Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Finalnie - zużyta pompa. Z ciekawości dokonałem sekcji starej pompy paliwa. Zostały całkowicie zużyte szczotki i komutator.
    2 punkty
  2. BMW iX3 Neue Klasse: bateria ~114 (108) kWh, pakiet CToB, ładowanie 400 kW, V2L, 800 jedn. WLTP zasięgu (~684 km) | SAMOCHODY ELEKTRYCZNE - www.elektrowoz.pl Zaczyna mi sie to podobac! Akumulatory 108kWh (w porownaniu do 80kWh TMY), zasieg WLTP do 800km, architektura 800V - Tesla zaczyna tracic myszka coby nie mowic. Do tego pisza ze odchudzili o 10%, bedzie x-drive, osiagi pewnie tez beda w koncu jak na elektryka przystalo Do pelni szczescia bedzie brakowalo pneumatyki czy skretnej tylnej osi ale w tym segmencie to zaden must-have, jak wycenia auto dobrze to bedzie dobry deal
    2 punkty
  3. Powiem tak, chciałem pozostać przy nowej piątce, ale po testach hybrydy 530e (brak 530i) i jakości plastików (min. drzwi) w porównaniu do G31 i cenie zakupu 530e i X3 M50 wybór był prosty. W mojej ocenie mimo zawieszenia adaptacyjnego w X3 komfort jazdy w piątce jest wyższy (szczególnie na progach zwalniających) no i oczywiście 5 ma mniejsze spalanie (średnie spalanie z 3 lat miałem 8,9 litra/100km w X3 na razie 10,5 litra/100km). Jak użytkujesz 5 z mild hybrid to czasami można było natrafić na lekkiego laga, tu nie ma mowy o jakimkolwiek. To jest trochę tak, słyszy się, że generalnie samochody typu M50 (czyli nie pełne M) to taki kompromis między użytkowaniem na co dzień i możliwościami nazwijmy to sportowymi. I dziś mam takie same obserwacje. Przy ustawieniach Sport Plus samochód jest tak narowisty jak niemal pełna Mka. Zupełnie inna kultura pracy silnika, szybsza zmiana biegów, itp. Ta wersja jest bardziej "zbita", prowadzi się zdecydowanie bardziej pewnie. Banan nie schodzi z twarzy, a te klamki o których się tak często mówi przestają być istotne Tak przy okazji nowa X3 ma też nowe rozwiązanie dotyczące Digital Key Plus (NCF/UWB) otwieranie/uruchamianie samochodu za pomocą Iphone/lub telefonów z androidem bez konieczności noszenia kluczyka Keylees. Powyższe dwie technologie są zdecydowanie bardziej (jeśli nie w pełni) odporne na kradzież "na walizkę". Niestety nie ma możliwości indywidualnego ustawiania typu zawieszenia dla wszystkich trybów. Takie ustawienia jest tylko możliwe w Sporcie.
    1 punkt
  4. Nie demonizowałbym turbin. Nie chce mi sie tego filmu oglądać, wyszukiwanie każdej awarii w internecie i się z niej nabijanie jest mega słabe ale kilka lat temu rozsypała mi się turbina w grand cherokee. Regeneracja kosztowała całe 1500zl a do tego jeszcze dostałem na nią gwarancje. @Randall poprzednia seria 7 na drodze prezentuje się przepięknie. 740d to bardzo dobry dla niej silnik żaden elektryk się do niej nie umyje a krzykaczom a tysiącu koni i 0-100 pozostanie wąchanie smrodu z rur tego cuda na autostradzie i obsikiwanie spalinowej motoryzacji w Internecie
    1 punkt
  5. Google połapało się, że przypadkiem zrobili dobrze użytkownikom iOS szybko naprawili błąd
    1 punkt
  6. Założyć nowego maila i wymyślić dane osobowe to chyba żaden problem
    1 punkt
  7. ok - dla mnie to jest po prostu warstwa opony od wewnętrznej strony
    1 punkt
  8. nie ma potrzeby Mozesz zrobic tylko wiecej kuku. X5 sa bardzo dobrze zabezpieczone.
