Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 02.07.2025 w Odpowiedzi
-
Karolina, zdejmij ten procent, bo klient jednak nie jest pelikanem jak zakładaliśmy..6 punktów
-
Przepraszam, ale tyle miałem na głowie, że zdążyłem napisać. Tak więc: Wgniotka została wyciągnięta bez śladu. Sprzedawca nie dał mi maty do bagażnika, poprosił żebym dał mu czas bo coś innego załatwi. Nie wnikałem. Przy odbiorze okazało się, że załatwił mi rozszerzoną gwarancję na trzy lata Jak to usłyszałem, to byłem w niesamowitym szoku. Dzięki Właśnie u mnie świecą się tylko pomarańczowe jak jadę chwilę bez trzymania rąk na kierownicy. Coś mi świta, że gdzieś widziałem zielone, ale nie pamiętam gdzie to oglądałem. Może spróbuję włączyć tego drugiego asystenta do jazdy półautonomicznej na drodze szybkiego ruchu, bo jadąc z salonu byłem na tyle podekscytowany, że nie wiem co tam nawłączałem Będzie, ale już w dziale "nasze auta" Czyli u mnie lampki działają jak należy Tu macie na zachętę5 punktów
-
Jak dla mnie to dyskusje o tym gdzie lepsze paliwo można sobie odpuścić. Pamiętam te artykuły o jakości paliwa, gdzie okazywało się, że pod niejednym marketem było lepsze niż np. na Orlenie. Druga kwestia, nawet jeżeli gdzieś było robione takie badanie 3 lata temu i paliwo było OK, to nie ma pewności, że dzisiaj ten poziom jest utrzymany i na odwrót. Zatem w dużym skrócie wróżenie z fusów.5 punktów
-
Udostępniam cennik G31 Touring LCI z kwietnia 2021 oraz X3 gdyby ktoś potrzebował Cennik polski G31 LCI 04.2021 Cennik polski G31 LCI 07.2020 Cennik BMW X3 05.2021 Folder reklamowy BMW 5 Touring LCI Cennik BMW F11 Touring 2011 rok - dla sentymentalistów Cennik BMW 3 Touring 03.20215 punktów
-
Rozważałem GLE przed zakupem X5. Generalnie fajne auto, dla mnie nieco stare. Na plus na pewno ilość miejsca w drugim rzędzie oraz generalny komfort. Właściwości jezdne uważam, że są gorsze w porównaniu do BMW. Stylistyka, mimo liftu wygląda na nieco przestarzałą (tu na plus LCI BMW, które faktycznie odmładza przód) + brakowało mi tam ogromnej felgi. P.S podforum G05 ma tak fantastyczną aurę, że mamy tu nawet aktywnych ex-posiadaczy @maciek_w z M3 czuje się jak u siebie, teraz @Rolekt z GLE5 punktów
-
Ja w sumie nie wiem po co wy te folie naklejacie. Wszystko na tych ekranach widać nieważne od pogody, kolory i ogólnie ich jakość jest extra. No ten środkowy to się palcuje, ok, ale to też widać tylko czasami jak światło akurat padnie. Można mikrofibra przetrzeć. Rysować to nie wiem od czego ma się, to nie telefon, że może wypaść, czy ciągle gdzie się go kładzie4 punkty
-
4 punkty
-
Ja rano zamiast sikac do kibla ide do garazu i do adblue leje… perpetum mobile4 punkty
-
Dojechałem dziś na narty w alpy. Trasa warszawa-hintertux srednie spalanie wyszlo 11,1. Silnik m60. Wyjazd z rodziną bez boxa. Trasa przez Czechy. W Polsce +20-30 do regulaminowej predkosci, za granicą +10. Bez szaleństw, ale jazda też nie o kropelce. Kilka zrywów jak jakiś narwaniec siadł mi na zderzaku. Wynik moim zdaniem całkiem spoko biorąc pod uwagę moc v8. Było nawet 10,9 l ale ostanie kilometry pod górę podniosło lekko spalanie. Sorry za lekki off top bo to 30d vs 40i ale troche tu o spalaniu bylo wiec moze sie komus przyda4 punkty
