Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10.02.2025 w Odpowiedzi

  1. Jak dla mnie X7 jest mega opcją na duże auto w trasy, wygoda i komfort, więcej miejsca niż w X5 G05, większy bagażnik, niestety nie aż tak duży jakbym chciał. Jakby była wersja X7 ale 5 osobowa z większym schowkiem pod podłogą to dla mnie auto idealne. No i panoramy mogłoby nie być, żeby było możliwie najciszej w środku. Ps; touringi są dla mnie za małe, busa nie chcę ze względu na wysoki hałas i spalanie przy wyższych prędkościach.
    3 punkty
  2. Nie ma żadnego fenomenu X7 bo X5 sprzedaje sie znacznie lepiej. X7 ma jednak szereg zalet. 7 osob lub 6 w bdb komforcie. Bagaznik wiekszy od X5. Zawieszenie executive pro. Luksusowy, najwiekszy model BMW dostepny w wersji 40d za 500k po rabatach to moim zdaniem bardzo dobra oferta. Co do parkowania to dramatu nie ma. Sam jezdzac seria 8 gran coupe ktora ma 5,08m długosci juz sie przyzwyczaiłem, że z niektorych miejsc troche wystaje i da sie z tym żyć. Jednak w 8-ce to dopiero mozna narzekac na brak praktycznosci. W takiej X7 jest o wiele wiecej przestrzeni + 2x wiekszy bagaznik. Oczywiscie seria 8 ma swoje zalety ale w temacie cena/praktycznosc/komfort to seria 8 jest dosc absurdalnym wyborem a X7 wydaje sie wrecz okazją.
    2 punkty
  3. Kolory z lewej strony się różnią. Odpuściłbym manual. Ale nie mogę z tych handlarzyków, mają beznadziejną ocenę na otomoto to wpisali sobie w nazwie swojego januszeksu 5 gwiazdek
    2 punkty
  4. Wyprodukowane. Czeka na statek do Europy. Odbiór planowany na drugą połowę marca. Po ponad 5 latach z 6GT w wersji prawie ze wszystkim co było w konfiguratorze to zrezygnowałem z kilku opcji, których nie potrzebuję: - szklany dach - hak - masaże w fotelu - tylna oś skrętna - zawieszenie pneumatyczne Z doświadczenia wyszło mi, że chce mieć - kamery 360 - tempomat aktywny - fotele komfortowe - head up display - B58 Samo zamówienie auta głównie z powodu zwiększenia ilości pasażerów (2 + 2 + pies i kilka tras rocznie o długości około 500 kilometrów). W x5 jest trochę szerzej z tyłu na kanapie oraz bagażnik można pod dach zapakować. Jak tylko odbiorę to wrzucę zdjęcia Pełne wyposażenie x5: | Prod. Date | 2025-01-31 | | Type | X5 xDrive40i | | Series | G05 (X Series) | | Body Type | Sports Activity Vehicle | | Engine | B58N | #### Editions And Packages | ----- | | S337 | M Sports Package | | S33B | M SPORT PACKAGE PRO | | S710 | M Leather Steering Wheel | | S715 | M Aerodynamics Package | | S7M9 | M High-Gloss Shadowline With Extended Contents | | S7R7 | Innovation Package | | S7RS | Package Comfort | #### Comfort And Interior Equipment | ----- | | S413 | Luggage Compartment Net | | S420 | Sun Protection Glazing | | S423 | Floor Mats Velours | | S428 | Warning Triangle And First Aid Kit | | S44A | Cup Holder Temperature-Adjustable | | S456 | Comfort Seat With Memory | | S4GQ | M Seat Belts | | S4HA | Seat Heating, Front And Rear | | S4HB | Heat Comfort Package, Front | | S4LM | Fine Wood Fineline High Gl. Metal Effect | | S4NB | Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl | | S4T8 | Expanded Exterior Mirror Package | | S4UR | Ambient Interior Light | #### Multimedia | ----- | | S654 | DAB Tuner | | S688 | Harman/Kardon Surround Sound System | | S6AE | Teleservices | | S6AF | Statutory Emergency Call | | S6AK | Connected Drive Services | | S6C3 | Connected Package Professional | | S6NX | Storage Tray Wireless Charging | | S6PA | Personal ESIM | | S6U3 | BMW Live Operating Area Professional | | S6U8 | BMW Gesture Control | #### Driver Assistance And Lightning | ----- | | S548 | Kilometre Speedo | | S552 | Adaptive LED Headlight | | S5AC | High-Beam Assistant | | S5AL | Active Protection | | S5AU | Driving Assistant Professional | | S5AV | Active Guard | | S5DW | Parking Assistant Professional | #### Wheels And Drive | ----- | | S230 | Extra Package, EU-Speciifc | | S258 | Tyres With Runflat Properties | | S2PA | Locking Wheel Bolt | | S2TB | Sport Automatic Gearbox | | S2VB | Tyre Pressure Display | | S2VF | Adaptive M Chassis | #### Environment And Safety | ----- | | S302 | Alarm System | | S320 | Deleted, Model Lettering | | S322 | Comfort Access System | | S323 | Soft-Close-Automatic Doors | | S3DN | BMW Radiator Grille Iconic Glow | | S3KA | Acoustic Comfort Glazing | | S3M2 | M SPORT BRAKE, RED HIGH-GLOSS | | S3MC | M Roof Rails High-Gloss Shadowline | | S3MF | M Lights Shadowline | | S8A1 | Language Version, Polish | | S8AP | Assembling Device | | S8AT | On-Board Literature, Polish | | S8KA | Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km | | S8R3 | COC ADDITIONAL SCOPES | | S8R9 | Refrigerant R1234yf | | S8S3 | Automatic Locking During Starting | | S8TF | Active Pedestrian Protection | | S8WM | Control D | #### Individual Equipment | ----- | | S760 | High Gloss Shadow Line | | S775 | Headlining Anthracite | #### Other Equipment | ----- | | S1CB | CO2 Equipment | | S1CE | Recuperation System | | S1DF | Exhaust Emission Standards EU6 Rde II | | S1MA | M Sports Exhaust System | | S1XN | 21" LA Wheel Y-Spoke 741M Emerg.op. | | S925 | Dummy-SALAPA | | SA090 | 90 Ah AGM Battery |
    1 punkt
  5. Witajcie. Długo za mną 'chodziło' 130i i w końcu decyzja zapadła. Druga sztuka oglądana i kupiona. 2006 277tyś km więc na początek zrobione rzeczy ważne: oleje, filtry, paski, rolki, płyny, disy, regeneracja alternatora. Wygląda na 20 letnią serię, w środku raczej 'komuna', ale jest klimat który mi pasuje. Została do odczytania data z pompy wody oraz wywalić katalizatory które już mają dość.
    1 punkt
  6. RsQ8 nie umywa się pod względem jakości jazdy i wykończenia do X5 60i. Miałem przez chwilę pomysł na taką zmianę i odpadł po jeździe próbnej bo ppza miejscem z tyłu i dźwiękiem w niczym audi nie dorównuje bmw. Cayenne fajne ale też jest to sztywniejszy samochód od X5 więcej sportu mniej komfortu. Serwisu nie ma się co bać bo konstrukcyjnie to Q7 w 90% trzeba tylko olać aso po gwarancji bo mają chore ceny.
    1 punkt
  7. Spadłeś mi z nieba z tymi linkami 1. Wpadające przedmioty - kto z posiadaczy bmw nie zna tego problemu, ile to razy szukałem portfela , karty czy telefonu który wpadł pod siedzenie - zamawiam 2. Podłokietnik - nie pamiętam już który łokieć , ale po długiej podróży trochę odczuwam twardość - chyba też zainwestuję. 3. Wyloty powietrza - nakładki - one działają na zwyczajny wcisk? ładniej to wygląda? 4. Etui na kluczyk - który kolor dobrze wygląda? Pozdrawiam
    1 punkt
  8. Bzdura. Na drodze krajowej słupki widać 5-6 sztuk czyli zasieg na 500-600m. Minimalna prędkość to chyba 70kmh. No i brak innych auto. Lasery nie mają wycinania.
    1 punkt
  9. Dziekuje za podpowiedzi. Dziś obkleiłem taśmą listwę przylegającą do słupka i szyby czołowej i jest cisza. Przestestowalem 2 razy więc to musi być gdzieś w tym miejscu. Nie widzę żeby ta listwa byla jakoś uszkodzona ale wydaje się, że mniej przylaga do szyby niż ta po drugiej stronie. Powalczę z tematem i dam znać.
    1 punkt
  10. Przebieg 133 253 km Dzisiaj wymiana oleju między interwałami komputera. Wrzucam cenę, jakby ktoś chciał porównać. ASO BMW-Team Długołęka. Jakiś rabat niby jest dla aut 5+ lat. Już po gwarancji jest auto, ale nadal do ASO jeżdzę z takimi rzeczami. Mam też wykupiony pakiet serwisowy 8 lat / 160 000 km. X5 się wyprodukowało 31 stycznia. Czeka na statek do Europy. Odbiór auta w drugiej połowie marca.
