnowaniem takiego wprowadzania w błąd Nie przeczę: ja byłem pozytywnie zaskoczony widząc w cenniku ile sobie winszuje za fajną metkę BMW w tym modelu. Za tą metką idą oczekiwania. I tu - jak to w życiu bywa - oczekiwania jedno a rzeczywistość drugie. Ale czy ten nomen omen rozdźwięk nazwałbym wprowadzaniem w błąd klienta? Równie dobrze można zarzucić, że modele z 4 cylindrami i pakietem M to wprowadzanie klienta w błąd. A przecież nikt tak nie powie. PS. Mam w trójeczce H&K i tam gra ten system dużo gorzej niż B&W w G60. Przy bezpośrednim porównaniu różnica się duża. Nie ogromna, nie miazga i takie tam. Jest bardzo znacząca i głuchy od razu rozpozna. Ale to oczywiście trójeczka i H&K tam to niekoniecznie H&K z G30. I jeżeli tak jest, że H&K w G30 gra dużo lepiej niż w G20, to nie znalazłem opinii, że to wprowadzanie w błąd klientów G20, bo skoro H&K, to powinno grać zawsze na określonym poziomie...1 punkt
-
Update końcowy: okazało się, że mechanik zamontował poduszki Lemforder, a nie OE. Po założeniu OE drgania i wszystkie inne dziwne wibracjo bujania ustały., Jak porównaliśmy OE i Lemforder to guma w OE jest zupełnie inna - miekka i jakby gęstsza. 3 Także panowie - gumy do BMW radzę brać tylko OE, bo Lemforder jak widać okazał się szrotem i nie spełniał swojej roli. 3 lata szukania i trochę pieniędzy:/ temat do zamknięcia1 punkt
-
1 punkt
-
Akurat to by musiał być Karol, ale w sumie dziś to nic nie wiadomo1 punkt
-
Tak by było. W ogóle podejście salonu jest delikatnie mówiąc słabe (o tym poniżej). Mi w Skodzie tak wpierali jak wydali auto z rysą pod szybą klapy bagażnika przez całą jej długość. Rysa do gołej blachy. Po drobnej przepychance, dali komplet felg 19" (wtedy to były jakwiększe seryjne). Moja sprawa na razie nierozwiązana, widać, że grają na czas. Odnośnie wgniotki mają ją wyciągnąć bez śladu. Poprosiłem aby w ramach dobrego gestu dorzucili matę do bagażnika i wymianę oleju w silniku. Otrzymałem odpowiedź, że nie, tak się nie da. Po dłuższej rozmowie i mojej prośbie, sprzedawca ma pogadać z kierownikiem... W międzyczasie wyszedł kolejny kwiatek. Podpisując aneks na oświetlenie dachu sky lounge i z racji niedostępności - usunięcie koła zapasowego, pani od finansowania "zapomniała" wysłać do mnie mową kalkulację leasingu. Podobno tamtego wniosku już nie mogą przerobić i musiałem złożyć wczoraj druki o nowe finansowanie, które miało być na identycznych warunkach. Ponoć z racji dodania Sky lounge (około 2200zł po tych zmianach wzrosła cena) muszą zrobić nową umowę. No ok, jak te same warunki to proszę. Wycofali stary wniosek, dostałem nową kalkulację, z którą nie koniecznie się zgadzam. Zmienili deklarowany roczny przebieg z 15000km na 10000. Ceny też zupełnie inne. Poprosiłem o ponowne przeliczenie na 15000km i zmianę cen. Już wyszło lepiej, ale nadal sumarycznie o około 3000zł za dużo. Okazało się, że oprocentowanie się zmieniło ze 110% na 111%. Gość od finansowania, który zastępuje panią, która mnie obsługiwała twierdzi, że nie ma wpływu na oprocentowanie. Normalnie ręce opadają. Sam już nie wiem co robić, czy w takim przypadku w ogóle odbierać ten samochód. Do tego jeszcze ironiczne podśmiechy finansisty - to co, jak nie damy panu maty do bagażnika, to pan nie odbierze samochodu? Kolega wyżej dokładnie napisał, że salon BMW zamienia się w turecki bazar. Nic dokładnie się nie ustali, o wszystko trzeba wręcz błagać. Nie oczekuję nie wiadomo jakiego zachowania, ale salon premium powinien trzymać jakieś standardy. Napisałem do sprzedawcy co myślę o tej sytuacji. Zobaczymy co z tego będzie. Na razie to jestem wk....y1 punkt
