Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 13 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 13 Kwietnia Godzinę temu, Roberto1 napisał(a): 430k brutto, 4 lata, opłata wstępna 100k brutto, czyli za 330k leasingu policzyli 100k opłat. To sie chyba z kims/czyms na głowy pozamieniali! Leasing na 125% przy wpłacie ponad dwadziescia % i 4 latach Teraz splacam leasing na serie 8. Wpłata 30%, 35 miesiecy, wykup 1% i wyszło 109-110% (oprocentowanie zmienne). Przy takich parametrach jak przytoczone przez Ciebie na oko nie powinno byc wiecej niz 115%.
Roberto1 Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia Myślę, że chcieli przytulić prowizję za ten leasing. Rabat miał być przynętą. Powiedziałem, że za gotówkę kupię, niech się zastanowią i zadzwonią. Nie zadzwonili
alekar Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia 6 godzin temu, Marchall napisał(a): Taka sytuacja. Za pare dni odbior auta. Bmw przeliczylo na nowo promo lease i rata wychodzi 100 zl/mc wiecej niz to co zaproponowali w grudniu. Niby niewiele ale to zawsze 3500 zl extra kosztu na calej umowie. Wibor sie nie zmienil porownujac oba okresy. Pytam skad zmiana w racie, to dostaje odp ze nie mamy wplywu, bo system tak liczy. Troche sytuacja mnie zirytowala, bo zaliczka wplacona, umowa podpisana i takie stawianie klienta pod sciana. Przerabial ktos taki temat? Wiem ze oferta finansowania z grudnia nie jest wiazaca ale zadne zmienne nie ulegly zmianie. Cześć miałem dokładnie taką sytuację. Salon po mojej stanowczej prośbie zwrócił się do BMW FS i oni dostosowali ofertę do tej która była w dniu składania zamówienia.
pepe1234 Opublikowano 14 Kwietnia Opublikowano 14 Kwietnia 12 godzin temu, Roberto1 napisał(a): Myślę, że chcieli przytulić prowizję za ten leasing. Rabat miał być przynętą. Powiedziałem, że za gotówkę kupię, niech się zastanowią i zadzwonią. Nie zadzwonili U mnie tez BMW chciało do mojego rabatu abym leasing wziął u nich ale nie potrafili skonstruować oferty w sposób jaki mnie interesował, więc stanęło na leasingu z zewnątrz, zgodzili się bo powiedzieli, ze oni sobie cos tam w EFL załatwia, ze leasing będzie przypisany do nich Zamawiałem samochód w styczniu, leasing z EFL na 2 lata dostałem 104,4 % 45% wpłaty - 45% wykupu, ale wykup spłacany co miesiąc w formie depozytu. na zakończenie zostaje tylko VAT od kwoty wykupu i wtedy otrzymuje fakturę wykupową na 45%
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 14 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 14 Kwietnia Godzinę temu, pepe1234 napisał(a): U mnie tez BMW chciało do mojego rabatu abym leasing wziął u nich ale nie potrafili skonstruować oferty w sposób jaki mnie interesował, więc stanęło na leasingu z zewnątrz, zgodzili się bo powiedzieli, ze oni sobie cos tam w EFL załatwia, ze leasing będzie przypisany do nich Zamawiałem samochód w styczniu, leasing z EFL na 2 lata dostałem 104,4 % 45% wpłaty - 45% wykupu, ale wykup spłacany co miesiąc w formie depozytu. na zakończenie zostaje tylko VAT od kwoty wykupu i wtedy otrzymuje fakturę wykupową na 45% A to ciekawa konstrukcja. Nie slyszałem do tej pory o takiej opcji.
