Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tak, nieinwazyjny, ale na łączeniach zderzaka (u mnie przedniego i tylnego) z elementami karoserii (nadkola) folia kończy się ok 2mm od krawędzi elementów. Chłopaki musieliby demontować zderzaki i reflektory, żeby dobrze to wszystko zawinąć. Tego nie robiliśmy
    2 punkty
  2. Tymi runflatami wywołasz burzę … (sam jestem zwolennikiem tej technologii i uważam, że zawieszenie jest projektowane pod te opony).
    1 punkt
  3. Ze swojego doświadczenia - dobra opona w runflat. Przez długi czas jeździłem na lecie na runflatach, później po opiniach z forum, że opona XL zastępuje runflat i auto prowadzi się równie dobrze. To ściema. Tryb Sport (EDC) daje poprawę, ale auto nadal pływa. Na zimę kupiłem teraz Continentale w runflat, po wcześniejszych Michelinach i jest bajka naprawdę. Auto prowadzi się jak po sznurku, nie reaguje na koleiny, dziury, nierówności - czyli na to wszystko na co jest podatne na zwykłych oponach.... Dlatego sprzedaje letnie opony i zakupię runflaty, żeby odzyskać radość z jazdy
    1 punkt
  4. u znajomego - LCI 2024 40i + wydech sportowy, podwójne końcówki (jak w m60i) edit. dopiero zauważyłem, że pytanie jest o 40i bez sportowego wydechu. 2024 xLine 40i, pojedyncze koncówki. Nie mam zdjęcia, ale kiedyś w salonie zerkałem co kryją otwory w zderzaku edit. 2 a teraz jeszcze znalazłem jakieś ogłoszenie z LCI 40i i widać, że jest pojedyncza końcówka + jest inne ogłoszenie, ale import z USA z rozwalonym zderzakiem, gdzie ewidentnie są tylko dwie koncówki zamiast czterech https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-x5-bmw-x5-xdrive40i-ID6H0Jls.html
    1 punkt
  5. Co firma to inna gadka. Ja dzwoniłem do jakiejś, której reklama wyświetliła mi się na Facebooku, powiedzieli (tak w skrócie), że każde auto ma indywidualny szyfr, i to czy uda się coś wyklikać zależy od stopnia skomplikowania tego szyfru. Najlepiej podjechać, to ocenią jak wygląda sytuacja przy konkretnym aucie.
    1 punkt
  6. Tak, bo jak napisałem to chyba od maja jest. Ja mam lipiec i za każdym razem SET na kierownicy, żeby tego nie słuchać …
    1 punkt
  7. Booster zawiera "wszystko", oprócz aktualizacji map. Mając boostera, nawet nie można dokupić rtti dodatkowo.
    1 punkt
  8. na bimmerpost są wątki na ten temat; konkluzja (moja własna) jest taka, że robienie frankensteina jest: (1) czasochłonne (2) jeśli zleca się wykonanie tego komuś, to wcale nie wychodzi taniej niż cena pełnego systemu w konfiguratorze (praca ludzi kosztuje) (3) jest to bardzo trudne i trzeba wiedzieć, czego nie sp...lić (jeśli robi się to samemu) (4) wywala masę błędów, albo wyskakują nieprzewidywane gremliny (komputery lubią się gryźć ze sobą; np. w jednym wątku opisywali, jak ze względu na parametry impedancji w dodawanym subwooferze, samochód dostał dziwnych dolegliwości i np. nie działał tempomat) Ogólnie, lepiej oddać w ręce specjalistów (np BimmerTech), albo odpuścić temat
    1 punkt
  9. 99% z nas - o ile nie więcej - zostawia pilota w aucie. O ile nie masz w samochodzie pozostawionego nic co wskazuje na lokalizację domu - jak dokumenty, czy adres domowy zaprogramowany w nawigacji - to nie masz z tym problemu Przy czym ja celowo nie decydowałem się na pilota w lusterku, właśnie przez jego ograniczone możliwości w porównaniu z pilotem od systemu - choćby więcej kanałów, do sterowania różnymi odbiornikami czy bramy w różnych lokalizacjach, które często da się zgrać ze sobą.
    1 punkt
  10. Jak za PRL w Polsce gdzie na ulicach królował maluch, czasami duży Fiat czy też polonez.
    1 punkt
  11. Mylisz się, dzieci i pies jadący z tyłu oświetlane słońcem potrafią "uniemilić" podróż najbardziej. Praktyka... Dorosły jest bardziej układny Fakt, że jak słońce od przodu to dużo nie zmieni ale pomimo, że szyby ponoć nie są atermiczne (filtr IR) to zdecydowanie blokują ciepło.