    1 punkt
  11. Myślę, że dealer zwróci zaliczkę, bo raczej nie powinien mieć problemu z kimś na twoje miejsce, skoro jest tyle zamówień. Zawieszenie M adaptacyjne jak dla mnie bardzo wygodne, tu masz test chyba bez adaptacyjnego, i ponoć też spoko:
    1 punkt
  12. Długie to są LEDy. Lasery to dodatkowa wiązka światła, która włącza się w określonych warunkach. Gdy jest zapalona niebieska kontrolka świateł to znaczy, że są włączone światła drogowe, niekoniecznie lasery.
    1 punkt
  13. No mental niektórych jest jakiś straszny i dla mnie niewytłumaczalny. Też cieszy mnie, że jako naród wstaliśmy z kolan i średnią klasę stać na dobre samochody. Na co dzień cieszy widok fajnych 911, lambo, coraz częściej Ferrari we Wrocławiu czy chociażby M3/4 w fajnych odważnych kolorach. Nawet ostatnio dwa Rolls-Royce'y widuję. Dla kogoś, kto miał plakat F40 nad łóżkiem i z niecierpliwieniem czekał na kolejny katalog auta świata to duży powód do radości i dumy z osiągnięć ostatniej dekady Polaków.
    1 punkt
  14. Chyba to co piszesz nie jest prawdą. Zwróć uwagę że niebieski kolor podświetla się wtedy gdy aktywne jest wycinanie czyli jedzie auto przed Tobą a po jego bokach adaptacyjne ledy doświetlają pobocza po obu stronach tego auta. Wtedy również świeci się kontrolka długich świateł na niebiesko. Laser aktywuje się dopiero wtedy jak nie ma innych aut przed Tobą.
    1 punkt
  15. Urus to RSQ8, a nie Q7 pozdr
    1 punkt
  16. Teraz dopiero dostrzegłem pewien szczegół na Twoim aucie. Ogólnie robi wrażenie spójnej koncepcji wizualnej - dystanse pasują, etc. Ale... ten znaczek ///M to bym zdjął. Albo diesel, albo M. Ale diesel z M to już lekko trąci tanim "tjuningiem". Nie przystoi. Żeby nie być gołosłownym, na moim też nie ma żadnego znaczka ///M (mimo, że to niby ///M60i). Ten sam powód. Zostało mi jedno M na samochodzie - wklejone w grill. Brak opcji na usunięcie
    1 punkt
  17. W Cayenne wyboru przeciez nie ma... Porsche opisałem ale tak jak piszesz nue jest dla mnie warte tych pieniedzy (serwis + zakup). X7 zgadzam sie, ze stodoła. Podoba mi sie jednak, ma 7 miejsc, ktore czasem by mi sie przydały oraz wydaje mi sie, że cena/jakosc/rozmiar samochodu jest na atrakcyjnym poziomie. W sumie X7 40d wychodzi w podobnej cenie jak moje X5 M50d gdy je zamawiałem.
    1 punkt
  18. Niestety własnie nie ma oczywistego wyboru jesli chodzi o nastepnego suva. Jak wchodzila G05 to nie miałem żadnych dylematow. Silnik 50d był super, idrive 7 tez. Nowa technika, wszystkie opcje asystenta jazdy, pneumatyka, os skretna, świeża ale nadal klasyczna stylistyka. Teraz mija 6 lat jak mam X5 M50d! Dbam o nia ponadprzecietnie (olej co 8-10kkm, olej w skrzyni, dyferenchałach, VTG) wiec nadal nie odczuwam jakiegos zużycia i dalsza ekploatacja jest w miare pewna i bezpieczna. Wyglada na to, że poczekam na nowe modele i cos trzeba bedzie wybrac. Najwyzej bedzie troche mniej mocy. Co mam poradzic? Chyba nikt mi nie powie, ze kupno teraz znow X5 tylko po liftingu dokładajac 300k pln po sprzedazy obecnej byłoby optymalnym wyborem...
    1 punkt
  19. W m340i też rezygnujesz, żeby posiadacze M3 się nie śmiali.
    1 punkt
  20. Jest wiele elementow jakimi mozna zepsuc wyglad e90/91, ale lampy aftermarket to no1. Wygladaja tragicznie.
    1 punkt
  21. 1. Nie wszyscy czuja sie na silach wgrywac program skrzyni, nie badz alfa i omega. 2. Nie wszyscy posiadaja sprzet do podtrzymywania napiecia. 3. Nie ma opcji kupienia samej licencji. 4. Kupno adapteru, jaki? Gdzie? Czy nie zerwie polaczenia....
    1 punkt
  22. Nie czaję o co tu lotto, po kilku latach się obudziłeś że coś jest nie tak i masz teraz pretensje do wszystkich tylko nie do siebie? Nie możesz po prostu przyznać że zje*ałeś bo mogłeś od razu to sobie sam kupić i wgrać, i przegryźć tego śmiesznego 110 euro za licencję (ja musiałbym 510 dać z adapterem, 430 bez), jak możesz złożyć reklamację na coś co robiłeś gdzie indziej lata temu, jak możesz jechać do innego tunera za grube kafelki jak Ci szkoda 110 euro?