    1 punkt
  9. No widzisz, ale ja nie piszę o artykule sprzed pół roku, czy za pół roku. Piszę o tym, że u nas w zakładzie póki co zrestukturyzowano 560 osób, bo BMW zrezygnowało z jednej z najważniejszych części w swoich spaliniakach - to nie te czasy, kiedy produkowało się na oślep, bo ktoś kupi. 560 osób dotąd tylko u nas, a w ciągu następnych 18 mcy, kolejne dwie linie. Nie wszystko da się przestawić na innych producentów- zresztą, oni też sukcesywnie ograniczają zamówienia. I zanim jakiś artykulik pojawi się w gazecie, najpierw podpisywane są poważniejsze porozumienia Teoretycznie zostaje rozwijający się rynek w Stanach, tam w końcu jest największą fabryka BMW, ale po celnych wygłupach pomarańczowej małpy, zmuszona jest amerykanizować w większym stopniu produkcję. Ps. Pisząc ZF, miałem nie na myśli nie Frankturter Zeitung ( FZ ), a ZF ( Zahnfabrik) Friedrichschafen AG.
    1 punkt
  10. Zapomniałeś o opcji nr. 5 - zostawiam samochód i łapie stopa A na poważnie to pytanie nie jest głupie. Ostatnio wznawiałem ubezpieczenie i się nad tym zastanawiałem. Wszystko zależy jakie masz warunki Assistance i czy awaria jest do naprawienia na miejscu czy nie. BMW odholuje Ci chyba samochód do najbliższego serwisu i pytanie czy dają zastępczy? Niektóre Assistance (np. Hestii) też holują tylko do najbliższego serwisu. Dlatego ja zdecydowałem się na dobre Assistance, z dużymi limitami holowania, samochodem zastępczym i zakwaterowaniem na czas naprawy, żeby zależnie od sytuacji zadecydować jaka opcja będzie najlepsza.
    1 punkt
  11. Zły VIN, podaj poprawny.
    1 punkt
  12. To niestety dość częsta przypadłość w nowych BMW – system nie zawsze prawidłowo łączy kluczyk / telefon z profilem kierowcy. Kilka rzeczy, które warto sprawdzić / ustawić: Powiąż każdy kluczyk z właściwym profilem W menu iDrive wejdź w: Ustawienia → Profile kierowcy → wybierz swój profil → Powiąż z kluczykiem. Zrób to oddzielnie dla każdego kluczyka i dla telefonu (jeśli używasz Digital Key). Priorytet Digital Key vs. kluczyk fizyczny Jeżeli masz telefon z aktywnym Digital Key i jednocześnie kluczyk fizyczny w pobliżu auta, system potrafi się „pogubić” i ładuje profil Gość. Najlepiej trzymać przy sobie tylko jeden typ „klucza” lub upewnić się, że telefon z Digital Key jest odblokowany i w pobliżu drzwi kierowcy przy otwieraniu. Wyłącz logowanie przez konto Gość W Profile kierowcy można ustawić, żeby auto nie przełączało się automatycznie na profil Gość w razie problemu z identyfikacją – wtedy chociaż zostanie ostatnio używany profil. Czyszczenie i ponowne sparowanie profili Jeśli problem nadal występuje, usuń Digital Key i profile z auta, a następnie dodaj je od nowa (czasem pomaga, bo system potrafi się „zaklinować”). Aktualizacja oprogramowania W menu Ustawienia → Oprogramowanie → Aktualizacje zdalne sprawdź, czy nie ma nowszej wersji – BMW w nowszych update’ach poprawiało obsługę Digital Key. Spójrz też tutaj -> https://www.youtube.com/@BMW/search?query=profile
    1 punkt
  13. Niestety, mnie przy przesiadce z G30 to auto, a w szczególności jego obsługa wkurza strasznie. Przykład: spróbuj przy cofaniu (włączony na ekranie obraz z kamery cofania) włączyć ogrzewanie fotela, lub kierownicy. Znajdź w kafelkowym interfejsie potrzebne ustawienia w czasie jazdy itd, itp. Wiem, że takie czasy, że oprogramowanie ekranu jest wielokrotnie tańsze niż wyprodukowanie fizycznych przycisków, ale, czy akurat w "marce premium" takie oszczędności są dobrym pomysłem?
    1 punkt
  14. Sorry,ale jakość wnętrza G60 to jest prawie poziom Skody. Rozumiem że każdy chce się utwierdzić w swoim wyborze,ale to jest dramat i dramatyczny regres w stosunku do G30. Co do wygody foteli i sposobu prowadzenia auta jak najbardziej BMW nadal jest na poziomie premium.