    1 punkt
  12. Wydaje mi się, że i tak poczuję różnicę HK względem Cantona w Kodiaqu, na którego dużo ludzi psioczy, a jest według mnie poprawny, choć trudno go idealnie ustawić. Wszystkie napędy mam u siebie, więc najwyżej dołożę jeszcze jeden zewnętrzny odbiornik i powinno działać Dzięki za info o siłowniku. Niby drobiazg, ale fajnie jak jest. Dziękuję za odpowiedź. Maxtona kupiłem cały pakiet za pół spoilera dachowego na klapę z BMW Czy to agrotuning? Można równie dobrze przeczytać opinie o marce BMW. Doszedłem już w swoim życiu do takiego etapu, że to mi ma się podobać. Z chęcią wysłucham opinii innych w temacie gdzie nie jestem pewien swojej decyzji, ale z Maxtonem decyzja już zapadła i już mam, czeka na montaż. Jakie masz koła na lato, że 21" to mało? Osobiście bardzo podobają mi się 21" Y i takie zamówiłem. Przecież to "kawał" koła... Odnośnie kół zimowych też spotkałem się z taką opinią na temat 20" i przyznaję Ci rację co do wyboru 21" i na takie będę "polował" Dużo jeżdżę po mieście i jednak zostanę przy skrętnej tylnej osi. Na pewno nie zaszkodzi. Zawieszenie Executive jest w jakimś pakiecie? Wydaje mi się, że nie widziałem go w konfiguratorze X5. Ilość miejsca jest ok. Ciaśniej niż w Kodiaqu, ale damy radę. Starsza córka już nie jeździ w foteliku, tak więc nie będzie mi już brakowało trzech isofixów (mam trzecie z przodu i jest to super rozwiąznie) Dziękuję Odnośnie skrętnej tylnej osi, to wydaje mi się, że będzie świetnie sprawdzała się w miejskiej jeździe, gdzie głównie będę się poruszał. Jak będzie w rzeczywistości? Czas pokaże, ale wydaje mi się, że będę zadowolony. Pytanie, czy to myszkowanie jest bardzo odczuwalne? Szklany dach - zawsze chciałem mieć i tym razem nie popuszczę Z opinii mogę wywnioskować, że jest w miarę bezproblemowy, więc nie będę z niego rezygnował. Jak Ci się sprawuje merino? Nie naciąga się? O ile masz jasny kolor, to czy łatwo się czyści? Po czym wnioskujesz, że fotele bez masażu są wygodniejsze? Czujesz te elementy systemu masującego (wyłączone) podczas siedzenia? Z tego co już się dowiedziałem - jest siłownik gazowy Sprzedawca mówił mi, żebym poczekał na wyprzedaż, która będzie luty/marzec. Ponoć wyjdzie mnie to korzystniej niż zamawiając z samochodem. Raczej nie zdecyduję się na B&W, ale mam nadzieję, że HK będzie grało lepiej niż Canton w Skodzie i to mnie już zadowoli
    1 punkt
  13. Już ogarnałem.Winne okazało się złe ustawienie w ncs dummy. Teraz wszystko pięknie działa.
    1 punkt
  14. @s0narwyluzuj bo coś Ci chyba nerwy puszczają G30 vs G60 przecież to nie jest najważniejsze w życiu udowadnia na każdym kroku, że G30 to cud techniki bez żadnych kompromisów i ma wszystko to czego nie ma G60
    1 punkt
  15. Zapytaj o rabat na konkretny samochód, cena ostateczna powinna wyjść w okolicach 365000 brutto (przy Twojej konfiguracji). Możesz powysyłać konfigurację do kilku salonów, a potem najlepszą ofertę pokazać swojemu handlowcowi - mając podkładkę powalczy pewnie o dodatkowy rabat. Pamiętaj, że cena ostateczna to nie wszystko, liczy się czas oczekiwania i warunki finansowania - dopiero wtedy można porównywać oferty.
    1 punkt
  16. U mnie must have było grzanie kierownicy. Może ktoś nie zrozumie, ale aktualna pogoda powoduje że ta decyzja była kluczowa :) Aż miło gdzieś pojechać i nie chce się wysiadać.
    1 punkt
  17. Ja w sumie od czarnego, do białego przez srebrny, granatowy i teraz padło na szare i uważam to za bardzo dobry wybór. Kolor nie jest płaski. W zależności od pogody wygląda inaczej. Mi bardzo odpowiada.
    1 punkt
  18. Mam Sapphire Black, szczerze to nie polecam chyba że ktoś lubi pucować to jest git, ale mycie i suszenie tych hektarów blachy X5 potrafi zmęczyć jak człowiek chce żeby to jakoś wyglądało.
    1 punkt
  19. Dokładnie. Nie sterczy żaden patyk, który przeszkadza włożyć telefon do schowka... W sumie oba rozwiązania mają swój urok i praktyczność. I chyba z każdym da się żyć.
