Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...

 

Przy jakiej predkosci obrotowej zdjeles te wskazania. Jezeli wolne obroty to przeplywka pokazuje bledne wartosci.

 

Tak na wolnych obrotach, przepływka to luftmasse ?

Jeżeli dam mu po obrotach to wartość idzie do ok 50

Nie masz funkcji/podglądu "NOMINAL/ACTUAL"?

 

To wskazania mojej przepływki przy mocnym depnięciu gazu:

 

http://images49.fotosik.pl/119/f95c9bcfce11926bmed.jpg

 

A to na podmienionej przepływce z A4 1.9 TDI AVF 131KM przy maxymalnym wcisnięciu gazu:

 

http://images48.fotosik.pl/123/0e58d11152946374med.jpg

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
  • Odpowiedzi 3,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Kurcze tego mi brakuje w e36 :mad2:

 

 

...

 

Przy jakiej predkosci obrotowej zdjeles te wskazania. Jezeli wolne obroty to przeplywka pokazuje bledne wartosci.

 

Tak na wolnych obrotach, przepływka to luftmasse ?

Jeżeli dam mu po obrotach to wartość idzie do ok 50

 

To stanowczo za malo. Ja jezdzilem swoim M52b20 w weakend z DIS i INPA na kolanach mam zmiany w zakresi 50 - 250 [kg/h]. U kolegi Burner jednostki sa inne.

Jeszcze jedno zmien ten barbarzynski jezyk na ENG.

 

Nerwus ... przy motordrehzahl = ..... :roll2:

 

To wyglada jak tylko 1 rysunek wstawiony dla tego nie widzalem pierwszej czesci ;)

Opublikowano
...

 

To stanowczo za malo. Ja jezdzilem swoim M52b20 w weakend z DIS i INPA na kolanach mam zmiany w zakresi 50 - 250 [kg/h]. U kolegi Burner jednostki sa inne.

Jeszcze jedno zmien ten barbarzynski jezyk na ENG.

 

 

Co może być przyczyną tak niskich wartości? uszkodzony przepływomierz?

Inpę mam z Twojego linku, jest zainstalowana na ENG, ale jak wchodzę w zakładkę silnik to sama zmienia mi na GER.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...

 

To stanowczo za malo. Ja jezdzilem swoim M52b20 w weakend z DIS i INPA na kolanach mam zmiany w zakresi 50 - 250 [kg/h]. U kolegi Burner jednostki sa inne.

Jeszcze jedno zmien ten barbarzynski jezyk na ENG.

 

 

Co może być przyczyną tak niskich wartości? uszkodzony przepływomierz?

Inpę mam z Twojego linku, jest zainstalowana na ENG, ale jak wchodzę w zakładkę silnik to sama zmienia mi na GER.

 

Nie jestem expertem. Zerknij do DIS dla pewnosci tam sa testy i mozna sprawdzic jaki powinien byc zakres dla przeplywki na wolnych obrotach jezeli sie nie miesci to sam podejmij decyzje. Warto pojechac gdzies jeszcze i doradzic sie kogos kto robi to zawodowo.

Posiadanie fejsu jest tylko sposobem ochrony przed naciagaczami, ktorzy 1/2 auta wymienia za nim cos zrobia. Nic nie zastapi wiedzy i doswiadczenia.

Opublikowano
dzięki za pomoc, jutro trzeba się będzie udać do jakiegoś znachora :)
Opublikowano

Mam problem ,zeby połączyć się ze sterownikiem silnika w e60 530d przez INPE, wersja M57N2 231kKM , NR sterownika 0281 013 500 DDE 7 803 369.

Wybieram model e60, następnie Engine i tu pokozauje mi sie jedynie DDE 5.0 for M57 i niestety wyskakuje błąd,że nie moze się połączyć.. może coś podpowiecie co dalej z tym robić?

Opublikowano
Mam problem ,zeby połączyć się ze sterownikiem silnika w e60 530d przez INPE, wersja M57N2 231kKM , NR sterownika 0281 013 500 DDE 7 803 369.

Wybieram model e60, następnie Engine i tu pokozauje mi sie jedynie DDE 5.0 for M57 i niestety wyskakuje błąd,że nie moze się połączyć.. może coś podpowiecie co dalej z tym robić?

 

jakiej inpy używasz ??? jaki kabel ???

 

zainteresuj się inpą 5.0.2 z pakietem instalatora 10.0.4 tam są nowsze sterowniki

 

 

a tu masz cały temacik łącznie z video z instalacji

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=108441

Opublikowano
To czasz Windowsa z dymem puscic ;)

Teraz i na IBM INPA nie działa :? Miałem skonfigurowaną pod OBD, musiałem przebadać starszą furkę, podmieniłem ediabas.ini (na skonfigurowany pod ADS), usunąłem obd.ini z katalogu windowsa zbadałem auto, przywróciłem pliki w odpowiednie miejsca i nie działa na OBD :? Może to jest ten sam błąd w obu komputerach? Bo tu również nie widzi battery i ignition :x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To czasz Windowsa z dymem puscic ;)

Teraz i na IBM INPA nie działa :? Miałem skonfigurowaną pod OBD, musiałem przebadać starszą furkę, podmieniłem ediabas.ini (na skonfigurowany pod ADS), usunąłem obd.ini z katalogu windowsa zbadałem auto, przywróciłem pliki w odpowiednie miejsca i nie działa na OBD :? Może to jest ten sam błąd w obu komputerach? Bo tu również nie widzi battery i ignition :x

 

Nie ma zadnego problemu zeby zmieniac z obd na ADS i na odwrot.

