Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

No cóż, niektórzy będą chyba musieli jeździć G20 przez 8, 10, czy 15 lat. Resztę i co zamożniejszych czas i tak zachęci do zmiany samochodu i nie mam absolutnie cienia wątpliwości, że wszyscy będą zachwyceni nowym modelem, zaraz z wypiekami na twarzy będą omawiane konfiguracje. Będzie jak zawsze, najpierw płacz, a potem zachwyty. Jak G20 zastępowała F30 to pewnie było podobnie. 

Jak ktoś pisze o zjeździe jakościowym G60 względem G30, to chyba naprawdę nie siedział w G60 i w sumie ten wątek i wypowiedzi jedynie utwierdzają mnie w tym, że na 20 komentujących 19 nawet nigdy nie złapało G60 za klamkę, ale każdy ma wyrobiony pogląd o jakości, walorach użytkowych i wszelkich innych aspektach :)))) 

 

Jacku, czytam Twoje wypowiedzi w tym wątku i mam wrażenie że Ty z kolei naginasz rzeczywistość w drugą stronę. Wątpię żeby ludzie przy debiucie g20 czy g30 mieli tak podzielone zdania co do ich wyglądu jak przy g60. G20/G30 to porostu bardzo ładne i eleganckie samochody. Przy nich nie było się z czym opatrywać. Jest też wiele innych nowych samochodów, które są poprostu ładne dla większości od poczatku. A co można powiedzieć o G60? Moim zdaniem jest poprostu słabe z wyglądu, szczególnie w sedanie. Podobnie jak nowe x3. Wiadomo, kwestia gustu ale chyba nie jestem całkiem odosobniony. Pewnie niektórym się opatrzy i kupią (jak bobra w serii 4 🙂) ale to chyba nie tędy droga jak się chce zdobywać rynek, bo zakładam że BMW chce. Ja nie miałbym frajdy z zakupu takiego samochodu.

Co do wnętrza to podobnie, to nie chodzi o same materiały ale też o design. Siedziałem wiele razy w g60 i nic mnie tam kompletnie nie zachwyciło w porównaniu do g20, oprócz wyraźnie lepszych foteli. 

Dodam jeszcze tylko, że jeśli różnica między stockowym 330d i nowym (do zamówienia) 540d jest tylko 40-50 tys. to już mówi dużo o popularności g60. A to jak sam pisałeś o wiele świeższy model niż g20.

 

Edytowane przez proarnes
  • Lubię to 3
Opublikowano (edytowane)

Absolutnie rozumiem i akceptuję, że taki czy inny samochód może się podobać lub nie. Indywidualna preferencja. 

 

Odnosiłem się do komentarzy o jakości i nadal nie znalazłem informacji co jest takie jakościowo złe / gorsze w G60. 

 

Ja się zwyczajnie nie zgadzam z opiniami opartymi na narzekaniu na jakość w G60 i jestem przekonany, że znaczna większość nawet nie siedziała w tym aucie, nie mówiąc nawet o jeździe. A pytam o te słabe punkty, bo jadę niedługo na wymianę kół i korzystając z okazji wizyty w salonie zamierzam się przyjrzeć tej liście rzekomych niedociągnięć jakościowych i może się przekonam, bo czegoś nie dostrzegłem.

 

Mam wrażenie, że utarło się narzekać na nowy model, nawet gdy polega to na powtarzaniu frazesów z internetu albo za youtubowymi recenzentami. Trochę jak recenzowanie restauracji na podstawie w opinii z googla. Nie byłem, nie próbowałem, ale mi nie smakuje.

 

 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

Najlepiej sprawdzić samemu. Podjechać do salonu, pomacać....

Ja tak patrząc na G60, jeżeli w takim stylu będzie nowa 3.... to jak kia wznowiła by stingera, oni by dostali moje pieniądze.

