Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sonda nisko mierzy ciekawe czy podkapca przy pełnym gazie.

 

Mógłbyś rozwinąć bardziej wątek korelacji sondy i kopcenia, bo właśnie borykam się z tym problem w e60 n47 co prawda z wyprótym dpf, ale przed zabiegiem i tak miał okopcony wydech. Z góry dzięki za info.

Opublikowano
Niewiem czy moja teza jest prawidłowa,ale rozwiajając temat szybkiego zapelniania dpf i porownywania odczytów z sondy mozna jakąs wstępna teorie wywnioskowac do do zawartosci tlenu w spalinach.W przypadku kiedy odpuścimy gaz odczyt wędruje na 32,5(duzo tlenu brak spalin).Przy pelnym gazie ja mam 1,4-1,5 i dpf po 220 km ma obecnie 22 sadzy.SOnda szereokopasmowa mierzy sklad mieszanki,jezeli z jakiegos powodu jest wiecej paliwa a mniej powietrza czyli czarny dym pokazuje mniej,lecz jak to interpretowac po wartosciach btoola to ciezki temat i wymaga duzo porownan z innymi uzytkowniakami.
Opublikowano (edytowane)
Po wymianie sondy ja mam identycznie przy przyspieszeniu 1,2-1,4 przy hamowaniu silnikiem wskakuje 32,75. Tylko po 200 km. Ja mam sadzy ok. 37g i wyjeżdzie na autostradę od razu zal. Auto. wypalanie. Przy zmianie sondy u mnie nic się nie zmieniło. Nawet mi nie może wypalić do 0 a zostawil 20 g sadzy i od razu zaznaczył planowaną reg . Dzisiaj natomiast dziwnie ciśnienie wsteczne pokazywało raz 6.88 -7.88 a za chwilę 0.88-2.88. Przy jałowym sonda podaje 3.0- 4.0 I jeszcze jedna ciekawostka przed wymianą na starej sondzie popiołu BTool pokazywał u mnie 9g. Kiedy wymieniłem sondę na nową i nic więcej nie robiłem po odpaleniu silnika BTool pokazał 11.6g popiołu. Już naprawdę nie wiem o co chodzi. Ciekawe czy już ktoś miał podobne przypadki i badał wtryskiwacze po demontażu bo z tego co się orientuję to program nie pokaże miarodajnych wyników. Edytowane przez Robinero
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy sonda potrzebuje jakiegoś czasu lub temperatury, aby w "b-toll" można było podglądać parametry? Pytam ponieważ dziś tak na szybko chciałem rzucić okiem na odczyty i na zimnym silniku cały czas pokazywało "0". Błędów brak.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak. Musi upłynąć trochę czasu zanim osiągnie odpowiednią temp. i zacznie pracować. O ile dobrze pamiętam to min.300st.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ludzie, czy Wy w ogóle cokolwiek czytacie?... jak byk na pierwszej stronie podane są wszystkie informacje.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Auto e61 silnik m47 163 konie 2007 rok.

Interfejs carista polaczona z tel. Ale nie moge programu polaczyc z samochodem.

Jak wybieram wykryj automatycznie silnik to btool wywala blad ze nie moze rozpoznac ecu. A jak recznie wybiore m47 to ze polaczenie sie nie powiodlo.

Czy cos robie zle czy u mnie to nie bd to dzialac?

Dodam ze btoola mam tego kupionego nie darmowke.

Opublikowano (edytowane)

Udalo sie. Wszystko smiga. Bardzo fajna apka. Dziekuje serdecznie autorowi za jej stworzenie.

A czy funkcje serwisowe to na chwile obecna tylko sa w apce ale nie dzialaja? Bo opcja silnika dziala natomiast opcja dla skrzyni nie. Mam automat.

Edytowane przez OlekBartek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć. Btool pokazał mi błąd czujnika temperatury spalin przed katem i pokazuje że sadza cały czas wynosi 60g i nie zmienia się. Zrobiłem test ciśnienia wstecznego i wyszedł ok. i pytanie jest czy to że pokazuje cały czas 60g sadzy to wina zepsutego czujnika ?


http://i66.tinypic.com/308v1us.jpg


http://i68.tinypic.com/2cy4i8g.jpg

Opublikowano
Cześć. Btool pokazał mi błąd czujnika temperatury spalin przed katem i pokazuje że sadza cały czas wynosi 60g i nie zmienia się. Zrobiłem test ciśnienia wstecznego i wyszedł ok. i pytanie jest czy to że pokazuje cały czas 60g sadzy to wina zepsutego czujnika ?


http://i66.tinypic.com/308v1us.jpg


http://i68.tinypic.com/2cy4i8g.jpg

Jak najbardziej tak bo na jego podctawie takze jest liczona wartosc sadzy, jak to m47 to mam sprawny taki czujnik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik B47, czujnik już zamówiłem. Próbowałem wymusić wypalanie filtra i początkowo włączało się ale po chwili temperatura spalin zmieniała się na -40 stopni i w tedy proces wypalania został przerwany, tak że samochód odstawiłem i nie ruszam do czasu aż wymienię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.