Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Straszna bieda faktycznie u Was w tych 3kach, ja mam nawet śrubokręt żeby samemu naprawiać a nie assistance wzywać
    2 punkty
  2. Mam ISTĘ i BimmerLinka/Delphi na stanie i po 4km silnik nie zagrzany, ilość sadzy np 10 gram (sprawdzam regularnie,bo powyżej 25-30 gram dolewam dodatek do DPF) a wentylator chodzi. Więc u mnie jest dokładnie tak jak pisali koledzy w innych wątkach odnośnie żaluzji i pracy wentylatora po zgaszeniu . Dobry serwis BMW na pomorzu również potwierdził taki system działania klap.
    1 punkt
  3. Tak się dzieje dlatego że przy zakodowaniu na HIFI (które domyślnie ma wzmacniacz) leci do niego "czysty" sygnał bez żadnego podbicia. Stereo natomiast podbija na samym radiu.
    1 punkt
  4. Zdradzisz za ile to w końcu poszło? Ciekawi mnie jaka jest realna utrata wartości po roku użytkowania.
    1 punkt
  5. Cześć, poruszaliśmy ten wątek tutaj: Wprowadzenie: Aktywna kontrola klap powietrza służy do poprawy właściwości aerodynamiczne pojazdu z czym wiaze sie osiagniecie obniżenia emisji CO2. Przestrzeń wymagana do sterowania zaluzji nie można łączyć w przypadku wiekszosci modeli z opcjonalnym wyposazeniem jak: xDrive, pakiet sportowy, AFS lub ACC. Sterowanie dolnymi klapami powietrza odpada w pojazdach z turbodoładowaniem. funkcje systemowe Przepływ powietrza przez chłodnicę powoduje wysoki opór powietrza wraz ze wzrostem prędkości jazdy. W związku z tym zamknięta klapa powietrza w normalnych warunkach jazdy uniemożliwia przepływ powietrza przez chłodnicę. Sterownik silnika stale oblicza wymaganą wydajność chłodzenia i otwiera zawór tylko wtedy, gdy rzeczywiście wymagana jest zwiększona ilość powietrza chłodzącego. Inną zaletą sterowania klapami powietrza to szybsze rozgrzewanie silnika, ponieważ temperatura w zamknietym otoczeniu jest szybciej osiągnięta. Tak więc, obstawiam,że z Twoim DPF jest wszystko w porządku - po prostu tak działa ten system. U mnie również po trasie 25 km wentylatory nie pracują po zgaszeniu, a po krótkiej (5 km) i wolnej trasie wentylator załącza się u mnie prawie zawsze.
    1 punkt
  6. To katalog książkowy. Swój odkupiłem w ZFMünchen, ale przy odrobinie szczęścia można też we Friedrichschafen przy okazji "otwartych dni" takie coś kupić.
    1 punkt
  7. Może miałeś czujnik deszczu bez zmierzchu, może tam było inaczej. Czujnik deszczu ze zmierzchem na 100% trzeba ponownie załączać po zgaszeniu silnika i jest ten sam E39/E53.
    1 punkt
  8. Nie pomyślałem o DPFie. Masz rację. Głównie żoną jeździ do pracy, na zakupy i nie zwracała na to uwagi, a ja przewrażliwiony. Następnym razem podepnę Bimmera i pewnie się potwierdzi to co piszesz. Wielkie, dzięki. Będę miał spokojniejszy sen.
    1 punkt
  9. Jak się lepią to może wystarczy umyć? Tylko jakimś dobrym kosmetykiem do plastików, którego nie trzeba szorować, żeby działał. I takim, który nie zostawia żadnych niepożądanych warstw tak jak np. słynny handlarski plak, który niczego nie czyści i nie zabezpiecza, ale zostawia na powierzchni jakieś błyszczące i klejące g...wno. A jak faktycznie jakims cudem guma się sfatygowała to pomoże już chyba tylko wymiana. A po wymianie warto dbać i regularnie czyścić i konserwować dobrymi kosmetykami, wtedy problemu być nie powinno. Ja tam co jakiś czas czyszczę profilaktycznie nawet czyste na pierwszy rzut oka elementy.
    1 punkt
  10. udało się ? Saga zakonczona
    1 punkt
  11. To we Hiszpanii , Portugalii nikomu pewnie nie działaja
    1 punkt
  12. W najlepszym przypadku pokaże ci się w Idrive coś co i tak nie będzie działało.
    1 punkt
  13. Ten kolor tak mi przypasował, że mam w nim obie generacje X5M :mrgreen:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.