Biorąc bazowe modele, rozumiem iż jest potrzeba zmiany na nowszy, bo tylko to w sumie głównie daje radość posiadania. 

A mając auto z konkretnym piecem, z tłustym wyposażeniem, zrobione pod Ciebie.... to już nie musi być najświeższe, aby cieszyło nadal. Tak myślę i tak sobie konfigurowałem auto. Z tego powodu nie brałem 5 bo mi środek nie pasował i silnik słabszy... I jak patrzę na obecną ofertę, to jedynie x5 jeszcze nie odrzuca, ale nie zdziadziałem jeszcze na tyle.... Dam radę się wcisnąć do 3....😀

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

A propos premium, tak teraz to tylko benki, rollsy, maybachy....

Choć to nie była najbardziej dokoksowana wersja.

 

image.thumb.jpeg.4c042ac28e67e1fbac563352efe9c396.jpeg

8.jpg

Edytowane przez GDX4
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Absolutnie rozumiem i akceptuję, że taki czy inny samochód może się podobać lub nie. Indywidualna preferencja. 

 

Odnosiłem się do komentarzy o jakości i nadal nie znalazłem informacji co jest takie jakościowo złe / gorsze w G60. 

 

Ja się zwyczajnie nie zgadzam z opiniami opartymi na narzekaniu na jakość w G60 i jestem przekonany, że znaczna większość nawet nie siedziała w tym aucie, nie mówiąc nawet o jeździe. A pytam o te słabe punkty, bo jadę niedługo na wymianę kół i korzystając z okazji wizyty w salonie zamierzam się przyjrzeć tej liście rzekomych niedociągnięć jakościowych i może się przekonam, bo czegoś nie dostrzegłem.

 

Mam wrażenie, że utarło się narzekać na nowy model, nawet gdy polega to na powtarzaniu frazesów z internetu albo za youtubowymi recenzentami. Trochę jak recenzowanie restauracji na podstawie w opinii z googla. Nie byłem, nie próbowałem, ale mi nie smakuje.

 

 

Już Ci mówię co jest gorsze problem dotyczy też nowej A6: za dużo jest pianoblack, którego nie da się zmienić za doplata na inny materiał. Dla mnie to jest żart. Dziwne, że w G20 jest zimne aluminium, a tam polecieli w taki szajs. Jakby było czarne szkło hartowane, które by się nie rysowało to pol biedy, ale to plastik. Jak ktoś nie będzie na to dmuchał to po 3 latach będzie wyglądać tragicznie. Dodatkowo jadąc to wszystko bardzo odbija światło i oślepia. Ja tego nie zaakceptuje nigdy.

Pozatym mimo wszystko G20 ma praktycznie ten sam nowy ekran. Po liftingu środka wygląda spoko. Największą różnica, że G20 ma fizyczne przyciski a w G60 masz wszędzie elektroniczne. Też nie rozumiem dlatego Twojego podejścia, bo ja jakiegoś wielkiego przeskoku technologicznego nie widzę. G30 miało stary środek, wyszło potem G20 LCI z nowym środkiem, a 5 to jest podobna deska w wyższej klasie. 

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)

Nasz krajowy "łysy z brazzers" nie zostawił suchej nitki na G60, konkludując że nawet straciła swoją markową radość z jazdy, i to nie jest odosobniona opinia. Jak wielu liczących się dziennikarzy motoryzacyjnych ma takie zdanie to chyba coś jest nie tak?..

Screenshot2025-03-14at20-00-03caroseriag60-YouTube.thumb.png.883d6a125cb76be21121d26cddd0523d.png

https://youtu.be/UahouMe1Fgc?t=754 Jacku, moment filmu specjalnie wybrany dla Ciebie i Twojego nawiązania do toitoiowych drzwi w G20. 😋

Co do G30/31 540d na otomoto to od co najmniej półtora roku jest kompletna posucha, chciałem z trójki naturalnie przeskoczyć na piątkę to za średnio wyposażone auta chcieli niewiele mniej niż dałem za bogato wyposażoną siódemkę, których swoją drogą było do wyboru do koloru w przeciwieństwie do 540d. Nawet dzisiaj długo po premierze G60 dalej nic się nie zmieniło, mocne i dobrze wyposażone piątki poprzedniej generacji to białe kruki, ich ceny zamiast spaść to wzrosły po zobaczeniu jak następca został zmasakrowany.