pepe1234 Opublikowano 14 Kwietnia Opublikowano 14 Kwietnia W tej chwili chyba tylko EFL coś takiego oferuje, wpływa to na obniżenie kosztów leasingu bo płacenie 45% z tyłu niestety ciągnie za sobą masę odsetek
Zasłużeni forumowicze wehyr Opublikowano 14 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 14 Kwietnia W dniu 12.04.2025 o 08:33, bmwguy napisał(a): Wracając do tematu, zaczęły pojawiać się oferty wśród brokerów na rabaty rzędu 25% na X5 do produkcji? Czy jest to teraz standard u dealerów spowodowany nowym model, który za rok ma zawitać? jak za cash to bierz , jak leasing 120% czy 110% to z rabatu zostaje klops
Semtex93 Opublikowano 14 Kwietnia Opublikowano 14 Kwietnia (edytowane) Niby klops ale jednak chyba nie biorac pod uwage inflacje w ciagu przyszlych 4 czy 5 lat. Przeciez o to chodzi w WIBOR, a WIBOR jest wiekszosciowym skladnikiem oprocentowania raty. Edytowane 14 Kwietnia przez Semtex93
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 14 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 14 Kwietnia Dla mnie leasing 120% i wiecej jest nieakceptowalny. Albo zamowiłbym tanszy samochod albo kupił za gotowke albo ustawił tak parametry leasingu żeby w okolicach tych 110% sie kręciło. Oczywiscie były czasy z niskimi stopami procentowymi i leasingi 104-106% nie były jakas specjalną promocją a teraz to faktycznie ciezko sie zamknac w 110%. 1
Big_daddy Opublikowano 14 Kwietnia Opublikowano 14 Kwietnia (edytowane) 11 minut temu, Michael1916 napisał(a): Dla mnie leasing 120% i wiecej jest nieakceptowalny. Albo zamowiłbym tanszy samochod albo kupił za gotowke albo ustawił tak parametry leasingu żeby w okolicach tych 110% sie kręciło. Oczywiscie były czasy z niskimi stopami procentowymi i leasingi 104-106% nie były jakas specjalną promocją a teraz to faktycznie ciezko sie zamknac w 110%. Amen. Przed stopami 105-110% w obecnych czasach 110-115%… wszystko powyzej to zlo… mowie o klasycznym leasingu, bo najem rzadzi sie swoimi prawami… Edytowane 14 Kwietnia przez Big_daddy
radamanthyspl Opublikowano 14 Kwietnia Opublikowano 14 Kwietnia (edytowane) W dniu 13.04.2025 o 15:48, Marchall napisał(a): Taka sytuacja. Za pare dni odbior auta. Bmw przeliczylo na nowo promo lease i rata wychodzi 100 zl/mc wiecej niz to co zaproponowali w grudniu. Niby niewiele ale to zawsze 3500 zl extra kosztu na calej umowie. Wibor sie nie zmienil porownujac oba okresy. Pytam skad zmiana w racie, to dostaje odp ze nie mamy wplywu, bo system tak liczy. Troche sytuacja mnie zirytowala, bo zaliczka wplacona, umowa podpisana i takie stawianie klienta pod sciana. Przerabial ktos taki temat? Wiem ze oferta finansowania z grudnia nie jest wiazaca ale zadne zmienne nie ulegly zmianie. Ale wibor to akurat wlasnie polecial w dol... Moze popros o przeliczenia za pare dni? Ja wlasnie robie rekalkulacje leasingu przed odbiorem malego volvo i juz wychodzi 150 zl taniej na racie. Obstawialbym zmiane innych parametrow - sprawdz wartosc rezydualna, jesli poszla w gore chociaz o pare tysiecy, na przestrzeni kilku lat moze wygenerowac wlasnie taka roznice. Ewentualnie kurs EUR sie zmienil na tyle, ze kalkulacje wychodza nieco inaczej. Swoja droga, ja po zamowieniu mialem gwarancje cen - zaden parametr nie byl przeliczany na nowo przed odbiorem. Zaskakujace ze tak stawiaja Cie przed faktem dokonanym. Edytowane 14 Kwietnia przez radamanthyspl