-
Moim zdaniem miałeś X5 jeżdżące lepiej niż 99+% X5 na rynku. Auto imho jednak będące ciekawszym połączeniem SUVa i osiągów od X5M - z osiągami i prowadzeniem zbliżającymi się do X5M, a bez tej chyba niepotrzebnej w SUVie brutalności. No i dużo, dużo tańsze (value for money w M60i jest rewelacyjne). W M60i jest do poprawienia wydech, może do dołożenia lotka M Performance... i to tyle, modów/tuningu nie lubię, więc na tym bym poprzestał Znakomity i kompletny wóz, gdybym sam nie jechał, nie uwierzyłbym, że aż tak może jeździć X54 punkty
-
3 punkty
-
N? Nie wiem co to N Po zgaszeniu silnika, nie dotykam zadnych przycisków ani lewarków. Ewentualne przycisk od zwolnienia pasa bezp. I klamkę drzwi3 punkty
-
3 punkty
-
Ja tankuję 98 tylko i wyłącznie na Orlenie, bo istnieje Orlen Pay. Płatność aplikacją, nie trzeba wchodzić na stację i faktura na maila - za duża wygoda, żeby korzystać z innych stacji.3 punkty
-
Bardzo podoba mi się E klasa i myślałem, że tym razem wreszcie kupię Merca zamiast kolejnej Beemki. Dostałem na weekend E 220d 4Matic. Autem jezdziło mi się w sumie fajnie ale: spodziewałem się po Mercu bardziej komfortowego zawieszenia ( bez pneumatyki ), fotele jak dla mnie mają za mały zakres regulacji więc siedzi się za wysoko i mimo regulacji długości siedziska są za krótkie, również kierownicy nie mogę sobie przysunąć do siebie tak jakbym chciał ( mam 190 cm ). Najbardziej przeszkadzało mi jednak wyciszenie silnika. Wyraznie słychać, że pod maską jest diesel. Jak już jedziemy ze stałą prędkością to jest cichutko ale podczas przyspieszania silnik słychać wyrażnie i ma on nieprzyjemne brzmienie. Finalnie skończyło się na 520d z zawieszeniem profesional które wszystkich tych minusów jakie miał Merc po prostu nie ma. Mimo 21" felg komfort jazdy jest świetny. W ogóle nie czuć, że mamy takie duże koło. Skrętna tylna oś robi robotę, auto zawraca jak kompakt. Fotele są większe i wygodniejsze niż w MB i maja ogromny zakres regulacji tak samo jak kierownica. Auto jest bdb wyciszone. W mojej opinii szumy od wiatru porównywalnie z MB ale wyciszenie od silnika dużo lepsze. Jak ktoś ze mną jedzie to zawsze zwraca na to uwagę. Po prostu nie słychać, że jedziemy dieslem. Słychać jedynie ciche mruczenie spod maski. Jakość wnętrza moim zdaniem porównywalna w obu autach. W każdym można by się do czegoś przywalić. Proponuję zawsze zajrzeć tam gdzie nikt nie zagląda. Zobaczcie np. jak BMW wygląda pod maską i od spodu, a jak MB. Jak wszytko jest ładnie zabudowane osłonami. Aż przyjemnie się patrzy. To po takich rzeczach można ocenić jakość auta i czy się starali.3 punkty
-
Myślałem, że podpięły się wszystkie zdjęcia.. Harmonijka brudna z każdej strony. No co ty. Otrzepię i puszczę na OLX z opisem, że z wymiany międzyinterwałowej więc według ASO pojeździ jeszcze 10k km3 punkty
-