 

Edytowane przez Markok
  • Lubię to 3
Opublikowano

Nie polegaj tak ślepo na testach, tylko zobacz na żywo, przejedź się. Jest naprawdę dobrze w G60. Ale w G20 też jest dobrze jakościowo.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, GrzegorzKo napisał(a):

Już Ci mówię co jest gorsze problem dotyczy też nowej A6: za dużo jest pianoblack, którego nie da się zmienić za doplata na inny materiał. Dla mnie to jest żart. Dziwne, że w G20 jest zimne aluminium, a tam polecieli w taki szajs. Jakby było czarne szkło hartowane, które by się nie rysowało to pol biedy, ale to plastik. Jak ktoś nie będzie na to dmuchał to po 3 latach będzie wyglądać tragicznie. Dodatkowo jadąc to wszystko bardzo odbija światło i oślepia. Ja tego nie zaakceptuje nigdy.

Pozatym mimo wszystko G20 ma praktycznie ten sam nowy ekran. Po liftingu środka wygląda spoko. Największą różnica, że G20 ma fizyczne przyciski a w G60 masz wszędzie elektroniczne. Też nie rozumiem dlatego Twojego podejścia, bo ja jakiegoś wielkiego przeskoku technologicznego nie widzę. G30 miało stary środek, wyszło potem G20 LCI z nowym środkiem, a 5 to jest podobna deska w wyższej klasie. 

To jest design a nie jakość - Tobie się piano nie podoba, a innemu się podoba. W F30 miałem piano i nie było porysowane, dobrze się trzymało, po prostu dbałem. Trochę jakbyś jako wadę samochodu podawał czarne wstawki na m-pekietowym zderzaku z tyłu G20, bo się to brudzi i kurzy. Bardziej widać brud niż na elementach karoserii. 

Widzę, że tu niektórzy się czują zaatakowani, bo napisałem, że piątka to klasa wyżej i zapewnia adekwatnie wyższy standard. 

Dajcie znaka na co zwrócić uwagę z tą tandetą jakościową w G60, naprawdę sprawdzę za 2 tygodnie.

@Markokto mamy remis 1:1, po golu dla każdej z drużyn w kwestii drzwi 🙂 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano
9 minut temu, JacekLZ napisał(a):

To jest design a nie jakość - Tobie się piano nie podoba, a innemu się podoba. W F30 miałem piano i nie było porysowane, dobrze się trzymało, po prostu dbałem. Trochę jakbyś jako wadę samochodu podawał czarne wstawki na m-pekietowym zderzaku z tyłu G20, bo się to brudzi i kurzy. Bardziej widać brud niż na elementach karoserii. 

Widzę, że tu niektórzy się czują zaatakowani, bo napisałem, że piątka to klasa wyżej i zapewnia adekwatnie wyższy standard. 

Dajcie znaka na co zwrócić uwagę z tą tandetą jakościową w G60, naprawdę sprawdzę za 2 tygodnie.

@Markokto mamy remis 1:1, po golu dla każdej z drużyn w kwestii drzwi 🙂 

Jacku, tak jak Grzegorz napisał wcześniej, aluminium może kojarzyć się z jakością ale piano black to jest tandeta, najtańszy możliwy materiał. Tak jak te dotykowe przyciski/panele. Rozumiem, że Tobie i niektórym się to podoba ale to właśnie chyba tylko niektórym. 

