Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 14.05.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Jest fantastycznie. Głośno w środku (szokująca różnica vs X5 z podwójnymi szybami), twardo, nisko… I tak, myślę, że moje poszukiwania właściwej drogi wreszcie dały skutek. Mam samochód, z którym czuję się pogodzony. Łagodnie pieści mój kryzys wieku średniego (zależy, kto patrzy: odejmuje lat lub dodaje tu i ówdzie rozmiarów). Jest autentyczne - jest tym, czym ma być; jest ikoną, a nie autem “aspirującym”. A do tego jest bardzo wdzięczną bazą do modów - niewiele aut ma tak obfitą ofertę możliwych zmian, od kosmetyki po hardcore, z czego zamierzam zrobić użytek (z czasem i bez szaleństw, bo w końcu to leasing)2 punkty
-
Bierz 40i. Ten sam silnik, tylko lepszy (ma więcej mocy, mniej problemów z technologią). Do tego nie wozisz wszędzie kilkuset kilo baterii. No i masz dużo bardziej funkcjonalny bagażnik (w 50e tracisz ponad 100 l pojemności pod podłogą bagażnika)2 punkty
-
Auto po dokładnej weryfikacji przez Bimmer Check zostało zakupione. Dziękuję za wszystkie komentarze. W wolnej chwili założę galerię w dziale 6 GT.2 punkty
-
Jesteś pewien, że ten digital key plus był w G30? Mam G30 LCI i nie pamiętam, żebym to mógł kliknąć - a na pewno bym to zrobił. Wydaje mi się, że to dopiero w G60 weszło. Edit: To weszło z iDrive 8 czyli tak jak pisałem, od G60 w serii 5.1 punkt
-
Dzięki bardzo, problem rozwiązany.1 punkt
-
1 punkt
-
Chyba że BMW z literką i w nazwie.... Myślałem aby zmienić na LCI w hybrydzie. Stanęło aby zostawić X5 i wziąć i5 Touring. Finalnie 30% rabatu + promo leasing (coś 104% koszt, przy 0% wpłaty). W sumie jest to hybryda bez wad hybrydy, ale zajmuje dwa miejsca w garażu....1 punkt
-
No to super . Na stocku jak patrze troche ich stoi. Swietne auto, zazdraszczam w chusteczke. Duzo opusciles ? Gratki, na x5 zawsze beda chetni.1 punkt
-
https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0289883EN/bmw-group-remains-world’s-leading-premium-automotive-company-in-2018?language=en 330 Ty’s w 2018 roku czyli jakieś 80 tysięcy kwartalnie, teraz 70 więc liczby jakoś rażąco nie odbiegają. Szczególnie że suvy cały czas zyskują na popularności. Debiut g30 był w 2016 roku, start sprzedaży 2017, lifting 2020 a nowa 5 w 2023. Mamy już rok 2025 więc naturalna koleją rzeczy że w 2026 powinien pojawić się lift.1 punkt
-
1 punkt
-
Mam 20 RF z adaptacyjnym zawieszeniem i dla mnie jest sporo komfortu. Wcześniej w serii F miałem też 20 z tym że XL opony a nie RF plus eibach to tam plomby wypadały. Tu autko płynie.1 punkt
-
Kostka stacyjki padla. Do czyszczenia albo wymiany.1 punkt
-
No i jak to M3? Zadowolony wreszcie? Dźwięk, moc, prowadzenie, jazda itp. itd., to jest to, czego szukałeś?1 punkt
-
yyyy.... a ja po prostu przekładam walizki nad tą dolną cześcią klapy (nigdy jej nie opuszczam). Ale ja pewnie dziwny jestem1 punkt
-
1 punkt
-
RSC to runflat, a STD to zwykły kapeć. Kapciołapy też mają homologację.1 punkt
-
Wleci OE, nie wiemy co powoduje drgania, nie będę się zastanawiał później czy może to dlatego, że zamiennik (nawet jeśli robi jako OE) - za dużo się nachodziłem przy stukach amorów1 punkt
-
1 punkt
-
Jak latalem po rynku (koniec 2024) i szukalem zewnetrznego finansowania w bankach przy opcji 30% wplata, 36 mcy, 40% wykup to otrzymywalem oferty ok 114-115% (kilka roznych bankow). W bmw fs dostalem oferte na te same parametry 106%. Btw odbior nowego auta z salonu, bezcenne…1 punkt
-
1 punkt
-
Prowadzenie - przepasc wzgledem Audi, na korzysc BMW. Jedynie mam wrazenie, ze Audi bylo bardziej stabilne podczas jazdy na wprost autostradą, ale musze zrobic wiecej km, zeby ostatecznie stwierdzic.1 punkt
-