W ustawieniach (w iPhone - nie wiem jak android) jest tez opcja, ze po wyjściu z samochodu - po dołączeniu od Bluetooth aplikacja sama się też zamyka - nie widzę sensu dodatkowych urządzeń... aplikacja zawsze działa w tle, sama się włącza i wyłącza z chwilą rozpoczęcia jazdy...3 punkty
-
3 punkty
-
Cześć wszystkim, wiem, że to może być ryzykowne na tym forum , ale właśnie przesiadłem się z BMW X5 2.5d z 2022 r. (pre-LCI) na Mercedesa GLE 450d. Oba auta zamawiałem jako nowe, więc mam dość bezpośrednie porównanie. Powiem szczerze – gdyby nie silnik w moim X5, pewnie nadal bym nim jeździł. Niestety przy zamówieniu popełniłem błąd – zbyt długo zbierałem się z aktualizacją konfiguracji i zanim zdążyłem coś zmienić, auto zostało wyprodukowane (a w tamtym czasie – 2021–2022 – na BMW czekało się rok). Z kolei Mercedesa zamówiłem w lutym, odebrałem w czerwcu. Do GLE trafiłem... przypadkiem. W X5 padł tylny most po 2,5 roku, a na czas naprawy poprosiłem flotę o zorganizowanie testowego auta – padło na GLE 300d. Spodobało mi się na tyle, że postanowiłem spróbować. Nie jestem fanem nowego kierunku BMW – te wszechobecne ekrany, brak fizycznych przycisków (znam dobrze nowe iDrive, bo mamy w rodzinie X1 2024), a GLE to jeszcze „stara szkoła” – mniej tabletów, więcej klasyki. I to był dla mnie plus. Mam już za sobą 1000 km i kilka przemyśleń, które może komuś się przydadzą: Wykonanie wnętrza: Mercedes wypada tu gorzej. Pojawiają się drobne hałasy, fotele „pierdzą” przy wentylacji i masażu (nie żartuję), a przycisk haka urwał się przy pierwszym użyciu (!). Wyciszenie: BMW było zauważalnie cichsze przy 150–160 km/h, mimo że w obu autach mam 21-calowe koła. W X5 miałem czołową szybę akustyczną, może to robi różnicę, choć w mercu mam pakiet wyciszenia wnętrza. Fotele: Komfortowe fotele BMW to absolutna liga światowa. W GLE (pakiet AMG Premium) jest ok, ale brakuje regulacji takich jak niezależna górna część oparcia czy pełna regulacja podparcia ud. Masaż i wentylacja w Mercu działają dobrze – ale ogólnie tęsknię za komfortami z X5. Asystenci: BMW z pakietem Professional prowadził się prawie sam – w Mercedesie asysta wymaga więcej ingerencji kierownicą i częściej „gubi” pasy. Z ciekawostek – w Mercu po naciśnięciu hamulca nie wyłącza się kontrola pasa, tylko sam tempomat – może i lepiej? Audio: Miałem HK w BMW, teraz Burmeister (ustawiony z pomocą Chata GPT i kreatora – fajna rzecz), ale mam wrażenie, że HK bardziej mi odpowiadało, szczególnie przy cichym słuchaniu. Konfigurator: Mercedes to chaos – dziwne opcje typu „asystent MBUX”, ciężko zrozumieć co za co odpowiada. Myślałem, że zamówiłem rozszerzoną rzeczywistość w nawigacji – okazało się, że nie, bo... trzeba było ją zaznaczyć osobno, choć była w pakiecie. Aplikacja: Tu plus dla Mercedesa – można zdalnie zamykać szyby czy dach. W BMW tylko powiadomienie – żeby zamknąć trzeba było podejść do auta. Tylne fotele: Zamówiłem elektryczną regulację – bardzo mały zakres i w zasadzie tylko „prostowanie”. Zbędny bajer. Kierownica: Wziąłem drewniano-skórzaną, myśląc że drewniany środek i skórzany chwyt – niestety chwyt jest zarowno drewniany jak i skorzany, czyli