    1 punkt
  15. nowe mapy EVO 2025-2 + JOY 2025-3 EVO 2025-2 https://mega.nz/file/2mJTwZxS#ZOTQ8ej3EfHDavuGbZHM1PuDWOCQ4KDow1MAx18k3a0 JOY 2025-3 https://mega.nz/file/quJDBABb#8aHSePk_0X7XLQW5hb0NDV-JtB0d_WDc8e1YFWfGDHE LIVE 2025-3 https://mega.nz/file/3ihBUKLb#V9csxGK7ll8LpSiS0tXlxz4gZtdmXLhCMnu6O0JFFnA MOVE 2024 https://mega.nz/file/viR0gSgL#iJ24DeZJSduvGvW24fF89DxIEO9ShZDMyjlky8UoJH8 MOTION 2024 https://mega.nz/file/iqoxDCjS#ydoc4GVrdjlCUbyat46XHdxbYHTwN6LYdJo8__-HBak NEXT 2025 https://mega.nz/file/SjZ10KzA#85sK5A4o_hnETdGi3qk9wrilFnDm4G8vJEclfYt1VHA PREMIUM 2025-2 https://mega.nz/file/7ypgCRhR#mZbAOT70njynh1CGGrMm07G18TW8Y1aRW7HBv81ayOU ROUTE 2025 https://mega.nz/file/q7hWxIhb#Rq-t9ppGvTinoRXOBGH8QdsaSeUhyOHjLJh5mCSkV1A WAY 2025-2 https://mega.nz/file/j6wDGYhQ#OycaguLbrpUwOjToTC_HDaKMAycDloVfpg6oAS_nrT0
    1 punkt
  16. Dzisiaj to już dawno nie te czasy, że oni sprzedają 20 aut miesięcznie, więc i czasu i uwagi nie ma dla klienta. Odkąd BMW przestało być marką premium mają tam tłok jak w salonach KIA czy Skoda.
    1 punkt
  17. a wiesz ile płacisz za to że masz "swojego człowieka" w saloniku? To też jest w cenie samochodu. akurat sam pracuję w monachium, w BMW FIZ i wiem co do procenta jaka część ceny finalnej to koszt "saloniku z kawką i śpiewającą beatą kozidrak" do nowego bmw g60 czy też cena "wysoce wyszkolonych serwisantów" którzy mają trudności z czytaniem instrukcji i nawet nie wiesz co potrafią zrobić błędnie, a potem samochód stoi dzień dłużej, bo musi być jednak skorygowane, tylko nie wiesz kto za to płaci Ja wolę tańszy samochód, a nie święte krowy w salonie, kawki, głupoty i pożal się boże jakość obsługi. Gdybyś miał do wyboru - demo room i możliwość wyklikania sobie sobie samemu co chcesz, z ceną bezpośrednią, a potem byś poszedł do salonu i popatrzył jak tam pan klika i ci zamawia, a potem porównał ceny - myślę że byłby to twój ostatni raz w "salonie z "twoim człowiekiem"". A potem zdziwienie, czemu takie drogie..
    1 punkt
  18. Ulepszanie silników spalinowych dla zmniejszenia szkodliwości spalin przynosi rezultaty. Wystarczy przejść się po ulicy dużego miasta, żeby uświadomić sobie o ile zmniejszył się smród spalin w ciągu tych ostatnich dwudziestu lat. Jeśli nie pamiętasz to może postój chwilę przy starszym aucie i wyobraź sobie zapach panujący na ulicy zakorkowanej takimi autami i do tego spalającymi paliwa ołowiowe. My Polacy obciążeni dziedzictwem pańszczyzny i PRL nie rozumiemy, że działania rządów, w tym ekologiczne służą poprawie jakości życia ogółu społeczeństwa i szukamy wszędzie spisku "panów". PRL nasycił naszych rodziców i dziadków nieufnością do państw zachodnich, choć wszystkie sensowne produkty przemysłu motoryzacyjne były licencyjnie. Wystarczy wymienić licencję od takich firm jak Fiat, Berliet, Leyland, Massey-Fergusson czy Zetor. Teraz to ukształtowanie polskiego narodu w niechęci do zmian podsyca w nas propaganda rosyjska. Spróbuj oderwać się od tej spiskowej szurii. Kiedy Ci się już to uda, zobaczysz jaka to jest wielka ulga.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.