Marchall Opublikowano 15 Kwietnia Opublikowano 15 Kwietnia 20 godzin temu, radamanthyspl napisał(a): Ale wibor to akurat wlasnie polecial w dol... Moze popros o przeliczenia za pare dni? Ja wlasnie robie rekalkulacje leasingu przed odbiorem malego volvo i juz wychodzi 150 zl taniej na racie. Obstawialbym zmiane innych parametrow - sprawdz wartosc rezydualna, jesli poszla w gore chociaz o pare tysiecy, na przestrzeni kilku lat moze wygenerowac wlasnie taka roznice. Ewentualnie kurs EUR sie zmienil na tyle, ze kalkulacje wychodza nieco inaczej. Swoja droga, ja po zamowieniu mialem gwarancje cen - zaden parametr nie byl przeliczany na nowo przed odbiorem. Zaskakujace ze tak stawiaja Cie przed faktem dokonanym. Wibor bedacy podstawa oferty jest wskazany na obu ofertach z bmw FS, tej z grudnia i tej z teraz, na obu taki sam. RV jest takie samo bo mam obligo wykupu po tej samej cenie
radamanthyspl Opublikowano 15 Kwietnia Opublikowano 15 Kwietnia 4 godziny temu, Marchall napisał(a): Wibor bedacy podstawa oferty jest wskazany na obu ofertach z bmw FS, tej z grudnia i tej z teraz, na obu taki sam. RV jest takie samo bo mam obligo wykupu po tej samej cenie Cudow nie ma... jesli cena samochodu sie nie zmienila, rabat masz ten sam, wibor i rodzaj leasingu jest dokladnie taki sam, wplacasz taka sama oplate wstepna to wysokosc raty nie ma prawa drgnac. Z ciekawosci jednak sprawdzielem swoje kalkulacje i tam byly niewielkie fluktuacje na przestrzeni dwoch miesiecy w polowie 2024 wynikajace z drobnych zmian stawki wibor, wiec mimo wszystko od tego bym zaczal. Na poczatku grudnia wibor 1m wynosil 5.78%, dzis mamy 5.84%, to przy wartosci rezydualnej rzedu ca. 250 tys, roznica na racie bedzie widoczna.
JarekR Opublikowano 22 Kwietnia Opublikowano 22 Kwietnia W dniu 13.04.2025 o 00:05, Michael1916 napisał(a): To jest własnie w moim odczuciu jedyna, tak naprawde, wada X5. Ilosc miejsca z tyłu jest jakby z segmentu o rozmiar mniejszego i tez z tego własnie powodu teraz wolałbym X7. Gdy do X5 wsiadaja 4 dorosłe osoby robi sie ciasno. Sam mam 190cm i gdy prowadze to musze miec fotel ustawiony blizej niz bym chciał bo inaczej nikt dorosły za mna nie usiadzie. Troche to rozczarowujace w samochodzie o tym rozmiarze. X7 rozwiazuje ten problem ale...kosztem za duzego gabarytu do miasta, masy,osiagow itd. Nie ma w BMW złotego środka. Albo masz suva za ciasnego albo za dużego. Dokładnie 1
ktosiek2018 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Wracając trochę do głównego tematu, to jaki jest maksymalny rabat, jaki można obecnie wywalczyć u dealera na G05? Chodzi o zakup 1 auta, nie floty. I jakie są aktualnie dobre warunki leasingowe? W sensie, jakie jest minimalne oprocentowanie przy maksymalnej 1-szej wpłacie i najkrótszym okresie finansowania?