reką "łapiesz" obie faktury. Dziwne. Nie wziąłbym ponownie. Tęsknię za sportową M. Światła: Jeszcze nie przetestowane – ale w BMW aktywne LED-y były bajką, więc poprzeczka wysoko. Zawieszenie: Mercedes ma pneumatykę, BMW miało aktywne (bez pneumatyki). I wiecie co (tu pewnie Was nie zaskoczę) – BMW prowadziło się lepiej. Merc jest bardziej „kanapowy”, nawet w trybie sport. Może to też kwestia cięższego silnika w GLE (wiem, że różnica 2.5d vs 3.0d w BMW jest odczuwalna w prowadzeniu, pisał ktoś z Was tu na Forum). Podsumowując – GLE to fajne auto, ale dla mnie jako kierowcy X5 miało więcej „feelingu” i ergonomii. Oczywiście nie są to jakies dramatycznie duże różnice. ale jednak Jakbyście mieli jakieś pytania to pls dawajcie. ps. nie pisałem o silnikach bo tu sa nieporównywalne. silnik z Merca, no cóż, super... ;))))) Pozdrawiam, Tomek3 punkty
-
I te czarne felgi do czarnego lakieru.. kto to widzioł..3 punkty
-
Zaciekawiło mnie to , powiesz coś więcej jak ustawiasz audio za pomoc Chata GPT i kreatora - co to za kreator ? Dasz jakąś instrukcję ? Mam BW w X5 co prawda ale chetnie to przetestuje Zgadzam się z tobą, dla mnie OS 7, fizyczna klima, fizyczne skroty to była złota era BMW , sam mam w firmie LCi i PRE-LCI .. i niestety LCI juz gorzej obsługuje się .. ale to jeszcze nic.. bo zaraz wskakuje nowy sytem X ... i to dopiero będzie jazda bez trzymanki. NIestety muszę też to przyznać.. tacy ludzie, którzy chociaż w 10% interesują się motoryzacja, lubią przyciski etc to mniejszość i dla producentów nie jesteśmy ważni. Obecnie ma się świecić, tańczyć, dobrze robić .. a kij z ergonomią.. im wiecej bajerow tym wiecej much przyleci do gówna ... GLE pneumatyka vs penaumtyka X5 .. to nadal wole X5.. ale zawieszenie w x5 wedlug mnie jest glosniejsze niz w mercu. Śpieszmy się kochać fotele komfortowe, przejrzystą obsługę, prostotę , jakość wykonania ... Podobnow w nowych generacjach 5 ,7 i X5 i x7 .. stracimy .. prostotę, fotele komfortowe i.. jakość wykonania - pacz BMW 5 .. i x3 Ale potwórze się.. nie jesteśmy targetem.3 punkty
-
3 punkty
-
Finalnie - zużyta pompa. Z ciekawości dokonałem sekcji starej pompy paliwa. Zostały całkowicie zużyte szczotki i komutator.2 punkty
-
BMW iX3 Neue Klasse: bateria ~114 (108) kWh, pakiet CToB, ładowanie 400 kW, V2L, 800 jedn. WLTP zasięgu (~684 km) | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE - www.elektrowoz.pl Zaczyna mi sie to podobac! Akumulatory 108kWh (w porownaniu do 80kWh TMY), zasieg WLTP do 800km, architektura 800V - Tesla zaczyna tracic myszka coby nie mowic. Do tego pisza ze odchudzili o 10%, bedzie x-drive, osiagi pewnie tez beda w koncu jak na elektryka przystalo Do pelni szczescia bedzie brakowalo pneumatyki czy skretnej tylnej osi ale w tym segmencie to zaden must-have, jak wycenia auto dobrze to bedzie dobry deal2 punkty
-