Pamietaj zeby zawsze uruchomic obdsetup.exe lub adssetup.exe po takiej operacji. Oczywiscie ediabas trzeba wlaczyc/wylaczyc.

Jak padlo to przeinstaluja INPA na nowa musi pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Sprawdz w tej. Tam jest dde 6.0 dla nowszych M57

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=108441

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.. czyli inpa 5.02 i instalator 10-ka ?

dobrze rozumiem?

 

Tak

Opublikowano

Witam, czy ma ktoś z was pełna instrukcję obsłui programu INPA?? Byłbym zobowiązany :-))

 

pozdrawiam

Bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Używa ktoś może kart pcmia z portem rs-232 firmy Silicom , może znacie ustawienia tej karty , cały proces instalacji inpy i ustawień znam już na pamięć a inpa jak nie działa tak nie działa. Czy do tego celu nadaje się tylko i wyłącznie karta Argosy. Przy próbie diagnozy wyskakuje mi taki komunikat

IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT. PROGRAM WILL BE STOPED .

Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Używa ktoś może kart pcmia z portem rs-232 firmy Silicom , może znacie ustawienia tej karty , cały proces instalacji inpy i ustawień znam już na pamięć a inpa jak nie działa tak nie działa. Czy do tego celu nadaje się tylko i wyłącznie karta Argosy. Przy próbie diagnozy wyskakuje mi taki komunikat

IFH-0009 NO RESPONSE FROM CONTROL UNIT. PROGRAM WILL BE STOPED .

Może ktoś wie jak rozwiązać ten problem.

 

Jezeli chcesz puscic INPA z ustawieniem na interfejs ADS. Wymus na karcie zeby uzywala zasobow wej/wyj 3F8-3FF i irq 4. Irq nie jest tak wazne jak pierwszy parametr.

Opublikowano

Słuchajcie... co może być przyczyną tego, że INPA nie może skasować inspekcji w E39 530d???

 

Wcześniej świeciła ostatnia zielona dioda. Po "skasowaniu" nie świeci żadna. Po przejechaniu 100km znowu zaświeciła się ostatnia zielona.

 

hmm?? :roll:

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano

Witam, mam dwa pytania odnośnie diagnozy.

 

po diagnozie INPA zdiagnozowałem błąd 240 - Internal ECU Error – czy ktoś może miał z nim do czynienia i jak poważny on może być???

 

mam zainstalowaną INPĘ – instalator 9.07 wersja: 3.01 czy da się w tym przypadku zrobić update do tej najnowszej wersji – próbuje ale ciągle wyskakuje mi błąd, że nie ma pliku INPA.lzh A poza tym, czy przy samochodzie z 1999r. BMW 530d jest sens to robić – tzn. są w nowszej wersji jakiekolwiek dodatkowe funkcje???

 

Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

Opublikowano
Witam, mam dwa pytania odnośnie diagnozy.

 

po diagnozie INPA zdiagnozowałem błąd 240 - Internal ECU Error – czy ktoś może miał z nim do czynienia i jak poważny on może być???

 

mam zainstalowaną INPĘ – instalator 9.07 wersja: 3.01 czy da się w tym przypadku zrobić update do tej najnowszej wersji – próbuje ale ciągle wyskakuje mi błąd, że nie ma pliku INPA.lzh A poza tym, czy przy samochodzie z 1999r. BMW 530d jest sens to robić – tzn. są w nowszej wersji jakiekolwiek dodatkowe funkcje???

 

Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

 

Dla E39 wersja INPA jaką używasz jest wystarczająca.

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, mam dwa pytania odnośnie diagnozy.

 

po diagnozie INPA zdiagnozowałem błąd 240 - Internal ECU Error – czy ktoś może miał z nim do czynienia i jak poważny on może być???

 

mam zainstalowaną INPĘ – instalator 9.07 wersja: 3.01 czy da się w tym przypadku zrobić update do tej najnowszej wersji – próbuje ale ciągle wyskakuje mi błąd, że nie ma pliku INPA.lzh A poza tym, czy przy samochodzie z 1999r. BMW 530d jest sens to robić – tzn. są w nowszej wersji jakiekolwiek dodatkowe funkcje???

 

Z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

 

Ktora inpe chciales jako update zainstalowac?

Opublikowano

zainstalowałem Inpe z folderu Inpa 9.07. Potem update z linków o nazwie Inpa 2008. A teraz chciałem zrobić update do najnowszej - inpa_5_0_2_10.0.0.4 i po wciśnięciu instprog i wybraniu BMW Rectifications program UK wyskakuje mi błąd unlha3232 error report lzh archive not found.

 

bardziej zależy mi jednakże na rozszyfrowaniu tego błędu - czy to jakaś poważna rzecz - bo z autkiem obecnie poza brakiem mocy tak od 2500 obrotów z którym walczę nic się nie dzieje...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
musialem zmienic laptoka mam teraz viste, zamiast xp. czy da rade zainstalowac inpa i disa na vista - z tego co probowalem to chyba nie. komus sie udalo?
Opublikowano
musialem zmienic laptoka mam teraz viste, zamiast xp. czy da rade zainstalowac inpa i disa na vista - z tego co probowalem to chyba nie. komus sie udalo?

Jest to możliwe, poszukaj w tym temacie, ktoś ten problem rozwiązał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.