Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03.07.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Moim zdaniem miałeś X5 jeżdżące lepiej niż 99+% X5 na rynku. Auto imho jednak będące ciekawszym połączeniem SUVa i osiągów od X5M - z osiągami i prowadzeniem zbliżającymi się do X5M, a bez tej chyba niepotrzebnej w SUVie brutalności. No i dużo, dużo tańsze (value for money w M60i jest rewelacyjne). W M60i jest do poprawienia wydech, może do dołożenia lotka M Performance... i to tyle, modów/tuningu nie lubię, więc na tym bym poprzestał Znakomity i kompletny wóz, gdybym sam nie jechał, nie uwierzyłbym, że aż tak może jeździć X5
    4 punkty
  2. Tym razem coś od siebie. Przedstawię fotorelację z montażu przedniej kamery Założenia: Wcześniejszy montaż gniazda zapalniczki w ASO z uwagi na gwarancję (to była jedyna ingerencja w instalację elektryczną) w celu późniejszego użycia powerbank-a do zasilania kamery. Oczywiście przy założeniu, że gdy nie mamy fabrycznego gniazda zapalniczki w bagażniku. Na dalszym etapie prac brak ingerencji w instalację elektryczną pojazdu Kamera umieszczona od strony kierowcy. Przewód przeprowadzony w słupku. Należy najpierw wykręcić śrubę jak na zdjęciu i ostrożnie odchylić osłonę słupka. Ważne: Należy przeprowadzić kabel od strony szyby czołowej. Wówczas nie ma ryzyka ingerencji w obszar działania poduszki powietrznej. Po częściowym wyjęciu uszczelki jest miejsce na przeprowadzenie kabla Przewód mocowany jest za pomocą zaczepów. Dodatkowo przewód USB został zaizolowany taśmą parcianą na całej jego długości. To jest jeden z dwóch zaczepów dolnej osłony słupka. Drugi zaczep jest od strony tylnych drzwi. Miejsce prowadzenia kabla w progu tylnych drzwi Przy montażu osłony bocznej musimy uważać, aby zaczep osłony nie uszkodził lub nie przytarł kabla. Przemieszczenie kabla pod pokrywą bagażnika Power bank znajduje się w miejscu pierwotnie przewidzianym na apteczkę samochodową. Sprawdzamy przed końcowym zaślepianiem czy kamera działa. Ważne: Aby ponownie przymocować plastykowe osłony należy wcześniej wyjąć nieoderwane zaczepy z karoserii i włożyć ponownie w osłonę
    1 punkt
  3. A powiem Ci, że to właściwa koncepcja... Ja na przykład dodałem w M3 co najmniej 50HP wrzucając czerwone aluminiowe korki wszelkich płynów (Goldenwrench)... do setki mam co najmniej 0.2s mniej
    1 punkt
  4. Bateria 83 kW brutto, 75,8 kW netto, Zasięg w cyklu mieszanym (AER) 555-626 km, rata prawie 1700 netto przy pierwszej wpłacie z programu NaszEauto na 25 miesięcy (dla przebiegu 25 tys/rok)
    1 punkt
  5. Chyba zostane przy tych nakrętkach do wentyli
    1 punkt
  6. Moja jazda nie potwierdziła, że M60i aż 400 miało
    1 punkt
  7. No właśnie wydech w m60 nie bardzo jest jak poprawić. @maciek_w pisał co nieco o tym. Niestety akrap nie robi wydechu do m60. Gdyby robil pewnie bym sie skusil. Ja tez nie jestem fanem modow / tuningu. Na razie moj tuning to wymiana zakretek do wentyli na M i przyciemnienie odblasków z tyłu. Ale rzeczywiście chodzi mi ten spojler m perf po głowie, jak oceniacie wiocha czy daje rade? Dokładek od spodu nie lubie, ewentualnie zamiana dyfra na karbonowy.
    1 punkt
  8. Przy pochyleniu raczej nie, bardziej jak nie będzie zbieżności. Opróżnisz zbiornik, albo zatankujesz i wartości będą inne. Z tyłu pochylenie jest w zakresie, a z przodu masz poza zakresem lewe koło gdzie tych wartości się nie reguluje. Zwykle jak jest w normie to tak zostawiają, bo lekko ruszy kluczem i wszystkie parametry się diametralnie zmieniają. Poza tym jakbyś pojechał na geo kolejny raz po kilku tys. km to i tak wszystko będzie przestawione.
    1 punkt
  9. Podstawowe pytanie, jak podłączyć 6 kabli do 4 pinów?
    1 punkt
  10. Wczoraj zamówiłem A6 e-tron dla żony. Przez 2 lata musi się pomęczyć
    1 punkt
  11. Śmiem zauważyć, że pewnie wybór zawieszenia M Adaptive Pro zamiast pneumatyki da większy efekt, ale przyjmę, że różnica w prowadzeniu między 21" / 315 z tyłu vs. 20" / 275 z tyłu może być "close second"
    1 punkt
  12. Maciej_cie, przeczytaj dobrze regulamin NaszEauto, jeżeli tworzycie rodzinne gospodarstwo domowe to można skorzystać tylko 1 x.
    1 punkt
  13. Ja mówiłem o tym, że moje własne auto na 20" z tyłami 275 prowadziło się zaskakująco - a spektrum porównania mam dość szerokie, bo jeździłem w życiu ponad 100 różnymi autami, Polonezami również. I o tym, że inne egzemplarze na kołach 275 z tyłu (osadzonych głębiej we wnękach) prowadzą się równie "zaskakująco". Stąd życzliwa uwaga, że jeśli ktoś wie, że nie jest mu wszystko jedno, jak auto się prowadzi, żeby szedł od razu po 21" 315, bo różnica jest wyczuwalna, jak chyba żadna inna w konfiguratorze Niektórzy traktują to jako personalny atak na siebie, ale tak nie jest. Sam przecież kupiłem te koła wierząc na słowo w zapewnienia handlowca (lato, brak możliwości testu).
