Skocz do zawartości

SYLWEK28

Zarejestrowani
  • Postów

    286
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SYLWEK28

  • Urodziny 28.04.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46
  • Lokalizacja
    włocławek,

Osiągnięcia SYLWEK28

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. ..o kurde, to przepraszam za wprowadzenie w błąd, u mnie jest oryginał 228
  2. w 320d 150KM ze skrzynią 5-b zawsze myslałem ,ze jest sprzęgło 228mm , czy mi się zdawało??
  3. Piszę ,że ori sprzęgło 228mm w m47 daje radę czy wytrzyma więcej,nie wiem.
  4. W 320d 150KM seryjne 228mm w wersji 5-biegowej wytrzymuje nawet 430Nm... :D
  5. Poszło na priv, 320tyś.km, srebrny sedan , jeżdzi po Bydgoszczy :D dla niedowiarków 192KM i 405Nm by lps 3000 :wink: nic sie nie popsuło, zmienione 4 lata temu nowe turbo i hula, @TC cały kompletny napęd poszedł do 318i angola a w mojej siedzi coś zupełnie innego i ma 4s od 100 do 150 na 5tym biegu :D
  6. ...@TC wie lepiej? :D Do dziś jeżdżę tym autem.
  7. Odkopie temat :D jak jest z tym kątem?.. koło się kładzie w stronę silnika czy w odwrotną?
  8. Witam kolegów :D Bardzo proszę o rozkodowanie takiego vin-u WBAAS71090FY02367
  9. Tu kolega pyta o 150KM a nie 136KM, p.s.na seryjnym sofcie trzyma 1,1bara do 4400 m47 ?
  10. zawsze pod obciążeniem, tak jak kolega pisze, 3,4,5 bieg 2tyś,obr pedał w podłoge, do 4200 powinien trzymać, potem spada.
  11. 0,7bara przy 4000rpm to za mało, obstawiam dziurę w dolocie.
  12. Faktycznie ten drugi jest lepszy, szczególnie te 14,1 ma znaczenie..
  13. jest dużo twardziej niż np w m-pakiecie? masz moze fotki jak stoi teraz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.