To niestety dość częsta przypadłość w nowych BMW – system nie zawsze prawidłowo łączy kluczyk / telefon z profilem kierowcy. Kilka rzeczy, które warto sprawdzić / ustawić: Powiąż każdy kluczyk z właściwym profilem W menu iDrive wejdź w: Ustawienia → Profile kierowcy → wybierz swój profil → Powiąż z kluczykiem. Zrób to oddzielnie dla każdego kluczyka i dla telefonu (jeśli używasz Digital Key). Priorytet Digital Key vs. kluczyk fizyczny Jeżeli masz telefon z aktywnym Digital Key i jednocześnie kluczyk fizyczny w pobliżu auta, system potrafi się „pogubić” i ładuje profil Gość. Najlepiej trzymać przy sobie tylko jeden typ „klucza” lub upewnić się, że telefon z Digital Key jest odblokowany i w pobliżu drzwi kierowcy przy otwieraniu. Wyłącz logowanie przez konto Gość W Profile kierowcy można ustawić, żeby auto nie przełączało się automatycznie na profil Gość w razie problemu z identyfikacją – wtedy chociaż zostanie ostatnio używany profil. Czyszczenie i ponowne sparowanie profili Jeśli problem nadal występuje, usuń Digital Key i profile z auta, a następnie dodaj je od nowa (czasem pomaga, bo system potrafi się „zaklinować”). Aktualizacja oprogramowania W menu Ustawienia → Oprogramowanie → Aktualizacje zdalne sprawdź, czy nie ma nowszej wersji – BMW w nowszych update’ach poprawiało obsługę Digital Key. Spójrz też tutaj -> https://www.youtube.com/@BMW/search?query=profile2 punkty
-
Temat do zamknięcia, historia w jaką nikt nie uwierzy, robiliśmy to we dwóch jeden jedno drugi drugie i odcięliśmy kabel od zgw pin 32, kabel wrocil na miejsce wszystko działa2 punkty
-
2 punkty
-
Problem pojawia się też w terenie pagórkowatym i górzystym - auto z przeciwka (kierowca) już jest w zasięgu naszych świateł, ale jeszcze automat nie dostał sygnału do zmiany bo jego światła są na wzniesieniem; wtedy trzeba reagować szybciej i dokonać ręcznej zmiany.2 punkty
-
Odważny kolor! I super, że są ludzie, którzy takie wybierają - GRATULACJE2 punkty
-
2 punkty
-
Austriacy jako nieliczni mają na autostradzie 100km/h z przyczepą lekką. A u nas śmieszne 80.2 punkty
-
Przy odbiorze auta to sobie możesz wywalczyć ciepła kawe w poczekalni. Negocjuje się takie rzeczy ale przed złożeniem zamówienia.2 punkty
-
Bo życie jest striptiz transwestyty: wszystko pięknie, ładnie, aż tu nagle c**j2 punkty
-
Moj boze co za STEK BZDUR Ty zyjesz w jakims wyimaginowanym swiecie gdzie istnieje klient "premium" kupujacy wylacznie BMW albo MB i klient "nie-premium" kupujacy consjwyzej Tesle czy Forda. Moj 10 letni syn ma wiecej logiki w glowie.. Nawet tu na forum jest sporo ludzi ktorzy kupowali spalinowe BMW a kupili Tesle bo Tesle na dzis sa po prostu LEPSZYMI elektrykami od ev BMW Czy Ty myslisz ze jakies 520d jest bardziej "premium" od TMS? Jakies 320d od TM3? W marce BMW premium okreslilbym moze 20% floty, pozostale 80% czyli jakies 1,5 MILIONA produkowanych aut rocznie z premium to ma consjwyzej znaczek i 20 nalepek ///M Twoje ix1 czy BMFuna ix3 to samochody takie premium jak Toyotowe bz4x cos tam czy inny Ford emach. Moje i4 jest takie premium ze jak wsiadam i widze tone plastiku i brak listw progowych czy zaslepke po schowku czy zaslepki po przyciskach na drzwiach pasazera czy brak siatek w fotelach to smieje sie do rozpuku z ludzi ktorzy utozsamiaja premium ze znaczkiem, pr'owcy firmy dobra robote robia niczym gebbels. ps. Mowienie o "niszy" w przypadku marki ktora klepie 2 miliony aut rocznie, wiecej od wiekszoaci marek "popularnych" lacznie ze Skoda czy Dacia - to trzeba miec niezly odlot ^^2 punkty