Ja tylko nie rozumiem dlaczego nie można sobie tego zmienić na inny materiał, przecież to prosta sprawa w czasie produkcji i premium mi zawsze kojarzyło się z tym, że można sobie różne materiały wewnątrz wybrać. Niestety to samo jest w nowym A5 i A6 

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

To jest design a nie jakość - Tobie się piano nie podoba, a innemu się podoba. W F30 miałem piano i nie było porysowane, dobrze się trzymało, po prostu dbałem. Trochę jakbyś jako wadę samochodu podawał czarne wstawki na m-pekietowym zderzaku z tyłu G20, bo się to brudzi i kurzy. Bardziej widać brud niż na elementach karoserii. 

Widzę, że tu niektórzy się czują zaatakowani, bo napisałem, że piątka to klasa wyżej i zapewnia adekwatnie wyższy standard. 

Dajcie znaka na co zwrócić uwagę z tą tandetą jakościową w G60, naprawdę sprawdzę za 2 tygodnie.

@Markokto mamy remis 1:1, po golu dla każdej z drużyn w kwestii drzwi 🙂 

Idź sonie do Audi wsiądź do A5 potem A6. Porównaj sobie ekrany + konsole. Pozatym, że w A6 można wziąść wyzsz pakiet stylistyczny na pozostałe dekory to wszędzie jest ten sam szajs. Poniżej wklejam wycięte wnętrze z konfiguratora Audi A5 i Audi A6 czyli segment wyżej. Pytanie które to jest A6, a które A5? Nowe modele są coraz gorsze i to jest fakt. Jakby to było premium mógłbyś sobie zamiast tego piano wybrać carbon. Taka prawda.

Screenshot_20250314_221709_Chrome.jpg

Screenshot_20250314_221644_Chrome.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, proarnes napisał(a):

Jacku, czytam Twoje wypowiedzi w tym wątku i mam wrażenie że Ty z kolei naginasz rzeczywistość w drugą stronę.

Ja nie miałbym frajdy z zakupu takiego samochodu.

o to to to...

Jeździłem G60 dwukrotnie, elektrykiem M60i i 520i. Jako użytkownik G30 530d stwierdzam, że nic mnie tam nie ujęło. Nic. Elektryk to elektryk, a 520i mnie bardziej rozczarowało niż się spodziewałem.

Żeby być bardziej precyzyjniejszym w swojej krytyce: ogólnie auto niezłe, niebrzydkie, faktycznie w odpowiedniej konfiguracji nawet ładne, środek mocno plastikowy, ale z dobrych materiałów - ale nie do tego mnie przyzwyczaiło BMW, żebym musiał się zmuszać patrzeć tak na auto, żeby sobie wmawiać, że jest nieźle, nawet ładne w tym konfigu, itp. - zawsze jak wychodziła nowa piątka, to się na nią śliniłem i o niej marzyłem, pragnąłem ją jaka by nie była - a teraz niestety nie ma tego uczucia - do tego braki w opcjach jak brak dociągów drzwi, są niby komforty, a nie komforty, abstrakcyjna regulacja foteli z ekranu głównego (sic!), fejkowe wydechy...

To może mi ktoś powie, co takiego fajnego w opcjach jest w G60 czego nie ma np. w Skodzie Superb albo chińskim SUVie? Tylko silnik w 540d broni marki "premium", bo B58 już w EU nie ma... hybrydy i elektryki zostawmy na boku. To w G20 jest większy wybór silników R6 - a to chyba przecież klasa niżej... - czy coś może pomieszałem????

Że narzekam? A gdzie mam sobie ponarzekać jak nie tu - księdzu na spowiedzi? Po to jest to forum, żeby powymieniać się spostrzeżeniami i własnymi odczuciami. A że każdy ma inne - to ja to szanuję. I nikogo nie atakuję - to moja zwyczajna irytacja, bo jak teraz stać mnie na fajną i dopasioną wersję piątki, to tak zamieszali, że mi sumienie nie pozwala jej kupić, a F10 musiałem zadowolić się 520d... i byłem zachwycony od pierwszego zdjęcia jak ją zobaczyłem. Z resztą dla mnie to jedno z najładniejszych aut.