    1 punkt
  14. Umówiłem się na testowanie Jeepa Avengera na weekend - jutro popołudniu odbieram i w ciagu dnia w poniedziałek oddaję. Tani, dla żony do miasta teoretycznie w sam raz. Zobaczymy.
    1 punkt
  15. Od tego jest klasa ACEA, wybierajac odpowiedni, czyli C3, index musi byc w ramach tej klasy, wiec nie istotne co jest z przodu, 30,to 30, jest wiele 5w30 o nizszym indexie 100° od 0w30. Warunki nie maja wplywu, mowimy o aucie uzytkowym a nie driftowozie. Nowoczesne jednostki mozesz zajechac na 10w60. Olej tu nic nie zmieni.
    1 punkt
  16. Pare bykow poprawie, parametr 0w nie ma nic wspolnego z lepkoscia przy 100°, nie w polandii tylko w calej eu (bez de) synthetic moze byc hydro, 0w20 to nie woda po parowkach, norma SP ma obnizone wapno a nie dodane, to wapno robi LSPI, a wlasciwy olej do b48 to 0w30, nie istotne w jakich warunkach jest uzytkowane (pasowania silnika, kanaly olejowe, skrzynia).
    1 punkt
  17. KPI, statystyki?
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. W poprzedniej X5 40i przeszkadzała mi wysokość a nie szerokość opony 20'' - w szybkich zakrętach czułem delikatny efekt 'podwijania opony', co kompletnie nie było wyczuwalne w 22'. Fakt, ze to zmiana o 2''. Także ode mnie +1 dla osób widzących różnicę w prowadzeniu ;).
    1 punkt
  20. Racja, tylko problem w tym, że za często na forum piszemy że coś jest dobre tylko dlatego bo coś innego (kogoś) jest złe. A nie że jest dobre wymieniając argumenty dlaczego jest dobre bez negatywnego porównywania z alternatywą. Bezsprzecznie szersza opona i większa felga lepiej wygląda. Ale czy to powód aby odmówić homologacji mniejszym rozmiarom? Serio? Taki przykład ode mnie z "bloku". Sąsiad jeździ najtańszym X5 (19 cali, x-line, czarne + wszędzie chrom). Auto firmowe, darowane. Parkuje pod chmurką. Raz na miesiąc straż miejska wywozi auto (bo głównie tutaj zakazy parkowania). Ma to gdzieś. Raz na jakiś czas przesiada się do Z3 cabrio. To auto ma chyba z 20 lat jak nie więcej. Gość jest uśmiechnięty od rana do wieczora. Czego Wam wszystkim życzę
    1 punkt
  21. U Maćka wskazanie zasięgu zatrzymuje się na 400, dlatego cały czas jest aktywny na forum g05 bo tęskni za dobrobytem
    1 punkt
  22. Mi np. nie leżą nowe wzory felg np. w nowej serii 5 czy nowej x3, oczopląsu można dostać i wiele z nich mocno zasłania zaciski. Rozumiem ze ma być nowocześnie, ale do mnie to jeszcze nie trafia, pewnie z czasem sie przyzwyczaje. Wzory felg w x5 są moim zdaniem jeszcze dość klasyczne i ładne. Ich minusem jest to że są na rynku ładnych kilka lat i się po prostu opatrzyły. Wraz lci mogli nieco rozwinąć i odświeżyć ofertę felg
    1 punkt
  23. A ja znowu napisze to samo . Jezdzisz glownie w miescie, w trasie nie masz zapedow speedy gonzales… 40i bedzie ok. Jezdzisz w trasy, masz ciezka noge, nie lubisz czesto stawac na tankowanie .. bierz kle kle kle… Sam mam 40d .. i czesto w trasie mam 11l… ale predkosci 160+…. 45e w tych samych warunkach 16l + … .. wiec 40i by bylo kolo 15… podziekuje . co do dziwiekow klekota…naprawde nie ma tragedii
    1 punkt
  24. Możesz wrzucić 4x 21" z zestawu 818M i wtedy 4 takie same opony. Będą Ci w serwisie truć głowę o gwarancję, ale póki koła mają taką samą średnicę / obwód -- a będą miały, jeśli na wszystkie założysz takie same opony -- to system x-drive nie będzie protestował
    1 punkt
  25. Uwazasz ze BMW x5 sluzy tylko do zapier…. ? . Moim zdaniem, a jezdze szybko…po niemieckich drogach w zime na r20 i nie mam z tym problemu, auto caly czas sie bardzo dobrze prowadzi Ciut inaczej niz na r22, ale wszystko da sie wyczuc i zrozumiec. Co do kodiaqa - jak by mial 3.0 diesel mocno bym sie zastanwial czy jest sens doplacac, a raczej przeplacac za x5… i w droga strone 2"0 w x5 ..wole wtedy za ten cash kodiaqa, wyciszyc go i mam prawie to samo ..za ulamek ceny. Co do duzych predkosci…3\4 aut moze zapierd..nawet po 200 na r15 195\65 (kiedys sie tak jezdzilo) …jezeli za kierownica nie siedzi malpa… Mowisz o kierownicy krzywej - to juz historia ja inna bajke, bo 3/4 ludzi nie widzi 3/4 rzeczy skopanych przez fabryke… BMW i inne marki mialy problem ze ci upierdliwy klienci potrafili co jakis czas slyszec cos ze szklanego dachu otwieranego..i musieli je regulowac…teraz wiekszosc marek daje szklany dach nie otwierany…bo prosciej…
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.