-
1 punkt
-
BMW. Mój sprzedawca do tej pory bardzo dobrze do mnie podchodził. Zobaczymy jak to teraz rozwiąże. Żonie się podoba. Mi po czasie też. Przynajmniej ma swój charakter i nie jest szary, biały czy czarny jak teraz każdy samochód.1 punkt
-
Piekna gablota Moim zdaniem do zrobienia zawieszenie,felga,wydeszek ale to tylko moje zdanie.1 punkt
-
Tak w ramach ciekawostki to fajne porównanie G60 i E39 https://youtu.be/FJU9f03z_Vw?si=FeShO4OPE9fQnQzV1 punkt
-
Sorki ale to wszystko trąci remizą. Zdaje sobie sprawe ze sa rozne gusta i teraz taka moda ale nie nie idź tą drogą!1 punkt
-
Wbrew pozorom jest naprawdę spory wybór filtrów kabinowych do iX - od uznanych producentów jak Mann czy Mahle przez Febi, Filtron aż do różnych „chińczyków”. I od zwykłych papierowych, poprzez wyposażone w warstwę z węglem aktywnym, aż do najskuteczniejszych z węglem aktywnym oraz dodatkową warstwą antybakteryjną. Ja polecam filtr marki HENGST model E7907LB - to filtr z węglem aktywnym i właśnie warstwą antybakteryjną. Jest o połowę tańszy niż Mann czy Bosch (w wersjach z obiema ww. warstwami), a jednocześnie bardzo dobry. Oryginalny filtr BMW, który miałem u siebie po ostatnim przeglądzie, to natomiast produkt Mahle w wersji tylko z węglem aktywnym.1 punkt
-
To gdzie to zabierać? Petryn testował M5 to stwierdził, że samochód służy do jazdy między stacjami benzynowymi W trasę słabe, na tor słabe. To już lepiej kupić M3 + X3 w tych samych pieniądzach i będzie człowiek bardziej zadowolony. Serio nie wiem dla kogo to jest samochód. Przyspieszenie jest super, ale wybierając samochód z realnym zasięgiem 300km za takie pieniądze to serio bym rozważył elektryka np. Tycana.1 punkt
-
Opinia śmierdzi postem sponsorowanym - sorry. Czy ty na pewno widziałeś te tandetne plastikowe klamki wewnętrzne, brak (!!!) lub tanią listwę główną, przyciski otwierania schowka w twardym piano black, kieszenie bez wyłożeń, szklany dach bez otwierania? Widziałeś plastiki z tyłu foteli? Widziałeś ciężki brzuch (pomalowany na czarno)? Wiesz o 300 kg nadwagi vs poprzednik? O tym, że fotela już sobie nie ustawisz w trakcie jazdy, bo przyciskami raptem kilka płaszczyzn a reszta w tablecie? Co z silnikami? Jakieś dziwne jednostki (albo prąd, albo za słabe - nawet 40d jest skastrowana z mocy tzn. marketingowo 30d zostało przemalowane na 40d jak w G70) a najlepszego co było, czyli 40d 340 KM i 40i 333 KM już nie doświadczysz. Brak fotela M, nawet zawieszenie zostało jeśli dobrze widziałem pozbawione aktywnych stabilizatorów. Dla mnie to jakiś nieśmieszny żart z serii 5. Nazwanie „cackiem” auta, które jest tak znacznym downgradem w stosunku do poprzednika - ktoś w marketingu za mocno się rozpędził1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00