-
Zmianilem 20 rtf na 22 zwykle , zawieszenie adaptacyjne ustawione na comfort plus. Wg mnie nie ma zadnej roznicy w komforcie jazdy a samochod nareszcie wyglada2 punkty
-
Ja wybierałem ogumienie performance tylko było to dawno temu. Dostałem Pirelli na ktorych samochod przy ruszaniu z maksymalnie skreconymi kołami przeskakiwał jakby po sliskiej nawierzchni ( kostce na przyklad). Oprocz tego po zmianie na Pirelli P Zero RFT okazało się, że komfort na tych permormance wcale nie był wyższy. Do tego opony zużyły się po około 30kkm do 3mm głebokosci bieżnika a wiec konczyłem drugi sezon uzytkowania na prawie zupełnie juz łysych oponach. Z RFT mam same dobre odczucia.2 punkty
-
Przyłączam się do powyższych opinii 2.0... Osobiście jestem zaskoczony małą awaryjnością B47,spalaniem, dynamiką tego silnika. U mnie jedynie pokrywa zaworów była wymieniana (na gwarancji) i 3 krotnie jak u wszystkich chłodniczka EGR (na gwarancji). A 231KM mi zdecydowania starcza do hasania po drogach . Póki co 285tys km na liczniku, i dalej zero problemów...rozrządu nie ruszałem do tej pory.2 punkty
-
Moim zdaniem na wyglad w duzej mierze wpływa również marka i model opony. Wlasnie zmienilem opony na Micheliny 4 SUV z Continentali Sport Contact 7 i wyglada to duzo lepiej ale o dziwo sa glosniejsze niz Continentale Jeszcze wczesniej mialem zalozone Pirelli P zero ktore maja rim protector i chyba wyglądały najlepiej , oczywiście mowa o 22 calowych kołach.2 punkty
-
2 punkty
-
hahaha zrobi się scenariusz godny brazylijskiej telenoweli moją byłą ma obecnie ... mój młodszy brat2 punkty
-
chyba zglosze sie na moderatora .. a pierwsze co to Bana ci wlepie .2 punkty
-
Zawsze wymieniają z filtrem i korkiem, chyba że poprosisz o sam olej (nielogiczne, ale klient nasz pan). kabinowy to ten do klimatyzacji.2 punkty
-
Tak jest. Zapach moczniku o poranku budzi lepiej niż najlepsza kawa2 punkty
-
Ty sie kolego dobrze czujesz? Chodzi mi o to zdanie: "Polecam to auto BMW i3 60 ah tylko i wyłącznie z REX Range extender. Nie polecam większych baterii... różnica w prowadzeniu jest ogromna i dużooo gorsza, brak komfortu oraz zasięg podobny do 60 ah." Czy ty wiesz jakie sa masy wlasne i3 z w poszczegolnych wersjach? 60Ah - 1280 kg, 60Ah REX - 1415 kg 94Ah - 1320 kg, 60Ah REX - 1440 kg 120Ah - 1345 kg Te niedorzecznosci, ktore wydobyles z siebie w cytowanym przeze mnie zdaniu, to ci naopowiadal handlarz, ktory ci to auto wcisnal, czy jak? Zacznijmy od masy wlasnej. Twoja wersja 60Ah z REX wazy duzo wiecej niz 120Ah wersja. Wiec o czym ty w ogole piszesz pod katem braku komfortu, prowadzenia itd w przypadku wersji z wiekszymi bateriami??? Kompletny nonsens. Do tego nawet jak wersje 60Ah porownac tylko do 94Ah, to roznice w masie wlasnej sa tak minimalne, ze wrecz nieodczuwalne. Wystarczy, ze posiadacz 60Ah ma gruba zone