    1 punkt
  20. Widzę że wszyscy mają oprócz Spotify na ten moment. Jedyny mankament że streamingami i youtubami jest taki że w momencie wrzucania pliki video albo video/audio plik jest ten poddawany niestety jeszcze kompresji z limiterem przez dana platformę co niestety finalnie i tak wpływa negatywnie ale od wielu lat robi się osobne mastery pod streamingi czy radio. Tak czy siak ja osobiście uważam że te najdroższe systemy w autach są przewartościowane. Jasne można ustawić sweet spot na siedzenie kierowcy (ja tak mam w g21) ale za to jak siadam na pasażera to mam zonk jak wyłączymy te opcje to na siedzisku kierowcy jest srednio.Za 20k można mieć zajebisty sprzęt do odsłuchu w domu na ktorym roznica bedzie slyszalna ;). Nie mówiąc że za około 4-5k mamy high endowy sprzęt do odsłuchu na słuchawkach (sluchawki + dac/amp)
    1 punkt
  21. Dźwigienka 1x w tył i masz tryb sport skrzyni, powtórne 1x w tył wyłącza tryb sportowy
    1 punkt
  22. Do tej pory ani razu nie słyszałem o problemach ze skrętną tylną osią. Mam 140kkm przebiegu w X5 i 80kkm w serii 8. Wszystko działa jak powinno. W serii 8 skretna tylna os jest nawet wyposażeniem standardowym wiec chyba jednak cos w tym jest i raczej nikomu BMW nie wciska niepopularnej i niechcianej opcji. Moge powiedziec nawet tak: jeden lubi fotele sportowe drugiemu pasuja komforty, jeden chce szklany dach inny nie, jeden diesla drugi benzyne ale jesli chodzi o skretna tylna os to zawsze jest na +. Sa uzytkownicy zachwyceni (jak ja) tym jak zmienia ona jakosc prowadzenia ( trzeba pamietac ze łączona jest ona z aktywnym układem kierowniczym) inni doceniaja to troche mniej ale raczej nie chcieliby wrocic do wersji bez tej opcji.
    1 punkt
  23. Generalnie standardowy patent, czyli \_/. Podciagasz najnizsze czestotliwosci, dość szybko opuszczasz kolejne niskie czestotliwosci (często systemy o niskich mocach nie wyrabiają w tym rejonie, rezonują) i gdzies od połowy zaczynasz stopniowo podnosic srednie i wysokie czestotliwosci.
    1 punkt
  24. ad.1 Mam, nie wiem jak byłoby bez, ale przesiadając się x3 g01 nie czuję różnicy w trudności/łatwości zawracania i manewrowania, gdzie tamto auto miało krótszy rozstaw osi. W teście parkingowym g05 bez vs ze skrętną osią, różnica średnicy zawracania 180st była na poziomie ca. 70cm. ad.3 często zdarza się temat cieknącego dachu na forach czy grupach FB, natomiast jest - chociażby tutaj - sporo użytkowników, którzy takich problemów nie mają. Moim zdaniem ryzykowna opcja, choć dodatki w pakiecie kuszą.. ad. 4 mam sensafin silverstone w aucie za 500 tys w bezpośrednim porównaniu do merino czuć różnicę, w użytkowaniu jest bardzo przyjemna i wygodna, przy tym funkcjonalna i mimo jasnego koloru nie brudzi się. Kwestia indywidualnych preferencji co do funkcjonalności, estetyki i hehe prestiżu. ad.7 ja jeżdżę na felgach nieOEM, nie ma póki co z nimi problemów. Opony homologowane, więc tutaj różnicy nie będzie. ad.8 nie jestem audiofilem, dla mnie gra na dobrym poziomie, zwłaszcza jak poszperałem w internecie i ustawiłem equalizer zgodnie z jakimś presetem, choć od 9 miesięcy w aucie leci głównie baby shark na zmianę z wheels on the bus jak już mogę posłuchać czegoś innego, to przeważnie przez kabel i w jakości bezstratnej FLAC/ALAC. Czy w obecnej sytuacji dopłaciłbym do BW? Nie. Czy gdybym podróżował sam lub tylko z żoną, a auto byłoby dla mnie oazą relaksu? Pewnie tak.
    1 punkt
  25. Dobra wiadomość dla posiadaczy map NEXT. Pojawiły się właśnie NEXT Europe 2025. Nie mam na czym zwerydikować, ale powinny śmigać. Dziś WEST wrzuce, EAST jak się wyrobie. Mega też ogarne. Torrent jak sie pojawi. Road Map Europe NEXT WEST 2025 (chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+NEXT+2025/WEST Road Map Europe NEXT EAST 2025 (chomikuj) https://chomikuj.pl/Jack1979/BMW/BMW+Europe+NEXT+2025/EAST
    1 punkt
  26. Przy rejestracji na forum potwierdzasz znajomość regulaminu forum. Gdybyś to znał to byś wiedział, że oprócz regulaminu forum są również regulaminy działów które należy przeczytać przed pisaniem pierwszego postu.
    1 punkt
  27. Nawet runflat nie daje Ci gwarancji. Poniżej zdjęcie co mi się przytrafiło Najpierw strzeliła mi opona z prawej a 5 minut pozniej strzeliła mnie octavia z lewej
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.