  • Lubię to 4
Opublikowano (edytowane)

Wygląd zewnętrzny G60 kompletnie mi nie odpowiada. Jak widać po komentarzach nie tylko mi. Ni to pies ni to wydra. Ale to kwestia gustu. Dla mnie piątka (jej bryła) skończyła się na F10, której zresztą nadwozie zaprojektował polski projektant.

Edytowane przez darosso
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

To co oferuje G60 to żenada a to co G90 za 700tys to żenada x2.

Wnętrze wizualnie kwestia gustu dla mnie dramat przecież tam nic nie ma. Jest dziwnego kształtu deska i tylko wielki tablet przyczepiony na siłę nawet nie wkomponowany w żaden sposób. 

Było a nie ma w opcjach. Deska góra, dół i boczki skóra z przeszyciami wraz z opcjami individual, audio prawdziwy bowers nie plastikowe nakładki za 3000zł, soft close, podwójne szyby, night vision itd. Pomijając już detale jak listwy na progach itp wg mnie ogromny downgrade. Tutaj wizualnie chyba nie ma co dyskutować w G60 z ekskluzywności nie zostało nic poza ceną...

Te dotykowe guziki to w ogóle dramat a przyciski sterowania szyb wyglądają jak z recyklingu nawet dacia na lepsze. G30...
 

5E6A6463.jpg

bmw-m5-competition-individual-austin-yellow-37.jpg

01549574784.jpeg

530d d.JPG

Edytowane przez --maly--
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 godzin temu, komoornik napisał(a):

W G30 nie występowały klejone szyby 😉 

Racja mój błąd. Za to G20 ma taką opcję X5 też ma taką opcję a G60 nie 🙂

Opublikowano
56 minut temu, --maly-- napisał(a):

Racja mój błąd. Za to G20 ma taką opcję X5 też ma taką opcję a G60 nie 🙂

G20 musi mieć tę opcję, bo bez podwójnych szyb przy 140 miałbyś taki huk, że musisz pisać smsy do pasażera siedzącego z tyłu, żeby się porozumieć. To jest opcja ratująca komfort. W G30 bez klejonej szyby jest ciszej niż w G20 z klejoną. Na tym polega między innymi różnica w segmentach i nie powinno to dziwić

Opublikowano

Jacku, szanuje twoja opinie ze G60 to auto lepiej wyciszone i bardziej komfortowe. Trudno żeby tak nie było skoro to auto wyższego segmentu i droższe. Natomiast pisząc rzeczy typu: "...bo bez podwójnych szyb przy 140 miałbyś taki huk, że musisz pisać smsy do pasażera siedzącego z tyłu, żeby się porozumieć..." podważasz swoja wiarygodność, bo to oczywista nie prawda. Rozumiem ze chciałeś uwypuklić ze 3 jest gorzej wyciszona (bo jest), ale efekt jest przeciwny do zamierzonego bo wszyscy wiemy ze da się swobodnie rozmawiać w 3 przy 140.

  • Lubię to 1

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jacek wyskoczyl jak jakis troll z koncernu Renault... Rozumiem krytyke ale pisanie, ze przy 140, trzeba smsy pisac.... No prosze... 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Może Jacek jeździ Toyotą Corollą i nas tu trolluje, bo wszystko co pisze o G20 by się z nią zgadzało. 😉

czarna-owca-1-e1494966563564.jpg.20970f40e4142df18dae2d435f2de924.jpg

Opublikowano
57 minut temu, kkx5 napisał(a):

Jacek wyskoczyl jak jakis troll z koncernu Renault... Rozumiem krytyke ale pisanie, ze przy 140, trzeba smsy pisac.... No prosze... 