    1 punkt
  23. Panowie, nie chodzi o szczegoly czy jakies dzieciece przepychanki. Zaczelismy ten watek 4 lata temu gdy wiekszosc ludzi uwazala Tesle za startup ktory zostanie zjedzony przez legacy juz za chwile, smiechom i szyderom nie bylo konca. To samo w sumie bylo gadane o napedzie elektrycznym jako takim - smiechom nie bylo konca bo przeciez diesel forever. A jakie sa FAKTY - elektryczna Tesla model Y jest od 2 lat najczesciej kupowanym samochodem NA SWIECIE. I zamiast szydzic i wypierac rzeczywistosc warto sie zastanowic czemu tak sie dzieje - przeciez podobno design modelu Y jest straszny, przeciez osiagi podobno nikomu nie potrzebne na codzien, przeciez podobno GUI Tesli jest tragiczne, przeciez tabletow nikt nie lubi bo przyciski lepsze, przeciez bez ekranu przed kierownica sie nie da zyc, przeciez bez personalizacji nie warto kupowac auta, przeciez ludzie lubia jezdzic do ASO na przeglady, przeciez nie da sie zatrzymywac co 200-300km na ladowanie. Co sie stalo? Cena? Nie ma tanszych aut na swiecie? Czy moze wypadaloby przyznac po prostu to co pisze od lat - magiczne "value" i dziesiatki, dziesiatki rzeczy ktore Tesla wymyslila na nowo produkujac OD PODSTAW swoje auto. Przypomina mi sie to co gadal kiedys Jobs --> ludzie nie wiedza czego chca dopoki tego nie dostana, dlatego badania konsumenckie nie maja zadnego sensu, albo sie jest wizjonerem i sie tworzy dookola siebie nowa rzeczywistosc i popyt na swoje rewolucyjne produkty albo sie jest miernym nasladowca cale zycie. Best-selling car models worldwide 2024 | Statista PS. Z innej beczki - dramatu europejskiej motoryzacji c.d. Portal Katowice "Została podpisana umowa o najwyższej wartości w historii przedsiębiorstwa na kwotę blisko 117 mln zł na dostawę 30 fabrycznie nowych autobusów miejskich marki Yutong." "Po dostawie nowych pojazdów w PKM będziemy mieć już 58 autobusów elektrycznych" "Umowa na dostarczenie nowych autobusów została podpisana z firmą Busnex Poland, która jest przedstawicielem marki Yutong w Polsce. Autobusy na jednym ładowaniu będą mogły przejechać do 350 km. Autobusy marki Yutong, wożą pasażerów w innych polskich miastach, m.in. Białymstoku czy Jeleniej Górze."
    1 punkt
  24. Dla mnie kompletnie różne auta z różnym zastosowaniem. Panamera to cruiser, połykacz autostrad z v max 270 i więcej w najmocniejszych wersjach i potężnym bakiem paliwa 90l no i normalnym hakiem. Taycan bardziej na codzień i wokół komina za to świetnie jeżdżący i fajnie wyglądający. Zdecydowanie panamera wybrałbym na narty w Alpy czy wycieczkę do Chorwacji, taycanem jeździł bym na codzień. Hybryda choć kusi 0-100 ma zmniejszony bagażnik więc nie wiem czy bym raczej nie odpuścił pomimo że przyspiesza jak dla mnie fenomenalnie.
    1 punkt
  25. Zestaw ZF'a do wymiany oleju wychodzi naprawdę dobrze cenowo i nie ma kompletnie sensu szukanie tańszych alternatyw. 800zł za miskofiltr i 7 litrów oleju to nie jest wygórowana cena jak za oryginał. https://czescidobmw.pl/zestaw-czesci-wymiana-oleju-automatycznej-skrzyni-biegow-zf-parts-1087-298-365--1087,9298,9365,2zf?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAzPy8BhBoEiwAbnM9O8XWoR7vCHhtoV8_OpO5PUQDZafCeoCpRgs-HSNsizimlS2fEoyhZxoCpz0QAvD_BwE
    1 punkt
  26. W zasadzie każdy producent oleju ma w ofercie olej do tej skrzyni. Każdy mechanik poleci Ci to co akurat ma w beczce. Zalać możesz wszystko co spełnia S671 090 312. Moja opinia - po co tańszy? Wolę zalać ZF i nie czy można było wybrać lepiej. Cena? Przy takim interwale wymian jaki to jest koszt?
    1 punkt
  27. Oh yeez, przeczytałem, że nie były + twardy plastik
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.