Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Udostępniam cennik G31 Touring LCI z kwietnia 2021 oraz X3 gdyby ktoś potrzebował Cennik polski G31 LCI 04.2021 Cennik polski G31 LCI 07.2020 Cennik BMW X3  05.2021 Folder reklamowy BMW 5 Touring LCI Cennik BMW F11 Touring 2011 rok - dla sentymentalistów Cennik BMW 3 Touring 03.2021
    3 punkty
  2. Bardzo podoba mi się E klasa i myślałem, że tym razem wreszcie kupię Merca zamiast kolejnej Beemki. Dostałem na weekend E 220d 4Matic. Autem jezdziło mi się w sumie fajnie ale: spodziewałem się po Mercu bardziej komfortowego zawieszenia ( bez pneumatyki ), fotele jak dla mnie mają za mały zakres regulacji więc siedzi się za wysoko i mimo regulacji długości siedziska są za krótkie, również kierownicy nie mogę sobie przysunąć do siebie tak jakbym chciał ( mam 190 cm ). Najbardziej przeszkadzało mi jednak wyciszenie silnika. Wyraznie słychać, że pod maską jest diesel. Jak już jedziemy ze stałą prędkością to jest cichutko ale podczas przyspieszania silnik słychać wyrażnie i ma on nieprzyjemne brzmienie. Finalnie skończyło się na 520d z zawieszeniem profesional które wszystkich tych minusów jakie miał Merc po prostu nie ma. Mimo 21" felg komfort jazdy jest świetny. W ogóle nie czuć, że mamy takie duże koło. Skrętna tylna oś robi robotę, auto zawraca jak kompakt. Fotele są większe i wygodniejsze niż w MB i maja ogromny zakres regulacji tak samo jak kierownica. Auto jest bdb wyciszone. W mojej opinii szumy od wiatru porównywalnie z MB ale wyciszenie od silnika dużo lepsze. Jak ktoś ze mną jedzie to zawsze zwraca na to uwagę. Po prostu nie słychać, że jedziemy dieslem. Słychać jedynie ciche mruczenie spod maski. Jakość wnętrza moim zdaniem porównywalna w obu autach. W każdym można by się do czegoś przywalić. Proponuję zawsze zajrzeć tam gdzie nikt nie zagląda. Zobaczcie np. jak BMW wygląda pod maską i od spodu, a jak MB. Jak wszytko jest ładnie zabudowane osłonami. Aż przyjemnie się patrzy. To po takich rzeczach można ocenić jakość auta i czy się starali.
    3 punkty
  3. Karolina, zdejmij ten procent, bo klient jednak nie jest pelikanem jak zakładaliśmy..
    3 punkty
  4. Bo życie jest striptiz transwestyty: wszystko pięknie, ładnie, aż tu nagle c**j
    2 punkty
  5. Fame o mikropeknieciach nakrecili ci co na tym robia biznes, zadzwon do wielu wielu warsztatow, nikt nigdy nie widzial peknietego walu n57, nawet "Pansilnik", osobiscie poza "ekranem" z nim rozmawialem. Nie uszkodzone, nie pekaja, nie ma takiej opcji.
    1 punkt
  6. Dlatego kupowanie dla siebie 520d czy E220d jako auto premium jest bez sensu. Z gów.. bata nie ukręcisz. Zawsze będzie rzęcholił jak skoda . Zapłacić trochę więcej i kupić E450 lub 550e. Niestety w Europie jesteśmy skazanie na plugina w BMW. W USA dalej można kupić 540 bez baterii
    1 punkt
  7. Z prawnego punktu widzenia nie, natomiast za marką, czy też metką, idą obietnice. B&W było obietnicą dźwięku na (w domyśle) najwyższym poziomie. No właśnie - było, bo właśnie zeszli na poziom gdzie kupujący dostają znaczek bez realnej jakości dźwięku. Ludzie dali się nabrać (choć nie powinni, patrząc na cenę zestawu, no ale możemy uznać, że część pomyślała, że to promocja) i stąd rodzą się pretensje.
    1 punkt
  8. A jednak fajnie, że też Ci się udało
    1 punkt
  9. Chyba @Ponta ma tu bardzo dobrą wiedzę w temacie felg i opon ale myślę że masz przedział od 8" minimum do9,5" max na szerokości oczywiście trzeba też dobrać inne ET żeby nic nie obcierało z żadnej strony.