i juz sie wyrowna. Teraz jeszcze lepszy hit, ktory nam tu zapodales. Zasieg w przypadku wiekszych baterii jest podobny jak przy 60Ah??? Mam poliftowa wersje z bateria 120Ah. Moj realny zasieg to 250 do 300 km, zaleznie od pogody itd. Twoje nedzne 100 km to wg ciebie to samo??? I z pelnym szacunkiem, ale wloz sobie to pierdzidlo za tylna kanapa w buty. REX to zart i nawet jak ma jakis minimalny sens w przypadku najmniejszej baterii, bo na niej auto ma zasieg jak dobra hybryda, to ja bym po prostu nie kupil i3 jakbym mial opcje, ze moge brac tylko 60Ah. To juz lepiej po prostu kupic jakas nowsza hybryde. To nie jest przypadek, ze zaden inny producent (pewnie z jakimis malymi egzotycznymi wyjatkami) nie stosuje spalinowych silnikow doladowujacych w swoich samochodach. Co do reszty twojej wypowiedzi to sie generalnie zgadzam. Bardzo fajny samochod, zrywny, zwrotny, dobrze sie prowadzacy i zaskakujaco duzy wewnatrz. Komfortu za wiele nie daje, ale to w koncu maly kompakt, a nie BMW 5. Najwieksza wada, to idiotyczne drzwi tylne, przez ktore ciezko w ogole cokolwiek zrobic, gdy auto stoi blisko innego auta. Nie zmienia to faktu, ze BMW i3 to fenomen technologiczny i auto, ktore wyprzedzilo epoke. Gdyby BMW zrobilo kilka rownoleglych modeli, opartych o te technologie i wygladajacych dobrze w calosci, a nie tylko z przodu jak i3, to BMW mogloby zrewolucjonizowac rynek aut elektrycznych jak zrobila to Tesla.2 punkty
-
W menu profili musisz przypisać Digital Key. W iD7 wygląda to tak: Materiałowe.2 punkty
-
Wiem co mowisz, jak zaczne zabawe to wir w baku straszny. Mysle nawet ze spokojnie wieksze spalanie niz to co piszesz. Natomiast nie jezdzisz tak caly czas. Jak wioze rodzine na wakacje to jade raczej spokojnie. Wiec majac v8 pod maska da sie trzymac to spalanie na wodzy. Jedziesz do chorwacji, włochy i zasieg znośny jak na to co jest pod maską. Da sie jadac normalnie, podkreslam normalnie, nie zamulając miec to 11l/100.2 punkty
-
2 punkty
-
Wczoraj zamówiłem A6 e-tron dla żony. Przez 2 lata musi się pomęczyć2 punkty
-
https://wysokienapiecie.pl/111292-1000-km-autem-elektrycznym-zblizamy-sie-bmw-ix-przejechalismy-715-km/2 punkty
-
Dziś w końcu zabrałem się za naklejki na drzwiach - przed zakupem byłem nastawiony na ich zdjęcie ale z czasem jakoś człowiek się przyzwyczaił Były jednak już zmęczone trochę czasem i słońcem więc postanowiłem zrealizować pierwotne założenia a w razie czego kupię komplet nowych i nakleję Pierwsze podgrzewanie i zrywanie (zeszły w całości), następnie usuwanie “resztek” kleju z pomocą ADBL GRR (środek daje radę - polecam jakbym miał myjkę ciśnieniową pod ręką to podejrzewam, że większość zeszła by bezkontaktowo ). Trzeba będzie jeszcze przepolerować bo jest delikatna mora ale to przy okazji jak będę polerował całość - dziś starczyło czasu jeszcze na szybkie mycie i aplikację Auto Graph Sapphire Na razie muszę się przyzwyczaić bo mam wrażenie, że czegoś brakuje - małżonka jak zobaczyła efekt to pytała ile nowe naklejki kosztują2 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00