Do tego od pewnego czasu jest Jacka retoryka, że G20 to jest stary technologicznie samochód. A z tego co pamiętam cieszył się, że dostanie LCI a nie LCI2, więc świadomie wybrał model przed drugim liftingiem... Zmian dużo nie było ale jednak. 

4 minuty temu, Markok napisał(a):

Może Jacek jeździ Toyotą Corollą i nas tu trolluje, bo wszystko co pisze o G20 by się z nią zgadzało. 😉

czarna-owca-1-e1494966563564.jpg.20970f40e4142df18dae2d435f2de924.jpg

Swoją drogą jeździłem ostatnio corolla i yarisem. Jako samochód służbowy bajka, człowiek się niczym nie przejmuje, a po mieście 4l yarisa w korkach to bajka, jazda prawie za darmo🙂 Oczywiście nie jako samochód codzienny. Natomiast dla pracowników/służbowo na jakąś budowę gdzie jest brud super opcja. A piano porównywalna ilość co w nowej A5/A6/G60 haha. Co ciekawe to jeżdżąc ta toyota wystąpił u mnie ciekawy mechanizm. Nie jest to auto, które ma duża wartość finansowa czy sentymentalna. Jeżdżąc nim się nie przejmowałem gdzie parkuje (chodnik, wąskie miejsca) tylko jak najbliżej celu. Swoją 3 wolę stanąć na końcu parkingu by mi jakiś agent z dzieciakami nie zostawił niespodzianek na drzwiach...

Opublikowano (edytowane)

Panowie, tylko jeden z Was zrozumiał tę celową ironię z hałasem, reszta wyjdźcie na chwilę na słonko 🙂 a ironia była odpowiedzią na to, że ktoś tam się dziwił, że w 5 nie ma opcji z wyborem akustycznych szyb

i tylko jeden zrozumiał istotę moich wypowiedzi, że 5 to zwyczajnie samochód wyższej klasy. pozostali chyba mają okropny problem z tym faktem i widać że są naprawdę urażeni. 

jeszcze warto pamiętać, że jest też model 7 i to kolejna klasa wyżej, ale pewnie też ma gdzieś piano

@GrzegorzKo tak, nadal wnętrze LCI podoba mi się bardziej. i nadal się cieszę, że to nie LCI2

Edytowane przez JacekLZ
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gdzie ty widzisz ironie w swojej wypowiedzi? Moze faktycznie warto abys pochodzil na slonku.... 

Opublikowano
15 godzin temu, darosso napisał(a):

Dla mnie piątka (jej bryła) skończyła się na F10

Dla mnie na G30, choć uważam F10 za najładniejszą piątek ever. I zresztą moja 520d LCI Luxury była najlepiej wykonanym BMW jaki mam/miałem. Tam było prawdziwe premium - nic nie zaskrzypiało, wszystko działało jak trzeba, dla mnie multimedia mogłyby zatrzymać się na tamtym poziomie - nic więcej mi nie trzeba. Nawet nagłośnienie Hi-Fi chyba grało lepiej niż Harman Karton w G30. Było, minęło... Jak odebrałem G30, to sporo widziałem cięć kosztów, trochę irytacji było, ale ogólny odbiór auta uratował świetny silnik i bogatsze wyposażenie, przyzwyczaiłem się i co ciekawe, to chyba pierwszy mój samochód, że po ponad 6 latach mi się nie znudził, frajdę mam z tej bawarki, jak nią jeżdżę, jak ją sobie umyję, jak na nią patrzę... I zwyczajnie nie chcę zmieniać tylko dla samej zmiany, bo nowsze, bo inni mnie zobaczą w nowym itp. Już za stary na to jestem, ale jakbym widział w G60 to co widziałem w poprzednich moich beemkach, to z pewnością bym zmienił. Ale to może i dobrze, kasa może będzie lepiej spożytkowana, a fajne auto zostanie na jeszcze dłużej...

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.