    1 punkt
  10. Konwerter DC/DC, aby umożliwić ładowanie na starych stacjach o niskich mocach - napięcie 400V (w Polsce to głównie do niedawna darmowe stacje ABB 50kW przy Kauflandach) + niektóre otwarte SuC trafi na pokład CLA na początku przyszłego roku. Także szybko odrobili lekcje
    1 punkt
  11. Gra jak gra. Jeżeli twierdzisz, że to "rebranding:", to masz do tego prawo. Ale co to zmienia? A na czym to wprowadzanie w błąd miałoby polegać? Zauważ, że B&W, jako producentowi nobliwego sprzętu nie przeszkadza, że to to nazywa się "B&W" w G60. Oni chyba byliby zainteresowani pilnowaniem takiego wprowadzania w błąd Nie przeczę: ja byłem pozytywnie zaskoczony widząc w cenniku ile sobie winszuje za fajną metkę BMW w tym modelu. Za tą metką idą oczekiwania. I tu - jak to w życiu bywa - oczekiwania jedno a rzeczywistość drugie. Ale czy ten nomen omen rozdźwięk nazwałbym wprowadzaniem w błąd klienta? Równie dobrze można zarzucić, że modele z 4 cylindrami i pakietem M to wprowadzanie klienta w błąd. A przecież nikt tak nie powie. PS. Mam w trójeczce H&K i tam gra ten system dużo gorzej niż B&W w G60. Przy bezpośrednim porównaniu różnica się duża. Nie ogromna, nie miazga i takie tam. Jest bardzo znacząca i głuchy od razu rozpozna. Ale to oczywiście trójeczka i H&K tam to niekoniecznie H&K z G30. I jeżeli tak jest, że H&K w G30 gra dużo lepiej niż w G20, to nie znalazłem opinii, że to wprowadzanie w błąd klientów G20, bo skoro H&K, to powinno grać zawsze na określonym poziomie...
    1 punkt
  12. Update końcowy: okazało się, że mechanik zamontował poduszki Lemforder, a nie OE. Po założeniu OE drgania i wszystkie inne dziwne wibracjo bujania ustały., Jak porównaliśmy OE i Lemforder to guma w OE jest zupełnie inna - miekka i jakby gęstsza. 3 Także panowie - gumy do BMW radzę brać tylko OE, bo Lemforder jak widać okazał się szrotem i nie spełniał swojej roli. 3 lata szukania i trochę pieniędzy:/ temat do zamknięcia
    1 punkt
  13. Uszkodzenie kosmetyczne, silnik kozak. Z tego co pamiętam w tym modelu wymiana lamp tył nie wystarczy na EU trzeba ciągnąć jeden przewód.
    1 punkt
  14. Za pierwszym razem przeczytałem ten znak wodny jako "BIDACARS".
    1 punkt
  15. Dzień bez naplucia na BMW to stracony dla Ciebie dzień i tak uważam że 520d jest dużo bardziej premium niż jakakolwiek tesla bo jako auto stworzone do szybkich dalszych przelotów dużo lepiej się sprawdza niż jakakolwiek tesla i wziąłbym ja nawet gdyby obok stał plaid w tej samej cenie a dziś dzień. Mina dżagi w i7 powinna ci dać do myślenia i czasami trzeba się posłuchać kobiet bo to madra kobieta była i gwarantuje ci że nawet jakby ładowanie wystartowało to że szczęścia by nie umarła a mina dalej była by taka sama że musi tam gnić.
    1 punkt
  16. Akurat to by musiał być Karol, ale w sumie dziś to nic nie wiadomo
    1 punkt
  17. Moj boze co za STEK BZDUR Ty zyjesz w jakims wyimaginowanym swiecie gdzie istnieje klient "premium" kupujacy wylacznie BMW albo MB i klient "nie-premium" kupujacy consjwyzej Tesle czy Forda. Moj 10 letni syn ma wiecej logiki w glowie.. Nawet tu na forum jest sporo ludzi ktorzy kupowali spalinowe BMW a kupili Tesle bo Tesle na dzis sa po prostu LEPSZYMI elektrykami od ev BMW Czy Ty myslisz ze jakies 520d jest bardziej "premium" od TMS? Jakies 320d od TM3? W marce BMW premium okreslilbym moze 20% floty, pozostale 80% czyli jakies 1,5 MILIONA produkowanych aut rocznie z premium to ma consjwyzej znaczek i 20 nalepek ///M Twoje ix1 czy BMFuna ix3 to samochody takie premium jak Toyotowe bz4x cos tam czy inny Ford emach. Moje i4 jest takie premium ze jak wsiadam i widze tone plastiku i brak listw progowych czy zaslepke po schowku czy zaslepki po przyciskach na drzwiach pasazera czy brak siatek w fotelach to smieje sie do rozpuku z ludzi ktorzy utozsamiaja premium ze znaczkiem, pr'owcy firmy dobra robote robia niczym gebbels. ps. Mowienie o "niszy" w przypadku marki ktora klepie 2 miliony aut rocznie, wiecej od wiekszoaci marek "popularnych" lacznie ze Skoda czy Dacia - to trzeba miec niezly odlot ^^
    1 punkt
  18. Sorki ale to wszystko trąci remizą. Zdaje sobie sprawe ze sa rozne gusta i teraz taka moda ale nie nie idź tą drogą!
    1 punkt
  19. Wbrew pozorom jest naprawdę spory wybór filtrów kabinowych do iX - od uznanych producentów jak Mann czy Mahle przez Febi, Filtron aż do różnych „chińczyków”. I od zwykłych papierowych, poprzez wyposażone w warstwę z węglem aktywnym, aż do najskuteczniejszych z węglem aktywnym oraz dodatkową warstwą antybakteryjną. Ja polecam filtr marki HENGST model E7907LB - to filtr z węglem aktywnym i właśnie warstwą antybakteryjną. Jest o połowę tańszy niż Mann czy Bosch (w wersjach z obiema ww. warstwami), a jednocześnie bardzo dobry. Oryginalny filtr BMW, który miałem u siebie po ostatnim przeglądzie, to natomiast produkt Mahle w wersji tylko z węglem aktywnym.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.