robert0707 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia (edytowane) Bez znizki flotowej ogolnie ciezko bedzie o jakis super rabat. W BMW wystarczy posiadac tylko 5 samochodow marek premium, wiec przy odrobinie kreatywnosci, da sie taka znizke wyrwac Mercedes np wymaga 10 takich aut, VW/Audi 10 aut ale musza byc z koncernu VW , w wiec BMW jest tutaj bardzo elastyczne Edytowane 25 Kwietnia przez robert0707
ryb55 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia zależy co to super rabat....myślę, że na grupy zawodowe jest do wyciągnięcia z 15-18%, podobnie pewnie jak kupisz 2-3 auta na jeden strzał
ktosiek2018 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia 2 godziny temu, Gizli napisał(a): Na flote 18%, oferta z wczoraj. No to już konkret. Czyli oceniam, że wszystko w okolicach 20% jest już dobrym rabatem
robert0707 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia Do produkcji gdybys dostal 18-20% to jest juz bardzo dobry rabat (tylko sprawdz wtedy dobrze jaki bedzie koszt leasingu, jesli bedziesz brac u nich) Jesli auto z placu, to mozna dostac wiecej, ale to juz zalezy jakie masz uklady u dilera, i czy auto ma chodliwy konfig. 1
kriswawa2 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia W przypadku rabatu porównujcie wszystko co pod kreską. Są oferty na rynku z rabatem 20-22%, ale jak podliczycie większy koszt finansowania w stosunku do rynku - często o 4-5% i jeśli to broker, to czasami 2-3% prowizji, to już nie wychodzi tak szałowo. 1
Semtex93 Opublikowano 26 Kwietnia Opublikowano 26 Kwietnia 2 minuty temu, kriswawa2 napisał(a): W przypadku rabatu porównujcie wszystko co pod kreską. Są oferty na rynku z rabatem 20-22%, ale jak podliczycie większy koszt finansowania w stosunku do rynku - często o 4-5% i jeśli to broker, to czasami 2-3% prowizji, to już nie wychodzi tak szałowo. + czasem wymuszaja tez ubezpieczenie (oczywiscie drozsze niz rynek)
Zasłużeni forumowicze maciek_w Opublikowano 26 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 26 Kwietnia Z ubezpieczeniami bywa różnie. Ja od Fusa zazwyczaj otrzymuję oferty ubezpieczenia na poziomie rynku (tj inni agenci proponują bardzo podobne / takie same składki) Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi (ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)
Zasłużeni forumowicze --maly-- Opublikowano 11 Maja Zasłużeni forumowicze Opublikowano 11 Maja (edytowane) Wy znowu to samo leasing 105% można brać a leasing 130% już nie a wiecie że to może być to samo oprocentowanie tylko inne parametry? Leasing liczy wam proceny od całej wartości auta wpłacając np 40% nie pożyczacie 500tyś tylko 300 a procenty podane od 500 ot taka manipulacja. Wpłata 40% wykup 1% 24mce będzie 105% Wpłata 5% wykup 40% 60mcy będzie 130% i to jest ta sama oferta tylko pożyczacie inną kwotę na inny czas więc całościowy koszt jest większy. Leasingi i tak są na niższym oprocentowaniu niż kredyty zwlaszcza te u dobrego handlowca wiec jak ktoś chce wydać kasę na zakup auta lub dużą wpłatę a potem brać kredyt to strzela sobie w kolano. Leasing na sprzęt firmowy tez jest drozszy niz na auto a jego późniejsze ubezpieczenie wymagane przez leasing które bez leasingu jest zbędne to dodatkowy duzy koszt. Dodatkowo leasing auta można dostać nawet w euro gdzie euribor jest 2% i wychodzi to bardzo tanio a kredyt w euro jest praktycznie nie do uzyskania. Warto planować długoterminowo i myśleć co sie robi bo to duże kwoty. Kolejna sprawa cieszycie sie z rabatów 17-20% wszystko super tylko że zapomnieliście o podwyżkach jakie były w miedzyczasie. 3lata temu X5 M50i można było kupić full wersje za 500 tys brutto z rabatem aktualnie mimo powrotu rabatów X5 M60i full kosztuje 600 tyś po rabacie wiec nie ma się z czego cieszyć bo wartość używanego jest na poziomie bliskim tego co było z M50i wiec aktualnie mimo dużego rabatu utratą wartości na nowym aucie jest rekordowo duża. Zakup lekkiej używki z fajną oferta znowu ma sens i jest dobrym pomysłem. Edytowane 11 Maja przez --maly-- 2
Roberto1 Opublikowano 11 Maja Opublikowano 11 Maja Rzeczywiscie trzeba dokładnie liczyć te koszty leasingu. Brokerzy oferują teraz ok 22% minus prowizja to robi się ok 18-19%. Do tego zazwyczaj najdroższe oferty leasingu. Pytanie czy ostatnio ktoś brał auto ze stocku z bieżącego rocznika. Ile realnie w salonie można dostać ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się