Najgorsze co mozna zrobic to na aucie zdjac miske i odkrecic stopy glowne aby sprawdzic panewki. Pozniej na bank sie zatrze. Jak chcesz to robic to generalka, silnik poza auto i zrobic wszystko tak jak sie powinno robic.1 punkt
-
A jak ma chodzic n47? One tak od dolu chodza. Zuzyte panewki... to jest jedno dodanie gazu i jest po wszystkim, na pewno na glosnych panewkach bys nie pojechal dalej jak 300m.1 punkt
-
Auto odebrane, jeździ się super, jedynie fotele komfortowe mogłyby dać się trochę niżej opuścić, no i próg mega szeroki w pakiecie M, ale obie rzeczy były znane podczas zamawiania, także jest radość z wozu. Próbowałem ustawić aktywację kamer 360 na gest dwóch palców, jednak gdy przechodzę do konfiguracji gestów, to widzę tylko dwie możliwości i żadna z nich nie jest związana z kamerami. Wiecie czy da się konfigurować gesty z poziomu danego widoku, np. wspomnianych kamer? Tylko takie rozwiązanie przyszło mi do głowy jako obejście, ale w dalszym ciągu nie wiem jak to zrobić.1 punkt
-
kiedyś faktycznie auta z zachodu były w lepszym stanie, dziś ten trend się według mnie odwraca: mocno na korzyść Polski. Po 2015 roku wolę kupić salon Polska, zwłaszcza BMW. W Polsce mamy dużo lepsze drogi, świadomość serwisowa bardzo wzrosła, łatwiej sprawdzić przebieg, zwłaszcza, że na zachodzie różni mieszkańcy ze wschodu robią co mogą, żeby "uatrakcyjnić ofertę". Wejdź w temat nowych aut tutaj na forum, zobacz jakie auta ludzie zamawiają i jak o nie dbają. Ja na zachodzie takich aut nie widzę.1 punkt
-
Tzn nawet nie że nie chciał, co osobiście bym nie kupił. Nie kupiłbym także auta które jeździ już np. 2 lata po Polsce, choć takie akurat będę chciał sprzedać - więc wszystko ma dwie strony. Widziałem mase aut z PL salonu i niestety są to auta w których to części są naprawiane, a nie wymieniane. Dodatkowo braki - nie są uzupełniane - albo ktoś jakimiś zamiennikami jakieś spinki uzupełnia itp. Silniki z PL głośniej chodzą - może za sprawą paliwa ? Oczywiście te zza granicy też po jakimś czasie zaczną głośniej pracować. Za granica, ktoś, kto nawet bierze w leasing to z reguły (nie zawsze) dba o auto od początku do końca, Polak wie że za 2 lata to nie jego problem (tez nie każdy). Jakoś tak historia aut zza granicy jest bogatsza niż w PL - tutaj tylko przeglądy olejowe praktycznie, a za granicą często są jakieś wizyty bo coś hałasuje, bo coś jest luźnego, coś do sprawdzenia, a to nawet wymiana wycieraczek. Po prostu wole auto niekombinowane i samemu zrobić chip tuning, czy dołożyć jakieś wyposażenie. Tak - wolę auto które miało przedni zderzak wymieniany i nawet jeden reflektor (a jeszcze bardziej samemu to zrobić) - jeśli dobrze, lub zbić cenę żeby to poprawić niż auto z PL salonu. Auta zza granicy też są jakby czystsze technicznie. W środku akurat odwrotnie, ale... w autach zza granicy ten środek jakoś lepiej wygląda. Wiem że w wielu aspektach, może we wszystkich większość się ze mną nie zgodzi, ale to tylko moja opinia. W skrócie, auta w Polsce są bardziej zmęczone a części są naprawiane a nie wymieniane. Eksploatacja też jest 'do końca', 'w punkt', a nie na 'czas'. Kiedyś dla znajomych jeździłem z nimi oglądać auta, doradzałem przy zakupie. Byli tacy co upierali się na PL salon. Zawsze były z tym jakieś problemy. Nie mówię że tutaj tak będzie. Jak ktoś ma pecha, to reszta nie ma znaczenia. Choć trzeba dodać że świadomość motoryzacyjna Polaków rośnie i chyba jest lepiej niż w DE i innych krajach. Z tym że serwis... na to jeszcze nas nie stać.1 punkt
-
1 punkt
-
Panowie, chyba znalazłem rozwiązanie, zaraz idę sprawdzić: Re: Problem z E60 sterownik DDE bład EWS tampen Problem rozwiązany wg powyższego opisu1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00