Skocz do zawartości

siwyZS

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M340i G20
  • Lokalizacja
    Szczecin

Ostatnie wizyty

206 wyświetleń profilu

Osiągnięcia siwyZS

  1. Masz drugi komplet kół/opon? Ja miałem takie dziwne jakby "podskakiwanie" koła z reguły przy 55-60km/h. Wyważanie opon, sprawdzanie zawieszenia i nic, poprostu druty w oponie zimowej w środku się rozwarstwiły i z zewnątrz ni cholery nie było tego widać, dopiero jak zmieniłem koła i pojechałem na wulkanizację na maszynie widać było jakby opona w jednym miejscu była bardziej płaska niż okrągła.
  2. Zwariowałbym jakbym miał codziennie kilka razy podawać kod. Znam kilka przypadków kradzieży, w tym auta, które nie chciało odpalić, auta z podjazdu włącznie z zamknięciem bramy za sobą, więc jak się uprą, albo właściwie będą mieli klienta to i tak zabiorą.
  3. Znajdziesz gotowe zestawy na allegro
  4. Też jestem zdania, że nie pożałujesz, jeździłem x3 w tym dieslu i owszem silnik spoko, ale do takiego X3 i przyczepki, żeby sobie kemping zatargać. Do jazdy na codzień wziąłem m340i, daję zupełnie inną frajdę z jazdy i nie kroi po kieszeni jak m3. Najgorzej, że chodzi mi po głowie Z4 na przyszłe lato i jakoś nie wyobrażam sobie innego silnika niż m40i.
  5. Jako, że akurat zbliża mi się 15000km, to podzwoniłem Radom ZK - 1400, Bońkowscy Szczecin/Gorzów 1150, silnik B58.
  6. Czyżby tobie też w pirelli proprostu odpadł kawałem bieżnika? Miałem Arteona, to 3 z 4 miały jakieś akcje
  7. Tak robi większość normalnych użytkowników, BSI = BMW Service Inclusive
  8. Jeśli interesuje cię coś poza trójmiastem to mogę ci dać kontakt do spoko handlowca ze Szczecina.
  9. Ok, jest tak jak mówicie, zgadzam się w 100%, nadal jest to odpowiednik naszej 95 i możemy się przepychać jak nieraz było wałkowane polskie paliwo vs zachodnie paliwo.
  10. Oczywiście, że moc będzie mniejsza, ale czy do stania w korku, jazdy po mieście czy autostradzie te kilka koni zrobi różnicę? tak samo w korku stoi m340i, m3 i 318i.
  11. Silniki mają czujniki spalania stukowego i same sobie dobiorą kąt wyprzedzenia zapłonu. Silnik z m340i nie jest jakimś wyczynowym, ale cywilnym silnikiem. Każdy zrobi jak uważa.
  12. W stanach to jeździ na PB91 i żyje, 95 w zupełności wystarcza, wyżej to już fanaberia do codziennego użytku. Xdrive u mnie wymieniony przy 75000, nadal był w dobrym stanie, skrzynia przy 90000 bez opiłków, stan też dobry, silnik robię co 10 lub 15 jeśli latam dużo ( a ostatnio 20 w pół roku zrobione). Olej od BMW jest bardzo dobrym olejem, znajdź na necie tabele od Piotr Tester (są też filmy na YT), nie ma sensu kombinować z innymi.
  13. Elektryki się nie sprzedają tak jak powinny i średnia emisja CO2 ze sprzedanych aut za wysoka, więc wypychają jak najwięcej tych mniej emisyjnych, żeby płacić jak najmniejszy haracz do UE.
  14. Faktycznie, trochę prześledziłem firmę i nie podają praktycznie nigdzie adresu i wygląda jakby nie robili tych rzecz, o VAT też nie pomyślałem. Dla potomności chodziło o CT Carbon, opinie mają całkiem dobre, ale po całej zabawie to łatwiej mi to z USA ściągnąć. Człowiek uczy się całe życie 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.